Cała aktywność
Strumień aktualizowany automatycznie
- Ostatnia godzina
-
Dopiero zamówiłem LX305 oby było dobrze…
-
Czy słychać różnicę? Mp3 vs. FLAC i inne ślepe testy
topic odpisał fp74 na Kraft w Audiofile dyskutują
👍🤘 -
@Zuriel48 masz na tę chwilę 7.1 oparte na Klipsch serii RP na froncie i centralnym, surround Jamo, zarówno na surround jak i efektowe na suficie można sobie pozwolić na nieco niższą półkę, ale czy to musi być R51 z niższej i "krzykliwej" serii? Myślę że lepszą spójność znajdziesz szukając czegoś w stylu tych Jamo. Fakt, Dirac w miarę to wyrówna, ale ja bym się zastanowił i raczej poszukał czegoś bliższego tym Jamo. Chcesz RZ50, ale jak @PanKlor pisze może warto rozważyć nowsze RZ30 z niezależną obsługą 2 subwooferów - a może kiedyś Cię natchnie i dołożysz drugi sub, wtedy skalibrujesz je niezależnie. Chyba że 7.x.2 planujesz rozszerzyć do 7.1.4 to RZ30 tego nie ogarnie. Ostatnia rzecz o którą od początku kręci temat - ulokowanie głośników x.x.2 czyli tzw. Atmos. Sam już doszukałeś się że to rozwiązanie "pod sufitem" z przodu to jakiś "szemrany" patent. Niby efekt jest, ale czy taki jakiego oczekujemy? Z pewnością nie taki jaki miał na myśli reżyser / dźwiękowiec budując ścieżkę pod Atmos/DTS-X. Może na razie zmień amplituner będziesz miał dobre 7.1 z dekoderami True HD i DTS MA oraz wirtualizacją Atmos. Ciesząc się tym systemem pomyśl nad głośnikami nad głową, może przy okazji jakiegoś remontu uda się w niedalekiej przyszłości zabudować je we właściwych miejscach i wtedy "odpalisz" Atmos. Będzie to jednak Atmos, a nie imitacja - którą też uzyskasz w pewnym stopniu przez wirtualizację. Nie wiem na jakiej wysokości masz obecne surround, ale jak to "stara szkoła" z głośnikami ~90cm powyżej głowy słuchacza, to i tak czekają cię zmiany - mają być na wysokości uszu, żeby uzyskać odpowiednią różnicę wysokości do tzw. Atmos. Kupić amplituner OK, na razie korzystać z nowszych kodeków i obsługi + wirtualizacja Atmos. Masz już fajnie rozbudowany system 7.1 - szczerze mówiąc szkoda to zepsuć.
-
Czy słychać różnicę? Mp3 vs. FLAC i inne ślepe testy
topic odpisał tomek4446 na Kraft w Audiofile dyskutują
No i po teście. Pierwsze podejście 2/6 , drugie 4/6 , trzecie 3/6. Przeprowadzając ten test pomyślałem sobie , że jak bym miał tak na co dzień analizować niuanse brzmieniowe ,to opyliłbym sprzęt i przeszedł na filatelistykę / bez urazy/. Wracając do testowanych utworów ,to różnicę najbardziej słyszałem w utworze muzyki klasycznej, czyli Mozarta. Tutaj trzy razy nie miałem wątpliwości. Susan Vega tak samo , dałem radę. Ale to chrobotanie / JAY Z / to nie odróżniłbym od mp-trójki nawet gdyby jako druga opcja grali mi w pokoju na żywo. Podsumowując , zostanę jednak przy swoim zdaniu , że dźwięk ma mi sprawiać frajdę i albo mi pasuje , albo nie i nie będę zawracał sobie głowy w jakim jest formacie. Mając równocześnie Tidala i Spotify robiłem porównania. I nie było reguły , nie mogłem jednoznacznie powiedzieć, który serwis oferuje lepszy dźwięk. W obu przypadkach zdarzały się tak dobre jak i kiepskie realizacje. -
Miałem cztery lata cd-s2100, krótko testowałem cd-s3000. Oba czytały hybrydowe płyty CD/SACD bez problemu. Przejście między poszczególnymi warstwami trwało 2-3 sekundy. Natomiast oba odtwarzacze nie czytały warstwy audio z jakichkolwiek płyt CD z multimedialnymi dodatkami, videoklipów, czy choćby z odnośnikiem do strony http wykonawcy. Każdorazowo wysuwały kieszeń, z komunikatem "unknown disc". Poza tym, były bardzo ciche mechanicznie podczas pracy, solidnie wykonane.
-
Ajjjjjjjjjjjjjjj! 😍 Jaki piękny zestaw! DAC R2R od Holo, wzmocnienie BAT i kolumny Avalona. Otwartość, naturalność, nasycenie, przyjemność! Za takie klocki bym ojca i matkę sprzedał!
-
Są podświetlone zielonymi ledami.
-
W jakim sensie?
-
Album Hino/Waldron właśnie w tym tygodniu słuchałem i jest już zapisany do listy kolejkowej... Inne jego albumy zresztą też. Pozostałe pozycje z chęcią posłucham jak skończę dzisiejszą epopeję hardcorową 😁
- Today
-
Taa, ale o lampy pytałem, nie widziałem lamp świecących na zielono.
-
Q21 zaczął obserwować Jakie głośniki bądź wzmacniacz wybrać do odsłuchu winyli? – prośba o radę
-
Pogonię nieco chłopaków
- 13 odpowiedzi
-
- wilson exclusive line el-10
- integra dtm-7.4
- (i %d więcej)
-
Na sprzedaż kolumny podłogowe Studio 16hz Minas Anor IIIs 2,5R. W kolumnach wykorzystano świetne głośniki firmy ScanSpeak. Stan kolumn bardzo dobry. Wszystko sprawne. Grają zjawiskowo. Czarują od pierwszego odsłuchu. Wykończenie w fornirze orzech amerykanski. Cena za pare 3350zł. Tylko odbiór osobisty okolice Wrocławia. Zapraszam do kontaktu.
-
Nie wypłaszczy. Całość będzie na swoim miejscu, gdzie na S701 może się nieco pogubić
-
pawellll dołączył do społeczności
-
Kiyoshi Sugimoto Quintet – Babylonia wind (1971) - drugi album gitarzysty, klimaty Bitches Brew. Terumasa Hino/Mal Waldron – Reminicent suite (1972) - jeden z moich japońskich faworytów. Współpraca na tym albumie z Malem Waldronem jest znakomita. Fantastyczny jest szczególnie utwór tytułowy, a końcówka z trąbką po prostu cudowna. Toshiyuki Miyama & His New Herd : Masahiko Sato – Yamataifu (1972) - awangardowy big-band z kosmicznym brzmieniem i nutką grozy
-
McIntosh. Mówi Ci to coś ?
-
Co one takie zielone? Jakieś podświetlenie od spodu?
-
Dawno nic tu nie pisałem, ale ... Dzięki uprzejmości @Rega dotarły do mnie 2 pary lamp do pre czyli ECC83 Chwile (pare godzin) poleżały by odpocząć po podróży a teraz się aklimatyzuje pierwsza para.
-
Tutaj obawiam się wysoko tonowego Raczej pójdę w coś miękkiego .
-
Bowers 707
-
PMC , troszkę za drogo Takie Tannoy ? https://ebay.us/m/YQUJQ9 AE 500 VS 300 MKII ?
-
Wytwórnia Dischord Records jest jedną z najbardziej zasłużonych w historii muzyki prawdziwie alternatywnej. To było wcielanie może naiwnych ale szlechetnych idei, dziś zupelnie dla wielu niezrozumialych: non profit, sXe, pacyfizm, squotting... A zespół Fugazi to był symbol muzyki HC/Punk i pewnej filozofii życia. Ogromną niespodzianką było dla mnie niedawno, jak w salonie Audioplaza w Poznaniu usłyszałem podczas zakupów, na super wypasionym sprzęcie, ten niedawno wydany, tragicznie brzmiący koncert Fugazi, a na mój komentarz na temat jakości nagrania, jeden z pracowników odparł z uśmiechem - ale Fugazi słucha się mimo to...! Samo sedno... Chociaż plyty studyjne to oczywiście pierwsza klasa. Zazwyczaj wydawane we Francji. Już więcej nie nudzę. Tego dzisiaj słucham może i do rana...🤘 Ps. Tylko dodam, że dwaj muzycy Fugazi - basista i perkusista grają obecnie w fenomenalnym zespole jazzowym The Messthetics. Polecam.
-
PMC 25.21 😉
-
Dodam tylko że kolumny firmy koda AV 703 i jednak brakowało dynamiki i przy głośniejszym odsłuchu już nie dawały rady przy tym wzmacniaczu.
-
Dzisiejsze posty
-
@Zuriel48 masz na tę chwilę 7.1 oparte na Klipsch serii RP na froncie i centralnym, surround Jamo, zarówno na surround jak i efektowe na suficie można sobie pozwolić na nieco niższą półkę, ale czy to musi być R51 z niższej i "krzykliwej" serii? Myślę że lepszą spójność znajdziesz szukając czegoś w stylu tych Jamo. Fakt, Dirac w miarę to wyrówna, ale ja bym się zastanowił i raczej poszukał czegoś bliższego tym Jamo. Chcesz RZ50, ale jak @PanKlor pisze może warto rozważyć nowsze RZ30 z niezależną obsługą 2 subwooferów - a może kiedyś Cię natchnie i dołożysz drugi sub, wtedy skalibrujesz je niezależnie. Chyba że 7.x.2 planujesz rozszerzyć do 7.1.4 to RZ30 tego nie ogarnie. Ostatnia rzecz o którą od początku kręci temat - ulokowanie głośników x.x.2 czyli tzw. Atmos. Sam już doszukałeś się że to rozwiązanie "pod sufitem" z przodu to jakiś "szemrany" patent. Niby efekt jest, ale czy taki jakiego oczekujemy? Z pewnością nie taki jaki miał na myśli reżyser / dźwiękowiec budując ścieżkę pod Atmos/DTS-X. Może na razie zmień amplituner będziesz miał dobre 7.1 z dekoderami True HD i DTS MA oraz wirtualizacją Atmos. Ciesząc się tym systemem pomyśl nad głośnikami nad głową, może przy okazji jakiegoś remontu uda się w niedalekiej przyszłości zabudować je we właściwych miejscach i wtedy "odpalisz" Atmos. Będzie to jednak Atmos, a nie imitacja - którą też uzyskasz w pewnym stopniu przez wirtualizację. Nie wiem na jakiej wysokości masz obecne surround, ale jak to "stara szkoła" z głośnikami ~90cm powyżej głowy słuchacza, to i tak czekają cię zmiany - mają być na wysokości uszu, żeby uzyskać odpowiednią różnicę wysokości do tzw. Atmos. Kupić amplituner OK, na razie korzystać z nowszych kodeków i obsługi + wirtualizacja Atmos. Masz już fajnie rozbudowany system 7.1 - szczerze mówiąc szkoda to zepsuć.
-
No i po teście. Pierwsze podejście 2/6 , drugie 4/6 , trzecie 3/6. Przeprowadzając ten test pomyślałem sobie , że jak bym miał tak na co dzień analizować niuanse brzmieniowe ,to opyliłbym sprzęt i przeszedł na filatelistykę / bez urazy/. Wracając do testowanych utworów ,to różnicę najbardziej słyszałem w utworze muzyki klasycznej, czyli Mozarta. Tutaj trzy razy nie miałem wątpliwości. Susan Vega tak samo , dałem radę. Ale to chrobotanie / JAY Z / to nie odróżniłbym od mp-trójki nawet gdyby jako druga opcja grali mi w pokoju na żywo. Podsumowując , zostanę jednak przy swoim zdaniu , że dźwięk ma mi sprawiać frajdę i albo mi pasuje , albo nie i nie będę zawracał sobie głowy w jakim jest formacie. Mając równocześnie Tidala i Spotify robiłem porównania. I nie było reguły , nie mogłem jednoznacznie powiedzieć, który serwis oferuje lepszy dźwięk. W obu przypadkach zdarzały się tak dobre jak i kiepskie realizacje.
-
Miałem cztery lata cd-s2100, krótko testowałem cd-s3000. Oba czytały hybrydowe płyty CD/SACD bez problemu. Przejście między poszczególnymi warstwami trwało 2-3 sekundy. Natomiast oba odtwarzacze nie czytały warstwy audio z jakichkolwiek płyt CD z multimedialnymi dodatkami, videoklipów, czy choćby z odnośnikiem do strony http wykonawcy. Każdorazowo wysuwały kieszeń, z komunikatem "unknown disc". Poza tym, były bardzo ciche mechanicznie podczas pracy, solidnie wykonane.
-
Przez il Dottore · Napisano
Ajjjjjjjjjjjjjjj! 😍 Jaki piękny zestaw! DAC R2R od Holo, wzmocnienie BAT i kolumny Avalona. Otwartość, naturalność, nasycenie, przyjemność! Za takie klocki bym ojca i matkę sprzedał! -
Album Hino/Waldron właśnie w tym tygodniu słuchałem i jest już zapisany do listy kolejkowej... Inne jego albumy zresztą też. Pozostałe pozycje z chęcią posłucham jak skończę dzisiejszą epopeję hardcorową 😁
-
Taa, ale o lampy pytałem, nie widziałem lamp świecących na zielono.
-
Cześć Warto byłoby odsłuchać, można dogadać się na wypożyczenie wysyłkowe Jeśli taka opcja by Ci odpowiadała, to zapraszamy po Argony. Ogółem są to dynamicznie grające kolumny, dość rozrywkowo. Mimo to są uniwersalne co do gatunków muzycznych i w Jazzie znajdą swoich fanów
-
Na sprzedaż kolumny podłogowe Studio 16hz Minas Anor IIIs 2,5R. W kolumnach wykorzystano świetne głośniki firmy ScanSpeak. Stan kolumn bardzo dobry. Wszystko sprawne. Grają zjawiskowo. Czarują od pierwszego odsłuchu. Wykończenie w fornirze orzech amerykanski. Cena za pare 3350zł. Tylko odbiór osobisty okolice Wrocławia. Zapraszam do kontaktu.
-
Nie wypłaszczy. Całość będzie na swoim miejscu, gdzie na S701 może się nieco pogubić
-
Kiyoshi Sugimoto Quintet – Babylonia wind (1971) - drugi album gitarzysty, klimaty Bitches Brew. Terumasa Hino/Mal Waldron – Reminicent suite (1972) - jeden z moich japońskich faworytów. Współpraca na tym albumie z Malem Waldronem jest znakomita. Fantastyczny jest szczególnie utwór tytułowy, a końcówka z trąbką po prostu cudowna. Toshiyuki Miyama & His New Herd : Masahiko Sato – Yamataifu (1972) - awangardowy big-band z kosmicznym brzmieniem i nutką grozy
-
Dzisiejsze tematy