Skocz do zawartości

Stereo

Wzmacniacze, przedwzmacniacze, końcówki mocy, amplitunery, odtwarzacze CD i plików, przetworniki, kolumny.


17 936 tematów w tym forum

  1. Zestaw stereo 20m2

    • 20 odpowiedzi
    • 2,7k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 4,8k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 11,5k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 5,1k wyświetleń
  2. Kolumny podłogowe do yamaha rxv 1065

    • 20 odpowiedzi
    • 2,9k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 4,2k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 7,1k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 5,8k wyświetleń
  3. Zestaw stereo do pracy/biura

    • 20 odpowiedzi
    • 6,2k wyświetleń
  4. tuning odtwarzacza CD

    • 20 odpowiedzi
    • 5,7k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 3k wyświetleń
  5. Yamaha r-n800a czy r-n803d

    • 20 odpowiedzi
    • 8,8k wyświetleń
  6. Wzmacniacz do Dali Zensor 7

    • 20 odpowiedzi
    • 4k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 7,2k wyświetleń
  7. Gato FM-8 mk2 vs mk1 ?

    • 20 odpowiedzi
    • 2,8k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 4,2k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 8,3k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 3,7k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 12k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 34,6k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 3,1k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 7,1k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 5,7k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 9,6k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 3,5k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Panowie, mam wrażenie, że niektórzy widzą bardzo ostro podział na "pro" i domowe audio. A przecież - jak zauważył już @majkel74 - są to czasem te same marki. A nawet te same modele. Np. wymieniana przeze mnie już kilkakrotnie wytwórnia Telarc korzystała nie tylko z aktywnych, ale też pasywnych kolumn ATC. Te drugie łączone były często ze wzmacniaczami Brystona. Dokładnie te same konfiguracje sprzętowe można spotkać w domowych systemach - szczególnie w UK i Kanadzie. Przykłady da się znaleźć na zagranicznych forach i portalach. I to niekoniecznie dlatego, że ich nabywcy z premedytacją poszukują sprzętu "pro". Oni w ogóle nie muszą myśleć tymi kategoriami - kupują to, bo brzmienie im się podoba (a w kraju produkcji mają trochę korzystniejsze ceny). Podobnie z dzisiejszymi replikami LS3/5A, które ludzie biorą dla ładnej średnicy. Tradycja, mit, studyjny rodowód - to wszystko jest oczywiście jakąś zachętą, ale umówmy się, że większość audiofilów jednak kupuje dźwięk, a nie hasła. Natomiast później, już po zakupie, posiadacze lubią się chwalić tym, że ich paczki przysłużyły się realizacji znanego albumu. Co zresztą jest bardzo ludzkie.  
    • Pamietaj Adam. To młotek, tam nikt się nie patyczkuje. Jakbym Ci pokazal w jakich warunkach pracują te paczki, to nie uwierzylbyś. Ale ja absolutnie ich nie polecam. To dla kogoś kto chcialby posmakowac legendy
    • Te pierwsze bezpiecznik się zjarał. A drugie wyglądają na zmęczone. I na razie dwie stówy € ktoś raczy dać.     W Niderlandach często i w ludzkich pieniądzach.
    • Moja koncepcja jest taka że nie realizatorzy są debilami którzy nie potrafią skleić paru ścieżek tak żeby się tego dało słuchać (choć oczywiście sa wyjątki), tylko współczesny sprzęt - kolumny strojone zazwyczaj w V-ke z brakami na średnicy, do tego krzykliwy dac DS i słaby transport (przecież to tylko 0 i 1ki) tak szatkuje muzykę. Ludzie się zachwycają Stockfishami bo tam zero agresywnych dźwieków i przewalone niskiego środka, muzyka parę ścieżek, brak tempa i na wszystkim zagra  
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...