Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Poradzi sobie. Jak dokupisz DLBC to poradzi sobie lepiej. Jeszcze lepiej sobie poradzi jak przed kalibracja znajdziesz jak najlepsze dla niego miejsce przy pomocy REW. Wejdź sobie na q21.pl zadzwon do chłopaków i pewnie dostaniesz ofertę na 2 suby i odpowiednie kable. Dirac ogarnie roznice w opóźnieniach. Musisz kupic tylko transmiter np. svs wireless soundpath czy jak to sie nazywa. Koszt ok 550 pln. Wiec pewnie niewiele drozej niz długi kabel.
  3. Jak wyprzedzasz,dobrze jest mieć moc pod nogą,a my teraz wyprzedzamy jak TIR TIR-a. No i na prawym też przyzwoitość by wymagała jechać te 120 ,a tu klops😁
  4. Od kilku miesięcy był za 5799 lub 5999 zł. Teraz, jest najniższa w historii (4999)
  5. Sorry za clickbait - bo przecież nie wątpię w to że białko lepsze i pomożecie laikowi, który kupił sobie pierwsze lepsze głośniki i męczy się z wyborem amplitunera. Dawali 2 Triangle Comet EZ w cenie 1 i się nie oparłem (zresztą dalej dają - na homecinemasolutions.fr). Do tego dorzuciłem centralny Triangle Voce EZ. Później dokupię suba i tylne głośniki. Plan był taki, że do tego wezmę Denona x2800h, ale mnie wszelakie ejaje odwodzą od tego, jeśli słucham tak 70% różnorodnej muzyki / 30% kino (albo i mniej), a do tego mam w domu wyczulone ucho muzyczki. Chodzi tam o brak pre-outów i możliwości podpięcia czegoś lepszego do muzyki. Do tego streaming przez HEOS mi się tak średnio podoba, wolałbym coś jak Multicast. Co też przy okazji pozwoli na bezprzewodowe połączenie głośników tylnych. Ponieważ budżet na razie naciągnięty, więc myślę o podpowiadanym przez AI rozwiązaniu - Yamaha v6a + później wzmacniacz dopasowany do głośników z BypassHT. I tu problem - jaki wzmacniacz... I czy to w ogóle ma sens, czy np. jednak dozbierać do Denona x3800h? Albo Marantz Cinema 60? (jest uzywka za 3200). Help.
  6. Eee tam, dlaczego? Przecież to eska z limitem 120 na godzinę. No chyba że jesteś jednym z tych "migaczy", królów szos wpadających na plecy 180 km/h z żądaniem natychmiastowego zjechania innych uczestników ruchu, najlepiej pod najbliższego tira, aby dalej móc nie używać hamulca.
  7. Ze względów kompromisu miejsca mam RP-404C II. Jednak pomierzę i zobaczę jak wsadzić RC-64III 🤣
  8. A nie lepiej kolumny? Wiem jak jest. Za dnia tyramy na rachunki, nocą kradniemy trochę czasu dla siebie. Namawiam do słuchania za dnia, głośniej. Będzie więcej życia w brzmieniu, planktonu, szerokości sceny itp.
  9. No to w sieci mogłoby zrobić furorę - RP-600M sparowane z RC-64III z wypasioną końcówką
  10. Różnica może być - tylko tu trzeba "przyłożyć" prądu. Czyli zainwestować w końcówkę mocy na kanał centralny z zaoszczędzonych pieniędzy rezygnując z dużych kolumn na rzecz podstawkowych
  11. To zwracam honor 🙂 ja w swoim maranzie wreszcie sie odwazylem ruszyc treblami i bassem i jest duzo lepiej. Mysle czy zanim go wymienie, nie zakupie najpierw jakiegos streamara z wiekszymi mozliwosciami korekty. Nie mniej lubie dzwiek bardziej rozrywkowy, nawet mniej dojrzaly. Mam np sluchawki audiofilskie i bardziej main streamowe i wole te drugie.
  12. No amplituner to już wiadomo jaki mam. Czy sobie poradzi to już wy lepiej wiecie ode mnie. Więc możecie pomóc i podpowiedzieć czy sobie AMP. poradzi. Jeszcze podpytam o kabelki jakieś konkretne czy po prostu wziąć z marketu co mają. ? Hmm. Znak zapytania był do tego czy mój amplituner sobie poradzi z tą korekcją i ewentualnym przesyłam sygnału bez kabla. Co do lokalizacji to powiem szczerze nie mam pomysłu na drugi obecnie. Co do zakupów to chciałbym jak się da w ten weekend ogarnąć sprawę .
  13. Właśnie wracamy z roboty z Radomia do Olsztyna ,auto trybie awaryjnym,maks 110,chyba , że z górki to 130. Ale nas muszą kląć jak wyprzedzamy😁
  14. Ja mam mullardy z ebay. Długo nie chciałem przyjąć do wiadomości , że to mogą być podróbki Ale teraz mam to gdzieś, uważam, że cudów nie osiągniemy. Jakiś umiar w zakupie lamp trzeba zachować.
  15. Today
  16. No to wlasnie mialem na mysli. tzw. przerost formy nad trescia, typowo meska przypadlosc jesli chodzi o swiat ogolnierozumianego "sprzetu" 🙂 Tak wiec jesli chodzi o sens z punktu widzenia "dzwieku" to go kompletne nie ma a nawet jest na minusie, bo w realiach wiekszosci budzet jest ograniczony i zamiast wydac kase na cos co rzeczywiscie przyniesie jakas zmiane na lepsze w dzwieku, ludzie wsadza kase w podlogowki ktore nie dadza nic 🙂 Ale w sumie masz racje, dla wiekszosci liczy sie caloksztalt odczuc, wiec jak wyglad jest rownie wazny jak dzwiek, albo i wazniejszy, no to wtedy ma to nieco specyficzny, ale sens 🙂
  17. Kurcze, nie daje mi to spokoju. Ale sam pamiętam jak kiedyś zamieniałem set 7.2 z jamo na klipsch RP, ale te mniejsze to w ślepym teście u znajomego w sklepie w scenach filmowych nie umiałem wskazać różnicy między centralnym z dwoma a czterema wooferami. Nie mniej musi być różnica między dobrze napędzonym RC-64III a RP-450C, co dziesiątki ludzi chwali ale... może to tak, że to takie podświadome wypieranie placebo . Najlepiej jakby mieć mega duże pomieszczenie i postawić set z tymi samymi subami + LCR na małych, średnich i topowych kolumnach i selektorem (wyzwanie) zmieniać podczas konkretnej sceny w filmie. Jak ktoś by był chętny to ja mogę zabrać moje graty do samochodu i gdzieś się przemieścić wokół komina lub nieco dalej 😁
  18. Lumin od lat kojarzy się z urządzeniami tworzonymi z myślą o najbardziej wymagających entuzjastach streamingu. Nowy X2 tylko potwierdza tę reputację – to odtwarzacz sieciowy, który otwiera kolejny rozdział w historii marki, wprowadzając całkowicie przeprojektowaną, autorską architekturę cyfrowo-analogową i jeszcze większe możliwości obliczeniowe. Największe zmiany Najważniejszą zmianą jest opracowany od podstaw, w pełni dyskretny DAC pracujący w architekturze dual mono. Producent sięgnął po indywidualnie dobierane komponenty, własny układ FPGA oraz podwójne oscylatory Femto, aby maksymalnie dopracować proces konwersji. W praktyce daje to wyjątkową spójność, precyzyjne taktowanie i wyraźnie niższy poziom zakłóceń. To rozwiązanie powstało specjalnie z myślą o X2 i ma odpowiadać za jego najbardziej zrównoważony i dojrzały charakter brzmieniowy w historii marki. Nowy procesor X2 otrzymał też nowy, bardzo szybki procesor, który poszerza możliwości resamplingu i umożliwia upsampling wszystkich plików do DSD256 lub PCM 384 kHz. W parze z tym idzie zaawansowany system zegara Femto oraz pełne wsparcie dla formatów wysokiej rozdzielczości, w tym natywne DSD512 oraz PCM 32-bit/768 kHz. Urządzenie jest w pełni zgodne z Roonem, TIDAL Connect, Qobuz Connect, Spotify Connect, AirPlay, a także z aplikacjami Audirvana i Plex. Lumin tradycyjnie rozwija też swoje oprogramowanie, regularnie wprowadzając nowe funkcje w formie darmowych aktualizacji. Lepsze zasilanie Dużo uwagi poświęcono również zasilaniu. X2 korzysta z masywnego, zewnętrznego zasilacza liniowego wykonanego z jednego bloku aluminium, wyposażonego w dwa transformatory toroidalne i niezależne sekcje dla części cyfrowej oraz analogowej. Całość konstrukcji wspiera dodatkowo izolacja sieciowa — obok klasycznego RJ45 dostępne jest gniazdo SFP, umożliwiające podłączenie sieci optycznej i całkowite odseparowanie streamera od zakłóceń. Szeroki zakres wejść Z tyłu obudowy znajdziemy zarówno analogowe wyjścia RCA i XLR, jak i komplet wyjść cyfrowych — USB z natywnym DSD512 oraz BNC SPDIF. Są też gniazda USB dla dysków i pamięci przenośnych oraz wbudowany przełącznik sieciowy, który pozwala jednocześnie korzystać z portu RJ45 i wejścia optycznego. Użytkownicy mogą sterować odtwarzaczem za pomocą odświeżonej aplikacji Lumin, dostępnej na iOS, Android, Apple Silicon i Chromebookach. Aplikacja umożliwia łatwe zarządzanie bibliotekami, playlistami oraz obsługę serwisów streamingowych, a urządzenie zapewnia pełne odtwarzanie bez przerw oraz bezstratną regulację głośności Leedh Processing, jeśli X2 ma pracować bezpośrednio z końcówką mocy. Lumin X2 jest dostępny w wykończeniu naturalnym oraz czarnym, a wraz z zewnętrznym zasilaczem tworzy kompletny system zaprojektowany z myślą o możliwie najczystszej i najbardziej stabilnej pracy. To urządzenie stworzone dla osób, które szukają w streamingu jakości na poziomie referencyjnym i chcą wykorzystać potencjał najnowszych technologii cyfrowych do granic możliwości. Lumin X2 już teraz można odsłuchać w salonie Q21 – zapraszamy do umawiania się na odsłuchy!
  19. Jeśli dobry inwall lub onwall nie wchodzi w rachubę to też bym wolał wolnostojacą "kolumbrynę" niż mnieszy monitor na podstawce. Po prostu to lepiej wygląda i nawet jak te doły są ucięte, to taki set realnie bardziej cieszy oko. Oczywiście mówię za siebie. Zadowolenie z kina to system naczyń połączonych. Aspekt audio bardzo ważny, wideo jak najbardziej. Ale estetyka i samozadowolenie z jej akceptacji także jest ważne.
  20. To nie tak, ze svs sb3000 to jedyne rozwiazanie. Po prostu w tej cenie jest całkiem ok a dodatkowo svs ma niezła reputację jeżeli chodzi o customer service. Przewody RCA do subow - kup cokolwiek dedykowanego. Długości nie mają znaczenia, że tak powiem. Nie wiem czego dotyczył Twoj znak zapytania. Napisałem, ze na 16 stronie instrukcji masz informacje nt. podłączenia subwooferow. Zanim sie napalisz na ogladanie pomy o REW i UMIK1 oraz miejscach gdzie bedziesz mógł te suby ustawić. To nie jest tak, ze wstawisz 2 subwoofery gdzie popadnie i od razu bedzie super (moze byc ale nie musi).
  21. Jakbym highfidelity czytał, choć może jednak zbyt technicznie.
  22. Sa dwa glowne powody wstawiania dużych podłogowek do dedykowanego kina: pierwszy to ignorancja - ogromna wiekszosc ludzi nie ma zielonego pojecia o tym czym jest dobre kino i jak je zrobic, wiec kupuja i wstawiaja to co widzieli na forach i tak to sie kreci, bo jak wieksze to musi byc lepsze 🙂 Dwa, na pokaz, bo jak goscie przyjda i zobacza wielkie kolumny, to pomysla ze musi byc super kino, bo wyglada bardziej imponujaco. Czesto polaczone jest to z powodem numer 1. w pakiecie 🙂 Zaden inny nie przychodzi mi do glowy, a wstawianie RF7 do kina to juz jest w ogole poza skala bezsensu 🙂
  23. Bardzo ciekawy produkt, kupowałeś z polskiej dystrybucji ? czy własna inicjatywa z Ali ?
  24. Witam ponownie chciałbym odświeżyć temat MR2. Czy polecicie coś z nowej elektroniki do tych kolumn, wzmacniacz plus CD z USB, zależy mi na klasycznym sterowaniu pasmami czyli pokrętła. Ewentualnie urządzenie typu wszystko w jednym. Obecnie używam Denona F109, lecz CD kuleje i może dobra pora na wymianę, tak około 3 tys. mogę wydać. Brzmienie Denona też mi odpowiada, tylko w obecnej ofercie mają jakieś kombajny sieciowe a tego nie potrzebuję.
  25. @Arek_Gd Gdy w tym roku budowałem swoją salkę i zmieniałem sprzęt postawiłem na kolumny podstawkowe. Podyktowane było to właśnie tym wątkiem oraz rozmową z @tomw i własnymi spostrzeżeniami. Wcześniej jak używałem kolumn STX Electrino 250 to i tak miałem je odcięte na 80Hz, a resztę robił subwoofer. Teraz używam Klipsch RP-600m II. Sprawdzają się rewelacyjnie, mają kopa, są skuteczne (głośne) i grają co mają do zagrania. Nie widzę sensu w stawianiu w dedykowanych salach dużych kolumn (chyba, że mamy miejsce, pieniądze i wewnętrzną potrzebę) a do tego np. 2-4 subwooferów. Warto pamiętać, że napędzie wooferów w takiej kolumnie to 80-90% mocy którą dostarcza wzmacniacz, a bass i tak nie będzie porównywalny z tym z subwooferów.
  26. KWF

    Magnat mr780

    Dobra, ale jak BS jest tylko transportem podłączonym do DACa o wartości BS i MR780 razem wziętych, to nie ma co porównywać z Wolfsonem w Magnacie. Jakie lampy macie w swoich Magnatach, fabryczne JJ? Ciepły Wolfson z zamulaczami JJ jest nudnym połączeniem i zgadzam się w tym 100%.
  1. Załaduj więcej aktywności


×
×
  • Utwórz nowe...