Tomai Napisano 26 lutego Udostępnij Napisano 26 lutego (edytowany) Historia prosta, cenowo śmiech , tylko taki mały szkopuł że....sprawia przyjemność ze słuchania w duecie z Taga DA- 300. To jaki problem ? Kupiony nowy w grudniu, napęd wyzionoł ducha w styczniu. To jest wkurw. Nowy sprzęt. Do tego dochodzi piękny epizod z Audio Klan Serwis. Prawie 50 dni naprawiali. Dopiero jak im napisałem opinie na Google zawierającą chęć zgłoszenia sprawy do UOKIK, to wiecie co się stało ? Następnego dnia kurier doręczył mi naprawiony odtwarzacz, MAGIA !!!! Dziś włączyłem , te same płyty , wydawały się ostre , już nie są, właśnie problem w tym że dźwięk sprawia przyjemność. Tylko z tyłu głowy myśl....a jak za miesiąc też go szlag trafi? Pytanie. Sprzedać ? Zostawić? Żona mówi zostawić skoro dobrze gra. pytanie na co wymienili , na naped który też zaraz szlag trafi? Co byście zrobili na moim miejscu. Ps. ( Tidala pod względem dynamiki , kontroli basu i ciepła, to sobie można w buty wsadzić w porównaniu do tego dźwięku) Edytowano 26 lutego przez Tomai Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiBatonio Napisano 26 lutego Udostępnij Napisano 26 lutego (edytowany) 25 minut temu, Tomai napisał: Ps. ( Tidala pod względem dynamiki , kontroli basu i ciepła, to sobie można w buty wsadzić w porównaniu do tego dźwięku) Może u Ciebie. Zadbaj o tor streamingowy, ( streamer, DAC), LAN, router tudzież switch i można z tych butów wyskoczyć.😁 A co do CD playera , pytasz forumowiczów co serwis Tobie wsadził do playera, to jakiś żart? Spytaj serwisu, powinieneś dostać protokół naprawy, każdy szanujący się serwis jest w stanie taki wystawić, zapewnić. Edytowano 26 lutego przez DiBatonio 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomai Napisano 26 lutego Autor Udostępnij Napisano 26 lutego (edytowany) Czy to jest wystarczające, żeby powiedzieć " szanujący się serwis"? Nie, nie pytam o to forumowiczów. Pytam czy zostawić czy sprzedać , @DiBatonio niesamowite jak wybierasz sobie do odpowiedzi to co Ci pasuje do zaatakowania/wyszydzenia. Ale już to zauważyłem wcześniej.... ( taki Troll poprostu:( ) Edytowano 27 lutego przez RoRo Usunąłem zdjęcie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martin Gora Napisano 26 lutego Udostępnij Napisano 26 lutego 34 minuty temu, Tomai napisał: Tylko z tyłu głowy myśl....a jak za miesiąc też go szlag trafi? Pytanie. Sprzedać ? Zostawić? A powiedz proszę jak masz zamiar sprzedać? Napiszesz w opisie że sprzedajesz z powodu naprawy w kiepskim serwisie gdyż obawiasz się że za miesiąc szlag trafi i szukasz jelenia żeby pozbyć się problemu? Brawo Ty... 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 26 lutego Udostępnij Napisano 26 lutego 36 minut temu, Tomai napisał: Historia prosta, cenowo śmiech , tylko taki mały szkopuł że....sprawia przyjemność ze słuchania w duecie z Taga DA- 300. To jaki problem ? Kupiony nowy w grudniu, napęd wyzionoł ducha w styczniu. To jest wkurw. Nowy sprzęt. Do tego dochodzi piękny epizod z Audio Klan Serwis. Prawie 50 dni naprawiali. Dopiero jak im napisałem opinie na Google zawierającą chęć zgłoszenia sprawy do UOKIK, to wiecie co się stało ? Następnego dnia kurier doręczył mi naprawiony odtwarzacz, MAGIA !!!! Dziś włączyłem , te same płyty , wydawały się ostre , już nie są, właśnie problem w tym że dźwięk sprawia przyjemność. Tylko z tyłu głowy myśl....a jak za miesiąc też go szlag trafi? Pytanie. Sprzedać ? Zostawić? Żona mówi zostawić skoro dobrze gra. pytanie na co wymienili , na naped który też zaraz szlag trafi? Co byście zrobili na moim miejscu. Ps. ( Tidala pod względem dynamiki , kontroli basu i ciepła, to sobie można w buty wsadzić w porównaniu do tego dźwięku) Nie chcę bronić kolegów ale przepuszczam, że CD był już naprawiony wcześniej ale komuś mogło się "zapomnieć" i urządzenie trafiło na niewłaściwą półkę. Błędy się zdarzają...dlatego też następnego dnia miałeś wysyłkę do domu. Jeśli gra Ci dobrze, to po co wymieniać? Ryzyko uszkodzeń jest zawsze, skoro raz był w serwisie, to bądźmy dobrej myśli, że już tam nie wróci drugi raz. Realnym upgrade to tylko model wyżej, C568. https://www.tophifi.pl/stereo/odtwarzacze-cd-sacd/c568.html Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomai Napisano 26 lutego Autor Udostępnij Napisano 26 lutego Przed chwilą, Martin Gora napisał: A powiedz proszę jak masz zamiar sprzedać? Napiszesz w opisie że sprzedajesz z powodu naprawy w kiepskim serwisie gdyż obawiasz się że za miesiąc szlag trafi i szukasz jelenia żeby pozbyć się problemu? Brawo Ty... Napisałem gdzieś że naprawa została wykonana źle? Tego nie wiem, z kontaktu telefonicznego wiem że zostały wsadzone oryginalne części z Kanady( dlatego czekałem na te części miesiąc). A sprzęt posiada gwarancję producenta przedłużona o czas naprawy. Nadinterpretujesz. Kwestionuje opieszałość AudioKlan. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 26 lutego Udostępnij Napisano 26 lutego 1 minutę temu, Tomai napisał: Napisałem gdzieś że naprawa została wykonana źle? Tego nie wiem, z kontaktu telefonicznego wiem że zostały wsadzone oryginalne części z Kanady( dlatego czekałem na te części miesiąc). A sprzęt posiada gwarancję producenta przedłużona o czas naprawy. Nadinterpretujesz. Kwestionuje opieszałość AudioKlan. Zapewne brakowało części i stąd też ten czas oczekiwania. Aczkolwiek nasz serwis ma w naturze poinformowania klienta o bieżącej sytuacji mailowo lub telefonicznie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomai Napisano 26 lutego Autor Udostępnij Napisano 26 lutego 4 minuty temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Zapewne brakowało części i stąd też ten czas oczekiwania. Aczkolwiek nasz serwis ma w naturze poinformowania klienta o bieżącej sytuacji mailowo lub telefonicznie. AudioKlan o niczym mnie nie informował. Całe info trzeba było się dodzwonić, ( co było bardzo trudne) i zapytać. Wiadomo że branża będzie bronić branży. Takie odniosłem wrażenie jeśli chodzi o Audio Klan Serwis. Jak można trzymać sprzęt tyle czasu i na koniec stwierdzić..." że coś tam jeszcze jest zepsute" Porażka. A po postraszeniu UOKIK sprzęt naprawiony....taaaaa.... To jest negatywne moje doświadczenie z AudioKlan , zresztą z Top HiFi też nie lepiej. Dobra , koniec narzekania, CD NAD gra 4 godzinę i dzieje się to co nie potrafi 25 letni Rotel..... mówi....dawaj następną płytę 😁 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 26 lutego Udostępnij Napisano 26 lutego Ja tylko zasugerowałem co mogło się wydarzyć. Nic więcej. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Profi Napisano 26 lutego Udostępnij Napisano 26 lutego Ja też bym zostawił. Skoro Ci pięknie gra - ciesz się tym i delektuj. Jak znów klęknie, to znów wyślesz do serwisu, od tego jest gwarancja. Ilość napraw gwarancyjnych jest ustalona, potem jest zdaje się wymiana na inny sprawny egzemplarz - gdybyś miał jakąś wyjątkowo trefną sztukę. A jeśli będzie Cię mimo wszystko dręczyć myśl "co by było gdyby" kup sobie zapasowy laser czy mechanizm na przyszłość. Będzie jak znalazł w razie "w". 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misio38 Napisano 27 lutego Udostępnij Napisano 27 lutego (edytowany) 7 godzin temu, Tomai napisał: Czy to jest wystarczające, żeby powiedzieć " szanujący się serwis"? Nie, nie pytam o to forumowiczów. Pytam czy zostawić czy sprzedać , @DiBatonio niesamowite jak wybierasz sobie do odpowiedzi to co Ci pasuje do zaatakowania/wyszydzenia. Ale już to zauważyłem wcześniej.... ( taki Troll poprostu:( ) Sporo swoich danych publicznie ujawniłeś. Może poproś moderatora o ich usunięcie? Co do AK to moje zgłoszenie Yamahy o przedłużenie gwarancji od 16 dni wisi niezweryfikowane, także różowo nie jest. Edytowano 27 lutego przez Misio38 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiBatonio Napisano 27 lutego Udostępnij Napisano 27 lutego 7 godzin temu, Tomai napisał: niesamowite jak wybierasz sobie do odpowiedzi to co Ci pasuje do zaatakowania/wyszydzenia. Ale już to zauważyłem wcześniej.... ( taki Troll poprostu:( ) Niesamowite jak ostatnio pokolenie cienkich rurek jest przewrażliwione na swoim tle, nie miałem zamiaru atakować, a że tak to odebrałeś, to raczej Twój problem egzystencjalny, nie mój. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 27 lutego Udostępnij Napisano 27 lutego niestety ten serwis tak działa. Wielka szkoda że nie napisali co zostało zrobione. nie wiem czy czase mnei mają obowiązku. I mechniazm szuflady to nie jest opis naprawek. Ale jesli odtwarzacz był kupiony w grudniu, w serwisie był tak długo to - wydłuża Ci się okres gwarancji o czas pobytu w serwisie - nadal masz dwa lata praktycznie. Jeśli Ci odpowiada to bym go zostawił. Jesli coś zacznie siędziać to od razu rekojmia i problem z glowy. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz S. Napisano 27 lutego Udostępnij Napisano 27 lutego (edytowany) @Tomai Panie Tomku, Pan usunie te dane osobowe. @RoRo Edytowano 27 lutego przez Tomasz S. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 27 lutego Udostępnij Napisano 27 lutego Usunąłem zdjęcie "Raportu z wykonanymi czynnościami serwisowymi" zawierające dane osobowe autora wątku. Tomai-jeśli chcesz, to zamieść zdjęcie samego opisu, bez Twoich danych. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomai Napisano 27 lutego Autor Udostępnij Napisano 27 lutego 1 godzinę temu, RoRo napisał: Usunąłem zdjęcie "Raportu z wykonanymi czynnościami serwisowymi" zawierające dane osobowe autora wątku. Tomai-jeśli chcesz, to zamieść zdjęcie samego opisu, bez Twoich danych. Pozdrawiam Dziękuję, słusznie. Adres tam był i tak nie mój tylko miejsce odbioru/wysyłki paczki. Opis to " naprawa mechanizmu szuflady" . Nie za wiele, ale już zostawmy ta sprawę, nie o to mi chodziło, bardziej o to co w temacie. Po prostu jeśli można tak powiedzieć, nie mam zaufania do nowego sprzętu który popsuł się po miesiącu grania. I stąd myśl o sprzedaży. A z drugiej strony - brzmieniowo mi odpowiada , a dodatkowo czyta bez problemu bardzo porysowane płyty. Na razie cieszę się dźwiękiem , także zostaje ze mną. 1 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkel74 Napisano 27 lutego Udostępnij Napisano 27 lutego Pewnie jak nie popsuje się znowu w krótkim czasie, to będzie już działał prawidłowo, masz prawie dwa lata gwarancji wiec chyba nie ma się czym martwić. Ciekawe natomiast jest tłumaczenie serwisu… ciekawe jakie to części szły z Kanady ?! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomai Napisano 27 lutego Autor Udostępnij Napisano 27 lutego 9 minut temu, majkel74 napisał: Pewnie jak nie popsuje się znowu w krótkim czasie, to będzie już działał prawidłowo, masz prawie dwa lata gwarancji wiec chyba nie ma się czym martwić. Ciekawe natomiast jest tłumaczenie serwisu… ciekawe jakie to części szły z Kanady ?! Serwo i napęd Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkel74 Napisano 27 lutego Udostępnij Napisano 27 lutego Robią go w Chinach to jedno, druga sprawa to fajnie serwis jest zorganizowany, jak nie ma podstawowych elementów, które mogą się popsuć. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elektron6 Napisano 27 lutego Udostępnij Napisano 27 lutego (edytowany) Słabo to widzę… nie lepiej było kupić jako napęd jakiegoś wiecznego Marantza na laserze cdm4/19 za te parę stówek? Do tego zewnętrzny dac i można grać do końca żywota. Współczesne cd, głowice laserowe to tylko szkoda czasu, nerwów i pieniędzy . Dobre głowice wykonane niemalże w technice wojskowej to juz historia zakończona w latach 90 tych. Edytowano 27 lutego przez elektron6 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz S. Napisano 27 lutego Udostępnij Napisano 27 lutego (edytowany) 2 godziny temu, Tomai napisał: Adres tam był i tak nie mój tylko miejsce odbioru/wysyłki paczki. Był telefon. Potem dzwonili by z "banku" , znaleźli maila czy konta społecznościowe gdzie klikniesz w zły link albo podstawioną stronę. Ktoś by się przyczepił do forum, że dane osobowe procesuje czy coś. Lepiej uważać, strzeżonego itd Edytowano 27 lutego przez Tomasz S. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 28 lutego Udostępnij Napisano 28 lutego 11 godzin temu, majkel74 napisał: Robią go w Chinach to jedno, druga sprawa to fajnie serwis jest zorganizowany, jak nie ma podstawowych elementów, które mogą się popsuć. Dzowniłeś tam kiedyś? Mi się zdarzyło. 3 razy. Spróbuj zobaczysz o czym tu piszemy. Tak czy siak wracajac do tematu. Mówie , gwarancje masz wydlużoną, bo tak to działa. Zostaw go jak Ci gra dobrze. Coś zacznie się dziać. Tylko trochę. Rekojmia. Nie baw się już w gwarancję tylko wtedy zwrot. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomai Napisano 28 lutego Autor Udostępnij Napisano 28 lutego Dnia 26.02.2024 o 22:26, DiBatonio napisał: Może u Ciebie. Zadbaj o tor streamingowy, ( streamer, DAC), LAN, router tudzież switch i można z tych butów wyskoczyć.😁 CD gra lepiej niż Tidal. I tyle. To nie tylko moje zdanie, wielu ludzi tutaj i nie tylko pisze że używa Tidala/ Amazona, po to aby szukać muzyki , a żeby delektować się muzyką kupuje płytę. Przykład. Moja ulubiona Sade płyta " Love Deluxe " Pierwszy utwór, Z Tidala bas dudni i wku....a. Z CD bas na swoim miejscu. Nic nie dudni. Dynamika lepsza z CD też. ( na tym samym DAC Tagi ) Jak zarzucę lepszy streamer i złote switche to naprawi to zepsuty podbity bas i poprawi dynamikę ? Nie sądzę. Nie mówię że wszystko jest zepsute na Tidalu, ale jest to niestety loteria..... taka że słuchasz dyskografii jednego artysty, ( np. Boney James) puszczasz jeden, drugi album, jest powiedzmy ok, a trzeci ,czwarty album bas jest podbity i dudni. No i co ? Złote switche pomogą ? Pomoże płyta i tyle. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 29 lutego Udostępnij Napisano 29 lutego A ja tam gram z Tidala i Spotify i płyty już leza na boku. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiBatonio Napisano 29 lutego Udostępnij Napisano 29 lutego (edytowany) 8 godzin temu, Tomai napisał: CD gra lepiej niż Tidal. I tyle. Taaaaa, zwłaszcza z takiego Playera jak wspomniany NAD 😁😁😁 8 godzin temu, Tomai napisał: Jak zarzucę lepszy streamer i złote switche to naprawi to zepsuty podbity bas i poprawi dynamikę ? Nie sądzę. A jak zarzucisz płytę z tak samo podbitym basem to ten Twój NADzik to naprawi rozumiem? 🤭 Jak realizacja skopana, to nie ma zmiłuj. Skoro jakość toru streamingowego sprowadzasz tylko do lepszego streamera i twoja wiedza jak poprawić jakość to tylko "złote" switche, to niewiele w audio masz do powiedzenia. Ale jak ktoś potrzebuje opinii innych, czy sprzedać lub zostawić urządzenie, to wszystko wyjaśnia. Edytowano 29 lutego przez DiBatonio Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.