Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Na teraz mam dwa wzmacniacze, to i tak dużo. Dziękuję Michał za solidny opis jak to słyszysz u siebie.
  3. Nie rozumiem. Największe zmiany SPL widać chyba w okolicach 65 Hz (z 9 dB między rogiem a losowym). Na 35 Hz może z 1,5 dB.
  4. Czyli odkryte na nowo dzięki przearanżowaniu koncepcji, tak to się zdarza :]
  5. Najkrótszy tor sygnałowy, to brzmi jak mantra księgowych audio, wyznających jedynie słuszną maksymalizację zysku. Jak widać nawet napchany elektroniką Marantz 8005 może mieć lepsze parametry, niż nie jeden pełen audiofilskiego powietrza "golas". A z drugiej strony te kiepsko mierzące się sprzęty, też mają urok i znajdują swoich zwolenników. Wszystko zależy od preferencji. Tu nie ma sztywnych reguł, zawsze warto posłuchać samemu, nie kierując się wyłączne tabelkami. @kaczadupa Adam nie kusi Cię kupno Maranta 8005? Używki chodzą po 2,5 kilo PLN. To nie majątek, a zyskałbyś swoisty punkt odniesienia - poprawnie skonstruowany wzmacniacz. Piszę to bez cienia złośliwosci. Sam się nad nim chwilę zastanawiałem, ale jako że jestem niepoprawnym fanem klasy A, parzystych harmonicznych, ciepłego grania Vintage, i krzywej Harmana to 8005 raczej nie jest dla mnie. A propos Zimy 81 Ani Dąbrowskiej, to trąbka na tym nagraniu u mnie brzmi grzecznie, jest stonowana, talerze perkusji brzmią znacznie bardziej dźwięcznie i metalicznie, przez co wybijają. się na pierwszy plan miksu. Przez to trąbka jest dość spokojna. Bo na przykład na płytach Tomka Stańki trąbka potrafi dać czasem po uszach.
  6. dopracuje to graficznie wziąłem akurat 49 Hz bo tu były najbardziej imponujące zmiany, to mógłby być też każdy inny mod np. nieźle też wygląda ten koło 35 Hz, ale 49 Hz jednak bardziej
  7. Heh Tak zostawiłem Sonusy grają rewelacyjnie
  8. Trochę się pogubiłem Zostawiłeś w końcu te Sonus Fabery?
  9. Pewnie dlatego ze tak najlepiej to zobrazować wizualnie, gdzie węzeł wypada na środku i tam też jest miejsce odsłuchu
  10. W tym kawałku bas schodzi dość nisko, bo uruchamia porty br dostrojone do 30Hz, więc obawiam się, na małych 607-kach słychać tylko część basu, ten wyższy w sensie.
  11. Nie, wtedy nie weryfikowałem tego po kalibracji. Natomiast bez kalibracji mam miejsca w pomieszczeniu gdzie bas wręcz się wylewa. są to miejsca przy ścianie (tam gdzie sa kanapy, przy aneksie oraz przy drzwiach wejściowych) Czekam teraz na tylne Dome oraz No2 aż przyjdą. Jedyne co mogę zrobić aktualnie i porównać to z Silverami 500 7g które mam podłączone
  12. A próbowałeś pochodzić po pokoju i poszukać tego basu?
  13. A pozostali Koledzy, sprawdźcie proszę u siebie.
  14. Zrobiłem na samym początku kalibracje Audyssey. Efekt był taki, że bas całkowicie zniknął, serio nie było go w ogóle... włączyłem zgodnie z instrukcjami w Internecie dynamic eq i inne wynalazki ale to niewiele dało Co prawda nie robiłem tego na focalach tylko na zupełnie innych testowanych kolumnach (nie pamietam juz jakich, może to były bronze 500?) Tak na prawdę to do końca nie jestem pewien czy to zrobiłem źle... może było poprawnie tylko efekt był odwrotny od zamierzonego?
  15. Trąbka raczej nigdy nie jest przyjemna (przynajmniej dla mnie). Ale ta jest znośna. Nie świdruje.
  16. Rafał przebieran nóżkami już, bo dziś będzie Dave Brubeck, a dzięki @Bogusław 66 zacząłem się bawić MAAAT DRoffline mkII już przemielilem niektore plyty hires i kilka ripów, jest niezle, ale też w kilku przypadkach zaskoczenie niekoniecznie miłe. Kurde nie wiem, czy nie kupię z licencją. Na razie trialową wersja się bawię. Mam kilka logów płyt z testów DR. Dave'a Brubecka też przrmielę, a co ... 😉 np. TiME OUT jest bardzo spoko i ma dobry DR.
  17. Możesz doprecyzować, mocna i świdruje po uszach czy gładka, przyjemna i bez świdrowania ? Czy gdzieś pomiędzy? Oczywiście dziękuję, że sprawdziłeś.
  18. Trąbka ok, ale dół jakiś przesadzony. Niby wszystko słychać wyraźnie, ale tak na granicy przesteru i dudnienia. (odsłuchane na 607 S2AE + Yamaha 301 + karta PC podłączona po analogu).
  19. Poprosimy na priv, całą rozmowę z serwisem.
  20. Nie mam żadnej konkretniej informacji, potraktujmy ją "laboratoryjnie"
  21. Właśnie. Jak to sie ma do tego, że wg niektórych prawideł i opinii tor sygnalowy powinien mieć jak najkrótszą drogę od wej. do wyj. A tu nażgane elektroniki, aż miło 😉 Tylko po co?
  22. Proszę bardzo - weźmy kolumnę o skuteczności 90 dB. To oznacza, że z 1 metra będziesz miał 90 dB po przyłożeniu 1W (tak wiem. 2,83V itp. ale upraszczam). Tak więc moc amplitunera nie jest problemem przy cichym graniu. I ponieważ nie potrafiłeś tego zrobić poprawnie to dodanie końcówki mocy ma rozwiązać problem? Nie ma drogi na skróty ... tzn. jest i to jest właśnie DSP (Dirac, Audyssey etc.). Ta dłuższa i trudniejsza to zapewnienie pomieszczenia o odpowiednich wymiarach a następnie jego profesjonalna adaptacja akustyczna. Ta opcja jest zdecydowanie droższa i trudniejsza w realizacji. A na koniec i tak trzeba poprawnie umieścić i skonfigurować sprzęt. Jak na dole będzie/jest Denon to proponuję jednak wykonać kalibrację Audyssey i zobaczyć np. jaki efekt dla cichego słuchania będzie miał Dynamic EQ / Dynamic Volume.
  23. Today
  24. Witam do sprzedania nowy amplituner Denon avc-x4800h czarny, 2 lata gwaracji. Rozpakowany w celu sprawdzenia. Brak kartonu. Cena : 5200zł
  25. Mógłbyś rozwinąć? Tylko proszę nie pisz, że zrobi to tylko Dirac bo jak kupiłem 3 lata temu Arcama i zrobiłem kalibracje w salonie a następnie poprawiałem ją chyba ze 30 razy to efekt był taki, że wyłączyłem to ustrojstwo bo nie potrafiłem tego zrobić poprawnie
  26. Da się ... i ma to niewiele wspólnego z dodatkową końcówką mocy.
  1. Załaduj więcej aktywności


×
×
  • Utwórz nowe...