Skocz do zawartości

Stereo

Wzmacniacze, przedwzmacniacze, końcówki mocy, amplitunery, odtwarzacze CD i plików, przetworniki, kolumny.


17 519 tematów w tym forum

    • 0 odpowiedzi
    • 3k wyświetleń
  1. Stereo do 7000

    • 1 odpowiedź
    • 985 wyświetleń
  2. Karaoke pod telewizor

    • 3 odpowiedzi
    • 5,4k wyświetleń
  3. Luxman - przyzwoity model

    • 14 odpowiedzi
    • 4,2k wyświetleń
    • 11 odpowiedzi
    • 4,9k wyświetleń
    • 6 odpowiedzi
    • 2,3k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 1,4k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 1,7k wyświetleń
  4. Yamaha as 301, 501

    • 6 odpowiedzi
    • 20,5k wyświetleń
    • 5 odpowiedzi
    • 6,8k wyświetleń
  5. Alternatywa dla Jbl Lx800

    • 1 odpowiedź
    • 1,5k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 2,8k wyświetleń
  6. Zmiana wzmacniacza/kolumn

    • 6 odpowiedzi
    • 2,1k wyświetleń
    • 315 odpowiedzi
    • 63,4k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1,2k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 1k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 1,7k wyświetleń
  7. Głośniki do salonu

    • 5 odpowiedzi
    • 1,9k wyświetleń
    • 14 odpowiedzi
    • 4,2k wyświetleń
    • 5 odpowiedzi
    • 3,8k wyświetleń
  8. Jaki zestaw do pokoju 3.2x2.8

    • 3 odpowiedzi
    • 1,3k wyświetleń
    • 4 odpowiedzi
    • 4,6k wyświetleń
  9. głośniki -fronty

    • 6 odpowiedzi
    • 1,9k wyświetleń
  10. Które wybrać kolumny

    • 7 odpowiedzi
    • 4,7k wyświetleń
    • 10 odpowiedzi
    • 3,2k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Stricte dźwiękowo PM7000N jest lepszą opcją od Stereo 70s  
    • "Wierzymy, że wszystko, co ma znaczenie dla jakości dźwięku, można zmierzyć" No proszę! A nie mówiłem;)  
    • Zmieniam, bo pada mi strumieniówka CA. Mam wzmacniacz Audiolab 6200A oraz kolumny Pylon Sapphire 31. Budżet na All In One ok 15000. Następnym krokiem pewnie będzie wymiana kolumn i następny ból głowy ... Zestaw wylądował mi w pomieszczeni ok. 16m2, więc pewnie będzie trzeba dopasować kolumny.  
    • Posłuchaj dźwięku gitary klasycznej na XIX progu, to będziesz wiedział dlaczego wysokość cięcia pomiędzy głośnikiem papierowym a metalowym wysokotonowym jest istotna.  A co do brzmienia moich kolumn u mnie, to sorry, ale nie masz o tym zielonego pojęcia, z powodów oczywistych.  No tak, odsłuch na 50 dB, to już zdecydowanie Hi-End 🙃  Our research and analysis, starting from the ground up, have uncovered fundamental flaws in conventional transducer designs. By identifying and addressing obstacles layer by layer, we have developed several new patented and patent-pending technologies. The results are astounding and set records both objectively, in terms of measurements, and subjectively, based on listening tests. Thanks to our breakthroughs in nonlinear control theory and advanced mathematical modeling, we have developed a new patented amplifier topology that is numerically optimized for the best possible tradeoff between headroom and error correction. As a result, EIGENTAKT has currently achieved more than ten times better error attenuation than our nearest competitor. Moreover, our engineers have a keen focus on robustness and adhere to the best practices of industrial and automotive design, resulting in the development of extremely reliable products.  Our motivation and mission is to eliminate all technical barriers that prevent the enjoyment of reproduced music. We prioritize addressing the biggest limitations first and move on to the next. Currently, our research and development efforts are focused on loudspeaker transducers, which are the most significant overall quality limitation, and the audio power amplifier, which has traditionally been the weakest link in the electronics chain. Our methods and principles emphasize the importance of thoroughly understanding the problems we encounter before attempting to solve them. We value the development and verification of accurate mathematical models, which enable fast virtual prototyping and 'fail-fast-forward' approaches. Our approach is to build what we simulate and simulate what we build. We have a deep understanding of analog and digital systems, as well as all domains of electromagnetics, mechanics, and acoustics. We believe that all that matters for the sound quality can be measured although we often have to develop new measurement methods that are indicative of the subjective sound quality. We direct all R&D efforts on such measurable metrics. If this does not agree with the listening results we improve our objective metrics.    Przecież to jest marketingowy bełkot 🤮  USHINDI - Ultra Low Distortion Transducer Technology Introducing USHINDI, the Swahili word for victory, the result of PURIFI's extensive research and development effort to eliminate all sources of distortion in a transducer. The results are clear - objectively demonstrated by unparalleled measured data and subjectively, with the purest and most transparent sonic response.  USHINDI technology marks a significant milestone in the world of transducers, as it is the first technology to successfully tackle the challenge of extended-stroke performance. It is now possible for small-cone extended-stroke drivers to outperform large-cone short-stroke drivers, often by a significant margin. The USHINDI Technology is an array of PURIFI's innovative patented and patent-pending technologies that work together to set new performance standards in the industry. The resulting transducers are ideal for systems that demand the highest level of accuracy, transparency, and overall excellent performance - especially in cases where physical size is a constraint.   Nadal marketingowy bełkot. Plus śmieszny rysunek.
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...