Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Wiesz mam podobnie. Też 22 m i dźwięk między kolumnami. Skręcanie kolumn zmienia scenę minimalnie. A co do basu nie mam go może dużo ale jest super jakości
  3. https://audio-connect.pl/qln/prestige-one/ Według specyfikacji midwoofer ma 177mm, co zwykle zaokrągla się do 18cm. Twoja "cyfrówka", czy ich? Pytam, bo kiedyś mnie interesowały i zawsze myślałem o nich jako o sporych monitorach, właśnie z przetwornikami 18cm.
  4. @Rega wyśle do Tomka na przegląd to może szprayem omaluje na srebro z nutą złota 😂. A co do dźwięków Dynaco wydobywa wszystko z nagrań, po prostu tu w Sansui całość pasma gra ogólnie lepiej
  5. Mam je od wczoraj. Przyjechałem z Bydgoszczy / Audio - Conect / wieczorem. Nie wytrzymałem i podłączyłem , wczoraj się dowiedziałem , że jak na cichy wieczorny odsłuch to grają ok. Dzisiaj katowałem od rana z tranzystorem , a od pół godziny z lampą. Za wcześnie na jakieś wiążące wnioski. Ale już wiem jedno , to że nie da się uzyskać dobrego basu / 16 cm średnio - niskotonowy/ z monitora w 22 m2 to mit Za QLN-ami stoją paczki z 38 cm. wooferem ,więc mam jak porównać . Sorry , mam alergię na MA. Słuchałem i raczej to nie to. I tak i nie. Zależy co chcemy uzyskać. U mnie jest scena w głąb i dźwięk między kolumnami. Więcej się nie da. Jak nam to wystarcza to ok. Jak chcemy głębszą scenę i " powietrze " to pomieszczenie od 30m2 w górę.
  6. możesz do mnie napisać albo dzwonić ale najlepiej po 26 maja bo jestem za granicą: 692 490 990 / chojnacki@soundway.pl Tynk akustyczny jest super. Wszyscy go uwielbiają, bo jest monolityczną powierzchnią i w zasadzie nie widać że tam cokolwiek jest zrobione. Zapał słabnie, jak się okazuje że jego montaż to koszt mniej więcej 900-1200 zł za m2 a trzeba zrobić całą ścianę lub sufit
  7. Pisz jaśniej: mamy dawać serduszka czy pucharki?
  8. Wiem ,że parametrycznie nie ma szału ale myślałeś może sprawdzić MA gold-y ? Alteci fajnie wyglądają ,ale mogę domniemywać ,że potrzebują więcej powietrza kiedyś pisałem że nie zmieniam kolumn bo trzeba by pod nie nowe lokum skołować , także coś co da fajną średnicę-górę , a dół wspomóc subem zamkniętym , jakby był jeszcze dirac to mamy gotowca , czego wszystkim na forum życzę
  9. Today
  10. Jestem i ja tego zdania. A gdy jeszcze na tym dobrze zarobią/poczują krew, to kości z pyska nie wypuszczą. Sentyment z „pasywkami” w jednej szufladzie/półce będą leżeć.
  11. Witold, pomóż koledze jakiegoś tube stereo typa zakupić. A może on gdzieś blisko Krakowa?😉 Co by przesłuchać mógł sam. Z gwarancją, a potem łatwe do naprawy. I ładne dla oka. A z brzmieniem wyboru, to on już sobie poradzi. To na szczęście subiektywne ma być.
  12. Dziękuję, właśnie mam spore obawy co do tej Tagi. Odnośnie Indiany wiem, że model Tesi 661 jest świetny, jednak jak zauważylem nowe Tesi 6 to wizualnie mnie powaliły. Wiadomo coś, jak w rzeczywistości w tym modelu sprawuje się bass refleks skierowany do dołu, czy chociażby wstępnie nakreślenie jak grają. Z tego co sprawdziłem, są w Szczecinie, zastanawiam się czy nie podjechać.
  13. Dzięki. Chodzi o to, że mam już ten przewód po starym systemie, gdzie stosowałem go jako typowy interkonekt (teraz mam all in one, więc kabel nie jest używany). I teraz, jeśli zmienię system na streamer + wzmacniacz z wbudowanym DAC i wejściem coax, to czy mam szukać "typowego" cyfrowego kabla coaxial, czy ten The Wave sprawdzi się w tej roli równie dobrze i nie ma co kombinować.
  14. I na zdrowie, wybieraj co i jak chcesz, też wybieram dźwięk, który mnie kręci, to oczywiste. Natomiast nauczony pewnymi doświadczeniami technicznymi z przeszłości, unikam rozwiązań, o których wiem,że mogą być ryzykowne. Tak, świadomie się ograniczam, bo wiem, że od pewnego poziomu efekt jest nie wart, nakładów. Dam ci przykład z motoryzacji. Młodzi nieświadomi klienci warsztatów tuningowych, chcą podnosić moc i moment obrotowy swoich aut do oporu, w nieskończoność. Bo widzieli w necie dwulitrową czterocylindrówkę o mocy 1200 koni, czy 900 koni z V-szóstki Jako mechanik tłumaczyłem im, że owszem, do pewnego momentu warto, powyżej zaczynają się schody. Problemem nie jest samo podnoszenie mocy i momentu obrotowego (oprócz kosztów), ale od pewnego poziomu mocy drastycznie rośnie problem z odprowadzaniem ciepła. Trzeba ekstremalnie uważać, jak się jeździ, i co się robi. Bo hiper mocne auto jest jak snopek siana przy palniku acetylenowym. Pokazywałem wtedy młodym filmik z Lambo, którego kierowca robił sobie przegazówki stojąc na światłach, i po chwili Lambo poszło z dymem. Sam ujeżdżałem kontrolnie, w procesie tuningu ulepa do zabawy na ćwierć mili, o mocy ponad 700 koni na kołach. I co? To już pod każdym względem ekstremum. Kolektory wylotowe wyspawane z nierdzewki, przy pojedynczej przegazówce rozgrzewały się do białości, z 270° do ponad 1400° Celsjusza w niecałą sekundę, mogąc w każdej chwili pęknąć i zapalić komorę silnika. Pomijając ogólne ryzyko jazdy autem, które rozpędza się szybciej niż jakikolwiek seryjny motocykl, to jedna zrobiona niechcący za dużo przegazówka, może zamienić takie auto w kupkę wypalonej blachy, i skrzepów aluminium. Wracając do meritum, jeśli będę kiedyś mógł posłuchać bez wstępnych zobowiązań, aktywnych kolumn lampowych, to chętnie to zrobię, jednak ich nie kupię. Ze względów podanych wcześniej, pozostaną dla mnie ciekawostką, bo unikam zbędnego moim skromnym zdaniem ryzyka. Jeśli ktoś wybiera inaczej, po swojemu, to szanuję jego wybory, nic mi do nich. Nie musimy postępować w identyczny sposób, niech każdy cieszy się muzyką na własnych warunkach.
  15. Zajebiscie mile plumki. Nucleus 'We'll Talk About It Later'. Z powietrza.
  16. Drogo by cię ten chodnik wyszedł. Fajna brama👍
  17. Dobrze sie sprawdzi, ale szkoda przeplacac. Szukanie tanszego, duzo tanszego ma sens.
  18. Polecam wypożyczyć QED P75 i Reference Gwarancja banana na ...
  19. Twoja podpowiedź,dała nowe życie muzyce w naszym domu. Pojawiły się Rf82 mk2. Widocznie nie jestem audiofilem,ale teraz wszystko gra. Żona już nie słucha muzyki z telefonu,tylko z cxa. Ja na nowo odsłuchuję wszystkich swoich płyt. Zaczęliśmy z żoną ogólnie rozmawiać o muzyce,co się nie zdarzało bo słuchamy zupełnie co innego. Klipsch rządzi. Dzięki za pomoc
  20. Michał, kłamiesz! Bo przecież wszyscy wiedzą , ze srebrne grają lepiej niż czarne🤣. No to teraz TYLKO słuchać! Całe zbiory muzyczne do przesłuchania na nowo, bo każda zmiana to inne granie i brzmienie. Słyszy się to, czego dotąd nawet się nie spodziewało. Pozdrawiam.
  21. Piękna płytka chodnikowa😉. Pasowałaby do mojej bramy. Przepraszam za OT.
  22. No i tak ma być. Niektórzy, natomiast po zakupie sprzetu, szukają dziury w całym i przeżywają ogromne rozterki używając bo okazuje się że nózki są ..nie takie,, czy też wnętrze nie jest miedziowane. O czym nie mieliby zielonego pojęcia gdyby nie otworzyli i nie zajrzeli do wnętrza. I właśnie takie, w sumie pierdoły, często zakłócają normalny odbiór brzmienia i prowadzą do audionervozy😉.
  23. @Rafał S Zgadza sie, do takich klocków ciężko coś dobrać ale też nie wszyscy się tym przejmują.
  1. Załaduj więcej aktywności


  • Dzisiejsze posty

    • Wiesz mam podobnie. Też 22 m i dźwięk między kolumnami. Skręcanie kolumn zmienia scenę minimalnie. A co do basu nie mam go może dużo ale jest super jakości
    • https://audio-connect.pl/qln/prestige-one/ Według specyfikacji midwoofer ma 177mm, co zwykle zaokrągla się do 18cm. Twoja "cyfrówka", czy ich? Pytam, bo kiedyś mnie interesowały i zawsze myślałem o nich jako o sporych monitorach, właśnie z przetwornikami 18cm.
    • @Rega wyśle do Tomka na przegląd to może szprayem omaluje na srebro z nutą złota 😂.  A co do dźwięków Dynaco wydobywa wszystko z nagrań, po prostu tu w Sansui całość pasma gra ogólnie lepiej 
    • Mam je od wczoraj. Przyjechałem z Bydgoszczy / Audio - Conect / wieczorem. Nie wytrzymałem i podłączyłem , wczoraj się dowiedziałem , że jak na cichy wieczorny odsłuch to grają ok. Dzisiaj katowałem od rana z tranzystorem , a od pół godziny z lampą. Za wcześnie na jakieś wiążące wnioski. Ale już wiem jedno , to że nie da się uzyskać dobrego basu / 16 cm średnio - niskotonowy/ z monitora w 22 m2 to mit  Za QLN-ami stoją paczki z 38 cm. wooferem ,więc mam jak porównać .   Sorry , mam alergię na MA. Słuchałem i raczej to nie to. I tak i nie. Zależy co chcemy uzyskać. U mnie jest scena w głąb i dźwięk między kolumnami. Więcej się nie da. Jak nam to wystarcza to ok. Jak chcemy głębszą scenę i " powietrze " to pomieszczenie od 30m2 w górę.
    • możesz do mnie napisać albo dzwonić ale najlepiej po 26 maja bo jestem za granicą: 692 490 990 / chojnacki@soundway.pl Tynk akustyczny jest super. Wszyscy go uwielbiają, bo jest monolityczną powierzchnią i w zasadzie nie widać że tam cokolwiek jest zrobione. Zapał słabnie, jak się okazuje że jego montaż to koszt mniej więcej 900-1200 zł za m2 a trzeba zrobić całą ścianę lub sufit
    • Pisz jaśniej: mamy dawać serduszka czy pucharki?
    • Wiem ,że parametrycznie nie ma szału ale myślałeś może sprawdzić MA gold-y ? Alteci fajnie wyglądają ,ale mogę domniemywać ,że potrzebują więcej powietrza   kiedyś pisałem że nie zmieniam kolumn bo trzeba by pod nie nowe lokum skołować , także coś co da fajną średnicę-górę , a dół wspomóc subem zamkniętym , jakby był jeszcze dirac to mamy gotowca , czego wszystkim na forum życzę  
    • Ok. Słucham . Dam znać.  
    • Jestem i ja tego zdania. A gdy jeszcze na tym dobrze zarobią/poczują krew, to kości z pyska nie wypuszczą. Sentyment z „pasywkami” w jednej szufladzie/półce będą leżeć. 
    • Witold, pomóż koledze jakiegoś tube stereo typa zakupić. A może on gdzieś blisko Krakowa?😉  Co by przesłuchać mógł sam. Z gwarancją, a potem łatwe do naprawy. I ładne dla oka. A z brzmieniem wyboru, to on już sobie poradzi. To na szczęście  subiektywne ma być.  
    • Dziękuję, właśnie mam spore obawy co do tej Tagi. Odnośnie Indiany wiem, że model Tesi 661 jest świetny, jednak jak zauważylem nowe Tesi 6 to wizualnie mnie powaliły. Wiadomo coś, jak w rzeczywistości w tym modelu sprawuje się bass refleks skierowany do dołu, czy chociażby wstępnie nakreślenie jak grają. Z tego co sprawdziłem, są w Szczecinie, zastanawiam się czy nie podjechać.
    • Dzięki. Chodzi o to, że mam już ten przewód po starym systemie, gdzie stosowałem go jako typowy interkonekt (teraz mam all in one, więc kabel nie jest używany). I teraz, jeśli zmienię system na streamer + wzmacniacz z wbudowanym DAC i wejściem coax, to czy mam szukać "typowego" cyfrowego kabla coaxial, czy ten The Wave sprawdzi się w tej roli równie dobrze i nie ma co kombinować.
    • I na zdrowie, wybieraj co i jak chcesz, też wybieram dźwięk, który mnie kręci, to oczywiste. Natomiast nauczony pewnymi doświadczeniami  technicznymi z przeszłości, unikam rozwiązań, o których wiem,że mogą być ryzykowne. Tak, świadomie się ograniczam, bo wiem, że od pewnego poziomu efekt jest nie wart, nakładów. Dam ci przykład z motoryzacji. Młodzi nieświadomi klienci warsztatów tuningowych, chcą podnosić moc i moment obrotowy swoich aut do oporu, w nieskończoność. Bo widzieli w necie dwulitrową czterocylindrówkę o mocy 1200 koni, czy 900 koni z V-szóstki Jako mechanik tłumaczyłem im, że owszem, do pewnego momentu warto, powyżej zaczynają się schody. Problemem nie jest samo podnoszenie mocy i momentu obrotowego (oprócz kosztów), ale od pewnego poziomu mocy drastycznie rośnie problem z odprowadzaniem ciepła. Trzeba ekstremalnie uważać, jak się jeździ, i co się robi. Bo hiper mocne auto jest jak snopek siana przy palniku acetylenowym. Pokazywałem wtedy młodym filmik z Lambo, którego kierowca robił sobie przegazówki stojąc na światłach, i po chwili Lambo poszło z dymem.  Sam ujeżdżałem kontrolnie, w procesie tuningu ulepa do zabawy na ćwierć mili, o mocy ponad 700 koni na  kołach. I co? To już pod każdym względem ekstremum. Kolektory wylotowe wyspawane z nierdzewki, przy pojedynczej przegazówce rozgrzewały się do białości, z 270° do ponad 1400° Celsjusza w niecałą sekundę, mogąc w każdej chwili pęknąć i zapalić komorę silnika. Pomijając ogólne ryzyko jazdy autem, które rozpędza się szybciej niż jakikolwiek seryjny motocykl, to jedna zrobiona niechcący za dużo przegazówka, może zamienić takie auto w kupkę wypalonej blachy, i skrzepów aluminium. Wracając do meritum, jeśli będę kiedyś mógł posłuchać bez wstępnych zobowiązań, aktywnych kolumn lampowych, to chętnie to zrobię, jednak ich nie kupię. Ze względów podanych wcześniej, pozostaną dla mnie ciekawostką, bo unikam zbędnego moim skromnym zdaniem ryzyka. Jeśli ktoś wybiera inaczej, po swojemu, to szanuję jego wybory, nic mi do nich. Nie musimy postępować w identyczny sposób, niech każdy cieszy się muzyką na własnych warunkach. 
    • Zajebiscie mile plumki. Nucleus 'We'll Talk About It Later'. Z powietrza.  
    • Drogo by cię ten chodnik wyszedł.  Fajna brama👍  
  • Dzisiejsze tematy

×
×
  • Utwórz nowe...