Maciej87 Napisano 6 lipca 2021 Udostępnij Napisano 6 lipca 2021 Witajcie, zauważyłem dość irytującą przypadłość w moim CD NAD C538. Otóż podczas odtwarzania płyt co kilka sekund w równych odstępach słyszę charakterystyczne "ćwierkanie" soczewki. Zważywszy, że urządzenie nadal jest na gwarancji, chciałem zapytać czy takie coś pod gwarancję podlega? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 6 lipca 2021 Udostępnij Napisano 6 lipca 2021 Skontaktuj się bezpośrednio z serwisem i podpytaj. https://audioklan.pl/kontakt#serwis Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 6 lipca 2021 Udostępnij Napisano 6 lipca 2021 10 godzin temu, Maciej87 napisał: Witajcie, zauważyłem dość irytującą przypadłość w moim CD NAD C538. Otóż podczas odtwarzania płyt co kilka sekund w równych odstępach słyszę charakterystyczne "ćwierkanie" soczewki. Zważywszy, że urządzenie nadal jest na gwarancji, chciałem zapytać czy takie coś pod gwarancję podlega? Witaj, Mieliśmy raz taki przypadek. Nad ustosunkował się do tej sytuacji, pisząc że dźwięki wydobywane podczas działania płyty, są uzależnione od jej realizacji, wykonania. Dlatego też efekt nie jest zawsze słyszalny. Ewentualnie zapraszam do naszego kontaktu z serwisem, w ceku dalszej diagnozy. 22 777 99 26/25 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 7 lipca 2021 Udostępnij Napisano 7 lipca 2021 Dokładnie. Dlatego pytanie zasadnicze czy masz to na wszystkich płytach. Jesli tak to próbuj. Zalezy jak mocno chcesz mieć CD. Gdyż mógłbyś zacząć od rękojmi. Ale tylko w przypadku takiego działania na wszystkich płytach Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej87 Napisano 7 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 lipca 2021 (edytowany) 1 godzinę temu, S4Home napisał: Dokładnie. Dlatego pytanie zasadnicze czy masz to na wszystkich płytach. Jesli tak to próbuj. Zalezy jak mocno chcesz mieć CD. Gdyż mógłbyś zacząć od rękojmi. Ale tylko w przypadku takiego działania na wszystkich płytach Tak, dzieje się to bezwzględnie na każdej płycie. Bez wyjątku. Płyty na Rotelu CD14 gdzie takiego problemu nie ma. Ponadto na starym odtwarzaczu również nie było tej przypadłości. Problem pojawił się wraz z NAD C538. A CD może poczekać szczególnie latem gdy jest używane bardzo sporadycznie. Czyli lepiej rozpocząć od rękojmi a nie od gwarancji? Edytowano 7 lipca 2021 przez Maciej87 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubad Napisano 7 lipca 2021 Udostępnij Napisano 7 lipca 2021 Skontaktuj się najpierw z serwisem co oni na to. Jeżeli problem ma występować tak czy siak to wtedy lepiej skorzystać z rękojmi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 8 lipca 2021 Udostępnij Napisano 8 lipca 2021 23 godziny temu, Maciej87 napisał: Czyli lepiej rozpocząć od rękojmi a nie od gwarancji? Jesli skorzystasz z gwarancji to już potem nie możesz z rękojmi. Tak było od początku? Długo go masz? Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej87 Napisano 8 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 lipca 2021 21 minut temu, S4Home napisał: Jesli skorzystasz z gwarancji to już potem nie możesz z rękojmi. Tak było od początku? Długo go masz? Piotr Kilka miesięcy. Zauważyłem przy cichszych albumach więc zakładam, że od początku. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LBX Systemy Audio Napisano 8 lipca 2021 Udostępnij Napisano 8 lipca 2021 Dnia 6.07.2021 o 12:34, Maciej87 napisał: Witajcie, zauważyłem dość irytującą przypadłość w moim CD NAD C538. Otóż podczas odtwarzania płyt co kilka sekund w równych odstępach słyszę charakterystyczne "ćwierkanie" soczewki. Zważywszy, że urządzenie nadal jest na gwarancji, chciałem zapytać czy takie coś pod gwarancję podlega? Na jakich płytach to słychać? (nakład, realizacja?) Na wszystkich odtwarzanych płytach pojawia się ten problem? BTW. Korzystając z gwarancji nie tracisz prawa do rękojmi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
no_i_fajnie Napisano 8 lipca 2021 Udostępnij Napisano 8 lipca 2021 1 godzinę temu, S4Home napisał: Jesli skorzystasz z gwarancji to już potem nie możesz z rękojmi. No nie. Jeśli nawet odrzucą gwarancję, to spokojnie można korzystać z rękojmi, w drugą stronę działa to tak samo. A nawet, jak w ramach gwarancji dostaniesz naprawiony sprzęt i pojawi się następny problem, to znowu możesz go oddać np. do sprzedawcy i na odwrót. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej87 Napisano 8 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 lipca 2021 1 godzinę temu, piotrekb27 napisał: Na jakich płytach to słychać? (nakład, realizacja?) Na wszystkich odtwarzanych płytach pojawia się ten problem? BTW. Korzystając z gwarancji nie tracisz prawa do rękojmi. Wszystkie płyty bez wyjątku. Udam się zatem na serwis. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LBX Systemy Audio Napisano 8 lipca 2021 Udostępnij Napisano 8 lipca 2021 Tak jak wspomniał @Top Hi-Fi & Video Design tego typu "usterki" są bardzo trudne do wychwycenia. Najlepiej zabierz/prześlij na serwis urządzenie wraz z płytą, na której u Ciebie to słychać z dokładnym opisem problemu. Uwzględnij też ewentualnie podanie czasu (min. , sec.) w konkretnym utworze. Może ułatwi to odnalezienie problemu serwisantowi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gienas Napisano 8 lipca 2021 Udostępnij Napisano 8 lipca 2021 Czytanie ze zrozumieniem: założyciel tematu pisze że na wszystkich płytach na tym odtwarzaczu, te same płyty na innych odtwarzaczach nie mają zakłóceń. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LBX Systemy Audio Napisano 8 lipca 2021 Udostępnij Napisano 8 lipca 2021 1 minutę temu, gienas napisał: założyciel tematu pisze że na wszystkich płytach na tym odtwarzaczu, te same płyty na innych odtwarzaczach nie mają zakłóceń. dlatego proponuję przekazać płytę wraz z odtwarzaczem na serwis w celu weryfikacji. Co jeżeli serwis posiada płytę na której nie będzie to słyszalne w tymże odtwarzaczu? Skoro na "wszystkich" płytach to słychać to podejrzewam, że na każdej "innej" też to się pojawi ale po co ryzykować? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 9 lipca 2021 Udostępnij Napisano 9 lipca 2021 21 godzin temu, no_i_fajnie napisał: No nie. Jeśli nawet odrzucą gwarancję, to spokojnie można korzystać z rękojmi, w drugą stronę działa to tak samo. A nawet, jak w ramach gwarancji dostaniesz naprawiony sprzęt i pojawi się następny problem, to znowu możesz go oddać np. do sprzedawcy i na odwrót. A no to ok. Wydawało mi się że jeśli sprzęt jest naprawiany to rękojmia już nie obowiązuje. Do serwisu musi w takim razie zawitać. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LBX Systemy Audio Napisano 9 lipca 2021 Udostępnij Napisano 9 lipca 2021 Pobyt sprzętu na serwisie wydłuża trwanie rękojmi o czas, który spędził w naprawie. @Maciej87 no nie pozostaje Ci nic innego jak serwis. Pamiętaj o precyzyjnym (w miarę możliwości) opisie usterki. Ułatwi to diagnozę. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 11 lipca 2021 Udostępnij Napisano 11 lipca 2021 Czy udało się już coś załatwić? W razie czego, służę pomocą, w celu monitorowania przebiegu sytuacji Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elektron6 Napisano 11 lipca 2021 Udostępnij Napisano 11 lipca 2021 Tu nie ma co monitorować to trzeba działać. Klient zapłacił za sprzęt a dostał skwierdzące badziewie na china podzespołach i teraz bujaj się po serwisach Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 12 lipca 2021 Udostępnij Napisano 12 lipca 2021 Dnia 11.07.2021 o 14:46, elektron6 napisał: Tu nie ma co monitorować to trzeba działać. Klient zapłacił za sprzęt a dostał skwierdzące badziewie na china podzespołach i teraz bujaj się po serwisach Działania zostały opisane powyżej. Jeśli Pan ma również problem z urządzeniem z naszej oferty, to proszę do nas pisać. Jeżeli nie, to proszę nie zaśmiecać wątku Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej87 Napisano 25 sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 25 sierpnia 2021 Odpowiedź serwisu: "ten dźwięk jest to normalny odgłos przy odczytywaniu danych z płyty do bufora pamięci". No cóż.. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.