Skocz do zawartości

Stereo

Wzmacniacze, przedwzmacniacze, końcówki mocy, amplitunery, odtwarzacze CD i plików, przetworniki, kolumny.


17 714 tematów w tym forum

    • 5 odpowiedzi
    • 1,2k wyświetleń
    • 8 odpowiedzi
    • 3,3k wyświetleń
  1. Marantz NR1603 głośniki stereo 1 2

    • 27 odpowiedzi
    • 6,2k wyświetleń
    • 6 odpowiedzi
    • 4,4k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 8,6k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 946 wyświetleń
  2. MARANTZ PM 55 SE

    • 6 odpowiedzi
    • 8,5k wyświetleń
  3. Marantz PM 57 pomocy!

    • 2 odpowiedzi
    • 4,2k wyświetleń
  4. Marantz PM 6005

    • 0 odpowiedzi
    • 435 wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 5,5k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 1,5k wyświetleń
  5. Marantz pm 6010 ki

    • 1 odpowiedź
    • 545 wyświetleń
    • 16 odpowiedzi
    • 2,8k wyświetleń
    • 22 odpowiedzi
    • 4,2k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 567 wyświetleń
  6. Marantz PM 7001

    • 4 odpowiedzi
    • 3,7k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 2,4k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 731 wyświetleń
    • 13 odpowiedzi
    • 2,9k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 4,1k wyświetleń
    • 73 odpowiedzi
    • 10,6k wyświetleń
  7. Marantz PM 75 czy PM 7000 1 2

    • 27 odpowiedzi
    • 18,4k wyświetleń
    • 8 odpowiedzi
    • 964 wyświetleń
  8. MARANTZ PM 8005

    • 10 odpowiedzi
    • 4,6k wyświetleń
    • 7 odpowiedzi
    • 10,5k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Dzięki za garść ciekawych informacji. Jednak co do obiektywności testu będę z Tobą polemizował (pomimo iż zdaję sobie sprawę z faktu, że niemieckie periodyki motoryzacyjne mogą być czasem stronnicze): ostatnie miejsce w teście to VW Tiguan, przedostatnie Opel Granland, podczas gdy drugie ex aequo: KIA Sportage i Renault Astral.
    • Auto Świat to polska mutacja Autobilda. Nie spodziewaj się tam rzetelności dziennikarskiej czy uczciwego traktowania Chińczyków.  Tam do końca świata i jeden dzień dłużej będzie pokutował pogląd, że VW jest miarą Wszechrzeczy.  Chłopaki mają tam teraz jedno zadanie: obrzydzić ludziom Chińczyki. Ratować, co się da z resztek motoryzacji niemieckiej.  Która już pada, gdyby ktoś nie zauważył. W Chinach auta od producentów niemieckich zarastają trawą na fabrycznych parkingach. Nikt tego nie chce.  Z tych samych przyczyn, co w Polsce: auta niemieckich producentów są za drogie, za słabo wyposażone i technologicznie zacofane. Poza tym cykl życia modelu jest dużo dłuższy, niż w Chinach. Zanim Niemcy wprowadzą nowy model, to Chińczycy zdążą wypuścić już dwie nowe generacje. 
    • @KrólKiczu niestety ale dyfuzory są przyklejone do ściany na amen.
    • Toyota (Lexus) stworzyła swój spójny koncept i jeżeli jego ograniczenia nam nie przeszkadzają to można stwierdzić, że jest dobrze. Mi niestety przeszkadzają. Po pierwsze skrzynia CVT, po drugie design wnętrza. Obie sprawy absolutnie „no go”. Ale doceniam fakt, że mają swój własny, autorski pomysł na motoryzację. Z nie-niemieckich prędzej już Volvo. Nie lubię SUVów bo bujają jak łodzie na jeziorze, ale jak ktoś lubi ten kierunek to podniesione kombi od Volvo (Cross Country - 21cm prześwitu!) oferuje już zupełnie inne wrażenia jeżeli chodzi o trakcję - bardzo bliskie zwykłego kombi czy sedana. Szczególnie gdy koła 20”. A wygląd moim zdaniem rasowy i ponadczasowy.
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...