kwantyk Napisano 10 września 2022 Udostępnij Napisano 10 września 2022 @tomek72nie działa. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek72 Napisano 11 września 2022 Udostępnij Napisano 11 września 2022 @kwantyk no to dziwne, chyba on-line tego nie rozpracujemy, najdziwniejsze jest to że działało z TV Sony, a teraz nie działa, ja już innych pomysłów na to nie mam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 11 września 2022 Udostępnij Napisano 11 września 2022 Dnia 5.09.2022 o 21:27, Pawel Weil napisał: Witam, mam pytanie odnośnie amplitunera Denon Avr 1612 i TV lg nanocell863 - podłączenie przez hdmi arc, cześć kanałów słychać głos z głośników, część nie. PS4 YouTube działa dobrze, problem tylko z tv naziemną. Zakładam ze to problem ampli i skalowania obrazu - jednak po podłaczeniu kablem toslink musze za każdym razem osobno włączać amplituner. No jak sluchasz stereo z tv to ile bys chcial slyszec kanalow? Wlaczanie ampli wraz z tv mozna zautomatyzowac - listwa master-slave, jakies smart gniazdka czy po prostu grupa polecen w asystencie google - to cec to nie jest jedyna opcja. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel Weil Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 Dnia 11.09.2022 o 23:28, Tenfilip napisał: No jak sluchasz stereo z tv to ile bys chcial slyszec kanalow? Wlaczanie ampli wraz z tv mozna zautomatyzowac - listwa master-slave, jakies smart gniazdka czy po prostu grupa polecen w asystencie google - to cec to nie jest jedyna opcja. Może nie wyraziłem się jasno. Przez część kanałów miałem na myśłi kanały w tv a nie kanały audio. Problem jest taki, że np TVP1 słychać tylko trzaski, a przełączając na TVN słychać normalny dźwięk. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kwantyk Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 @Pawel Weil ten problem nie tylko u ciebie występuje. U mnie na tvp słychać tylko ściek, więc przestałem włączać. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 2 godziny temu, Pawel Weil napisał: Problem jest taki, że np TVP1 słychać tylko trzaski, a przełączając na TVN słychać normalny dźwięk. powinieneś być wdzięczny za tą funkcję Denonowi 😂 Nie każdy amp. ją niestety posiada , ale chodzą słuchy , że niedługo to będzie już standard 3 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 17 września 2022 Udostępnij Napisano 17 września 2022 Dnia 15.09.2022 o 17:19, Pawel Weil napisał: Może nie wyraziłem się jasno. Przez część kanałów miałem na myśłi kanały w tv a nie kanały audio. Problem jest taki, że np TVP1 słychać tylko trzaski, a przełączając na TVN słychać normalny dźwięk. No to ma problem z (de)kodowaniem, postaraj sie poszukac opcji typu passthrough etc. i wtedy powinien wychodzi dzwiek z telewizora w 2.0 PCM na kazdym "kanale". Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawko69 Napisano 18 września 2022 Udostępnij Napisano 18 września 2022 A ja mam inne pytanie. Mam TV Samsung z serii QN 95 i Yamahę 803. Połączone po optycznym. Dźwięk z kanałów TV jest odtwarzany na kolumnach , ale z Netflixa już nie. Można jakoś to zrobić? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amarok Napisano 18 września 2022 Udostępnij Napisano 18 września 2022 (edytowany) @Slawko69 może w telewizorze w ustawieniach ustaw dźwięk na PCM. Edytowano 18 września 2022 przez Amarok Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 19 września 2022 Udostępnij Napisano 19 września 2022 21 godzin temu, Slawko69 napisał: A ja mam inne pytanie. Mam TV Samsung z serii QN 95 i Yamahę 803. Połączone po optycznym. Dźwięk z kanałów TV jest odtwarzany na kolumnach , ale z Netflixa już nie. Można jakoś to zrobić? Zapewne w aplikacji (netlix) masz osobne funkcję wyjścia dzwieku. Tak to się da zrobić, Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 19 września 2022 Udostępnij Napisano 19 września 2022 Zadzwon do supportu Netflix, tam maja niezle pojecie wbrew pozorom Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciora23 Napisano 28 września 2022 Udostępnij Napisano 28 września 2022 Witam! mam zagwozdkę która dla was będzie prawdopodobnie ekspresowa do rozwiązania: W głośnikach Wilson Viper mam dwa rodzaje gniazd do kabli głośnikowych: W kolumnach są gniazda w które wchodzą końcówki bananowe, natomiast w głośniku centralnym i głośnikach tylnych gniazda są już na zaciski/zatrzaski. (dorzucam zdjęcia) Jak się domyślam, w gniazdach na zaciski/zatrzaski nie ma możliwości podłączenia wtyczek bananowych? I czy będzie problemem jeżeli do takiego gniazda podłączę gołe kable a już do wzmacniacza ten sam kabel podepnę końcówką bananową ? (kolumny i do głośników i do wzmacniacza planuję podpiąć bananami) Z góry dzięki za pomoc! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 29 września 2022 Udostępnij Napisano 29 września 2022 nie bedzie problemu. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciora23 Napisano 29 września 2022 Udostępnij Napisano 29 września 2022 Dzięki Piotr ! I tak jak rozumiem - do zatrzasków banany nie wchodzą ? Pozdro Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 30 września 2022 Udostępnij Napisano 30 września 2022 Są niektóre takie które mogły by wejść. No ja z Viperami to nie chciałem mieć za dużego do czynienia. No nie. Włóż tam goły kabel. Połączenie będzie stabilniejsze. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 17 października 2022 Udostępnij Napisano 17 października 2022 Hej, Chce do LG C1 podpiac XBOX w trybie 4k@120Hz, niestety moj Denon x3500h ma max 4k@60Hz. Tutaj pytanie, jak to podpiac? a) Denon do TV do EARC, XBOX do C1 bezposrednio b) Wszystko do Denon, ale sygnal z XBOX rozgalezic i video dac oddzielnie do C1, a audio do Denon. Troche sie boje eARC, bo mialem C1 (albo cos pododbnego) przez 3 miesiace z x4500h i dzialalo to srednio (aczkolwiek nie ja to ustawialem, to bylo wynajete mieszkanie). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 17 października 2022 Udostępnij Napisano 17 października 2022 1 godzinę temu, Tenfilip napisał: a) Denon do TV do EARC, XBOX do C1 bezposrednio b) Wszystko do Denon, ale sygnal z XBOX rozgalezic i video dac oddzielnie do C1, a audio do Denon. obie opcje są ok z tym, że na opcji nr możesz ale nie musisz, mieć LAGa dźwiekowego. 1 godzinę temu, Tenfilip napisał: Troche sie boje eARC, bo mialem C1 (albo cos pododbnego) przez 3 miesiace z x4500h i dzialalo to srednio (aczkolwiek nie ja to ustawialem, to bylo wynajete mieszkanie). nie wiem czy przypadkiem wersja C1 miała problemy dokładnie z Denonem serii 4500 i Denon się wypiął i poprawki nie zrobił. Informacje o tym są do odnalezienia w sieci. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 17 października 2022 Udostępnij Napisano 17 października 2022 Ale nad czym się zastanawiasz? Podepnij wersję a), nic Cię to kosztować nie będzie. Będą problemy z kompatybilnością, kupujesz ustrojstwo dzielące HDMI na A/V bo zostaje Ci wówczas tylko wersja b). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boru Napisano 17 października 2022 Udostępnij Napisano 17 października 2022 Zainstalowałem i podłączyłem nowe kino domowe denon AVR X1700H + zestaw 5.1 HECO aurora i do tego nc+ 4K ULTRABOX+ + Samsung qn91a Podłączone to jest następująco: nc box do ampli - kabel hdmi ampli do tv do gniazda hdmi3 eARC Oglądając materiały z nc+ wygląda, żę jest wszystko OK. Obraz OK, dzwięk 5.1 Natomiast poniżęj wypisuję problemy, które są zauwazalne: Po włączeniu aplikacji w smart TV (np. youtube czy netflix czy eurosport player) po kilku-, kilkunastu sekundach pojawia się na telewizorze monit "brak sygnału" , lub przełącza się na nc+. Jak odłączę kabel hdmi od nc+box'a to normalnie można oglądać z aplikacji i dźwięk idzie na głośniki. wygląda na to jakby amplituner nie potrafił utrzymać kierunku sygnału od telewizora na amplituner i nc+box wymuszał kierunek sygnału z boxa na amplituner i dalej na TV. dodatkowo przy oglądaniu z nc+box'a przy zmianie kanałów poziom głośności jest bardzo różny Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boru Napisano 17 października 2022 Udostępnij Napisano 17 października 2022 Co więcej przy przełączaniu na cbl/sat włącza się cyfra i czasem normalnie zadziała, a czasem włącza się i rozłącza, czasem pokaże "brak sygnału" innym razem komunikat o zabezpieczeniu kopiowania HDCP . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 18 października 2022 Udostępnij Napisano 18 października 2022 21 godzin temu, Butler napisał: Ale nad czym się zastanawiasz? Podepnij wersję a), nic Cię to kosztować nie będzie. Będą problemy z kompatybilnością, kupujesz ustrojstwo dzielące HDMI na A/V bo zostaje Ci wówczas tylko wersja b). Musze to wszystko zaplanowac i kable kupic, tez nie mam szczegolnie czasu na testy jak kiedys, stad wole doczytac i dopytac. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 18 października 2022 Udostępnij Napisano 18 października 2022 Nikt Cię tu nie zapewni czy wszystko będzie działać via eARC, szczególnie z LG. Wystarczy np. jedna aktualizacja za mało (albo za dużo) i baju baju. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 18 października 2022 Udostępnij Napisano 18 października 2022 No coz, zobacze w praniu. Wolalbym go nie zwracac ze wzgledu na koszty i zamieszanie, poza tym kupilem go w dobrej cenie (~3800 pln za 55"). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boru Napisano 19 października 2022 Udostępnij Napisano 19 października 2022 Dnia 17.10.2022 o 21:53, boru napisał: Zainstalowałem i podłączyłem nowe kino domowe denon AVR X1700H + zestaw 5.1 HECO aurora i do tego nc+ 4K ULTRABOX+ + Samsung qn91a Podłączone to jest następująco: nc box do ampli - kabel hdmi ampli do tv do gniazda hdmi3 eARC Oglądając materiały z nc+ wygląda, żę jest wszystko OK. Obraz OK, dzwięk 5.1 Natomiast po włączeniu aplikacji w smart TV (np. youtube czy netflix czy eurosport player) po kilku-, kilkunastu sekundach pojawia się na telewizorze monit "brak sygnału" , lub przełącza się na nc+. Jak odłączę kabel hdmi od nc+box'a to normalnie można oglądać z aplikacji i dźwięk idzie na głośniki. wygląda na to jakby amplituner nie potrafił utrzymać kierunku sygnału od telewizora na amplituner i nc+box wymuszał kierunek sygnału z boxa na amplituner i dalej na TV. Co więcej przy przełączaniu w KD na cbl/sat włącza się cyfra i czasem normalnie zadziała, a czasem włącza się i rozłącza, czasem pokaże "brak sygnału" innym razem komunikat o zabezpieczeniu kopiowania HDCP . pomoże ktoś z tym? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 20 października 2022 Udostępnij Napisano 20 października 2022 Wyłącz CEC. Powinno wtedy działać. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.