Skocz do zawartości

CZARNA LISTA SPRZEDAWCÓW


Adamc

Recommended Posts

Też pytalem kiedyś Q21 o gramofon, też rzucił mi jakąś jedną czy dwie propozycje, tak na odwal się, ogólnie Q21 odpisuje jak robot, lub kopiuj wklej ? a to że potem nie zna już kupującego po sprzedaży, to normalka, inni też tak robią, jest dużo klientów, którzy już się mylą, kup kup kup i bujaj się i następny proszę- taki jest świat, w innych branżach też tak jest 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry.

Z naszej strony mogę tylko przeprosić za niedogodności lub problemy jakie mogły pojawić się w ostatnich 2-3 miesiącach. Nie jest to spowodowane złośliwościami czy brakiem szacunku do Klientów. Po prostu w ostatnich miesiącach ilość Klientów jaka do nas trafiała przerosła nasze najśmielsze przewidywania. Przez ostatnie miesiące praktycznie bez urlopów pracował cały skład w naszym salonie (a my wszyscy jesteśmy też ludźmi, którzy potrzebują wypoczynku oraz czasami możemy mieć gorszy dzień, szczególnie w okresie dużej ilości pracy), w ciągu pół roku nasz skład także się wyraźnie powiększył. Ale okazało się to zdecydowanie za mało. Zdaje sobie sprawę, że w pewnym stopniu wpłynęło to na jakość naszych usług. Każdy kto u nas był fizycznie widział, ile telefonów jest odbieranych i jaka ilość odsłuchów dziennie przeprowadzana (były dni, w których mieliśmy nawet 10-12 odsłuchów). 

W związku z tym bardzo proszę osoby, które nie uzyskały od nas należytej pomocy w zakupie, konfiguracji lub powstały problemy już po zakupie o kontakt mailowy pod adresem q21@q21.pl, wpisując w temat „Problem z obsługą - dla Jacka Lesienia” oraz w skrócie przedstawienie tematu. Obiecuję, że zajmę się tym i każdy uzyska odpowiedź i rozwiązanie sytuacji. W najbliższych miesiącach także będą poczynione działania zmierzające do wyraźnego powiększenia firmy, ilości osób z obsługi. Dlatego już teraz jeśli ktoś czuje się na siłach i chciałby pracować w naszym salonie jako doradca Klienta, proszę o przesłanie swojego CV i listu motywacyjnego na adres technotronik@technotronik.com.pl.

Z poważaniem

Jacek Lesień

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, pietrek napisał:

Niedawno napisałem do nich maila z zapytaniem o gramofon. Do 1800zł, dopasowany do tx-8250.


Odpowiedź: Dzień dobry,

Panie Piotrze w tym budżecie proponuję Pro-Jecta Debut Carbon Esprit z wkładką Ortofona 2M-Red. Uważam, że to jeden z najlepszych gramofonów do 2000zł. 

!!!!!!! Pytałem o gramofon do 1800zł.
Oczekiwałem kilku propozycji. Trzy, cztery wystarczy. Ale do 1800zł. !!!!!!

I co w związku z tym ?

1 - Być może podszedł realistycznie do sprawy i nie mówiąc wprost, "powiedział" że wszystkie te gramofony tańsze nie są godne polecenia?

2 - Być może gdybyś dopytał czy w takim razie ten polecany zostanie ci sprzedany za 1800zł (bo to jest suma którą przeznaczyłeś na zakup) to doszłoby do takiej transakcji...

3 - A być może Q21 chciał troszkę jeszcze wyciągnąć...

Czy sprawdziłeś opcję 1i2 ?

Jeżeli nie, to po prostu głupio piszesz.

Uprzedzam... nie kupiłem nic od q21. Nie znam ludzi.

 

 

edytka:

O.. okazało się że czytają i reagują. Ciekawe jak rozwinie sie historia.

Problem z obsługą w sklepach jest i będzie. nie zawsze da się przeskoczyć wszystkie trudności.

 

Edytowano przez Fafniak
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, S-Works napisał:

W Q21 ostatnio coś niedobrego się dzieje,spadają im wyraźnie pozytywne opinie https://www.ceneo.pl/sklepy/q21.pl-s3076

Sam mam dylemat co z nimi zrobić.

Zamówiłem słuchawki za 1500zł,cena atrakcyjna nie powiem,niestety nie mieli na stanie więc musiałem 2-3 tygodnie czekać,ok święta,koniec roku,remanent itd.Czekałem cierpliwie.Po tym czasie przyszła przesyłka,po otwarciu zdębiałem,pudełko puste,w środku tylko kabel zbalansowany,przejściówka i instrukcja.

Dzwonię od razu do nich, okazuje się,że to niemożliwe ale sprawdzą.Pomyślałem fajnie...... jestem 1,5 tyś w plecy,jeszcze nigdy mi się takie coś nie zdarzyło a kupuję często i  dużo droższe rzeczy przez internet,niestety nie jestem teraz w stanie udowodnić,że tam nic nie było (chyba muszę zacząć filmować otwieranie paczek!). Na szczęście pan oddzwonił,przeprosił i obiecał wysłać słuchawki bo były rzekomo "na odsłuchu". Dostałem same słuchawki dzień później niestety bez odczepianego kabla.Znowu dzwonię i znowu kolejną przesyłką przysyłają sam kabel.Tak więc jedne słuchawki otrzymałem w 3 przesyłkach!!! W pierwszej chwili pomyślałem zwrócę te słuchawki ale po czasie mi przeszło,nie jestem człowiekiem złośliwym,nie mniej jednak chciałem Was przestrzec i nadal nie wiem jaką im wystawić ocenę,bo mógłbym ich wysmarować równo za takie praktyki. Nie odradzam ale przestrzegam!!!

Pewnie gdyby nie ten wątek nic bym nie napisał.

Witaj,

bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację, rzeczywiście wygląda to nieciekawie. Trudno jest mi sprecyzować nr zamówienia, dlatego prześlij mi proszę na maila lub tutaj na priv nr zamówienia. Wymienimy słuchawki na cały nowy zestaw oraz dorzucimy drobny prezent.

Jacek

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Fafniak napisał:

I co w związku z tym ?

1 - Być może podszedł realistycznie do sprawy i nie mówiąc wprost, "powiedział" że wszystkie te gramofony tańsze nie są godne polecenia?

2 - Być może gdybyś dopytał czy w takim razie ten polecany zostanie ci sprzedany za 1800zł (bo to jest suma którą przeznaczyłeś na zakup) to doszłoby do takiej transakcji...

3 - A być może Q21 chciał troszkę jeszcze wyciągnąć...

Czy sprawdziłeś opcję 1i2 ?

Jeżeli nie, to po prostu głupio piszesz.

Uprzedzam... nie kupiłem nic od q21. Nie znam ludzi.

 

 

edytka:

O.. okazało się że czytają i reagują. Ciekawe jak rozwinie sie historia.

Problem z obsługą w sklepach jest i będzie. nie zawsze da się przeskoczyć wszystkie trudności.

 

Też mi się wydaje iż q21 zaproponował gramofon na który zrobiliby rabat by klient był zadowolony , ale wiadomo jacy są ludzie :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, pietrek napisał:

Witam,
Odradzam kupno sprzętu w Q21 w Pabianicach.
Generalnie Panowie są w porządku. Oferta, prezentacja.
Ale już po kupnie kompletnie nie znają człowieka.
Pomijając formy grzecznościowe( cieszymy sie że u nas zakupiłeś sprzęt, lub zapraszamy ponownie itp.) nie odpowiadają na maila.
Niedawno napisałem do nich maila z zapytaniem o gramofon. Do 1800zł, dopasowany do tx-8250.


Odpowiedź: Dzień dobry,

Panie Piotrze w tym budżecie proponuję Pro-Jecta Debut Carbon Esprit z wkładką Ortofona 2M-Red. Uważam, że to jeden z najlepszych gramofonów do 2000zł. 

!!!!!!! Pytałem o gramofon do 1800zł.
Oczekiwałem kilku propozycji. Trzy, cztery wystarczy. Ale do 1800zł. !!!!!!

Myślę że Q21 nie dba o klientów którzy już kupili!!!!
Nie kupujcie tam.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Nie rozumiem skąd te żale, przecież zaproponowali Ci bardzo dobrą opcję patrząc na stosunek cena/jakość. Uznali ,że w tych finansach jest to najlepszy gramofon jaki można zakupić, więc nie dawali innych alternatyw z czym się zgadzam w 100%, Chyba nie chciałbyś , aby Ci wciskali coś znacznie gorszego?  Znając Ich podejście do klienta w którym są bardzo elastyczni to podejrzewam , że by Ci bez problemu sprzedali go za 1.8K .

Osobiście kupiłem kilka klocków w @Q21 , byłem też parę razy u Nich na odsłuchach. Za każdym razem super podejście do klienta, pełen profesjonalizm i bardzo atrakcyjne ceny po negocjacjach. Same odsłuchy u Nich to mistrzostwo świata porównując do niektórych salonów. Ja tam Ich polecam gorąco. A to , że mają ogromny ruch zarówno fizyczny, jak i telefoniczny to potwierdzam.

Czasem każdemu może się noga powinąć, jak to w życiu.

Edytowano przez mordor12
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat potrzebny. Nam się też swego czasu oberwało.

Co do gramofonu to myślę że zaproponowali go wiedząc że dadzą Ci odpowiedni upust. Oczywiscie w wiadomości powinno być to zaznaczone. "Najlepszy do 2000 zł ale kupisz go u nas za 1799 zł " albo coś w ten deseń. Tak czy siak tu nie ma co płakać.

Co do słuchawek to sytuacja jest mocno nie ciekawa. Przecież to czuć że pudełko jest puste :/ To musisz z nimi natychmiast wyjaśnić.

 

Piotr

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, S4Home napisał:

Temat potrzebny. Nam się też swego czasu oberwało.

Co do gramofonu to myślę że zaproponowali go wiedząc że dadzą Ci odpowiedni upust. Oczywiscie w wiadomości powinno być to zaznaczone. "Najlepszy do 2000 zł ale kupisz go u nas za 1799 zł " albo coś w ten deseń. Tak czy siak tu nie ma co płakać.

Co do słuchawek to sytuacja jest mocno nie ciekawa. Przecież to czuć że pudełko jest puste :/ To musisz z nimi natychmiast wyjaśnić.

 

Piotr

 

Piotrze, spokojnie Klient już się z nami kontaktował i dostaje nowe słuchawki oraz prezent. Czy u Was nikt nigdy nie zrobił błędu. Błędów nie robimy tylko wtedy, kiedy nic nie robimy. A myśle że i Wy i my dużo pracujemy, wiele ciekawych projektów wdrażamy, obsługujemy dziesiątki Klientów. Czasami statystycznie musi się coś niedobrego zdarzyć, a ważne jest, żeby to szybko naprawić, przyznać się do błędu i przeprosić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, S4Home napisał:

Przecież to czuć że pudełko jest puste :/

Panie Piotrze zapewniam,że nie czuć czy pudełko jest puste.
Pudełko Sennheiser HD660S jest dość duże i ciężkie samo w sobie,poza tym w środku są kable,przejściówka itd a słuchawki to "tylko" 260g.
Dodatkowo zapakowane w dużo większy karton,więc naprawdę nie czuć,że coś nie tak.

Na chwilę obecną jestem w kontakcie z Q21 i wiem,że wszystko dobrze się skończy o czy na pewno poinformuję w temacie.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Q21 napisał:

Piotrze, spokojnie Klient już się z nami kontaktował i dostaje nowe słuchawki oraz prezent. Czy u Was nikt nigdy nie zrobił błędu. Błędów nie robimy tylko wtedy, kiedy nic nie robimy. A myśle że i Wy i my dużo pracujemy, wiele ciekawych projektów wdrażamy, obsługujemy dziesiątki Klientów. Czasami statystycznie musi się coś niedobrego zdarzyć, a ważne jest, żeby to szybko naprawić, przyznać się do błędu i przeprosić.

Absolutnie. Panowie w tym temacie stoję w waszej obronie. Z wagą pudełka byłem bardziej ciekaw to nie aluzja :)

7 godzin temu, S-Works napisał:

Panie Piotrze zapewniam,że nie czuć czy pudełko jest puste.
Pudełko Sennheiser HD660S jest dość duże i ciężkie samo w sobie,poza tym w środku są kable,przejściówka itd a słuchawki to "tylko" 260g.

I tu kolega mi to wyjaśnił. 

Dzięki.

Piotr

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni koledzy,
Przyznaję, że post który napisałem był może trochę emocjonalny.
W związku z tym wycofuję pierwsze zdanie z mojej wypowiedzi:
"Odradzam kupno sprzętu w Q21 w Pabianicach."

Gdy szukałem sprzętu dla siebie kilka miesięcy temu, dostawałem od nich po 6 propozycji różnych konfiguracji w zadanym przedziale cenowym.
I to mi się bardzo podobało. W końcu pojechałem, odsluchałem, kupiłem. 
Teraz planując nowy zakup, liczyłem na podobne podejście. No nie wyglądało to dla mnie najlepiej.
Ale przyjmuję wyjaśnienie Q21. Rozumiem. 
Może faktycznie mają problemy z bardzo dużą ilością klientów.

Zgadzam się z wypowiedzią Piotra z S4Home. Tak to powinno wyglądać.

Pozdrawiam



 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pod mega wrażeniem,firma Q21 sama od siebie zaoferowała wymianę na nowe,dziewicze słuchawki HD660S,dzisiaj je otrzymałem wraz z naprawdę drogim i wartościowym prezentem !!!

Bardzo dziękuję firmie Q21 z Pabianic za szybkość i profesjonalizm, no cóż........ zapachniało zachodem,dokładnie tak robią to szanujące się firmy.

Pozdrawiam serdecznie cały zespół,właśnie zdobyliście wiernego klienta,który nie wyobraża sobie zakupów gdzie indziej.

POLECAM Z CAŁEGO SERCA!!!

 

 

Edytowano przez S-Works
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, S4Home napisał:

Z drugiej strony ciekaw jestem na ile pomógł ten Twój post ?:D Ciekawe nie........ 

Na pewno  pomógł,choć szczerze nie miałem takiego zamiaru i nie wierzyłem,że tak miło się to skończy.
Opisałem wszystko ze szczegółami pytając was o poradę,czy aby to normalne czy może ja jestem jakiś przewrażliwiony?
Gryzła mnie ta sytuacja i po ostatnich ocenach salonu  na ceneo.pl trochę zaczęło mnie to zastanawiać w sumie chciałem zwrócić im uwagę,ze coś jest nie tak.
Ale w końcu święta,koniec roku,itd  to trudny okres dla większości sklepów i klientów,szanuje przyznanie się do błędu i naprawę szkód.Mnie tym kupili.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Arturas napisał:

A ja polecam S4 i Naszego tutejszego Piotrka, jest jeszcze Grzegorz, o ile się nie mylę, ale on jest trochę drętwy i raz mówi tak, a potem inaczej, Piotrek jest najfajniejszy ?

Hahaha hahaha dziękuję :)

Łyżka miodu do listy dziegciu.

:)

12 minut temu, S-Works napisał:

Na pewno  pomógł,choć szczerze nie miałem takiego zamiaru i nie wierzyłem,że tak miło się to skończy.
Opisałem wszystko ze szczegółami pytając was o poradę,czy aby to normalne czy może ja jestem jakiś przewrażliwiony?
Gryzła mnie ta sytuacja i po ostatnich ocenach salonu  na ceneo.pl trochę zaczęło mnie to zastanawiać w sumie chciałem zwrócić im uwagę,ze coś jest nie tak.
Ale w końcu święta,koniec roku,itd  to trudny okres dla większości sklepów i klientów,szanuje przyznanie się do błędu i naprawę szkód.Mnie tym kupili.

Absolutnie nie mówię tego w ramach że nie powinieneś. Myślę że tak samo jak o nas stronę czy dwie wcześniej ktoś coś napisał tak i tu trzeba było. Czy pomógł? Powiem tak. Moim zdaniem a pewno przyspieszył sprawę. Koledzy dobrze się zachowali , wybronili. Dali gratis :) jest ok. 

Błędy zdarzają się każdemu.

A że lista jest to jako sklep nawet i prywatnie jestem za jej uzupełnianiem. 

Piotr

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...