Skocz do zawartości

Niezbędne audiofilskie dodatki, czyli kable i inne akcesoria


609 tematów w tym forum

    • 2 odpowiedzi
    • 6,7k wyświetleń
    • 10 odpowiedzi
    • 3,5k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 3,5k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 4,4k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 3,2k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 2,4k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 2,4k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 4,3k wyświetleń
  1. Kabel Toslink P.O.F. vs Toslink G.O.F.

    • 0 odpowiedzi
    • 2,4k wyświetleń
  2. Jakie to kable?

    • 4 odpowiedzi
    • 3,3k wyświetleń
    • 14 odpowiedzi
    • 15,9k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 2,9k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 3k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 3k wyświetleń
  3. wtyk speak on (nietypowy)

    • 0 odpowiedzi
    • 2,3k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 11k wyświetleń
  4. Klipsch sw 110

    • 1 odpowiedź
    • 2,5k wyświetleń
  5. instalacja podtynkowa

    • 9 odpowiedzi
    • 4,8k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 3,3k wyświetleń
  6. Nóżki do Kolumn 1 2

    • 31 odpowiedzi
    • 28,2k wyświetleń
    • 6 odpowiedzi
    • 5,5k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 3,1k wyświetleń
    • 11 odpowiedzi
    • 5k wyświetleń
    • 24 odpowiedzi
    • 7,2k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 5,7k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Do złudzenia przypomina filtry generowane przez REW. Nawet szata graficzna jest identyczna.
    • Jest. Miałem podobnej klasy kiedyś PianoCrafta, równocześnie z PianoCraftem lepszym, który był dzielony na dwa elementy. Ten mniejszy [jak Twój] miał mniejsze kolumienki, a ten większy większe - Yamahy rzecz jasna. Te mniejsze były mizerne, te większe kolumny grały dużo lepiej, w tym gorszym PianoCrafcie również. Masz o tyle prosto, że niewiele trzeba, żebyś usłyszał bardzo dużą różnicę podmieniając te kolumny na inne, lepsze.
    • @majkel74 Ale co mam pisać? Tego trzeba posłuchać bo pisaniem i tak Ci nie przedstawie tego brzmienia, nikt nie ma w studio jakiś reli svsów czy innych modeli bo to zupełnie inaczej gra, bas tam jest mega referencyjny on ma szczegół na końcówkach tam jest nacisk na precyzje, a nie zamazanie i muzykalność, masz dsp przykłądowo na tyle dodatkowo pełne regulacje  fazy między 0,45,90, 135 odwrócenie 0/180 , ostatnio byłem w studio to się zdziwiłem bo używali do ATC SCM45A Pro, ale to akurat wiem, ze suby od atc są badziewne.   @AudioTubeTutaj masz pokazany pełny proces ma1 , prosty 😛     
    • Napisz ze dwa zdania, co powoduje że akurat ten sub potrafi to, czego nie umie żaden inny. Ja widzę standardowy bas refleks na 25cm głośniku. Ale pewnie Ty znasz dużo więcej szczegółów budowy tej konstrukcji.
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...