Skocz do zawartości

Stereo

Wzmacniacze, przedwzmacniacze, końcówki mocy, amplitunery, odtwarzacze CD i plików, przetworniki, kolumny.


17 721 tematów w tym forum

  1. Topping mx3

    • 1 odpowiedź
    • 1,3k wyświetleń
    • 4 odpowiedzi
    • 1k wyświetleń
  2. Topping MX3 + ...

    • 3 odpowiedzi
    • 1,8k wyświetleń
  3. topping mx3 jakie kolumny

    • 17 odpowiedzi
    • 6,1k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 11,4k wyświetleń
  4. Topping mx5 jeden kanal

    • 19 odpowiedzi
    • 1,8k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 660 wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 2,1k wyświetleń
  5. Tosca aws-303

    • 0 odpowiedzi
    • 881 wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 2,6k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 694 wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 1,9k wyświetleń
  6. Totalny brak basu - POMOCY !!! 1 2 3

    • 56 odpowiedzi
    • 29,4k wyświetleń
  7. Towarzystwo dla wzmacniacza

    • 7 odpowiedzi
    • 3,9k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 417 wyświetleń
  8. Transmiter z bluetooth

    • 3 odpowiedzi
    • 1,1k wyświetleń
  9. Transport 1 2

    • 45 odpowiedzi
    • 23,4k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 2,3k wyświetleń
  10. Transport cd

    • 4 odpowiedzi
    • 2,6k wyświetleń
  11. transport CD

    • 6 odpowiedzi
    • 4,4k wyświetleń
  12. Transport CD

    • 10 odpowiedzi
    • 1,9k wyświetleń
  13. Transport CD

    • 3 odpowiedzi
    • 2,5k wyświetleń
    • 4 odpowiedzi
    • 1,3k wyświetleń
  14. Transport CD a odtwarzacz CD

    • 14 odpowiedzi
    • 7,3k wyświetleń
    • 23 odpowiedzi
    • 3,7k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Zależy, które modele będziesz porównywał. Unikałbym tu uogólnień. Z Denafripsa Aresa II trochę tej mgiełki faktycznie słyszałem. Podobnie odbierało go kilka innych osób. Gustard R26 - jeśli było jakieś przymglenie, to naprawdę symboliczne. A Denafrips Pontus II nie miał go już (na moje ucho) w ogóle. Zarówno R26, jak i Pontus II grały moim zdaniem klarowniej niż wspomniane Gustardy A18 i A22, które dodawały coś w rodzaju "kolorowych chmurek" na górnej średnicy i sopranach (moje subiektywne wrażenie). Lubiłem te chmurki i wtedy wolałem np. Gustarda A22 od Pontusa II. A22 miał w sobie coś urzekającego.   Zastanawia mnie ta liczba mnoga. Osobiście unikam jak ognia stwierdzenia, że R2R są w ogólności lepsze. Bronię tych D/S jak mogę - zresztą szczerze, bo kilka modeli sprawiło mi sporo frajdy.   Znów liczba mnoga. 
    • A może r2r trochę oszukuje dodając mgiełkę? A d/s gra czyściej precyzyjniej detalicznej i wydaje się przez to jaśniejszy?
    • Tak, ale nie byłbym tak dramatyczny.  Dobry R2R kosztuje więcej niż dobry D/S, dlatego do pewnej kwoty D/S jednoznacznie wygrywa. Potem wybór będzie kwestią gustu. Na moje ucho: D/S trochę oszukuje, ale potrafi to robić w bardzo przyjemny sposób. Wciąż mile wspominam Gustardy A18 i A22 na AKM oraz X26 Pro na Sabre. Tylko muszą się wstrzelić w tor, bo to dźwięk po jasnej stronie.  
    • Modulator ΔΣ wywodzi się z modulatora delta. Wadą modulacji delta (Δ) jest akumulacja błędu demodulowanego sygnału w przypadku, gdy w kanale występuje szum. Dzięki zastosowaniu dodatkowego układu całkującego, przed modulatorem delta, błąd ten zostaje wyeliminowany, uproszczona jest budowa odbiornika, a ponadto m.in. następuje preemfaza składowych niskoczęstotliwościowych sygnału użytecznego. Przetwornik oparty na technologii delta-sigma generuje zakłócenia, które są jednak skierowane do wysokich częstotliwości dzięki procesowi kształtowania szumu i nadpróbkowania, a następnie są usuwane przez zewnętrzny filtr dolnoprzepustowy (LPF). Ta technika pozwala osiągnąć bardzo wysoką rozdzielczość przy niskim koszcie.
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...