audiowit Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu 1 godzinę temu, Nowy75 napisał: @Rafał S ja nie szukam dziury w całym w obecnym systemie. Granie mi się podoba,nic nie kłuje,czasem chciałoby się może więcej pazura,bo Taga ,że tak to ujmę,odmierza dźwięk spokojnie i równomiernie😁. Jak napisałem,zbieram informacje, Taga i monitorki są budżetowe, więc mam spore szanse uzyskać znaczący postęp jeżeli przypudruję akustykę i sprytnie dobiorę sprzęt. Przy odsłuchach chciałbym posłuchać różnych klas, żeby samodzielnie odpowiedzieć na pytanie, które granie najbardziej mi odpowiada. Oczywiście największy wpływ na ostateczny kształt całości będzie miał dostępny budżet, więc póki co,na nim się skupiam. Potem zobaczymy,jak bardzo mogę fantazjować 😁 Przy niskim budżecie wogole nie powinieneś kierować się klasami i tego podobnymi pierdolami. Odpisz, cytując
Nowy75 Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu 43 minuty temu, audiowit napisał: Przy niskim budżecie wogole nie powinieneś kierować się klasami i tego podobnymi pierdolami. Wstępne pomysły nie wyglądają tanio,przynajmniej dla mnie.... 😁. Ale inaczej,zdaniem Kolegi,czy np. taki Musical Fidelity A21 , który nie jest drogi,jest mniej A -klasowy niż Sudgen A21 który kosztuje naście tysięcy? Zakładamy,że reszta toru jest właściwie dobrana by eksponować zalety obu wzmaków MF S1 oczywiście 😁 A1😁 Odpisz, cytując
audiowit Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu Doskonale wiesz, że cena sprzetu zalezy od wielu czynnikow. Nie wiem co masz na mysli mowiąc mniej lub bardziej A klasowy :). Klasa wzmacniacza to przede wszystkim technologia/projekt, a co za tym idzie dźwiek, a nie odwrotnie. Jakość dźwieku zakezy od wielu czynników..... min klasy wzmacniacza. Wiec co z tego, ze kupisz A klasowy wzmak jesli bedzie... kiepski :). wiec kup taki jaki bedzie Ci sie podobał. Odpisz, cytując
Nowy75 Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu @audiowit stwierdziłeś,że przy niskim budżecie nie ma co zawracać sobie głowy klasami,jest w tym dużo racji,bo w takim wypadku trzeba kombinować jak najlepiej wydać środki. A ja ponawiam pytanie,czy np. taki MF A1, mający cenę iPhona, jest wart uwagi jako klasa A ? Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu (edytowany) 1 godzinę temu, Nowy75 napisał: A -klasowy niż Sudgen A21 Do A21 najlepiej jakieś paczki o wysokiej skuteczności. 90dB minimum. Ja gram w tej chwili na 83dB i nie narzekam, ale gdyby było mnie stać i warunki lokalowe pozwalały, to jakieś DeVORE Fidelity bym chętnie przytulił. Na razie w moim małym pokoju jest OK, grzech narzekać. Zresztą jest na YT filmik z MF A1, który napędza LS3/5a produkcji Musical Fidelity (a przynajmniej brandowane przez nich). I ten maluch też robi z trudnymi monitorami BBC, co chce. Taka magia Klasy A. Edytowano 2 godziny temu przez il Dottore 1 Odpisz, cytując
audiowit Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu 39 minut temu, Nowy75 napisał: @audiowit stwierdziłeś,że przy niskim budżecie nie ma co zawracać sobie głowy klasami,jest w tym dużo racji,bo w takim wypadku trzeba kombinować jak najlepiej wydać środki. A ja ponawiam pytanie,czy np. taki MF A1, mający cenę iPhona, jest wart uwagi jako klasa A ? Powiem tak. Nowego nie slyszalem. Natomiast stara A1 jest niemal owiana legendą :). Tam byly jakies problemy ze zbyt duzymi temperaturami wiec uzywki bez sprawdzenia serwisowego nie polece. Musisz lubić taki dźwięk. Jest podbarwiony. A ja powtorzę, nie wszystkie piece w A klasie są ciepłe. Tu chodzi bardziej o plynność dźwieku. 1 Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 47 minut temu Napisano 47 minut temu 1 godzinę temu, audiowit napisał: Tu chodzi bardziej o plynność dźwieku. I naturalność. Instynktownie się czuje, że jest tak, jak być powinno - podobnie jak z R2R. Odpisz, cytując
audiowit Napisano 13 minut temu Napisano 13 minut temu Slogany klA czy r2r nie są gwarantem dobrego dźwieku. Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 12 minut temu Napisano 12 minut temu Tutaj klient fajnie opisuje zalety starych chipów - przy prawidłowej implementacji dostajemy PRAWDZIWE 16 bitów i to wystarczy by cieszyć się muzyką. Rozdzielczość delta-sigma przy przeciętnej implementacji klient ocenia na max 5 bitów. W teorii, na papierze, delta-sigma bije R2R na głowę, ale co z tego, skoro w rzeczywistości nie dostarcza obiecywanych osiągów? Facet wie co mówi. Buduje bardzo drogi i ceniony sprzęt. Współpracuje przy projektowaniu z Ukraińcami z Abbas. 1 minutę temu, audiowit napisał: Slogany klA czy r2r nie są gwarantem dobrego dźwieku. Absolutnie nie! Dają jedynie nadzieję. Choć, jeśli mam być szczery, to nie słyszałem jeszcze tranzystora Pure Class A grającego źle. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.