Skocz do zawartości

Kino Domowe

Obraz i dźwięk (telewizory, projektory, amplitunery i wzmacniacze wielokanałowe, odtwarzacze DVD i BR, wielokanałowe zestawy kolumn, soundbary i projektory dźwięku, "naleśniki" - zestawy zintegrowane wszystko w jednym).


10 033 tematów w tym forum

  1. zakup- pomoc

    • 12 odpowiedzi
    • 4,2k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 1,6k wyświetleń
  2. Pomoc przy wyborze sprzętu

    • 12 odpowiedzi
    • 5,6k wyświetleń
  3. Dzwiek przez hdmi

    • 12 odpowiedzi
    • 3k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 999 wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 1,3k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 645 wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 2,8k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 1,5k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 2,1k wyświetleń
  4. Audiofil

    • 12 odpowiedzi
    • 1,5k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 2,8k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 2,5k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 9,3k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 3,4k wyświetleń
  5. Audyssey MultEQ Editor

    • 12 odpowiedzi
    • 3k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 3,1k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 2,3k wyświetleń
  6. Kolumny 5.1 JBL czy Klipsch

    • 12 odpowiedzi
    • 1,8k wyświetleń
  7. denon avr 16-12

    • 12 odpowiedzi
    • 1,7k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 2,1k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 2k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 12,4k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 1,9k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 777 wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Szanowny Panie,  niestety podaje Pan nieprawdę - nie pisała do pana żadna kancelaria w naszym imieniu, tylko prokurent samodzielny spółki, ujawniony w KRS. Proszę dobrze przyjrzeć się pieczęci na piśmie. Jak widać próbuje Pan wywołać wrażenie, że nasza spółka straszy klientów kancelariami prawnymi, co jest fałszem. Tak jak pisaliśmy, jeżeli uważa Pan, że zostały naruszone Pańskie prawa, to proszę skierować sprawę do sądu, a nie zarzucać nieuczciwość, bo szkaluje Pan nasze dobre imię. Odnieśliśmy się do wszystkich przez Pana zgłoszonych rzekomych wad, a nie tylko do stanu kartonu. Najlepiej niech Pan opublikuje skan naszej odpowiedzi na forum.   W maju minęło 10 lat odkąd współpracujemy ze spółką Devialet i nigdy nie było przypadku, aby w fabrycznie zapakowanym opakowaniu znalazło się porysowane lub wgniecione urządzenie. Tym bardziej, że Pana głośnik był dodatkowo fabrycznie włożony w materiałowy pokrowiec i obłożony szczelnie wypełniaczem dopasowanym do kształtu głośnika.    Posiadamy korespondencję e-mailową, z której wynika, że zależało Panu na jak najszybszym wysłaniu i doręczeniu głośnika. Najpierw Pan pisał 29 kwietnia, czy otrzyma go Pan przed 1 maja. Potem dwa razy pisał Pan 30 kwietnia, czy już wysłaliśmy głośnik. Najwyraźniej zależało Panu, żeby skorzystać z głośnika w czasie majówki. Głośnik dotarł do Pana 2 maja o godz. 12:22 i co, nie otworzył go Pan przez 3 dni, aż do poniedziałku 5 maja, kiedy o 12:33 wysłał Pan nam reklamację? Pan wybaczy, ale to delikatnie mówiąc mało wiarygodnie brzmi - głośnik jest wart 13.000 zł. Racjonalnie, nawet jak Pan nie otworzył przesyłki przy kurierze, to powinien Pan to zrobić 2-3 godziny później i od razu przesłać nam e-maila, że są problemy z urządzeniem. Niestety, z art. 548 Kodeksu cywilnego jasno wynika, że za to co się dzieje z zakupioną rzeczą  po jej odbiorze (uszkodzenia lub utrata) odpowiada nabywca, a nie sprzedawca, czy kurier. Przesłał Pan zdjęcia, z których wynika, że głośnik ma rysy i wgniecenie - to nie są wady, tylko uszkodzenia mechaniczne powstałe przy użytkowaniu.       Ponadto w naszym regulaminie jest jasno napisane, że klient ZOBOWIĄZANY JEST sprawdzić towar przy kurierze, także w środku. Czytał Pan ten regulamin, bowiem wcześniej (przed wysyłką) jeszcze o nim z nami Pan dyskutował. Co więcej, składając zamówienie w sklepie internetowym zaznaczył Pan okienko potwierdzające zaznajomienie się z regulaminem. Trudno zrozumieć, dlaczego w takich okolicznościach nie potrafi Pan dostrzec winy w swym własnym postępowaniu, tylko wypisuje Pan bezpodstawnie na forum, że został Pan pokrzywdzony przez nieuczciwą firmę.         
    • Tak, to może być jedyny problem. Pytanie jak są „ustawione” na basie. Trzeba sprawdzić.      Chcesz być „ kszestnym” ? Będę zaszczycony  Dobra, zrywam się z roboty bo może kurier zjawi się szybciej niż rano planował.  Siła wyższa  
    • A te monitory to nie są trochę za duże do tych jedenastu czy trzynastu metrów?
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...