Skocz do zawartości
Robert 123

Yamaha Cd-S 2100

Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Czy spotkał się ktoś z następującym problemem. Cd-S 2100 yamaha na drugi dzień po zakupie nie otwierał szuflady, zablokował  się całkowicie a napis Open nie gasł z wyświetlacza. Serwis twierdzi, ze po wgraniu nowego oprogramowania jest Ok, ale przetestują  go przez tydzień by mieć pewność. Może się czepiam, ale jakoś w to nie wierzę. 

Edytowano przez Robert 123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Każdy sprzęt może się zepsuć. Znajomy kupił nowiutkiego Primare CD31 i po tygodniu użytkowania nie otwierała się tacka i wykrzaczył się wyświetlacz. Nie pamiętam finału sprawy, ale chyba wymienili mu pół odtwarzacz. Zdaje się, że Yamaha jest na lepszych komponentach, -ale to tylko sprzęt..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. To tylko sprzęt. Takie coś mogło się stać zarówno na twoim CD 2100 jaki. Na cds300

Uważam jednak że jeśli kupiłeś nowy , tydzień temu to nie powinien on trafić na serwis. W tym momencie będziesz miał już adnotacje w książeczce serwisowej. Uważam że powinieneś dostać nowy a ten po naprawie powinien wylądować na ekspozycji w sklepie. 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, S4Home napisał:

Dokładnie. To tylko sprzęt. Takie coś mogło się stać zarówno na twoim CD 2100 jaki. Na cds300

Uważam jednak że jeśli kupiłeś nowy , tydzień temu to nie powinien on trafić na serwis. W tym momencie będziesz miał już adnotacje w książeczce serwisowej. Uważam że powinieneś dostać nowy a ten po naprawie powinien wylądować na ekspozycji w sklepie. 

Pozdrawiam

Zobaczymy jaki będzie finał, zdaję sobie sprawę, że wszystko może się popsuć. Jeśli jednak dzieje to 2-3 godziny po pierwszym włączeniu, to sprzedawca by zachować twarz powinien go wymienić.     Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca. Bo jaką gwarancję ma sprzedający, że Ty czegoś tam nie zrobiłeś? Sam byłem w podobnej sytuacji. Kupowałem TV w MM. Przywiozłem do domu, -nie działał. W sklepie powiedzieli mi, "a jaką mamy pewność, że Panu nie upadł?" -i jak Panu wymienimy to co mamy zrobić z tym? - Lecz życzę pomyślnego załatwienia sprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Miras23 napisał:

Nie do końca. Bo jaką gwarancję ma sprzedający, że Ty czegoś tam nie zrobiłeś? Sam byłem w podobnej sytuacji. Kupowałem TV w MM. Przywiozłem do domu, -nie działał. W sklepie powiedzieli mi, "a jaką mamy pewność, że Panu nie upadł?" -i jak Panu wymienimy to co mamy zrobić z tym? - Lecz życzę pomyślnego załatwienia sprawy.

Przy wadze ponad 15 kg każdy upadek zostawiłby ślady, tu muszę bronić serwis, bo nikt ani słowem tego nie zasugerował, na sprzęcie nie ma nawet jednej ryski. Nie chciałbym tutaj w żaden sposób negować działania serwisu Yamahy, bardziej interesowało mnie czy ktoś kiedyś słyszał o takim przypadku i jaka może być stwierdzona tego przyczyna. Dziękuję za zainteresowanie i napiszę jak się wszystko potoczyło, pozdrawiam. 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Zgłaszałeś reklamację z tytułu niezgodności z umową czy skorzystałeś z gwarancji? Rękojmia daje ci tyle, że chwili drugiej reklamacji z tej samej przyczyny masz prawo żądać wymiany sprzętu. Na gwarancji serwis nie ma limitu napraw niestety, dodatkowo jeśli skorzystałeś z gwarancji tracisz prawo do rękojmi,

Edytowano przez wallace

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Niezgodności towaru z umową już nie ma. Zamiast niej jest rękojmia.

Skorzystanie z gwarancji nie wyklucza możliwości skorzystania w przyszłości z rękojmi. 

Uprawnienia z tytułu gwarancji określają zapisy w karcie gwarancyjnej.

Oczywiście to wszystko dotyczy zakupów konsumenckich.

Edytowano przez Karo
Uzupełnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
2 godziny temu, Karo napisał:

Skorzystanie z gwarancji nie wyklucza możliwości skorzystania w przyszłości z rękojmi.

tak, zgadza się - dziękuję koledze za sprostowanie.
Sprawdziłem jeszcze, że rękojmia pozwala żądać wymiany towaru przy drugiej lub kolejnej reklamacji i nie ma tu znaczenia, czy chodzi o tę samą, czy też inną wadę lub usterkę.

Edytowano przez wallace

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, wallace napisał:

tak, zgadza się - dziękuję koledze za sprostowanie.
Sprawdziłem jeszcze, że rękojmia pozwala żądać wymiany towaru przy drugiej lub kolejnej reklamacji i nie ma tu znaczenia, czy chodzi o tę samą, czy też inną wadę lub usterkę.

Witam. Rozmawiałem z serwisem i powiedzieli tak. Wgrali najnowszą wersje oprogramowania i problem ustąpił, jednak raz szuflada nie otworzyła się podczas testów. Podjęli decyzję o wymianie wszystkimi pasków napędowych bo według nich mogły się odkształcić  w czasie, gdy cd leżał w magazynie. Ma to być jedyna ingerencja w urządzenie. Pan jednak zaznaczył, że mogę ubiegać się o wymianę, lecz nie poleca tego, gdyż towar będzie ze starym oprogramowaniem i paskami które mogą być w takim samym stanie. Teraz nasuwa się pytanie czy to ściema, czy paski mogą tak się odkształcić. Przecież to sprzęt produkowany  od 2015 i nie mam chyba pecha ze trafiłem na pierwszy egzemplarz, który odkopali w magazynie centralnym w Niemczech u głównego przedstawiciela na Europę. To jednak tylko dywagacje, mogłem trafić  jako pierwszy w historii, że pasek był felerny, wszystko możliwe. Jeśli jednak sytuacja się powtórzy, zażądam wymiany na nowe urządzenie, a w ramach małej rekompensaty z wgraniem nowego oprogramowania. Kontakt z serwisem Audio Klan jest Ok, za parę dni się wyjaśni. 

Ps. Moj Technics cd 840 po 28 latach zaczął przeskakiwać, laser dokonał żywota. Tam paski są Ok, prawie po 30 latach haha .

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Szczerze, to włosy stają dęba, jak się to czyta. Jeśli w NOWYM odtwarzaczu wiodącej marki za 8tyś, który może mieć max 4 lata od chwili wyprodukowania, odkształcają się paski lub co gorsza aktualizacja s/w rozwiązuje problem z wysuwaniem szuflady (!), to ręce opadają. Brak słów po prostu.
Na dodatek serwis rozbrajająco podaje takie informacje :)

Edytowano przez wallace

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale uważam podobnie.

Jeśli faktycznie tak jest z tymi produktami o jakich mówi autoryzowany serwis Yamahy to oznacza to że produkty są zrobione z najtańszych komponentów. A to po prostu nie wierze.

Uważam temat z ich strony na mocno naciągany.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Utwórz nowe...