audiowit Napisano 4 lutego 2022 Udostępnij Napisano 4 lutego 2022 Dnia 17.01.2022 o 15:11, Kraft napisał: Umówmy się, że AMT to też wstęga, tylko inaczej napędzana niż wstęga klasyczna i problem nazewnictwa zniknie;) Nie, to zupełnienie co innego. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraft Napisano 4 lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 4 lutego 2022 4 godziny temu, Kraft napisał: Dobre wrażenie i przyjemność z odsłuchu nie przemija przy dłuższym obcowaniu. Zero natarczywości. Tak czytam i chyba mnie trochę poniosło. Na playliście testowej faktycznie, ale na utworach z trąbką, ostrym saksofonem czy przesterowanymi gitarami potrafią jednak przykuć uwagę;) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slaw0001 Napisano 4 lutego 2022 Udostępnij Napisano 4 lutego 2022 7 minut temu, Kraft napisał: Tak czytam i chyba mnie trochę poniosło. Na playliście testowej faktycznie, ale na utworach z trąbką, ostrym saksofonem czy przesterowanymi gitarami potrafią jednak przykuć uwagę;) To ja jednak jakiś inny jestem, bo na mnie te monitry wogóle nie zrobiły wrażenia. Z tego co pamietam to był chudo i raczej natarczywie, ale to już ze trzy lata mineły i teraz może byłoby inaczej. Wtedy przekonały mnie SA saxo 40. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraft Napisano 4 lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 4 lutego 2022 (edytowany) 10 minut temu, slaw0001 napisał: Z tego co pamietam to był chudo i raczej natarczywie Chudo? No grubo nie jest, ale że aż tak? Natarczywie? Mnie ich brzmienie wchodzi, jak w masło;). Myślę, że mogłyby zostać. Edytowano 4 lutego 2022 przez Kraft Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał S Napisano 4 lutego 2022 Udostępnij Napisano 4 lutego 2022 (edytowany) 3 godziny temu, Kraft napisał: Nawet wszystkie;). Ale nie wybierałem ich pod tym kątem. Takiej muzyki słucham na codzień. Taka mnie interesuje. I takie utwory też różnicują. Może być dobrze, bardzo dobrze lub rewelacyjnie;) Doskonale rozumiem, też sprawdzam na tym, czego normalnie słucham. Ale jak coś zawsze brzmi co najmniej dobrze, to testowanie wymaga dużego skupienia. Mi jest łatwiej, bo rozrzut jakości brzmienia większy i szybko wychwytuje się różnice. Rock rzadko zdobywa 8/10. Teraz akurat leci u mnie coś, co wypadło rewelacyjnie. Indra Rios-Moore - "Heartland". Produkcja - Larry Klein. Bardzo cenię gościa - potrafi zapewnić jazzowym i około jazzowym wokalistkom idealne tło. Na tej płycie faktycznie oceniam namacalność wokalu na 9-tkę. Świetny cover "Money" Floydów. Ciekawe, jak zabrzmiałoby to u Ciebie na Studio. Edytowano 4 lutego 2022 przez Rafał S Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek Zuk Napisano 4 lutego 2022 Udostępnij Napisano 4 lutego 2022 Szkoda że tu tak mało off topics jak w innych tematach..Tylko same superlatywy.. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraft Napisano 5 lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 5 lutego 2022 Planuję jeszcze testową dogrywkę. Duel dwóch precyzyjnych rewolwerowców: MA Studio vs PMC 25.21. Ale to w przyszłym tygodniu. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dedal Napisano 5 lutego 2022 Udostępnij Napisano 5 lutego 2022 (edytowany) 7-ka mi się nawet podobała . A 11-tka hm ..👍 . Pzdr Edytowano 5 lutego 2022 przez Dedal75 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dedal Napisano 5 lutego 2022 Udostępnij Napisano 5 lutego 2022 (edytowany) . Edytowano 5 lutego 2022 przez Dedal75 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraft Napisano 5 lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 5 lutego 2022 24 minuty temu, misiek x napisał: Kraft , nie masz chęci potestować ATC scm11 ? A po co? Wiadomo, że zagrają dobrze (albo nawet bardzo dobrze). 24 minuty temu, misiek x napisał: Kraft , nie masz chęci potestować ATC scm11 ? A po co? Wiadomo, że zagrają dobrze (albo nawet bardzo dobrze). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dedal Napisano 5 lutego 2022 Udostępnij Napisano 5 lutego 2022 @misiek x Widzisz i po co Ci to było 😋 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dedal Napisano 5 lutego 2022 Udostępnij Napisano 5 lutego 2022 @misiek x Widzisz i po co Ci to było 😋 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MMarek Napisano 5 lutego 2022 Udostępnij Napisano 5 lutego 2022 16 godzin temu, Kraft napisał: Dały sobie jednak nieźle radę z „Limit to You Love” i produkcjami Stockfisha, więc myślę, że na 8 punktów zasługują. Nagrania z Stockfish Records, brzmią tak doskonale, że każdy sprzęt podnoszą o dwie poprzeczki wyżej. Niestety, potem nie chce się słuchać innych płyt Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraft Napisano 5 lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 5 lutego 2022 12 minut temu, MMarek napisał: Nagrania z Stockfish Records, brzmią tak doskonale Niekoniecznie. Ten spreparowany bas na nieodpowiednich kolumnach w nieodpowiedniej akustyce potrafi zabić (przyjemność odsłuchu). Kolumny "za chude" będą za to w pewnych partiach milczeć. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał S Napisano 5 lutego 2022 Udostępnij Napisano 5 lutego 2022 Przy okazji mam pewne pytanie / spostrzeżenie. Co oznacza "wyraźna" góra / średnica? Wydaje mi się, że co innego dla tych dwu zakresów. Dla mnie wyraźna góra jest dość obfita. Jak jej za mało, to przestaje być wyraźnie. A ze średnicą odwrotnie - wyraźna, czyli umiarkowana. Jak jest jej dużo, to robi się gęsto i już nie jest wyraźnie, bo instrumenty zbliżają się do siebie. Często czytam, że obfita średnica daje namacalne wokale - wcale nie odnoszę takiego wrażenia, raczej przeciwnie. Gęsta średnica idzie w parze ze skromną górą, przez co wokale tracą na czytelności i napowietrzeniu. Czy tylko mi się tak wydaje? Ktoś to sprostuje? Druga rzecz, która mnie zastanawia: jakie instrumenty grają w tym samym paśmie, co wokale? Pytam, bo wciąż nie mogę tego rozgryźć. Wydawałoby się, że jak wokale są wyraźne i / lub wysuwają się do przodu, to pewne inne instrumenty powinny się zachowywać podobnie. Nie zaobserwowałem jednak takiej prawidłowości. Jeśli już, to przeciwną - że wokale rywalizują z instrumentami i z przodu są albo jedne, albo drugie. Np. na jaśniejszych kolumnach - żeńskie wokale przed klawiszami, na ciemniejszych -za nimi. I mówię tu o klawiszach, które na moje ucho są w tych samych rejestrach, co wokale. Czy ktoś potrafi wyłożyć zasady układania się dźwięków w przestrzenie? Na ile decydują o tym kolumny, a na ile DAC? Da się oddzielić wpływ jednego i drugiego elementu toru? 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.