tomaz75 Napisano 21 kwietnia 2018 Napisano 21 kwietnia 2018 jeszcze raz ipad na wifi zadnych problemow,tylko jak uruchomie linnkazoo czy na ios czy android to na maline nie gra Odpisz, cytując
grabbo Napisano 22 kwietnia 2018 Napisano 22 kwietnia 2018 Witam u mnie ten sam problem tidal na bluesound node 2 od trzech dni niestety się zacina. Jeśli ktoś znajdzie sposób żeby wróciło do normy to proszę o wpis. Odpisz, cytując
Andrzej Wierus Napisano 22 kwietnia 2018 Autor Napisano 22 kwietnia 2018 wyłączyłem wszystko. z drugiej strony niczego w konfiguracji nie zmianiałem, a z dnia na dzień przestało działać Odpisz, cytując
ebola1972 Napisano 22 kwietnia 2018 Napisano 22 kwietnia 2018 Nie mam już pomysłu. Kontrola jednej czynnej aplikacji działa poprawnie bo odpalam aplikację na PC, potem na lte w telefonie i na PC jest rozłączane. Na chwilę wyłączyłem firewall na routerze, bez zmian. Odinstalowałem antywirus w telefonie, próbowałem pobrać starszą wersję tidala z jakiegoś badziewnego mirrora. W efekcie włączyła się jakaś reklama 18+ i jakaś Beata chciała koniecznie przesłać swoje nagie zdjęcia :-D Odpisz, cytując
Andrzej Wierus Napisano 22 kwietnia 2018 Autor Napisano 22 kwietnia 2018 jest słabo. napisałem zgłoszenie do tidala. jak czegoś się dowiem, wrzuce tutaj. jeśli na coś wpadniesz, daj proszę znać Odpisz, cytując
S4Home Napisano 23 kwietnia 2018 Napisano 23 kwietnia 2018 Niech już Spotify wprowadza ta lepszą jakość bo co tylko słychać to z Tidala jakieś problemy są. Odpisz, cytując
Bogusław 66 Napisano 23 kwietnia 2018 Napisano 23 kwietnia 2018 hmm, w komputerze, gra, na tablecie, gra, w telefonie, gra, o jakich problemach Tidala mówimy? Odpisz, cytując
S4Home Napisano 23 kwietnia 2018 Napisano 23 kwietnia 2018 U ciebie gra. A u paru osób nie. Ewidentnie coś jest na rzeczy. Może jakieś pracę konserwacyjne przeprowadzali w weekend. Zobaczymy. Piotrek Odpisz, cytując
mkk Napisano 23 kwietnia 2018 Napisano 23 kwietnia 2018 Tia , Spotify ..... Wyłączyli już we wszystkich Pionkach ? Odpisz, cytując
mkk Napisano 23 kwietnia 2018 Napisano 23 kwietnia 2018 Jakbym sobie kupił N70A w zeszłym roku to bym się zdenerwował Odpisz, cytując
S4Home Napisano 23 kwietnia 2018 Napisano 23 kwietnia 2018 Przeczytajcie dalej wątek. Podobno da się to obejść. I te urządzenia nadal mają, niektóre, natywne Spotify. Piotrek Odpisz, cytując
ksi3zyc Napisano 24 kwietnia 2018 Napisano 24 kwietnia 2018 Niestety u mnie Yamaha 803D też przestała się dogadywać z Tidalem. Grało pięknie przez ok 2 tygodnie i teraz d..pa. Już myślałem, że to problem rutera na dniach byłem gotów kupić nowy bo ten ma z 6 lat A może to problem routera? U mnie to chodzi z TP LINK WDR 4300 a jak u Was? Odpisz, cytując
Andrzej Wierus Napisano 25 kwietnia 2018 Autor Napisano 25 kwietnia 2018 ja mam 3 routery, w tym 2 tp linki. resetowałem do ustawieć fabrycznych, nawet na jednym aktualizowałem sofit i ...nic. poza tym w komputerze tidal na tych zamych routerach chodzi bezproblemowo Odpisz, cytując
S4Home Napisano 25 kwietnia 2018 Napisano 25 kwietnia 2018 Ewidentnie globalny problem z Ich strony. Napiszcie do nich czy zauważyli problemy. I czy nad nimi pracują. Odpisz, cytując
Pablo 73 Napisano 25 kwietnia 2018 Napisano 25 kwietnia 2018 Jestem tu nowy, więc witam wszystkich serdecznie Ja również przez kilka ostatnich dni miałem podobne problemy z Tidalem. Na telefonie z androidem po wi-fi, oraz na ONKYO 6130 nie działał. Od wczoraj jest już wszystko ok. Odpisz, cytując
ksi3zyc Napisano 25 kwietnia 2018 Napisano 25 kwietnia 2018 Zrobiłem zgłoszenie w Tidalu, ciekawe czy ktoś odpowie ? Odpisz, cytując
bartek2 Napisano 25 kwietnia 2018 Napisano 25 kwietnia 2018 ja też miałem problemy kilka dni temu teraz już jest wszystko w porządku. Odpisz, cytując
Andrzej Wierus Napisano 25 kwietnia 2018 Autor Napisano 25 kwietnia 2018 2 godziny temu, ksi3zyc napisał: Zrobiłem zgłoszenie w Tidalu, ciekawe czy ktoś odpowie ? Odpisali mi po kilku dniach że przyjęli zgłoszenie i odpowiedzą hehe Odpisz, cytując
S4Home Napisano 26 kwietnia 2018 Napisano 26 kwietnia 2018 Jeśli firma jest profesjonalna to odpowie. Odpisz, cytując
ksi3zyc Napisano 28 kwietnia 2018 Napisano 28 kwietnia 2018 Wczoraj dostałem odpowiedź, że odezwą się później ;). Pojawił się update do iPada który naprawiał "minor bugs" niestety nic nie pomógł nawet w przypadku logowania się na apce Tidala - przez wifi. Pozostaje czekanie ... wrrr Odpisz, cytując
mariusz1612 Napisano 28 kwietnia 2018 Napisano 28 kwietnia 2018 Witam Ja również mam ten sam problem Tidal nie działa tylko po Android pisałem do nich i po tygodniu mi odpisali https://developers.google.com/speed/public-dns/docs/using?hl=en Odpisz, cytując
gizm0 Napisano 28 kwietnia 2018 Napisano 28 kwietnia 2018 2 godziny temu, mariusz1612 napisał: Witam Ja również mam ten sam problem Tidal nie działa tylko po Android pisałem do nich i po tygodniu mi odpisali https://developers.google.com/speed/public-dns/docs/using?hl=en Dzięki mariusz1612. Miałem ten sam problem z Yamaha R-N803D, Tidal przestał działać na moim Wifi jakiś tydzień temu. Właśnie zmieniłem ustawienia DNS w ruterze na poniższe i działa! Mam vectrę i coś skopali w konfiguracji swoich DNS-ów. Ustawienia DNS które u mnie przywróciły Tidal na Wifi: The Google Public DNS IP addresses (IPv4) are as follows: 8.8.8.8 8.8.4.4 Odpisz, cytując
mariusz1612 Napisano 28 kwietnia 2018 Napisano 28 kwietnia 2018 Cieszę się że mogłem pomóc. Odpisz, cytując
ebola1972 Napisano 28 kwietnia 2018 Napisano 28 kwietnia 2018 Ja również dziękuję. Po wklepaniu powyższych dns do routera wszystko działa jak należy. Odpisz, cytując
marecki Napisano 29 kwietnia 2018 Napisano 29 kwietnia 2018 23 godziny temu, mariusz1612 napisał: Witam Ja również mam ten sam problem Tidal nie działa tylko po Android pisałem do nich i po tygodniu mi odpisali https://developers.google.com/speed/public-dns/docs/using?hl=en Dziękuję, pomogło mi znowu uruchomić Tidala przez NAS Synology. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.