audiowit Napisano 4 lutego 2022 Napisano 4 lutego 2022 Dnia 17.01.2022 o 15:11, Kraft napisał: Umówmy się, że AMT to też wstęga, tylko inaczej napędzana niż wstęga klasyczna i problem nazewnictwa zniknie;) Nie, to zupełnienie co innego. Odpisz, cytując
Kraft Napisano 4 lutego 2022 Autor Napisano 4 lutego 2022 4 godziny temu, Kraft napisał: Dobre wrażenie i przyjemność z odsłuchu nie przemija przy dłuższym obcowaniu. Zero natarczywości. Tak czytam i chyba mnie trochę poniosło. Na playliście testowej faktycznie, ale na utworach z trąbką, ostrym saksofonem czy przesterowanymi gitarami potrafią jednak przykuć uwagę;) Odpisz, cytując
slaw0001 Napisano 4 lutego 2022 Napisano 4 lutego 2022 7 minut temu, Kraft napisał: Tak czytam i chyba mnie trochę poniosło. Na playliście testowej faktycznie, ale na utworach z trąbką, ostrym saksofonem czy przesterowanymi gitarami potrafią jednak przykuć uwagę;) To ja jednak jakiś inny jestem, bo na mnie te monitry wogóle nie zrobiły wrażenia. Z tego co pamietam to był chudo i raczej natarczywie, ale to już ze trzy lata mineły i teraz może byłoby inaczej. Wtedy przekonały mnie SA saxo 40. Odpisz, cytując
Kraft Napisano 4 lutego 2022 Autor Napisano 4 lutego 2022 (edytowany) 10 minut temu, slaw0001 napisał: Z tego co pamietam to był chudo i raczej natarczywie Chudo? No grubo nie jest, ale że aż tak? Natarczywie? Mnie ich brzmienie wchodzi, jak w masło;). Myślę, że mogłyby zostać. Edytowano 4 lutego 2022 przez Kraft Odpisz, cytując
Rafał S Napisano 4 lutego 2022 Napisano 4 lutego 2022 (edytowany) 3 godziny temu, Kraft napisał: Nawet wszystkie;). Ale nie wybierałem ich pod tym kątem. Takiej muzyki słucham na codzień. Taka mnie interesuje. I takie utwory też różnicują. Może być dobrze, bardzo dobrze lub rewelacyjnie;) Doskonale rozumiem, też sprawdzam na tym, czego normalnie słucham. Ale jak coś zawsze brzmi co najmniej dobrze, to testowanie wymaga dużego skupienia. Mi jest łatwiej, bo rozrzut jakości brzmienia większy i szybko wychwytuje się różnice. Rock rzadko zdobywa 8/10. Teraz akurat leci u mnie coś, co wypadło rewelacyjnie. Indra Rios-Moore - "Heartland". Produkcja - Larry Klein. Bardzo cenię gościa - potrafi zapewnić jazzowym i około jazzowym wokalistkom idealne tło. Na tej płycie faktycznie oceniam namacalność wokalu na 9-tkę. Świetny cover "Money" Floydów. Ciekawe, jak zabrzmiałoby to u Ciebie na Studio. Edytowano 4 lutego 2022 przez Rafał S Odpisz, cytując
Darek Zuk Napisano 4 lutego 2022 Napisano 4 lutego 2022 Szkoda że tu tak mało off topics jak w innych tematach..Tylko same superlatywy.. Pozdrawiam Odpisz, cytując
Kraft Napisano 5 lutego 2022 Autor Napisano 5 lutego 2022 Planuję jeszcze testową dogrywkę. Duel dwóch precyzyjnych rewolwerowców: MA Studio vs PMC 25.21. Ale to w przyszłym tygodniu. 1 Odpisz, cytując
Dedal Napisano 5 lutego 2022 Napisano 5 lutego 2022 (edytowany) 7-ka mi się nawet podobała . A 11-tka hm ..👍 . Pzdr Edytowano 5 lutego 2022 przez Dedal75 Odpisz, cytując
Dedal Napisano 5 lutego 2022 Napisano 5 lutego 2022 (edytowany) . Edytowano 5 lutego 2022 przez Dedal75 Odpisz, cytując
Kraft Napisano 5 lutego 2022 Autor Napisano 5 lutego 2022 24 minuty temu, misiek x napisał: Kraft , nie masz chęci potestować ATC scm11 ? A po co? Wiadomo, że zagrają dobrze (albo nawet bardzo dobrze). 24 minuty temu, misiek x napisał: Kraft , nie masz chęci potestować ATC scm11 ? A po co? Wiadomo, że zagrają dobrze (albo nawet bardzo dobrze). Odpisz, cytując
Dedal Napisano 5 lutego 2022 Napisano 5 lutego 2022 @misiek x Widzisz i po co Ci to było 😋 Odpisz, cytując
Dedal Napisano 5 lutego 2022 Napisano 5 lutego 2022 @misiek x Widzisz i po co Ci to było 😋 Odpisz, cytując
MMarek Napisano 5 lutego 2022 Napisano 5 lutego 2022 16 godzin temu, Kraft napisał: Dały sobie jednak nieźle radę z „Limit to You Love” i produkcjami Stockfisha, więc myślę, że na 8 punktów zasługują. Nagrania z Stockfish Records, brzmią tak doskonale, że każdy sprzęt podnoszą o dwie poprzeczki wyżej. Niestety, potem nie chce się słuchać innych płyt Odpisz, cytując
Kraft Napisano 5 lutego 2022 Autor Napisano 5 lutego 2022 12 minut temu, MMarek napisał: Nagrania z Stockfish Records, brzmią tak doskonale Niekoniecznie. Ten spreparowany bas na nieodpowiednich kolumnach w nieodpowiedniej akustyce potrafi zabić (przyjemność odsłuchu). Kolumny "za chude" będą za to w pewnych partiach milczeć. Odpisz, cytując
Rafał S Napisano 5 lutego 2022 Napisano 5 lutego 2022 Przy okazji mam pewne pytanie / spostrzeżenie. Co oznacza "wyraźna" góra / średnica? Wydaje mi się, że co innego dla tych dwu zakresów. Dla mnie wyraźna góra jest dość obfita. Jak jej za mało, to przestaje być wyraźnie. A ze średnicą odwrotnie - wyraźna, czyli umiarkowana. Jak jest jej dużo, to robi się gęsto i już nie jest wyraźnie, bo instrumenty zbliżają się do siebie. Często czytam, że obfita średnica daje namacalne wokale - wcale nie odnoszę takiego wrażenia, raczej przeciwnie. Gęsta średnica idzie w parze ze skromną górą, przez co wokale tracą na czytelności i napowietrzeniu. Czy tylko mi się tak wydaje? Ktoś to sprostuje? Druga rzecz, która mnie zastanawia: jakie instrumenty grają w tym samym paśmie, co wokale? Pytam, bo wciąż nie mogę tego rozgryźć. Wydawałoby się, że jak wokale są wyraźne i / lub wysuwają się do przodu, to pewne inne instrumenty powinny się zachowywać podobnie. Nie zaobserwowałem jednak takiej prawidłowości. Jeśli już, to przeciwną - że wokale rywalizują z instrumentami i z przodu są albo jedne, albo drugie. Np. na jaśniejszych kolumnach - żeńskie wokale przed klawiszami, na ciemniejszych -za nimi. I mówię tu o klawiszach, które na moje ucho są w tych samych rejestrach, co wokale. Czy ktoś potrafi wyłożyć zasady układania się dźwięków w przestrzenie? Na ile decydują o tym kolumny, a na ile DAC? Da się oddzielić wpływ jednego i drugiego elementu toru? 1 Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.