Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Cześć wszystkim,

To mój 1 post dlatego proszę nie strzelajcie:) Mam gorącą prośbę o pomoc w wyborze super zestawu stereo. Mam spory salon o powierzchni 35m + otwarta kuchnia. Chciałbym w kwocie 15k kupić kolumny podłogowe, wzmacniacz, streamer oraz CD. Słucham głównie rock, muzyka filmowa, elektronika. Słuchałem już Cambridge AXR100 z Fyne 502 (nawet przyjemnie grało), CA81 z Dali Oberon 7 też mi się podobało, CA81 z Monitor Audio Silver 500 też. Nie miałem jeszcze okazji posłuchać Pylon Diamond 28, B&W 603 S2, Triangle Borea BR08, Q Acoustic 3050i oraz Magnat MR780, żadnego z NAD, Rotel, Atoll, Hegel, Roksan. Przez ostatnie 10 słuchałem muzyki z ampitunera Onkyo TX-SR507 i kolumn Rubicon RP-A6F i najwyższy czas na zmiany.  Chciałbym na nowo poczuć radość ze słuchania muzyki.

Nie ukrywam że nie mam dużego doświadczenia a muzyka ma dla mnie wielkie znaczenie. Będę wdzięczny za wasze cenne sugestie dot. konfiguracji w/w sprzętu oraz być może inne zestawienia.

Z góry dziękuję za pomoc i weźcie proszę pod uwagę że nie każdy jest audiofilem  :)

Pozdrawiam,

Marek 

Napisano (edytowany)

Heco Revolution 7 + NAD338 + NAD C538 + pięć absorberów FiberSTANDARD 120×60 na pierwsze odbicia. 15 000 i masz hi-fi z prawdziwego zdarzenia. Tylko musisz to jeszcze z sensem ustawić. Nie gdzieś w rogu, dopchnięte do ściany.

Edytowano przez Kraft
Napisano
15 minut temu, Artsky napisał:

@Krakft ale pryma aprylis dopiero za rok nastepny 😉

To nie prima aprilis, to zwykłe wróżenie z fusów. 

Robienie akustyki na samych panelach PT80 jest też całkiem zabawne, no dobra  niech bedzie, że chybione.

Napisano

Gdzie NAD 338 do takich kolumn. Kraft nieco przeginasz już z olewaniem elektroniki :P

Serio.

Heco Revolution 7 to się zgadzam ale napędzane Atoll IN 100, Magnat MA 900

CXA81 mozna bby faktycznie podłącyć do Silver 500, czy Fyne F 502