Johan Napisano 25 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 25 stycznia 2020 Witam !! Mam pytanie, a mianowicie czy u Was występują aktualnie problemy z aplikacją MusicCast? Nie mogę się zalogować do Tidala, wyczyszczone pliki w aplikacjach Deezer. Jedyne co działa to Spotify. Chciałbym się dowiedzieć czy to tylko mój problem czy też dotknął on też innych użytkowników. Pozdrawiam i czekam na odzew. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 25 stycznia 2020 Problem z MusicCast - proponuję przypiąć temat bo popularny na forum 🤣 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubad Napisano 25 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 25 stycznia 2020 U mnie wszystko działa ale przy korzystaniu z tidala każde kliknięcie wymaga odczekania dłuższej chwili. Tak że może coś jest faktycznie na rzeczy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 25 stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 stycznia 2020 u mnie tak się właśnie zaczęło. Najpierw "myślące kółeczko", potem coraz wolniej i wolniej, aż w końcu pyk i niema nic. Nawet zalogować na konto się nie można Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artsky Napisano 25 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 25 stycznia 2020 A spróbujcie tak, najpierw uruchomić np. radio internetowe z pilota, a jak już złapie, to wtedy odpalić aplikację. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 25 stycznia 2020 5 minut temu, Johan napisał: Najpierw "myślące kółeczko", potem coraz wolniej i wolniej, aż w końcu pyk i niema nic. Myślące kółeczko - to przecież główna atrakcja MusicCast 🤣🤣🤣 Pyk i nie ma nic - musicie się z tym oswoić 🤣🤣🤣 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damian13 Napisano 25 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 25 stycznia 2020 U mnie ostatnio tez miąłem problem. Pomogło reset amplitunera do ustawień fabrycznych .Kiedyś tez miałem coś podobnego i to pomogło teraz też. Słabo to wygląda, ale pomaga. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 25 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 25 stycznia 2020 Posiadam RN803 i prawde mowiac juz dluzszy czas nie uzywam musiccasta.Czasem jakas stacje radiowa odpale ale tez rzadko.Zrezygnowalem z tidala.Mam tylko spotyfi i choc jakosc slabsza to juz mi to przestalo przeszkadzac.Ale chociaz wlaczam spotyfi z laptopa czy czegokolwiek i to dziala caly czas.I oczywiscie przesylam do ampli.Ale glownie slucham muzyki z itunesa i plyt cd.I przestalem sie martwic musiccastem.Sam amplituner uwazam za udany i jestem zadowolony z jakosci dzwieku.A ze musiccast sie Yamaszce nie udal....no i tak czasem bywa.To problem dla tych ktorzy korzystaja tylko ze strumieniowania.Ale dla osob takich jak ja to obojetne czy dzis to dziala czy nie dziala.... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Payek Napisano 25 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 25 stycznia 2020 U mnie wszystko ok, "myślące kółeczko" 😂 😂 kręci tylko chwilę , a Tidal (hi-fi) działa. Tydzień czy dwa temu były podobne do opisanych problemy z logowaniem do Tidala ponoć związane z jakimiś pracami, ale za to nie ręczę. Osobiście na stabilność MC nie mogę narzekać, ale może to jedynie szczęście. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 25 stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 stycznia 2020 Na razie odzyskałem kontrolę na Deezerem. Teraz kolej na Tidala, ale ten oporny i nie chce się poddać. Nie chcę robić kolejnego resetu, zobaczę może obejdzie się i bez tego. Dziękuję wszystkim, którzy wypowiadali się na ten temat. Jeżeli uda mi się zalogować do Tidala to oczywiście zaraz to ogłoszę, natomiast póki co jest lipa. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Payek Napisano 25 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 25 stycznia 2020 Bez gwarancji sukcesu, ale spróbuj zresetować router. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 25 stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 stycznia 2020 Spróbowałem już wszystkich możliwości poczynając od usunięcia pokoju, restartu do ustawień fabrycznych oraz restartu routera. Nic nie pomaga. Po raz pierwszy odkąd posiadam sprzęt nie mogę sobie z nim poradzić. Dobrze, że to tylko jeden serwis, ale chichotem losu jest fakt, że wczoraj chcąc sprawdzić dzisiejszą jakość Tidala wznowiłem subskrypcję. Rzeczywiście muszę przyznać, że na przestrzeni czasu serwis poczynił duże postępy. Jest dobrze, a nawet bardzo dobrze. Szkoda tylko, że tak krótko. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 26 stycznia 2020 11 godzin temu, T Z6 napisał: Posiadam RN803 i prawde mowiac juz dluzszy czas nie uzywam musiccasta Jaki więc sens płacić za amplituner? Trzeba było kupić zwykły wzmacniacz + tani streamer. No, ale domyślam się, że kupując tego nie przewidziałeś. Ja sprzedałem 803 ponad rok temu i wcale nie żałuję bo widzę, że od tamtej pory nic się nie zmieniło na lepsze. Zawsze będę mówić, że MusicCast to kłopotliwe awaryjne badziewie i tylko szkoda ludzi którzy się w to pchają kupując. Niestety na forum to badziewie jest wciąż polecane wszystkim na początek, wszędzie jest ta 803, nawet w lodówce i kiblu jak otwieram 😆 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 26 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 26 stycznia 2020 Pisze wyraznie-jestem zadowolony z RN803.Oprocz musiccast amplituner posiada mase innych przydatnych funkcji ktorych nie dalby mi wzmacniacz.Czy ten ampli to tylko musiccast?Pieknie wspolpracuje z Itunes.Spotyfi tez dziala bez problemow.Brzmieniowo nie potrzeba mi nic lepszego.Wiec powtarzam-dla mnie musiccast moze praktycznie nie istniec.Jesli natomiast dla kogos to jest sporym utrudnieniem to faktycznie lepiej zmienic sprzet i kupic cos pracujacego na innej platformie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 26 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 26 stycznia 2020 JohnDoe Jest sens kupować 803d przez te osoby, które korzystają z radia, DAC'a i słuchają muzyki z pamięci USB- a tego nie zapewnia tani wzmacniacz+streamer (droższe wzmacniacze i streamery miewają DAC i USB typu A, ale to taniej raczej nie wyjdzie). Poza tym niektórym zależy na tym, by mieć jedno urządzenie a nie kilka-stąd właśnie amplituner. Tym bardziej, że T Z6 jest zadowolony z zakupu :-) Więc proszę nie przesadzaj z tą "badziewnością", bo swoją Yamahę zdaje się że wymieniłeś na droższy sprzęt i nic dziwnego że gra lepiej. Tym bardziej, że takie sformułowania nie są zbyt miłe dla właścicieli tego amplitunera. Na Forum AUDIO panuje zasada by nie wyśmiewać się ze sprzętu posiadanego przez innych użytkowników naszego Forum, a tak to niestety zabrzmiało w Twojej wypowiedzi :-( A Yamaha 803 ma swój odrębny wątek na naszym Forum. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paweł Pawlik Napisano 26 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 26 stycznia 2020 16 godzin temu, Johan napisał: Witam !! Mam pytanie, a mianowicie czy u Was występują aktualnie problemy z aplikacją MusicCast? Nie mogę się zalogować do Tidala, wyczyszczone pliki w aplikacjach Deezer. Jedyne co działa to Spotify. Chciałbym się dowiedzieć czy to tylko mój problem czy też dotknął on też innych użytkowników. Pozdrawiam i czekam na odzew. Objawy moim zdaniem wskazują na słabą przepustowość łącza internetowego. Spotify ma mniejsze potrzeby więc uciągnie. Tidal już nie daje rady.Teoretycznie nawet jak masz dobre łącza to chwilowe 'zaniki' pasma się zdarzają. Zwróć na to uwagę. Ja to niestety mam względnie często i zgadza się to z moim słabym internetem domowym. Mniej więcej w podobnych okresach pojawiają się problemy z drukarką sieciową czy VOD (C+). Nie mam 803d ale mam 402d i wxc-50. Tak więc musiccasta używam na co dzień. Dodam tylko że MC i tak zachowuje się stabilniej pod tym względem niż wcześniej chromcast (być może dlatego że Yamahy podłączam kabelkiem a chromcasta tylko da się przez wi-fi) lub bluesound node (tu pewnie ze względu na internetożerny tryb Master w Tidalu). Ale jak uważasz że internet masz na pewno OK i chcesz całkiem wyeliminować z okręgu podejrzeń MC to zainstaluj apkę mconnect lite i zobacz czy będzie inaczej. Przy okazji - mconnect lite ma software'owego gaplessa więc warto jej użyć jeśli Yamaha robi niepotrzebne przerwy między utworami. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 26 stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 stycznia 2020 Witam ! Z tego co zauważyłem mój problem zaczął swoje nowe, niekonieczne z moją intencją życie. Jeśłi chodzi o internet to raczej nie( 500Mb/s). Jesli chodzi o inne sprawy to muszę przyznać, że udało mi się naprawić mój sprzęt. W chwili obecnej nie działa tylko serwis Tidal, co po moim zgłoszeniu też się pewnie uda naprawić. Poprzez czteroletni mój okres używania sprzętu mogę całkowicie poważnie powiedzieć, że nie mam potrzeby zmiany Yamahay na inny sprzęt. Sprawuje się dobrze, ma czasami gorsze momenty, ale tak jak i we wczorajszym przypadku udaje się je wyeliminować. Jęsli chodzi o mconnect lite to mam mieszane odczucia. Aplikacja ma jak na mój gust zbyt czuły regulator głośności. Poruszając się po menu przypadkowo dotknąłem regulatora i cała moc poszła na głośniki, których na szczęście nie uszkodziło, ale wolę nie ryzykować. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 26 stycznia 2020 34 minuty temu, RoRo napisał: Więc proszę nie przesadzaj z tą "badziewnością", bo swoją Yamahę zdaje się że wymieniłeś na droższy sprzęt i nic dziwnego że gra lepiej. Przepraszam ale chyba nie zauważyłeś, że ja nigdzie nie pisałem że Yamaha 803 gra lepiej lub gorzej od czegokolwiek. Odnoszę się jedynie do systemu MusicCast który jest zwyczajnie bardzo kiepski. Nikogo personalnie nie zaczepiam a wręcz przeciwnie, szkoda mi ludzi którzy ciągle to kupują. Czy mam rozumieć z Twojej wypowiedzi, że na forum możemy jedynie zachwalać sprzęty a nigdy krytykować jeśli coś jest do bani? To chyba lepiej dla ludzi, że będą wiedzieć o ewentualnych problemach zanim coś kupią. Pozdrawiam i wcale nie jestem złośliwy 🙂 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubad Napisano 26 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 26 stycznia 2020 Problemem na pewno nie jest przepustowość łącza internetowego, musiccast tak poprostu ma i trzeba się do tego przyzwyczaić bądź narzekać. I zgadzam się że Yamaha 803d to nie tylko mc ale w tej cenie bardzo dobrze grający amplituner stereo i nie należy go oceniać jedynie przez pryzmat mc który jest jego dodatkiem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Farciarz Napisano 9 lutego 2020 Udostępnij Napisano 9 lutego 2020 (edytowany) Witam. Czy tylko mi dzisiaj myśli musiccast w nieskończoność, czy problem bardziej globalny?? To już chyba 5 raz w tym roku. RN803D Edytowano 9 lutego 2020 przez Farciarz Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matt M Napisano 9 lutego 2020 Udostępnij Napisano 9 lutego 2020 Ja odpuściłem musiccast i na teraz tidala słucham po bluetooth Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 10 lutego 2020 Udostępnij Napisano 10 lutego 2020 8 godzin temu, Matt M napisał: Ja odpuściłem musiccast i na teraz tidala słucham po bluetooth To ludzie szarpią się o MQA a Ty słuchasz po BT To najgorsze możliwe źródło. 13 godzin temu, Farciarz napisał: Witam. Czy tylko mi dzisiaj myśli musiccast w nieskończoność, czy problem bardziej globalny?? To już chyba 5 raz w tym roku. RN803D co znowu nie grało? Mogę sprawdzić mam pod ręką MusicCast. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Farciarz Napisano 10 lutego 2020 Udostępnij Napisano 10 lutego 2020 (edytowany) 1 godzinę temu, S4Home napisał: To ludzie szarpią się o MQA a Ty słuchasz po BT To najgorsze możliwe źródło. co znowu nie grało? Mogę sprawdzić mam pod ręką MusicCast. Nic nie grało. Użytkuje tidal .nawet net radio nie działało wczoraj. Próba przełączania miedzy źródłami kończyła sie na myśleniu. Teraz działa perfekcyjnie Edytowano 10 lutego 2020 przez Farciarz Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 10 lutego 2020 Udostępnij Napisano 10 lutego 2020 Hmmm ja nie wiem ja nie trafiam na te przerwy jakoś. Co piszcie o jakiś uwagach ja patrze wchodzę u was też juz działa. Ktoś pisał do Yamahy globalnej?? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 10 lutego 2020 Udostępnij Napisano 10 lutego 2020 W sobote byl problem faktycznie.Ale u mnie byl tez problem z tv cyfrowa.Operator tlumaczyl sie zla pogoda...😄.Generalnie Yamaha ma w dupie swoich polskich klientow.Dawno juz tez nie bylo aktualizacji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.