Cała aktywność
Strumień aktualizowany automatycznie
- Ostatnia godzina
-
Tomasz Kluczynski zaczął obserwować Onkyo TX-8150. Jakie kolumny podłogowe w okolicach 2k/para?
-
Dziękuję za wytłumaczenie. Zapytam jeszcze bo z tego co zrozumiałem to ten przedwzmacniacz nie ma mozliwosci odtwarzania radia internetowego?
-
To niech będzie-wprawia w ruch Zamiast szarpie
-
Q21 zaczął obserwować Nowe stereo
-
Cześć Przede wszystkim zacząłbym od odsłuchów, by sprawdzić kilka opcji Gramofon warto zostawić na nieco później lub spojrzeć na używane modele, bo kolumny będą tu kluczowe Radio też mozna rozważyć internetowe. Czy interesują Cię takie rozwiązania?
-
Dzięki za uwagę - przekazałem Wyszła ciekawa polemika na ten temat między modelem Research w Perplexity a Gemini 3 Pro. Wg mnie brzmi to sensownie. Jak ktoś jest ciekawy, to tu można przeczytać - nie wklejam tekstu, bo sporo go: https://www.perplexity.ai/page/-aVrR_5ZRTwSlMeuw5vyqRQ#f824954a-51af-4ede-b914-507f48985996
-
Tomasz Kluczynski zaczął obserwować Wzmacniacz zintegrowany
-
Mój jest dość mocny 2x180w -4ohm, i nie widać żadnego szarpania membranami głośnika. Często nawet na filmikach dziwiłem się jak te membrany tak mocno się wychylają.
-
Taka rzeczywista na której można coś postawić to 30cm
-
Sebastian był pierwszy. I do niego pojedzie. Jest odważny i ciekawski, a i może kolegom na posłuchanie podrzuci.
-
Ale 700 złotych zapłaciłem. Za dużo spiny i ciśnienia w tym wątku. Ale kiedyś także z lampami od rana na plecach chodziłem, zrzuciłem ten worek, lżej i słuch mi się poprawił chyba.
-
No wiadomo, ale jak coś wejdzie do głowy to czasem wyjść nie może... Dużo dobrego usłyszałem o Buchardt SUB10 - ciekawe jak to by się sparowało z dwoma subami z bas refleks - w teorii nie poleca się mieszania z zamkniętymi, ale... może ktoś testował układ 2+2
-
Piotrze nie przesadzaj, trochę za bardzo na niego marudziłeś. W przypadku Eversolo , to czy kupować czy nie zależy od priorytetów. Dla mnie Spotify nie istnieje i dlatego mnie pasuje, a ci dla których Spoti to priorytet powinni go omijać z daleka. To że, trzeba poczekać aż się włączy to tylko taka wymówka. Ja zawsze puszczam Connecta czy to Qobuza czy Tidala z laptopa, i w tym wypadku też muszę chwilę poczekać. Ale to chwilowe oczekiwanie rekompensuje mi wygoda obsługi puszczanej muzy.
-
Fajny kolega był.
-
Jak mnie głód dopadnie to frytki i nieposolone zjem i uszy aż się trzęsą. Mam d klasę, ale oficjalnie się nie przyznam. Zresztą kolumny mam jakieś takie nijakie i no nawet na „przyprawy” się uodporniły.
-
Muszą być podłogowe? Ja na 24m2 gram na monitorach. Słuchałeś tych Indiana ? Rozważ Tesi 261.
-
Ja na ten przykład dodam tylko że „przerobiłem” dziesiątki wzmacniaczy z różnymi kolumnami a i tak zawsze docelowo gra u mnie jakiś SMSL na Infineonie bo jest bezkonkurencyjny w stosunku cena/jakosc. Te inne wzmacniacze pojawiają się z czystej ciekawości i idą dalej prędzej czy później. Klasa D jak dla mnie nie do ruszenia.
-
Taa, jasne że nowe wypusty klasy D mierzą się genialnie. Tylko że ja słucham muzyki uszami, a nie mikrofonami. Dlatego wolę kiepsko mierzącą się lampę. Jej dźwięk nie jest doskonały, ale ma to coś, czyli odpowiednio dobraną dozę zniekształceń. Dla mnie idea hi-fi, czyli "wysoka wierność" jest poziomem wystarczającym, dającym przyjemność. Jeśli ktoś potrzebuje studyjnie bezwzględnej "absolutnej wierności" to spoko. Dla mnie zbyt dokładny dźwięk, to jak oglądanie ulubionych wokalistek w wersji "saute" bez makijażu. Zdecydowanie wolę je z dodatkiem niedoskonałego hajfajowego makijażu. Dla każdego coś miłego, na szczęście mamy wolność wyboru. Natomiast rankingi sprzętu audio, są równie bezsensowne, jak konkursy piękności. Bo ilu ludzi, tyle preferencji...
-
Pomoc w wyborze zestawu Yamaha z MusicCast – który najlepiej sprawdzi
topic odpisał svm na svm w Kino Domowe
Dobra, wychodzni na to, że teraz chyba sobie odpuszcze, jak piszecie, że nie ma to sensu. Powróce do tematu przed malowaniem, a teraz postawie sobie jakiś soundbar. -
Na początku mój budżet wynosił 3500- miały być głośniki aktywne +drapak. Trzeba niestety stawiać granice .
-
Dzięki za podpowiedź. Projektor to Hisense C1, więc chyba tak.
-
Czy w ogóle powinien używać kradzionej nazwy?
- Today
-
Ale to jest opis Pioneera sprzed połączenia z Onkyo.
-
Dzięki, Fakt, bardzo fajny jest, AIe... chyba ewidentnie nie pod Triangle i moją specyfikę. Że tak zacytuję minusy wg AI (Gemini 3 Pro)- ciekawe co Wy na to: 2. Brzmienie i Synergia z Triangle (Ryzyko dla wiolonczeli) "Tutaj zaczynają się schody. Pioneer LX505 używa amplifikacji Direct Energy (Klasa D). Charakterystyka Pioneera: Gra szybko, brutalnie, precyzyjnie i bardzo analitycznie. To jest dźwięk "kinowy" w pełnym tego słowa znaczeniu – wybuchy są konturowe, szkło tłucze się przeraźliwie realistycznie. Synergia z Triangle Comete EZ: To jest klasyczny błąd w sztuce doboru audio (tzw. mis-match). Triangle: Mają tubowy głośnik wysokotonowy, który naturalnie eksponuje górę pasma i bywa ofensywny. Pioneer: Nie wygładza góry, on ją "podaje na tacy" z chirurgiczną precyzją. Efekt: W muzyce rockowej czy kinie akcji może być "wow". Ale przy wiolonczeli solo? Ryzykujesz dźwięk, który audiofile nazywają "osuszonym" lub "technicznym". Braknie "drewna" i rezonansu pudła, a zostanie sama struna i kalafonia. Twoja partnerka ze słuchem absolutnym może to odebrać jako dźwięk sztuczny." U nas głównie jednak muzyka, dość różnorodna, czasem klasyki trochę, odtwarzamy z telefonów - no i mam w domu drugie, muzyczne uszy, które wszystko słyszą... i muszą być wzięte pod uwagę:) Proszę, odwiedźcie mnie od tego (jeśli trzeba) - bo idę w stronę NAD C379 (za 3600) do tych Triangli Comet i dokupienia w przyszłości np. Yamahy rx-v6a do kina domowego.
-
Jeśli podpowiesz jakim narzędziem można to "cięcie" zrobić, i nie będzie to zbyt duży wydatek patrzac na mój system, chętnie spróbuję. No i generalnie czy DSP jest w stanie dokonać takiej korekty?
-
Dzisiejsze posty
-
Cześć Przede wszystkim zacząłbym od odsłuchów, by sprawdzić kilka opcji Gramofon warto zostawić na nieco później lub spojrzeć na używane modele, bo kolumny będą tu kluczowe Radio też mozna rozważyć internetowe. Czy interesują Cię takie rozwiązania?
-
Dzięki za uwagę - przekazałem Wyszła ciekawa polemika na ten temat między modelem Research w Perplexity a Gemini 3 Pro. Wg mnie brzmi to sensownie. Jak ktoś jest ciekawy, to tu można przeczytać - nie wklejam tekstu, bo sporo go: https://www.perplexity.ai/page/-aVrR_5ZRTwSlMeuw5vyqRQ#f824954a-51af-4ede-b914-507f48985996
-
Przez Tomasz Kluczynski · Napisano
Mój jest dość mocny 2x180w -4ohm, i nie widać żadnego szarpania membranami głośnika. Często nawet na filmikach dziwiłem się jak te membrany tak mocno się wychylają. -
Sebastian był pierwszy. I do niego pojedzie. Jest odważny i ciekawski, a i może kolegom na posłuchanie podrzuci.
-
Ale 700 złotych zapłaciłem. Za dużo spiny i ciśnienia w tym wątku. Ale kiedyś także z lampami od rana na plecach chodziłem, zrzuciłem ten worek, lżej i słuch mi się poprawił chyba.
-
No wiadomo, ale jak coś wejdzie do głowy to czasem wyjść nie może... Dużo dobrego usłyszałem o Buchardt SUB10 - ciekawe jak to by się sparowało z dwoma subami z bas refleks - w teorii nie poleca się mieszania z zamkniętymi, ale... może ktoś testował układ 2+2
-
Przez Tomasz Kluczynski · Napisano
Piotrze nie przesadzaj, trochę za bardzo na niego marudziłeś. W przypadku Eversolo , to czy kupować czy nie zależy od priorytetów. Dla mnie Spotify nie istnieje i dlatego mnie pasuje, a ci dla których Spoti to priorytet powinni go omijać z daleka. To że, trzeba poczekać aż się włączy to tylko taka wymówka. Ja zawsze puszczam Connecta czy to Qobuza czy Tidala z laptopa, i w tym wypadku też muszę chwilę poczekać. Ale to chwilowe oczekiwanie rekompensuje mi wygoda obsługi puszczanej muzy. -
Jak mnie głód dopadnie to frytki i nieposolone zjem i uszy aż się trzęsą. Mam d klasę, ale oficjalnie się nie przyznam. Zresztą kolumny mam jakieś takie nijakie i no nawet na „przyprawy” się uodporniły.
-
Muszą być podłogowe? Ja na 24m2 gram na monitorach. Słuchałeś tych Indiana ? Rozważ Tesi 261.
-
Przez Artur Charicki · Napisano
Ja na ten przykład dodam tylko że „przerobiłem” dziesiątki wzmacniaczy z różnymi kolumnami a i tak zawsze docelowo gra u mnie jakiś SMSL na Infineonie bo jest bezkonkurencyjny w stosunku cena/jakosc. Te inne wzmacniacze pojawiają się z czystej ciekawości i idą dalej prędzej czy później. Klasa D jak dla mnie nie do ruszenia. -
Taa, jasne że nowe wypusty klasy D mierzą się genialnie. Tylko że ja słucham muzyki uszami, a nie mikrofonami. Dlatego wolę kiepsko mierzącą się lampę. Jej dźwięk nie jest doskonały, ale ma to coś, czyli odpowiednio dobraną dozę zniekształceń. Dla mnie idea hi-fi, czyli "wysoka wierność" jest poziomem wystarczającym, dającym przyjemność. Jeśli ktoś potrzebuje studyjnie bezwzględnej "absolutnej wierności" to spoko. Dla mnie zbyt dokładny dźwięk, to jak oglądanie ulubionych wokalistek w wersji "saute" bez makijażu. Zdecydowanie wolę je z dodatkiem niedoskonałego hajfajowego makijażu. Dla każdego coś miłego, na szczęście mamy wolność wyboru. Natomiast rankingi sprzętu audio, są równie bezsensowne, jak konkursy piękności. Bo ilu ludzi, tyle preferencji...
-
Dzisiejsze tematy