Cała aktywność
Strumień aktualizowany automatycznie
- Ostatnia godzina
-
hd phono HD Phono + preamp test
topic odpisał michaudio na Karol64208 w Technika lampowa i analogowa
A tak z ciekawości, jaki odtwarzacz CD służył do tych porównań?- 25 odpowiedzi
-
To podobno ich najnowszy woofer, materiał niby ten sam ale zerknij na całość jego budowy. I jak się tak dobrze przyjrzeć, to nad wooferem można dojrzeć topowy tweeter. I do cholerki, muszę w jakiś sposób wzbudzić w sobie nadzieję na pokonanie xxxx.
-
U mnie małe przemeblowanie i mały zakup. TV poszedł na stojak - wzmak (teraz na idealny luft 😁), CD i kondy wyjechały na górę szafki a reszta została "przesiedlona" na środeczek. A zakupowo to doszedł tylko nowy drut zasilający ...większe zakupy są przewidziane na przyszły rok 🤘
-
hd phono HD Phono + preamp test
topic odpisał Karol64208 na Karol64208 w Technika lampowa i analogowa
Być może obrazki nie przemawiają audiofilom, którzy kierują się słuchem dlatego proponuję podłączyć do swojego sprzętu i przesłuchać czy faktycznie są różnice. Podaję link do: Spectrum Analyzer- 25 odpowiedzi
-
Jarek, a kiedy Wielki Test Najlepszych Monitorów Świata 🙂?
-
Bez przesady. Ile ma ten ich polipropylen? Prawie pół wieku.
-
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał sonique na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
Słuszna uwaga. Jednak mądrzy Chińczycy dali Szwedom wolną rękę oferując jedynie zastrzyk pieniędzy. Więc prawda: kapitał chiński, ale samochody absolutnie szwedzkie. - Today
-
Topping dx3 pro+ ustawienie daca
topic odpisał mike8585 na mike8585 w Słuchawki i wzmacniacze słuchawkowe
Topping miażdży fiio K7 -
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał michaudio na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
A Dacia nie? Nawiązywałem do wpisu o Dacii. Spadek jakości aut jest niebywały, jeśli chodzi o silniki fajnie wypadała Mazda z wolnossącymi czterocylindrówkami, jednak problemem japończyków produkowanych w Japonii jest korozja. Dziwi mnie, że Mazda nie dzieli aut na rynek wewnętrzny, od tych eksportowanych zagranicę. Bo co komu z bezbłędnego montażu w japońskiej fabryce, gdy po sześciu tygodniach morskiego transportu, do Europy dociera auto z korozją w pakiecie. A propos Volvo to też Chińczyk. Info dla tych co lubią duże alufelgi: to kiepski pomysł... Im większa felga, tym większa masa nieresorowana (to co znajduje się poniżej elementów zawieszenia, sprężyn i amortyzatorów) W efekcie auto na dużych alufelgach gorzej, bo mniej bezpiecznie się prowadzi. Znacznie szybciej zużywa się też całe zawieszenie. Ludzie zapomnieli, że wysoka opona też wpływa znacznie na plus jeśli chodzi o komfort jazdy, trwałość zawieszenia. Więc w konsekwencji na bezpieczeństwo jazdy. Ale co kto lubi... -
kaczadupa zmienił swoje zdjęcie
-
Prawda. Chyba, że Macan... Ale w Dusterze II ojca nigdy nie przekraczam 120km/h bo auto robi się po prostu niestabilne powyżej tej prędkości. Co i tak jest wielkim postępem. Pamiętam 20 lat temu prowadziłem jakiś wynalazek koreański i tam przy 100km/h patrzyłeś śmierci w oczy. Było to tak niestabilne, że powyżej setki bałem się jechać. Po prostu niebezpieczne. Jak kiedyś Opel Astra I. Mój samochód jest niski i szeroki. Można jechać 200 albo i więcej i pozostaje stabilny jak skała, jak przyssany do asfaltu. Ceną za to jest komfort resorowania niższy niż w Fieście syna, ale wolę takie samochody od bujających i niestabilnych kanap.
-
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał sonique na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
Dzięki za garść ciekawych informacji. Jednak co do obiektywności testu będę z Tobą polemizował (pomimo iż zdaję sobie sprawę z faktu, że niemieckie periodyki motoryzacyjne mogą być czasem stronnicze): ostatnie miejsce w teście to VW Tiguan, przedostatnie Opel Granland, podczas gdy drugie ex aequo: KIA Sportage i Renault Astral. -
Auto Świat to polska mutacja Autobilda. Nie spodziewaj się tam rzetelności dziennikarskiej czy uczciwego traktowania Chińczyków. Tam do końca świata i jeden dzień dłużej będzie pokutował pogląd, że VW jest miarą Wszechrzeczy. Chłopaki mają tam teraz jedno zadanie: obrzydzić ludziom Chińczyki. Ratować, co się da z resztek motoryzacji niemieckiej. Która już pada, gdyby ktoś nie zauważył. W Chinach auta od producentów niemieckich zarastają trawą na fabrycznych parkingach. Nikt tego nie chce. Z tych samych przyczyn, co w Polsce: auta niemieckich producentów są za drogie, za słabo wyposażone i technologicznie zacofane. Poza tym cykl życia modelu jest dużo dłuższy, niż w Chinach. Zanim Niemcy wprowadzą nowy model, to Chińczycy zdążą wypuścić już dwie nowe generacje.
-
@KrólKiczu niestety ale dyfuzory są przyklejone do ściany na amen.
-
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał sonique na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
Toyota (Lexus) stworzyła swój spójny koncept i jeżeli jego ograniczenia nam nie przeszkadzają to można stwierdzić, że jest dobrze. Mi niestety przeszkadzają. Po pierwsze skrzynia CVT, po drugie design wnętrza. Obie sprawy absolutnie „no go”. Ale doceniam fakt, że mają swój własny, autorski pomysł na motoryzację. Z nie-niemieckich prędzej już Volvo. Nie lubię SUVów bo bujają jak łodzie na jeziorze, ale jak ktoś lubi ten kierunek to podniesione kombi od Volvo (Cross Country - 21cm prześwitu!) oferuje już zupełnie inne wrażenia jeżeli chodzi o trakcję - bardzo bliskie zwykłego kombi czy sedana. Szczególnie gdy koła 20”. A wygląd moim zdaniem rasowy i ponadczasowy. -
@rajdek, jeśli wyślę Ci mikrofon pomiarowy, będziesz tak miły i zrobisz pomiary z i bez ustrojów?
-
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał Adi777 na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
Wszystko fajnie, ale Panie, gdzie dźwięk? Lexus? -
Ok miałem na myśli że edycja plików configu to zaawansowana operacja. W samej malinie: system - webSSH terminal - wpisz "raspi-config". Z tym że tu nie ma za dużo co zmieniać bo to bios maliny, reszta zmian dostępna z poziomu systemu czyli -> moode. Działa to jak w zwykłym kompie Co do dźwięku: Volumio też mi się nie podobał w sensie zostawiał mały wpływ użytkownika na efekt końcowy. MoOde zostawia szerszy margines.
-
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał pairtick na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
Z tym, że to jest samochód na 'F' 😁 -
Pisalem ze w Moode juz porobilem porzadek.Potrafie tam ustawiac różne rzeczy.Volumio tylko bawilem sie korekcją dzwieku ale nie podobaly mi sie efekty.Pytanie odnosilo sie do ustawien samego rpi.
-
Dobra. To wziąłem CP-CT380.
-
Na dziś cała płyta:
-
Moode- cofigure-system tam wyłączasz wifi i bluetooth. i ponowna instalka po rozwaleniu systemu...
-
Dzisiejsze posty
-
A tak z ciekawości, jaki odtwarzacz CD służył do tych porównań?
-
Przez Artur Brol · Napisano
Czesc produkowana w Gent, w Belgii. Ale już nie wiem co dokładnie. S40, V50 i V40 na pewno tam bylo produkowane. S60 i V60 chyba tez. Potem XC40 i teraz chyba ktorys z elektryków. -
To podobno ich najnowszy woofer, materiał niby ten sam ale zerknij na całość jego budowy. I jak się tak dobrze przyjrzeć, to nad wooferem można dojrzeć topowy tweeter. I do cholerki, muszę w jakiś sposób wzbudzić w sobie nadzieję na pokonanie xxxx.
-
U mnie małe przemeblowanie i mały zakup. TV poszedł na stojak - wzmak (teraz na idealny luft 😁), CD i kondy wyjechały na górę szafki a reszta została "przesiedlona" na środeczek. A zakupowo to doszedł tylko nowy drut zasilający ...większe zakupy są przewidziane na przyszły rok 🤘
-
Przez Karol64208 · Napisano
Być może obrazki nie przemawiają audiofilom, którzy kierują się słuchem dlatego proponuję podłączyć do swojego sprzętu i przesłuchać czy faktycznie są różnice. Podaję link do: Spectrum Analyzer -
Jarek, a kiedy Wielki Test Najlepszych Monitorów Świata 🙂?
-
Bez przesady. Ile ma ten ich polipropylen? Prawie pół wieku.
-
Słuszna uwaga. Jednak mądrzy Chińczycy dali Szwedom wolną rękę oferując jedynie zastrzyk pieniędzy. Więc prawda: kapitał chiński, ale samochody absolutnie szwedzkie.
-
A Dacia nie? Nawiązywałem do wpisu o Dacii. Spadek jakości aut jest niebywały, jeśli chodzi o silniki fajnie wypadała Mazda z wolnossącymi czterocylindrówkami, jednak problemem japończyków produkowanych w Japonii jest korozja. Dziwi mnie, że Mazda nie dzieli aut na rynek wewnętrzny, od tych eksportowanych zagranicę. Bo co komu z bezbłędnego montażu w japońskiej fabryce, gdy po sześciu tygodniach morskiego transportu, do Europy dociera auto z korozją w pakiecie. A propos Volvo to też Chińczyk. Info dla tych co lubią duże alufelgi: to kiepski pomysł... Im większa felga, tym większa masa nieresorowana (to co znajduje się poniżej elementów zawieszenia, sprężyn i amortyzatorów) W efekcie auto na dużych alufelgach gorzej, bo mniej bezpiecznie się prowadzi. Znacznie szybciej zużywa się też całe zawieszenie. Ludzie zapomnieli, że wysoka opona też wpływa znacznie na plus jeśli chodzi o komfort jazdy, trwałość zawieszenia. Więc w konsekwencji na bezpieczeństwo jazdy. Ale co kto lubi...
-
Przez il Dottore · Napisano
Prawda. Chyba, że Macan... Ale w Dusterze II ojca nigdy nie przekraczam 120km/h bo auto robi się po prostu niestabilne powyżej tej prędkości. Co i tak jest wielkim postępem. Pamiętam 20 lat temu prowadziłem jakiś wynalazek koreański i tam przy 100km/h patrzyłeś śmierci w oczy. Było to tak niestabilne, że powyżej setki bałem się jechać. Po prostu niebezpieczne. Jak kiedyś Opel Astra I. Mój samochód jest niski i szeroki. Można jechać 200 albo i więcej i pozostaje stabilny jak skała, jak przyssany do asfaltu. Ceną za to jest komfort resorowania niższy niż w Fieście syna, ale wolę takie samochody od bujających i niestabilnych kanap. -
Dzięki za garść ciekawych informacji. Jednak co do obiektywności testu będę z Tobą polemizował (pomimo iż zdaję sobie sprawę z faktu, że niemieckie periodyki motoryzacyjne mogą być czasem stronnicze): ostatnie miejsce w teście to VW Tiguan, przedostatnie Opel Granland, podczas gdy drugie ex aequo: KIA Sportage i Renault Astral.
-
Przez il Dottore · Napisano
Auto Świat to polska mutacja Autobilda. Nie spodziewaj się tam rzetelności dziennikarskiej czy uczciwego traktowania Chińczyków. Tam do końca świata i jeden dzień dłużej będzie pokutował pogląd, że VW jest miarą Wszechrzeczy. Chłopaki mają tam teraz jedno zadanie: obrzydzić ludziom Chińczyki. Ratować, co się da z resztek motoryzacji niemieckiej. Która już pada, gdyby ktoś nie zauważył. W Chinach auta od producentów niemieckich zarastają trawą na fabrycznych parkingach. Nikt tego nie chce. Z tych samych przyczyn, co w Polsce: auta niemieckich producentów są za drogie, za słabo wyposażone i technologicznie zacofane. Poza tym cykl życia modelu jest dużo dłuższy, niż w Chinach. Zanim Niemcy wprowadzą nowy model, to Chińczycy zdążą wypuścić już dwie nowe generacje.
-
-
Dzisiejsze tematy