Robert 123 Napisano 26 kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 26 kwietnia 2019 (edytowany) Czy spotkał się ktoś z następującym problemem. Cd-S 2100 yamaha na drugi dzień po zakupie nie otwierał szuflady, zablokował się całkowicie a napis Open nie gasł z wyświetlacza. Serwis twierdzi, ze po wgraniu nowego oprogramowania jest Ok, ale przetestują go przez tydzień by mieć pewność. Może się czepiam, ale jakoś w to nie wierzę. Edytowano 26 kwietnia 2019 przez Robert 123 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 27 kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 27 kwietnia 2019 Każdy sprzęt może się zepsuć. Znajomy kupił nowiutkiego Primare CD31 i po tygodniu użytkowania nie otwierała się tacka i wykrzaczył się wyświetlacz. Nie pamiętam finału sprawy, ale chyba wymienili mu pół odtwarzacz. Zdaje się, że Yamaha jest na lepszych komponentach, -ale to tylko sprzęt.. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 29 kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 29 kwietnia 2019 Dokładnie. To tylko sprzęt. Takie coś mogło się stać zarówno na twoim CD 2100 jaki. Na cds300 Uważam jednak że jeśli kupiłeś nowy , tydzień temu to nie powinien on trafić na serwis. W tym momencie będziesz miał już adnotacje w książeczce serwisowej. Uważam że powinieneś dostać nowy a ten po naprawie powinien wylądować na ekspozycji w sklepie. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert 123 Napisano 29 kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 kwietnia 2019 Zobaczymy jaki będzie finał, zdaję sobie sprawę, że wszystko może się popsuć. Jeśli jednak dzieje to 2-3 godziny po pierwszym włączeniu, to sprzedawca by zachować twarz powinien go wymienić. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 29 kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 29 kwietnia 2019 Nie do końca. Bo jaką gwarancję ma sprzedający, że Ty czegoś tam nie zrobiłeś? Sam byłem w podobnej sytuacji. Kupowałem TV w MM. Przywiozłem do domu, -nie działał. W sklepie powiedzieli mi, "a jaką mamy pewność, że Panu nie upadł?" -i jak Panu wymienimy to co mamy zrobić z tym? - Lecz życzę pomyślnego załatwienia sprawy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert 123 Napisano 29 kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 kwietnia 2019 Przy wadze ponad 15 kg każdy upadek zostawiłby ślady, tu muszę bronić serwis, bo nikt ani słowem tego nie zasugerował, na sprzęcie nie ma nawet jednej ryski. Nie chciałbym tutaj w żaden sposób negować działania serwisu Yamahy, bardziej interesowało mnie czy ktoś kiedyś słyszał o takim przypadku i jaka może być stwierdzona tego przyczyna. Dziękuję za zainteresowanie i napiszę jak się wszystko potoczyło, pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wallace Napisano 30 kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 30 kwietnia 2019 (edytowany) Zgłaszałeś reklamację z tytułu niezgodności z umową czy skorzystałeś z gwarancji? Rękojmia daje ci tyle, że chwili drugiej reklamacji z tej samej przyczyny masz prawo żądać wymiany sprzętu. Na gwarancji serwis nie ma limitu napraw niestety, dodatkowo jeśli skorzystałeś z gwarancji tracisz prawo do rękojmi, Edytowano 30 kwietnia 2019 przez wallace Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karo Napisano 30 kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 30 kwietnia 2019 (edytowany) Niezgodności towaru z umową już nie ma. Zamiast niej jest rękojmia. Skorzystanie z gwarancji nie wyklucza możliwości skorzystania w przyszłości z rękojmi. Uprawnienia z tytułu gwarancji określają zapisy w karcie gwarancyjnej. Oczywiście to wszystko dotyczy zakupów konsumenckich. Edytowano 30 kwietnia 2019 przez Karo Uzupełnienie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wallace Napisano 30 kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 30 kwietnia 2019 (edytowany) 2 godziny temu, Karo napisał: Skorzystanie z gwarancji nie wyklucza możliwości skorzystania w przyszłości z rękojmi. tak, zgadza się - dziękuję koledze za sprostowanie. Sprawdziłem jeszcze, że rękojmia pozwala żądać wymiany towaru przy drugiej lub kolejnej reklamacji i nie ma tu znaczenia, czy chodzi o tę samą, czy też inną wadę lub usterkę. Edytowano 30 kwietnia 2019 przez wallace Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert 123 Napisano 30 kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 30 kwietnia 2019 1 godzinę temu, wallace napisał: tak, zgadza się - dziękuję koledze za sprostowanie. Sprawdziłem jeszcze, że rękojmia pozwala żądać wymiany towaru przy drugiej lub kolejnej reklamacji i nie ma tu znaczenia, czy chodzi o tę samą, czy też inną wadę lub usterkę. Witam. Rozmawiałem z serwisem i powiedzieli tak. Wgrali najnowszą wersje oprogramowania i problem ustąpił, jednak raz szuflada nie otworzyła się podczas testów. Podjęli decyzję o wymianie wszystkimi pasków napędowych bo według nich mogły się odkształcić w czasie, gdy cd leżał w magazynie. Ma to być jedyna ingerencja w urządzenie. Pan jednak zaznaczył, że mogę ubiegać się o wymianę, lecz nie poleca tego, gdyż towar będzie ze starym oprogramowaniem i paskami które mogą być w takim samym stanie. Teraz nasuwa się pytanie czy to ściema, czy paski mogą tak się odkształcić. Przecież to sprzęt produkowany od 2015 i nie mam chyba pecha ze trafiłem na pierwszy egzemplarz, który odkopali w magazynie centralnym w Niemczech u głównego przedstawiciela na Europę. To jednak tylko dywagacje, mogłem trafić jako pierwszy w historii, że pasek był felerny, wszystko możliwe. Jeśli jednak sytuacja się powtórzy, zażądam wymiany na nowe urządzenie, a w ramach małej rekompensaty z wgraniem nowego oprogramowania. Kontakt z serwisem Audio Klan jest Ok, za parę dni się wyjaśni. Ps. Moj Technics cd 840 po 28 latach zaczął przeskakiwać, laser dokonał żywota. Tam paski są Ok, prawie po 30 latach haha . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wallace Napisano 1 maja 2019 Udostępnij Napisano 1 maja 2019 (edytowany) Szczerze, to włosy stają dęba, jak się to czyta. Jeśli w NOWYM odtwarzaczu wiodącej marki za 8tyś, który może mieć max 4 lata od chwili wyprodukowania, odkształcają się paski lub co gorsza aktualizacja s/w rozwiązuje problem z wysuwaniem szuflady (!), to ręce opadają. Brak słów po prostu. Na dodatek serwis rozbrajająco podaje takie informacje Edytowano 1 maja 2019 przez wallace Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 2 maja 2019 Udostępnij Napisano 2 maja 2019 Niestety ale uważam podobnie. Jeśli faktycznie tak jest z tymi produktami o jakich mówi autoryzowany serwis Yamahy to oznacza to że produkty są zrobione z najtańszych komponentów. A to po prostu nie wierze. Uważam temat z ich strony na mocno naciągany. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert 123 Napisano 28 maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 28 maja 2019 Cd wrócił po wymianie pasków ale z uszkodzonym włącznikiem sieciowym, wiec odesłałem do serwisu na drugi dzień, hahah, jak się nie wiedzie to na całej lini. Jest tam hebelek załączający, był zwyczajnie luźny. 😱. Trzeciej naprawy nie przeżyję, więc czekam na zapakowany, nieużywany egzemplarz, którego według importera nie ma u głównego przedstawiciela na Europę, czekam, niby w połowie czerwca coś przypłynie za oceanu. Pewności jednak nie ma. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wallace Napisano 28 maja 2019 Udostępnij Napisano 28 maja 2019 Masz cierpliwość do sprzedawcy... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
audiowit Napisano 28 maja 2019 Udostępnij Napisano 28 maja 2019 Sprzęt w tym i audio najczęsciej psuje się na początku lub na koncu czasu uzytkowania. Koniec czasu jest przewidziany przez producenta. W obecnym czasach to norma. Oczywiscie Ty jako konsument nie uzyskasz info po jakim czasie Twoj sprzet się zużyje. Miałeś pecha i trafiles na egzemplarz prawdopodobnie z wadą fabryczną. Mimo, ze to dobry odtwarzacz, to jednak jest produkowany masowo i nie kazdy egzemplarz jest testowany po opuszczeniu fabryki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert 123 Napisano 28 maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 28 maja 2019 Sam sprzęt jest dobrze zrobiony, widać staranność i dokładność, solidny klocek przyjemnie sprasowany technicznie i jeszcze lepiej brzmiący. Bardziej niepokoi mnie transport od producenta do klienta końcowego. Masa ponad 15 kg i upadek może narobić sporo złego. Myślę, że włącznik się od tego uszkodził, napierając na osłonę styropianową. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 29 maja 2019 Udostępnij Napisano 29 maja 2019 Ja bym go oddał. Zdecydowanie za długo to trwa. A i sam sposób na prawy pozostawia wiele do życzenia. Pytanie w takim razie jak wróci ok, to co i jak długo podziała. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert 123 Napisano 29 maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 maja 2019 Czekam na nowy, nierozpakowany egzemplarz, ale takich w Polsce na chwilę obecną brak. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert 123 Napisano 30 maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 30 maja 2019 (edytowany) Mam od chyba 2007 roku yamahę A/V RX-v2400 i nic się z tym nie dzieje. Najmniejszych oznak zużycia. Mam nadzieję, że A-S 2100, który od pół roku napędza sprzęt stereo wytrzyma podobnie długo. Edytowano 30 maja 2019 przez Robert 123 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert 123 Napisano 3 października 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 października 2019 (edytowany) Dzisiaj przeczytałem o problemach innego kolegi z tym odtwarzaczem, ja nie napisałem jak się wszystko skończyło u mnie. Pod koniec czerwca przyszedł nowy egzemplarz. W czasie użytkowania zdarzyło się dwa razy ze był problem z otworzeniem szuflady . Raz wysunęła się na dwa centymetry i dopiero po paru otwórz / zamknij wróciło do normy, drugi raz nie otworzyła się wcale, lecz kolejne naciśnięcie zadziałało . Sam nie wiem o co tu chodzi. Karton z przesyłka odebrałem osobiście w Top Hi-Fi by ustrzec się usterki o jakiej pisałem wyżej , karton zapakowany oryginalnie , listy przewozowe aktualne , a sprzęcie ani ryski, lecz korci mnie dowiedzieć się u dystrybutora na Europę kiedy ta sztuka przybyła do Polski . Nie chcę popadać w paranoję ale trochę wkurza fakt zastanawiania się czemu tak pochlebnie opisywany i testowany sprzęt zawodzi . Chyba ze dałem nabrać się na sponsorowany wpis recenzenta hahah Edytowano 3 października 2019 przez Robert 123 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 4 października 2019 Udostępnij Napisano 4 października 2019 Nie wiem czy dystrybutor europejski udzieli ci takiej informacji. Dnia 3.10.2019 o 11:34, Robert 123 napisał: Nie chcę popadać w paranoję ale trochę wkurza fakt zastanawiania się czemu tak pochlebnie opisywany i testowany sprzęt zawodzi Tu jednak odpowiedź jest bardzo prosta. Po pierwsze wielu recenzentów traktuje testy po macoszemu. Nie będę wytykał palcami ale ci co czytali gazety przez kilka lat na pewno się natknęli na podobne wnioski. Druga sprawa to jeśli sprzęt jest testowany to zapewne nie dłużej niż tydzień. Szczerze, jest szansa że cds2100 tydzień pochodzi bez szwanku. Nikt, powtarzam nikt w Polsce nie przeprowadza długoterminowych testów pokazujących prawde o urządzeniach. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy Napisano 4 października 2019 Udostępnij Napisano 4 października 2019 (edytowany) Dnia 28.05.2019 o 20:36, audiowit napisał: Koniec czasu jest przewidziany przez producenta. W obecnym czasach to norma. Oczywiscie Ty jako konsument nie uzyskasz info po jakim czasie Twoj sprzet się zużyje. Klient musi kupowac, zeby napedzac gospodarke. Tak sie dzieje juz we wszystkich dziedzinach zycia. Edytowano 4 października 2019 przez lysyrafal Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert 123 Napisano 6 października 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 października 2019 Dnia 4.10.2019 o 14:25, lysyrafal napisał: Klient musi kupowac, zeby napedzac gospodarke. Tak sie dzieje juz we wszystkich dziedzinach zycia. Ale czemu ta gospodarka liczy ze moje cd porządnej klasy rozwali się na drugi dzień 😁😁😁 Dnia 4.10.2019 o 08:30, S4Home napisał: Nie wiem czy dystrybutor europejski udzieli ci takiej informacji. Tu jednak odpowiedź jest bardzo prosta. Po pierwsze wielu recenzentów traktuje testy po macoszemu. Nie będę wytykał palcami ale ci co czytali gazety przez kilka lat na pewno się natknęli na podobne wnioski. Druga sprawa to jeśli sprzęt jest testowany to zapewne nie dłużej niż tydzień. Szczerze, jest szansa że cds2100 tydzień pochodzi bez szwanku. Nikt, powtarzam nikt w Polsce nie przeprowadza długoterminowych testów pokazujących prawde o urządzeniach. Zdaję sobie sprawę, że testy nie służą określeniu wytrzymałości sprzętu lecz jego wrażeń odsłuchowych, solidności wykonania i jakości użytych materiałów. Oglądając taki sprzęt , słuchając, podpierając się wypowiedziami fachowców w mediach i prasie fachowej uzyskujesz pewność ,ze to dobry wybór. Wiadomo i mercedesy się psują , ale nie chciałbym się stresować, ze sprzęt z przedziału 10. 000 za klocek może popsuć się na amen po zakończeniu gwarancji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 7 października 2019 Udostępnij Napisano 7 października 2019 Ja Cie doskonale rozumiem. Moim zdaniem skorzystaj z Rękojmi i po prostu wybierz inny. Tutaj wygląda to na wady fabryczne a nie po prostu klasyczne przypadkowe popsucie urządzenia. Ewentualnie zużycie urządzenia, co akurat też słabo by świadczyło o tak drogim klocku. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 7 października 2019 Udostępnij Napisano 7 października 2019 (edytowany) @Robert 123 Oddaj, weź pieniądze. Kup używany. Taki, który ma dostępne lasery. W budżecie około 8000 zł z używek znajdziesz dużo lepiej grających odtwarzaczy cd. Albo transport + dac. Co można też wziąć pod rozwagę. Pozdrawiam Edytowano 7 października 2019 przez 1Ender Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.