nostromo Napisano 27 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 27 stycznia 2019 Od ostatniego mojego wpisu w tym temacie minął już blisko miesiąc.Sytuacja z oszustami z S4Home bez zmian.Pragnę wszystkich forumowiczów poinformować ,że: -nie mam ani wzmacniacza -ani pieniędzy -nie nastąpił jakikolwiek kontakt ,w jakiejkolwiek formie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fafniak Napisano 27 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 27 stycznia 2019 4 minuty temu, nostromo napisał: Sytuacja z oszustami z S4Home bez zmian Nie sądzisz że bardziej na miejscu byłoby napisanie "pseudo serwisem" ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nostromo Napisano 27 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 27 stycznia 2019 (edytowany) Na miejscu to byłaby likwidacja tego tworu. Nie.Skoro ktoś posługuje się logiem i nazwą danej firmy,nadal jest jej przedstawicielem i członkiem. Wiem,że jest podział funkcji w organizacji pracy,ale jednak traktuję ich jako całość. Edytowano 27 stycznia 2019 przez nostromo Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano 27 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 27 stycznia 2019 To jest temat o sprzedawcach a nie serwisach , załóż odpowiedni temat. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modelarz01 Napisano 27 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 27 stycznia 2019 nostromo ,a próbowałeś sam zadzwonić ? Nie prościej tam pojechać odebrać sprzęt (pewnie nie sprawny) i żądać zwrotu gotówki. I szukać pomocy gdzie indziej. s4home na tym forum jest sprzedawcą. To podobnie jak sprzedawcy w salonach z samochodami. Też mają różne działy. Serwisy, ubezpieczenia. I czy obwinąłbyś ,za zepsuty twój samochód dział ubezpieczenia? albo dział sprzedaży? Czy raczej serwis? Oczywiście chodzi mi jeśli samochód kupiłbyś bez gwarancji i w innym miejscu. np. s4home zapewnia tylko pomoc przy kupnie i w czasie użytkowania pomoc techniczną itp... Jeśli oczywiście sprzęt został kupiony u niego. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2pac01 Napisano 27 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 27 stycznia 2019 (edytowany) Ja osobiście z chłopakami z S4Home, z racji tego, że niedaleko mieszkam mam styczność raz na jakiś czas i muszę powiedzieć, że nigdy się nie zawiodłem. Nie jest to salon "na bogato" ale z odpowiednio skrojoną ofertą i na pewno pełen pasji. Mają pewne niedostatki w ofercie ale jak na 4 młodych chłopaków to i tak jestem pod wrażeniem. Zostawiłem u nich ponad 10000zł i nigdy nie zostałem z ręką w nocniku. Pamiętam jak mi kiedyś wymieniali kolumny Heco... chyba ze 3 razy bo cały czas coś było nie tak... Nie wiem co zawiodło w Twoim przypadku nostromo ale mam nadzieję, że to naprawdę odosobniony przypadek i że koniec będzie szczęśliwy. Jak ktoś już wcześniej napisał ten się nie myli co nic nie robi. Trzymam kciuki za szczęśliwy finał. Edytowano 27 stycznia 2019 przez 2pac01 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 28 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 28 stycznia 2019 Po raz kolejny informuje. Ja Piotrek nie mam żadnego kontaktu z serwisem. Jest to osoba z zewnątrz z którą kiedyś współpracował jeden z kolegów. Mi powiedziano że bardzo zna się na rzeczy. Po raz kolejny także zaznaczam. Nie polecam naszego serwisu po takich akcjach. Jednak kolega ma rację. Logo jest jedno i takie działania mają wpływ na wizerunek firmy. Proszę tylko o to aby mnie nie łączyć z tym. Natomiast. Już interweniuje w twojej sprawie!! Cierpliwości. Piotr Nostromo interweniowałem. Podobno wzmak ma zepsutych więcej elementów. Co dokładnie nie wiem. Koledzy do ciebie dzwonią. Wyjaśnia o co chodzi. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
audiowit Napisano 28 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 28 stycznia 2019 Nostromo, zadzwonili? Absolutnie do Ciebie Piotrek nikt nie moze mieć żalu. Chodzi o firmę. Bo jesli ktoś cos u Was kupi i mu się zepsuje to co? Straci to? Bo narazie tak to wygląda... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariuszZ Napisano 28 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 28 stycznia 2019 9 minut temu, audiowit napisał: Bo narazie tak to wygląda... Zapewne przejściowy kryzys. Mogliby tak jak Q21, z klasą i grzecznie przeprosić i nagrodzić jakimś prezentem sprawa byłaby zamknięta, strony zadowolone, a Piotrek nie musiał świecić oczami za kolegów. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
audiowit Napisano 28 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 28 stycznia 2019 Sprawa trwa już tak dlugo, że niesmak chyba już pozostanie. Ale prezent móglby trochę oslodzić gorycz... Piotrek, ta sprawa moze zaszkodzic firmie na tyle, ze reputacja spadnie. Czasem warto wsiasć w samochod podjechać do serwisu i zagrozić rozwiazaniem umowy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 29 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 stycznia 2019 12 godzin temu, audiowit napisał: Absolutnie do Ciebie Piotrek nikt nie moze mieć żalu. Chodzi o firmę. Bo jesli ktoś cos u Was kupi i mu się zepsuje to co? Straci to? Bo narazie tak to wygląda... nie nie nie. Tu mówimy o usługach serwisowych. To używany wzmak Harmana poza gwarancją. Sprzęty nowe są objęte pełnym DARMOWYM serwisem. 11 godzin temu, MariuszZ napisał: Zapewne przejściowy kryzys. Mogliby tak jak Q21, z klasą i grzecznie przeprosić i nagrodzić jakimś prezentem sprawa byłaby zamknięta, strony zadowolone, a Piotrek nie musiał świecić oczami za kolegów. Tak jak Q21 po prostu nie powinniśmy oferować serwisu skoro działa jak działa. Ale to moje zdanie. 11 godzin temu, audiowit napisał: Piotrek, ta sprawa moze zaszkodzic firmie na tyle, ze reputacja spadnie. Zgadzam się. Dlatego o to walczę. @nostromo jak sytuacja? Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slaw0001 Napisano 29 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 stycznia 2019 Hmm, To oczywiście nie mój cyrk nie moje małpy, ale Panowie z S4Home no troszkę "robicie pod siebie". Ta publiczna wymiana zdań jak mniemam z jednak klientem, tłumaczenia to nie ja, ale spróbuję itp., jest delikatnie mówiąc żenujaca. Piotr co masz w opisie swojego konta? Branża? Sorry, ale Ty tu nie wystepujesz jako Piotr Kowalski tylko jako Piotr przedtawiciel firmy S4Home i w związkuz tym ponosisz też wszelkie konsekwecje z tym związane. Powininiście załtwić to na priva, telefonicznie, jakkolwiek, ale poza forum, i tyle. W takie sytuacji nie chodzi o to kto ma racje, ale jak się na tym wychodzi wizerunkowo. Tyle mojego subiektywnego podsumowania. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S-Works Napisano 29 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 stycznia 2019 (edytowany) Ja mam wrażenie,ze tu się tylko opowiada,doradza,myśli,zastanawia,straszy a tak naprawdę .......................nikt nic nie robi!!! Sprzęt od tego waszego gadania (pisania) się nie naprawi. Tak jak piszą wcześniej trzeba wsiąść w samochód,pogadać po męsku,rozwiązać umowę,przeprosić na forum,poszukać nowego serwisu i po sprawie. Edytowano 29 stycznia 2019 przez S-Works Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modelarz01 Napisano 29 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 stycznia 2019 A to ja chyba nie nadążam. To serwis jest w innym miejscu niz sklep s4home? Bo jesli tak to zeczywiscie koledzy wyzej maja racje. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
audiowit Napisano 29 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 stycznia 2019 (edytowany) Podejzewam, ze jest to umowa. Serwis nie musi byc w tym samym miejscu. Piotrze, pokaż szefowi, czy nie wiem czy jestescie spolką, te posty i że czyta to codziennie kilkaset osob. Podejzewam, ze Nostromo juz z uslug nie skozysta. Ale są inni to czytajacy. Byla taka akcja kiedys, ze klient zrobił w srodku zdjecia wzmacniacza i puscil je na forum. Wlasciciel firmy pozwal go do sadu, ze niby prawa autorskie itd. Klient opisał sprawę na forum. Od konstruktora odwrocilo się cale mnóstwo osób. Obecnie fora takie jak to maja duzą siłę opiniotworczą. Zresztą po ilosci klientow z forum sam wiesz. Edytowano 29 stycznia 2019 przez audiowit Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 29 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 stycznia 2019 3 godziny temu, modelarz01 napisał: A to ja chyba nie nadążam. To serwis jest w innym miejscu niz sklep s4home? Bo jesli tak to zeczywiscie koledzy wyzej maja racje. Tak. Serwis jest w innym miejscu. Dlatego ja nie mam go jak kontrolować . Z tego co wiem to koledzy od wczoraj próbują się dodzwonić do nostromo. Jak było wcześniej czy faktycznie nie był informowany ? Tego nie wiem. Na chwilę obecną sytuacja z mojej strony jest ogarnięta. Co mogłem to zrobiłem. Natomiast zgadzam się z slaw0001 absolutnie. Piszę tu jako firma dlatego też stragan się pomóc w sprawie o której dowiedziałem się z forum. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nostromo Napisano 3 lutego 2019 Udostępnij Napisano 3 lutego 2019 (edytowany) Witajcie. Już nie odpisuję na inne posty,bo to w zaistniałej sytuacji nie ma już aż tak dużego znaczenia.Niemniej dzięki za odzew i zainteresowanie tematem Odpiszę tylko na post Piotra. Tak,dzwonili.Niestety,nie odebrałem ani jednego,ani drugiego telefonu,bo w pracy nie mam go przy sobie,a i pracuję do 18.00.Ale jutro na 100% zadzwonię do serwisu. Z braku czasu też dopiero dziś odpisuję. Dziękuję za interwencję z Twojej strony,bo przynajmniej temat coś ruszył ,skoro raczyli zadzwonić. Nie chcę się absolutnie mieszać,bo to nie moja sprawa,ale na Twoim miejscu,dla dobra własnej reputacji-odciąłbym się zupełnie od serwisu,i nie polecał nikomu ich usług w przyszłości. Edytowano 3 lutego 2019 przez nostromo Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 4 lutego 2019 Udostępnij Napisano 4 lutego 2019 Tak mówili ze dzwonili ale nikt nie odbiera. I tak od serwisu jestem całkowicie odcięty. Polecam produkty i usługi które znam, tej jakości nie znam więc nie polecam. Cieszę się że coś pchnęło do przodu. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nostromo Napisano 8 lutego 2019 Udostępnij Napisano 8 lutego 2019 Jutro się tam wybieram. Mówili przez telefon,że testują drugi dzień,żeby już wszystko było sprawdzone. Niestety,w międzyczasie urodził mi się kolejny problem,z kolumną...ale to już założę temat w odpowiednim dziale. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 10 lutego 2019 Udostępnij Napisano 10 lutego 2019 No i serwis już nie w S4Home Wzmacniacz ma do Ciebie wkrótce trafić. Przy następnych problemach Panowie piszczcie od razu do mnie. Czasem jestem w rozjazdach, czasem jakiś czas nie ma mnie w salonie. Ale popcham sprawę do przodu i załatwię to czego nie możecie załatwić w kolegami. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrubyKoń Napisano 13 lutego 2019 Udostępnij Napisano 13 lutego 2019 Witaj nostromo. Możesz się z nami podzielić co się stało dalej w twojej sprawie jak to się zakończyło i czy w ogóle się zakończyło. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 14 lutego 2019 Udostępnij Napisano 14 lutego 2019 Także wole aby to Nostromo opisał. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nostromo Napisano 14 lutego 2019 Udostępnij Napisano 14 lutego 2019 Witajcie. Póki co bez zmian,z powodu notorycznego braku czasu. Planowałem się wybrać w zeszłą sobotę po odbiór,niestety,nie dałem rady. Postaram się w tą teraz podjechać po odbiór.W każdym razie na pewno napiszę Wam jak się sprawa skończyła. Piotrze,moim zdaniem dobrze zrobiłeś,że odciąłeś się od nich. Jeszcze na dodatek przestał mi grać jeden z Cantonów...ale zaraz założę temat w odpowiednim dziale,bo chyba będę musiał coś zakupić.Być może Ty mi Piotrze doradzisz także coś w tej kwestii. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 15 lutego 2019 Udostępnij Napisano 15 lutego 2019 13 godzin temu, nostromo napisał: Piotrze,moim zdaniem dobrze zrobiłeś,że odciąłeś się od nich. Jeszcze na dodatek przestał mi grać jeden z Cantonów...ale zaraz założę temat w odpowiednim dziale,bo chyba będę musiał coś zakupić.Być może Ty mi Piotrze doradzisz także coś w tej kwestii. Tak napisałem. Moim zdaniem warto je reanimować w optymalnych $$. Zawsze przyjdzie czas na zakup nowych ERGO. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2pac01 Napisano 21 lutego 2019 Udostępnij Napisano 21 lutego 2019 (edytowany) Dnia 29.12.2018 o 14:35, nostromo napisał: A propos czarnej listy: Tutaj mam pytanie do S4Home,bo jak dla mnie, kwalifikujecie się w pełni aby na nią trafić.Otóż:co z moim wzmacniaczem? Jako,że macie wyjątkowo krótką pamięć,więc przypominam:chodzi o HK 970,którego naprawiacie już blisko 2 miesiące. Dla zainteresowanych użytkowników forum ,krótko opiszę sytuację: Wzmacniacz ,w celu diagnozy,zawiozłem do S4Home dnia 2.11.2018roku .Na miejscu dostałem informację,że po zdiagnozowaniu ,dostanę telefon do max. 2 tygodni,z informacją ,co jest przyczyną wadliwej pracy jednego z kanałów.Tak też się rzeczywiście stało.13.11.2018 zadzwonili do mnie,z informacją ,co jest winowajcą problemu.Uzgodniliśmy wówczas przez telefon ,że zrealizowana będzie jedna z opcji naprawy,której koszt wyniesie 350zł. Dnia 15.11.2018 dostałem telefon od S4Home,że wzmacniacz jest do odbioru.Następnego dnia tj.16.11.2018,podjechałem do nich po odbiór.Umówioną kwotę(350zł) za naprawę zapłaciłem,wziąłem wzmacniacz i wróciłem do domu. Następnego dnia ,podłączyłem wzmacniacz,uruchomiłem,puściłem muzykę,i...totalna cisza w prawym kanale.Na szybko pożyczyłem amplituner od znajomego,aby być już w 100 %pewien gdzie leży problem,który to normalnie pracował.Więc wina leżała po stronie wzmacniacza. Od razu w poniedziałek,tj dnia 19.11.2018 zadzwoniłem do S4Home,w celu przedstawienia jak sytuacja wygląda.Pan przez telefon powiedział,że kolega,który naprawiał wzmacniacz,nie sprawdził go ponownie po złożeniu, po naprawie.Powiedział też,że można przywieźć,i w sprzęt zostanie ponownie sprawdzony,bez żadnych dodatkowych opłat.Następnego dnia(tj.20.11.2018) przywiozłem do nich wzmacniacz. Tak mijały dni ,bez żadnego odzewu ze strony S4Home,więc dnia 7.12.2018(piątek) roku ,zadzwoniłem do nich z pytaniem,jak sytuacja wygląda, i czy wyrobią się do Świąt Bożego Narodzenia.Pan przez telefon powiedział,że oczywiście ,że tak,że kolega sprawdzi już go na 100% przez weekend,i w poniedziałek(tj.10.12.2018) skontaktują się ze mną... Dziś mamy 29.12.2018.Żaden,jakikolwiek kontakt ze strony S4Home nie miał miejsca.Totalna cisza. Reasumując:Na dzień dzisiejszy nie mam ani 350zł,ani uszkodzonego HK. Daliście piękny przykład jak po januszowemu olać klienta. Skoro wam się nie opłaca zajmować naprawami wzmacniaczy,to się tego nie podejmujcie.Nie obiecujcie też terminów,których nawet w przybliżeniu nie jesteście(lub nie chcecie) dotrzymać. Jak dla mnie ,czarna lista należy się wam obowiązkowo. Kolego nostromo. Byłem wczoraj w S4Home i widziałem twojego HK. Stoi grzecznie na półce w sklepie. Naprawiony. Co do Cantonów to zawsze możemy porozmawiać o sprzedaży Ergo Zapraszam na odsłuch. Edytowano 21 lutego 2019 przez 2pac01 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.