Butler Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 A kluczowe w tym wszystkim jest badziewne fabryczne pakowanie Atoll. Pomijając autora wątku, z jakiej paki ja/Ty jako klient mamy dodatkowo zabezpieczać przesyłkę bardziej niż to robi sam producent? Przecież wszyscy korzystają z firm kurierskich. Pal licho do punktu sprzedaży gdzie większość idzie na palecie. Ale potem w detalu to w takich przypadkach mamy właśnie takie kwiatki gdzie zarówno sklep jak i klient muszą się mierzyć z kłopotliwą sytuacją. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiek202 Napisano 7 czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 Zwróćcie proszę uwagę, że niektóre salony wymagają odesłania z takim samym sposobem pakowania! Nie mogę do środka włożyć dodatkowych rzeczy, bo w razie problemu, to może być przyczyna do dalszej dyskusji. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 Na gałki/pokrętła są specjalne nakładki zabezpieczające , pytanie czy w tym atollu tego nie było ,czy może się "zużyły" Ale ogólnie folia bąbelkowa + dodatkowy zewn. karton i nie byłoby tego tematu - niech to będzie przestrogą dla innych Jeśli w atollu tylko 2 gąbki stanowią całe zabezpieczenie to przecież to nie powinno nawet utrzymać tego wzmacniacza w miejscu w pudle. Sprzęty które krążą często nie mają już fabrycznych zabezpieczeń , to jedyna szansa dla autora tematu jeśli by do sądu poszedł vs np s4home Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 (edytowany) Swój AM200 dostałem identycznie zapakowany, tylko tam nie ma gałki. Karton owinięty czarnym stretchem dla maskowania i tyle. Takie dodatkowe owijanie folią, kartony, wypełniacze z nadmuchanych worków, pianki itp. to domena rynku wtórnego. Odbieracie paczki z drugiej ręki, widzicie jak to jest pakowane, sami wrzucamy do środka co pod ręką, zwykłe gazety nawet pomagają. Wg, mnie to niedopuszczalne by sprzęt fabrycznie zabezpieczony był aż tak bardzo narażony na uszkodzenie jak w tym wypadku. Czy można było to jednak przewidzieć? Wiedząc jak to fizycznie wygląda w środku - zapewne tak. Może @S4Home na chłodno się do tego odniesie, zapewne wysłali dziesiątki tych wzmacniaczy. Nie można oczekiwać od klienta że będzie pakować wzmacniacz staranniej i bardziej zabezpieczony niż w stanie jaki go dostał. Edytowano 7 czerwca 2022 przez Butler Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraft Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 19 minut temu, Grzesiek202 napisał: Mylisz to z próbą "dżentelmeńskiego" rozwiązania. Może, jeszcze tego nie wiesz ale ludzie tak po ludzku czasami się dogadują w spornych sprawach. Też kiedyś spróbuj. Bardzo Ci Grzesiek współczuję. Miałem podobny stres z kolumnami. Jedna przyjechała jakby uderzona pośrodku młotkiem, a karton, choć dość sfatygowany, nie wskazywał na możliwość takiego uszkodzenia w transporcie. Rozmowa z Top Hi-Fi nie była początkowo przyjemna. Mocno się zestresowałem. Mówili, że wysłali mi fabrycznie zapakowaną. Karton bez dziury w tym miejscu, więc zostało, że to ja ją uszkodziłem przy rozpakowywaniu. Szybko zadecydowali jednak, że wezmą stratę na siebie. Musiałem im tylko odwieźć uszkodzony towar osobiście, bo już nie chcieli ryzykować wysyłki w podniszczonym kartonie. Jedynym logicznym wyjaśnieniem mojego przypadku wydaje się to, że kolumnę uszkodzono już w fabryce. Ale to przecież nie do udowodnienia. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiek202 Napisano 7 czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 Salon wymaga, aby sprawdzić sprzęt przy kurierze. Dlaczego oni tego nie robią? Sprawdzenie paczki nic nie mówi o tym co jest w środku. Dlaczego kazano mi go zwróć go na weekend, na odsłuchy, a rozpakowany został dopiero w poniedziałek po południu? Co się z nim działo przez 2 dni? Nawet nikt nie odpisał na oficjalnego e-maila. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 Tylko ,że z czasem / podróżami ori karton traci własności chroniące , szkoda ,że nie mam zdjęć jak to u Nas wygląda , ale niekiedy karton o ściance 2-3cm potrafi być wymięty jak banknot. Cięższy przedmiot wewn. opakowaniu przyspiesza zużycie kartonu. Niby nie każdy musi mieć taką wiedzę i np. salony audio jeśli ślą n-ty raz komuś mogłyby też wsadzać w dodatkowy karton. Natomiast żaden sprzedawca nie będzie nigdy mieć za złe klientowi jeśli zwracany towar opakuje lepiej niż otrzymał. 4 minuty temu, Grzesiek202 napisał: Salon wymaga, aby sprawdzić sprzęt przy kurierze. Dlaczego oni tego nie robią? Sprawdzenie paczki nic nie mówi o tym co jest w środku. Dlaczego kazano mi go zwróć go na weekend, na odsłuchy, a rozpakowany został dopiero w poniedziałek po południu? Co się z nim działo przez 2 dni? Nawet nikt nie odpisał na oficjalnego e-maila. Myślisz ,że mieli klienta z krzywą gałką na takim wzmaku i zrobili podmiankę ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chyba Miro 84 Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 22 minuty temu, Kubakk napisał: Myślisz ,że mieli klienta z krzywą gałką na takim wzmaku i zrobili podmiankę ? Nie daj sie wciągnąć w tego typu dyskusje na forum. Dobrze radzę. Pozdr. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Balbin Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 (edytowany) tak patrzac sobie na ich stronke natknelem sie na to w dziale wypozyczenia. A widze autor juz wspomnial o tym.:) To sa 'zalecenia' a nie 'wymog" obwoiazek - zakladam wiec mozna ale nie trzeba./ Cytat Wypożyczenia Wychodząc naprzeciw obecnym oczekiwaniom klientów zdecydowaliśmy się umożliwić wypożyczenie wybranego przez Ciebie produktu, czy też zestawu do domu. Najbardziej racjonalnym podejściem do zakupu jest przetestowanie go we własnych warunkach, ponieważ takie aspekty jak akustyka, pozostałe elementy Twojego systemu będą zmieniały finalny efekt. Jak to działa: Po wpłaceniu kaucji o wartości wypożyczanego towaru wysyłamy do Ciebie urządzenia (wpłata odbywa się na podstawie dokumentu proforma). Po otrzymaniu sprzętu, prosimy o sprawdzenie go w obecności kuriera Edytowano 7 czerwca 2022 przez Balbin Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 https://www.dhl.com/pl-pl/home/nasze-dywizje/parcel/dla-biznesu/obsluga/kontakt/reklamacja.html @S4Home ogarnijcie kuriera , zgłoście szkodę bo ten temat nigdy się nie skończy Firmy kurierskie 1 reklamację z automatu odrzucają , więc potem 2gą , za miesiąc autor tematu otrzyma odpowiedź i wtedy będzie mógł uokik/sąd ogarniać o ile dhl nie przyzna rekompensaty , ew. obniżenie wartości sprzętu , ile naprawa potencjometru ? Jak myślałem ,że skrzywiłem w lampie to do 200zł kosztowało Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebik_85 Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 51 minut temu, misiek x napisał: Klient jest zobowiązany sprawdzić przesyłkę po odbiorze i to zrobił. Salon musi zrobić to samo.....nie zrobił tego W momencie odesłania do salonu sprzętu, to tak jakby "salon stawał się tym klientem" i odbiera sprzęt, prawo dotyczące przesyłek nie może być interpretowane tylko i wyłącznie z punktu widzenia sprzedającego. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiek202 Napisano 7 czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 (edytowany) Reklamację w DHL może złożyć tylko właściciel towaru. Pytanie teraz jak się ma do tego faktura pro-forma. No i w momencie odesłania sprzętu z WYPOŻYCZENIA, już chyba nie jestem jego właścicielem? Przyjmujący odebrał paczkę, a po 70 godzinach, stwierdził, że jest uszkodzona. Zapytałem w salonie, czy gdybym ja pograł prawie 3 dni a na koniec stwierdził, że wzmak jest uszkodzony, to Panowie chcieli by ze mną w ogóle rozmawiać. Zapadła cisza. Edytowano 7 czerwca 2022 przez Grzesiek202 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrólKiczu Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 19 godzin temu, terracan1929 napisał: Ostatnio kupowałem nowe kolumny ze sklepu odległego ode mnie 350 km . Transport był gratis. Ale i tak dobrowolnie dopłaciłem 150 zł do przesyłki, aby ta była wysłana na palecie. A co wam daje wysyłanie na palecie? Pracuję w firmie transportowej od wielu lat i wiem jak bardzo wyje.... mają operatorzy wózków na zawartość przesyłki. Weźcie pod uwagę to, że przez sortownię przewija się różnoraki asortyment. A magazynier nie ma oznakowania "drogocenny sprzęt stereo", tylko zwykle "ostrożnie, nie rzucać". A jak się wbiją widły ... cóż, na setki przeladowanych dziennie palet, pech może zadecydować, że to właśnie nasz wspaniały sprzęt zostanie uszkodzony. Dlatego wychodzę z założenia, że już lepsze ręczne rzucanie dobrze zabezpieczoną paczką niż jej nierówna walka z wózkiem widłowym. 4 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcKrawczyk Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 dziwię się, ze atoli tak to pakuje! trochę to niepoważne! do mnie mały streamer dojechał pancernie opatulony... chłopaki z salonu muszą złożyć reklamację, a nie stawiać klienta w niezręcznej sytuacji! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
terracan1929 Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 (edytowany) @seba3002 Zawsze dostarczają mi sprzęt na palecie i jeszcze nigdy nie miałem najmniejszego problemu. Tym bardziej, że to jest tzw. "pół palety" czy też "mała paleta" i rozładowują ją ręcznie. Zakładam ,że ładują także ręcznie. Bo to przywozi bus ,a nie auto powyżej 3,5 t. Nie tak dawno kupowałem też nową szafkę rtv. Także przyjechała na palecie i także najmniejszej ryski nie miała. 55 minut temu, seba3002 napisał: Dlatego wychodzę z założenia, że już lepsze ręczne rzucanie dobrze zabezpieczoną paczką niż jej nierówna walka z wózkiem widłowym. Ale w życiu. Nawet jeśli z wózkarzami jest jak mówisz, to ile takich paczek uszkodzą ? 1 na 1000 ??? A paczki lużno latające po busie to 99/100. No i jeśli uszkodzą towar widłami, to nie ma najmniejszych problemów z ustaleniem winnego i rozwiązaniem problemu. Edytowano 7 czerwca 2022 przez terracan1929 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrólKiczu Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 52 minuty temu, terracan1929 napisał: @seba3002 Zawsze dostarczają mi sprzęt na palecie i jeszcze nigdy nie miałem najmniejszego problemu. Tym bardziej, że to jest tzw. "pół palety" czy też "mała paleta" i rozładowują ją ręcznie. Zakładam ,że ładują także ręcznie. Bo to przywozi bus ,a nie auto powyżej 3,5 t. Nie tak dawno kupowałem też nową szafkę rtv. Także przyjechała na palecie i także najmniejszej ryski nie miała. Ale w życiu. Nawet jeśli z wózkarzami jest jak mówisz, to ile takich paczek uszkodzą ? 1 na 1000 ??? A paczki lużno latające po busie to 99/100. No i jeśli uszkodzą towar widłami, to nie ma najmniejszych problemów z ustaleniem winnego i rozwiązaniem To że przywozi paczkę bus, nie znaczy, że do sortowni też ktoś ją wiezie busem. Nawet ćwierć palety ładuje się na naczepę wózkiem. To że Ty nigdy nie otrzymałeś uszkodzonej paczki niczego nie przesądza. Ja sam kupiłem bądź wypożyczyłem ok 20 monitorów i kilka wzmacniaczy. Żadna nie jechała na palecie. Żadna nie była uszkodzona. Nie przesadzajmy na podstawie kilkudziesięciu przykładów, który sposób "nadawania" przesyłek jest bezpieczniejszy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moss Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 Sklep winny, kurier winny a może tak naprawdę to klient jest winny. 🤔🤔🤔 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moss Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 6 minut temu, J4Z napisał: A Ty może nie powinieneś się odzywać bo według regulaminu forum jesteś na multi koncie? 🤔 Leć do mamy z płaczem. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rega Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 @moss wydaje mi się, że w Twoim interesie byłoby odzywać się z trochę większą dozą pokory. To nie miejsce na takie teksty jak Twoje. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moss Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 Wszyscy zakładacie, że klient jest uczciwy. Ja mówię, że tak wcale nie musi być. Istnieje taka możliwość? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rega Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 Oczywiście, nikt nie twierdzi, że klienci zawsze są ok. Ale zwróć uwagę, na to co napisałem kilkanascie postów wcześniej - być może to mój pech, ale na 14 przesyłek, miałem 11 uszkodzonych. Przypadek? A może po prostu nasi kurierzy nie dorośli do tego aby być kurierami lub zwyczajnie właściciele firm kuroerskich zbyt wiele od nich wymagają, płacąc ,,psie,, pieniądze. Wiem coś na temat przesyłek kurieskich - przez 7 lat miałem firmę przewozową w Danii i tam za uszkodzoną przesyłkę odpowiadają na równi ubezpieczyciel i firma przewozowa. Moze czas byłoby u nas okreslić odpowiedzialność na równi wobec przewoźnika i firmy ubezpieczeniowej. Widziałem nieraz postępowanie z przesyłkami przez kurierów. To jest ponizej krytyki. Inną sprawą jest to, że ci ludzie za swoją prace dostaja marne wynagrodzenie. Tylko dlaczego cierpi na tym klient? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moss Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 Żyjemy w Polsce a nie w Dani i jest jak jest. Cztery strony bicia piany bo się komuś wzmacniacz uszkodził w transporcie. Przepraszam, ale są tu jacyś dorośli? Trudno, co się stało, to się stało. Jedna rozmowa z salonem przez telefon i powinno być po temacie. Tak załatwiają sprawy dorośli. Ile może kosztować naprawa? 200-500 Biorę to na klatę i jeszcze mówię przepraszam za problem. Z drugiej strony jak ktoś by mi przysłał wzmacniacz w takim kartonie jak w tym przypadku, to bym tego nawet nie odebrał. Zwrot i dowidzenia. Teraz na płacz już za późno. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinmarcin Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 (edytowany) 7 minut temu, moss napisał: Żyjemy w Polsce a nie w Dani i jest jak jest. Cztery strony bicia piany bo się komuś wzmacniacz uszkodził w transporcie. Przepraszam, ale są tu jacyś dorośli? Trudno, co się stało, to się stało. Jedna rozmowa z salonem przez telefon i powinno być po temacie. Tak załatwiają sprawy dorośli. Ile może kosztować naprawa? 200-500 Biorę to na klatę i jeszcze mówię przepraszam za problem. Z drugiej strony jak ktoś by mi przysłał wzmacniacz w takim kartonie jak w tym przypadku, to bym tego nawet nie odebrał. Zwrot i dowidzenia. Teraz na płacz już za późno. Piłeś, nie pisz Za co ma Klient płacić? Za olewke salonu? Brak sprawdzenia? Brak chęci złożenia reklamacji? Czy może za pakowanie Atolla - firmowe Edytowano 7 czerwca 2022 przez marcinmarcin 3 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rega Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 9 minut temu, moss napisał: Żyjemy w Polsce a nie w Dani i jest jak jest. Cztery strony bicia piany bo się komuś wzmacniacz uszkodził w transporcie. Przepraszam, ale są tu jacyś dorośli? Trudno, co się stało, to się stało. Jedna rozmowa z salonem przez telefon i powinno być po temacie. Tak załatwiają sprawy dorośli. Ile może kosztować naprawa? 200-500 Biorę to na klatę i jeszcze mówię przepraszam za problem. Z drugiej strony jak ktoś by mi przysłał wzmacniacz w takim kartonie jak w tym przypadku, to bym tego nawet nie odebrał. Zwrot i dowidzenia. Teraz na płacz już za późno. Z takim podejściem do odpowiedzialności to my nie tylko do Europy nie pasujemy, ale nawet do Mongolii. I długo jeszcze nie będziemy pasowac. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moss Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 Tak, a on jest święty. No tak, klient ma zawsze racje. 1 minutę temu, Rega napisał: Z takim podejściem do odpowiedzialności to my nie tylko do Europy nie pasujemy, ale nawet do Mongolii. I długo jeszcze nie będziemy pasowac. Wszyscy są winni, tylko nie ja. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts