Skocz do zawartości

DIY, czyli Do It Yourself oraz serwis i modyfikacje sprzętu

Własne projekty, modyfikacje fabrycznych urządzeń.


919 tematów w tym forum

    • 63 odpowiedzi
    • 176,2k wyświetleń
    • 26 odpowiedzi
    • 128,2k wyświetleń
    • 8 odpowiedzi
    • 371 wyświetleń
    • 6 odpowiedzi
    • 376 wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 395 wyświetleń
  1. Problem ze stereo

    • 0 odpowiedzi
    • 178 wyświetleń
  2. Problem z CD Denon

    • 10 odpowiedzi
    • 2,1k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 1,7k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 247 wyświetleń
  3. Daytona 18 ultimax

    • 0 odpowiedzi
    • 175 wyświetleń
    • 6 odpowiedzi
    • 507 wyświetleń
  4. "Wybuch" Denon Ceol N10

    • 3 odpowiedzi
    • 369 wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 781 wyświetleń
  5. Oplot z ekranem

    • 8 odpowiedzi
    • 815 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 508 wyświetleń
    • 15 odpowiedzi
    • 942 wyświetleń
  6. Kabel Coax DiY

    • 19 odpowiedzi
    • 8,2k wyświetleń
    • 5 odpowiedzi
    • 1,9k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 788 wyświetleń
    • 14 odpowiedzi
    • 6k wyświetleń
    • 18 odpowiedzi
    • 5,2k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 1,4k wyświetleń
  7. Kolumny DIY SEAS BIFROST.

    • 7 odpowiedzi
    • 5,2k wyświetleń
    • 7 odpowiedzi
    • 876 wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 877 wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Ułożenie takiego przestrzennego elektrycznego tetrisa, to jednak trochę inna bajka... Zobaczymy jak te gwarancje zadziałają w praktyce. Bo co z siedmioletniej gwarancji, jeśli producent zniknie po trzech latach?
    • Aha... i niskie ceny są podyktowane pazernością?  Nie. Chińczyk po prostu umie robić biznes i mysleć perspektywicznie. Europejczyk już o tych zasadach zapomniał, bo wydawało mu się, że nic nie musi robić, a kasa i tak sama przyjdzie. Przecież wszystko mu się należy.  A tu nagle przychodzi Chińczyk i rzuca na stół towar tańszy, lepiej wykonany i 100x bardziej zaawansowany technicznie.  Przecież te hybrydy PHEV od BYD są technologicznie poza zasięgiem Europy. Europa nie robi silników elektrycznych, które tak szybko się kręcą, Europa nie ma know how by wyprodukować baterie typu Blade. Obecnie auta z Europy w porównaniu do chińskich to jest technologicznie zacofany złom. Tak to wygląda.  I dlatego (jeśli nie nastąpi w EU opamiętanie) wróżę Chińskim samochodom zawrotną karierę.  W 2026 na polskim rynku pojawi się  Omoda 7 - będzie benzyna: ośka i 4x4 oraz PHEV 280 kunia.   Na pewno się nie nauczyli. Dlatego dają (jak np. Chery) 7 lat gwarancji BEZ WYŁĄCZEŃ na ten chiński badziew.  To przypomnij mi, ile gwarancji dają SOLIDNE europejskie firmy, które produkują samochody najwyższej jakości (wuj tam, że ta "najwyższa jakość" powstaje z plastiku z przetworzonych butelek PET)? 2 lata? 3 lata?  
    • W chińskiej tradycji, do pomocy w opiece nad dziećmi, jest obowiązkowo teściowa. Myk polega na tym, że oni są automatami.   
    • Zobaczymy czy oprócz produkowania aut, nauczyli się kontroli jakości na produkcji. Jeśli ktoś widział na własne oczy współczesną produkcję aut osobowych, wie że nie da się jej całkowicie zautomatyzować. Jest trochę skomplikowanych manualnie procesów, ( jak układanie wiązek elektrycznych, wpinanie kostek, montaż uszczelek, końcowa kontrola jakości) które wymagają obecności elastycznie reagującego człowieka. Więc opowieści o w pełni zautomatyzowanych fabrykach można włożyć między bajki. I ciekawe, ile z tych ponad stu chińskich marek samochodowych przetrwa kolejną dekadę?      
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...