Artur Brol Napisano 19 stycznia Udostępnij Napisano 19 stycznia Dnia 16.01.2024 o 18:09, AudioTube napisał: A Ciebie Artur korci i coś nie pozwala przestać, by coś tam podłubać przy swoim systemie. Ciekawym dlaczego? Wolnego miejsca na audiorack - tego nie kupuję. Dopiero teraz extra tekst zauwazylem. Nawet nie wiesz jak bardzo mnie korci. Piszac to pewnie sie nie spodziewales jak trafiles 😁 W dziesiatke, to malo powiedziane. O ta koncowke sie pytalem, bo wlasnie za duzy rak kupilem, swieci pustkami 🤣 Teraz sobie wyobraz, scigam AudioAnalogue AAcento i Gold Note IS 1000. Rozpedzilem sie i nie potrafie zatrzymac. HELP 😀 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał S Napisano 19 stycznia Udostępnij Napisano 19 stycznia 14 minut temu, Artur Brol napisał: Teraz sobie wyobraz, scigam AudioAnalogue AAcento T. Karasiński pisze, że warto dozbierać i dołożyć do Pucciniego Anniversary. https://www.stereolife.pl/archiwum/testy/wzmacniacze-i-amplitunery/3393-audio-analogue-aacento Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Brol Napisano 19 stycznia Udostępnij Napisano 19 stycznia Wczoraj czytalem. Tylko jest slabszy od Aacento. Co pewnie zadnym, jak widac problemem nie jest. Moze jak bym znalazł... Ja rozgladam sie za przecenami, tych piecykow nowe ceny sa zabojcze 😁 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał S Napisano 19 stycznia Udostępnij Napisano 19 stycznia 9 minut temu, Artur Brol napisał: Tylko jest slabszy od Aacento. Na 2 omach już go dogania, a to pewnie najważniejsze. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiBatonio Napisano 19 stycznia Udostępnij Napisano 19 stycznia Może zamiast elektronikę, czas zmienić Pylony na coś lepszego. A elektroniką zająć się później. 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AudioTube Napisano 19 stycznia Udostępnij Napisano 19 stycznia 37 minut temu, Artur Brol napisał: Teraz sobie wyobraz, scigam AudioAnalogue AAcento W nazwie jest audio, zatem +1 Analogue kojarzy mi się z analogowym graniem, nie przepadam. Lubię „Live” granie. Każdy detal, czyściutko, dynamicznie z wykopem i każdy utwór inaczej. Gdy tego nie ma to zasypiam. Aacento nic mi nie mówi, ale wieczorkiem wszystkie recenzje przeczytam. Popcorn, chipsy w szafce. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Brol Napisano 19 stycznia Udostępnij Napisano 19 stycznia (edytowany) @DiBatonio Moze by nie zaszkodzilo. Narazie jednak pobawie sie czyms mniejszym. A bawie sie nie z tego powodu ze mi dzwiek nie odpowiada, poprostu chce cos pelnowymiarowego i ladnego/ ladniejszego. Kolumny na koncu. Musi jednak grac tak samo dobrze albo lepiej. 3 minuty temu, AudioTube napisał: W nazwie jest audio, zatem +1 Analogue kojarzy mi się z analogowym graniem, nie przepadam. Lubię „Live” granie. Każdy detal, czyściutko, dynamicznie z wykopem i każdy utwór inaczej. Gdy tego nie ma to zasypiam. Aacento nic mi nie mówi, ale wieczorkiem wszystkie recenzje przeczytam. Popcorn, chipsy w szafce. Wlasnie, sprzedawca to samo powiedzial , ze AAcento troche bardziej lampowe brzmienie ma i co mi sie najmniej spodobalo, ze gra ciemniej troche niz Gato - tez Gato sprzedaje. To moze ten Gold Note, tutaj znow nie moge zwrocic jak mi sie nie spodoba. Edytowano 19 stycznia przez Artur Brol Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiBatonio Napisano 19 stycznia Udostępnij Napisano 19 stycznia 12 minut temu, Artur Brol napisał: ladnego/ ladniejszego. Słowa klucz... Byle było ładne.... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Brol Napisano 19 stycznia Udostępnij Napisano 19 stycznia Tak wybieram rzeczy do testow. To nie jest decydujący czynnik. To jest jako start, podoba się, ma co potrzebuje, mogę zapłacić to na test. Nie zagra, następny itd 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Profi Napisano 19 stycznia Udostępnij Napisano 19 stycznia 1 godzinę temu, Artur Brol napisał: O ta koncowke sie pytalem, bo wlasnie za duzy rak kupilem, swieci pustkami 🤣 Trza było od razu kupić Halcro Eclipse i miałbyś z głowy. W kumulacji rack, ładny wygląd, duża moc, znakomite brzmienie i zero negatywnych opinii 😁 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Brol Napisano 19 stycznia Udostępnij Napisano 19 stycznia Ladna konstrukcja 👍 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elektron6 Napisano 19 stycznia Udostępnij Napisano 19 stycznia 2 godziny temu, Full Range Experience napisał: Witam, OB v.3.0 EMS LB12 i Beyma 18LX60v2/s w układzie aktywnym Fajni ero wygląda i zapewne świetnie gra. Jednak duży głośnik ma swoje zalety co w przypadku OB jest wymogiem. Jaki wzmacniacz masz dedykowany do tych kolumn? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Full Range Experience Napisano 19 stycznia Udostępnij Napisano 19 stycznia (edytowany) 11 minut temu, elektron6 napisał: Fajni ero wygląda i zapewne świetnie gra. Jednak duży głośnik ma swoje zalety co w przypadku OB jest wymogiem. Jaki wzmacniacz masz dedykowany do tych kolumn? Wzmacniacze są dwa (biamping). EMS LB12 jest napędzany wzmacniaczem Rolof Audio Crimson 2A3 DHTSE, a bas (póki co...) starym NAD-em z lat 70-tych. Rolę zwrotnicy pełni Behringer DCX2496. Edytowano 19 stycznia przez Full Range Experience 5 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Audio Autonomy Napisano 19 stycznia Udostępnij Napisano 19 stycznia 3 godziny temu, Full Range Experience napisał: OB v.3.0 EMS LB12 i Beyma 18LX60v2/s w układzie aktywnym Wreszcie coś ciekawego! Gratki! Jak Ci gra ten EMS? Jak sobie radzi na górze pasma taka duża szerokopasmówka? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Full Range Experience Napisano 19 stycznia Udostępnij Napisano 19 stycznia (edytowany) 18 minut temu, Audio Autonomy napisał: Wreszcie coś ciekawego! Gratki! Jak Ci gra ten EMS? Jak sobie radzi na górze pasma taka duża szerokopasmówka? Mam ją już 7 lat i radzi sobie znakomicie. Przede wszystkim może pracować z dosyć niskim podziałem a i wtedy na dole jej zakresu nie brakuje "masy". To daje duże możliwości pracy solo i w różnych zestawieniach. Z 15" Eminence Alpha 15A I jako samodzielny fullrange Edytowano 19 stycznia przez Full Range Experience 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 19 stycznia Udostępnij Napisano 19 stycznia 58 minut temu, Full Range Experience napisał: Rolę zwrotnicy pełni Behringer DCX2496. Ciekaw jestem jak się sprawuje u Ciebie ta zewnętrzna zwrotnica. Do moich Alteców polecana jest https://muzyczny.pl/150790_DBX-DriveRack-PA2-procesor-dwiku.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI06GcmsbpgwMVMFdBAh2fqg8NEAQYAiABEgKwNfD_BwE skłaniam się aby spróbować. Nie mam jednak żadnej wiedzy jak to działa w praktyce. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Full Range Experience Napisano 19 stycznia Udostępnij Napisano 19 stycznia To chyba co do zasady dość podobne urządzenia, ten DBX może jest bardziej zaawansowany. A Behringer to urządzenie - jak dla mnie - o niemożliwej do przecenienia użyteczności. Ma możliwość pracy jako 2 lub 3 drożna zwrotnicą, pozwala ustawić wyrównanie czasowe i ustowić korekcję modów pomieszczenia. Współpracuje z mikrofonem i PC Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 20 stycznia Udostępnij Napisano 20 stycznia 21 godzin temu, Full Range Experience napisał: Współpracuje z mikrofonem i PC Jestem ciekaw jak to wygląda w praktyce. W swoich kolumnach pomijam zwrotnice , podłączam przetworniki bezpośrednio pod to ustrojstwo i co dalej ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Full Range Experience Napisano 20 stycznia Udostępnij Napisano 20 stycznia (edytowany) W największym skrócie -po podłączeniu kablami wejść i wyjść (konieczne przejściówki XLR/RCA) najpierw musisz skonfigurować system pracy - w moim przypadku jako system dwudrożny. Potem ustalasz częstotliwość podziału i rząd oraz typy filtrów. Wszystko robisz w locie, słysząc od razu wyniki. Obsługa jest wbrew pozorom czytelna - menu daje wgląd w poszczególne zakładki, wewnątrz których przechodzisz przyciskami do poszczególnych parametrów których wartość zmieniasz pokrętłem. Masz możliwość zapisu wielu wersji ustawień. Bezwględnie - lektura instrukcji! Na tym etapie komputer i mikrofon nie są konieczne - wszystkich ustawień dokonujesz z panelu czołowego. Generalnie - wszystko można robić etapami Edytowano 20 stycznia przez Full Range Experience Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Brol Napisano 20 stycznia Udostępnij Napisano 20 stycznia Dnia 19.01.2024 o 10:51, Full Range Experience napisał: Tak to wygląda z najważniejszej strony 🙂 Tak to wygląda z najważniejszej strony 🙂 Dwa razy poszło, sorry Pokój niecałe 17m2, wysoki na 2,9m Tak z ciekawości. Taka konstrukcja ma jakies wymierne korzysci, w porownaniu z innymi kolumnami? Takie ktore od razu po wlaczeniu muzyki , moga wywolac reakcje typu - no tak, od razu słychać że to taka, a nie inna konstrukcja. ( nie wiem czy to jakaś nazwę ma w języku polskim) Zasady ustawienia w pomieszczeniu też takie same jak przy innych konstrukcjach? Czy to poprostu jedna z mozliwosci ? Tak na marginesie, bardzo ładnie wykonane sa te kolumny I nawet z tylu z tym wszystkim na wierzchu wygladaja naprawdę bardzo elegancko. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Full Range Experience Napisano 20 stycznia Udostępnij Napisano 20 stycznia Nie za bardzo wiem co odpowiedzieć ... Co to jest "wymierna korzyść"? W rozumieniu różnic - bezwzględnie tak. Brak obudowy daje całkowicie inny efekt. Co do zasady pracy, ustawień, plusów i minusów warto przekopać internet hasłem "open baffle" 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Brol Napisano 20 stycznia Udostępnij Napisano 20 stycznia Dokładnie o to chodziło. O różnice w dzwieku. Jeśli podłączysz te kolumny i takie, zwykle, zamknięte. Włączysz muzykę, czy te różnice są tak duże, że od razu słyszalne? Co np można usłyszeć? Open baffle, dobrze poczytam. Takie na audio show widziałem, ale nie wyglądały tak elegancko jak Twoje. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AudioTube Napisano 20 stycznia Udostępnij Napisano 20 stycznia Dipole/open baffle zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Przede wszystkim designem. Widoczne drivery, kabelki, wsporniki, żebra itp i fronty. Dobrze czuję się, gdy „coś” jest proste, nieskomplikowane. Dipole w tą moją definicję prostoty wpisują się idealnie. Decha z przodu, podpórki z tylu. Drivery można pomacać. No to jest autentyczne, prawdziwe, już na samym początku ja to kupuję. Rynek open baffle jest ogromny/DIY. Rynek DIY jest jak kosmos wielki. Ktoś był na granicy kosmosu? A brzmienie? Kiedyś Jarek @Kraftpisał o w jego mniemaniu słuszności posiadania kilku par kolumn. Ja idę podobną drogą. Dobrze skonstruowane dipole i tu chciałbym podkreślić DOBRZE dobrane drivery i z resztą inwentarza to zjawiskowe granie. Tak, opaska na oczy i 100 na 100 słychać różnice. O „akustyce” nic nie dodam, my tu wiemy co to jest i jaki ma wpływ😉 Ufam, że jednak uda się i mnie pod moją strzechą je ugościć. Nie tą, to następną. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Brol Napisano 20 stycznia Udostępnij Napisano 20 stycznia 24 minuty temu, AudioTube napisał: Widoczne drivery, kabelki, wsporniki, żebra itp i fronty. Dobrze czuję się, gdy „coś” jest proste, nieskomplikowane. Dipole w tą moją definicję prostoty wpisują się idealnie. Decha z przodu, podpórki z tylu. Drivery można pomacać. Tak, opaska na oczy i 100 na 100 słychać różnice. Te drivery to macales w trakcie odsłuchu?🤔😏 No ciekawe to jest, i jeśli wszystkie tak z tyłu wygladaja, i tak wyraźne różnice są ( oczywiście pomijając już fakt, czy te różnice komuś się podobaja) to jest to nawet interesujące rozwiązanie. Kolega też wspomniał że w 17 metrach graja a ja mam około 15 m. Hm... Poczytam sobie, rundkę w YouTube z piwkiem też sobie urządzę ( wiem, wiem 😁) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AudioTube Napisano 20 stycznia Udostępnij Napisano 20 stycznia (edytowany) Tu na 80metrach Mam szczęście znać, przyjemność rozmawiać z osobą, która zajmuje się takimi konstrukcjami. To autorytet, o ile jeszcze ten termin cokolwiek w Polsce znaczy. Ja mam 22mtr To za mało na zjawiskowe brzmienie z dipoli. Dlaczego, proszę nie pytać, ponieważ to wiedza i doświadczenie, które ten kolega posiada/zdobył. Ja nie jestem w stanie tego zrozumieć. Edytowano 20 stycznia przez AudioTube 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.