Skocz do zawartości

Technika lampowa i analogowa

Vintage audio, wzmacniacze lampowe, gramofony i przedwzmacniacze gramofonowe, magnetofony, tunery.


1 012 tematów w tym forum

    • 4 odpowiedzi
    • 4,5k wyświetleń
  1. Pierwszy gramofon do 1500 zl

    • 18 odpowiedzi
    • 8,6k wyświetleń
  2. Wymiana głowicy w magnetofonie

    • 1 odpowiedź
    • 3,9k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 2,4k wyświetleń
  3. "ulepszanie" gramofonu (starego)

    • 19 odpowiedzi
    • 12,6k wyświetleń
  4. Technics SL-Q3 - ile wart?

    • 1 odpowiedź
    • 4,3k wyświetleń
    • 11 odpowiedzi
    • 4,1k wyświetleń
    • 6 odpowiedzi
    • 4,7k wyświetleń
  5. ReLoop Turn 5

    • 0 odpowiedzi
    • 3,7k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 2,7k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 3,1k wyświetleń
    • 21 odpowiedzi
    • 13,1k wyświetleń
  6. Gramofon Michell Focus One

    • 0 odpowiedzi
    • 3,3k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 6,4k wyświetleń
    • 18 odpowiedzi
    • 9,5k wyświetleń
    • 5 odpowiedzi
    • 5,2k wyświetleń
  7. Używany gramofon do 500 zł 1 2 3

    • 55 odpowiedzi
    • 63,9k wyświetleń
  8. Wybór Magnetofonu Kasetowego

    • 22 odpowiedzi
    • 29,2k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 3k wyświetleń
  9. Gramofon urodzinowy

    • 3 odpowiedzi
    • 1,7k wyświetleń
    • 5 odpowiedzi
    • 3,4k wyświetleń
  10. wzmacniacz lampowy Idyam Zeus

    • 0 odpowiedzi
    • 3k wyświetleń
    • 11 odpowiedzi
    • 6,9k wyświetleń
  11. Sansui TU-217

    • 4 odpowiedzi
    • 7,3k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 3,1k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Bo tak jest taniej/łatwiej. Suby zamknięte potrafią zagrać równie mocno jak konstrukcje otwarte ale potrzebują do tego więcej mocy (są droższe przy porównywalnych osiągach). W zamian za to zajmują mniej miejsca oraz lepiej sprawdzają się w muzyce (są szybsze). 
    • Dokładnie i ja myślałem mimo że deko już słyszałem że uda się system oszukać i jechać na pre cyfrowym, ale nic bardziej mylnego. To jak olewanie lamp stresujących i skupianie się na lampach mocy we wzmacniaczy lampowym. Wysterowanie jest podstawą bez dwóch zdań. 
    • No więc bez wiekszego zaskoczenia. Tak jak podejżewałem znow WBA zagrało z bardziej rozbudowaną sceną. Bardziej ten pre koncentruje się na srednicy. Przez to wydaje się mniej dynamiczny niz M16. Niemniej witalnosci mu nie brakuje i wygrywa ciekawszą prezentacją. Przy okazji przetestowałem bezprzewodowe funkcje Buchardow A10.  A10 znacznie lepiej grają po kablu z przedwzmacniaczem. Brzmienie jest bardziej rozdzielcze, przejzyste, angazujące. Rożnica jest dość duża. Co nie znaczy, że czuje sie zawód sluchajac bezprzewodowo. Nie. Myslę, ze mozna w kategoriach audiofilskich podchodzic do tego w ten sposob, ze pre to nastepny level. A da się sluchać bez bez żalu ( jesli nie ma się porownania Wogóle stwierdzam od kiedy mocniej jestem zaangazowany w audio, ze bez dobrego pre nie ma grania. Lepsze systemy audio bazują na rozbudowanych przedwzmacniaczach. Potraktowanie po macoszemu pre w integrach odbija się w znaczacy sposob na prezentacji. Slaba rozdzielczość, dynamika, dyskomfort przy cichych odsluchach to kiepskie wysterowanie koncowki. Sluchajacy z pre cyfrowych, pasywnych nie wiedzą co tracą. Czesto spotykam się z pomysłami skrocenia toru o pre. Zwykle popelniają ten bład nowicjusze. Szukają wypasionej koncówki, a pre... traktowane po macoszemu.
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...