Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

No dobra , zmusiłeś mnie :) Nie cierpię testować kabli , zmiany są tak subtelne , o ile są , że potem opisując wrażenia już tak naprawdę niczego nie jestem pewien .

Przygotowałem sporo kabli do porównania , ale już po trzecim doszedłem do wniosku , że taka ilość to głupota , bo obraz dźwiękowy zaczyna się zamazywać i męczyć.

Porównywałem w ten sposób , że najpierw Belden potem inny kabel , znowu Belden i zmiana na inny .........

Postawiłem na bluesa , a konkretnie dwa utwory :

- J.C's Blues - Michigan Curve , ze względy na głęboki , basowy wokal , dobrą lokalizację instrumentów na scenie.

- Drifting Blues - Biorn Berge , świetna gitara , sporo solówek , dobrze uruchamiają się wysokie tony oraz pewien dźwięk powtarzający się w nagraniu / 0.29 sek ; 1.47 sek ..... / , nie znam się na tym ale może to być pociągnięcie kostką po strunach. Zresztą niech gitarzyści się wypowiedzą / @nowy78 /.Ów dźwięk na czterech podpiętych kablach brzmiał inaczej :) 

Belden vs Koda - tutaj zdecydowanie ujawniła się jasność Beldena , Koda to był ciemny dźwięk we wszystkich pasmach. Dziwne , bo na Dali tego nie słyszałem ? Po przepięciu ponownym Beldena po za wysokimi tonami pojawiła się detaliczność,

Belden vs Alpha Core Goertz , no tutaj to już był kłopot. Po wpięciu Alphy jakby zaczęło się dziać więcej na scenie, ale z zachowaniem równowagi tonalnej Beldena. Przepinałem cztery razy i za każdym razem to samo , niby ten sam dźwięk, ale Alpha dawała większy realizm. Stawiała w każdym paśmie taką kropkę nad 'i".

Belden vs Talk Concert 4 - na wysokich bardzo podobnie do Beldena , ale średnie i szczególnie bas niżej. Brzmiało tak trochę jak by była mała przerwa między wysokimi a resztą pasma. Jeszcze niedawna Talk był wpięty do Grandów i naprawdę było dobrze , nie zauważyłem , by powodował jakieś słyszalne szkody.