Skocz do zawartości

CZARNA LISTA SPRZEDAWCÓW


Adamc

Recommended Posts

Temat jest ciężki - i łatwo jest podawać cudze i niesprawdzone opinie (nie dotyczy to autora wątku - czyli Kolegi Adamc). Uwaga odnosi się do innych użytkowników.

Poza tym - proszę bez wycieczek osobistych (np. w stosunku do WPszoniaka), wulgarności czy nawoływania do brutalności (mordobicia).

 

Dnia 18.11.2018 o 08:08, Inferno napisał:

Jak tu taki wątek to warto też o sklepach pisać. Historia przytoczona z innego forum, ale nie wiem czy tutaj nie jest tez opisana. Troszkę gorzej sytuacja wyglada, kasy niestety nie udało się odzyskać.

Proponuję nie przytaczać tu opinii z innego forum, ale raczej opisywać SWOJE doświadczenia - czyli tak jak zrobił autor wątku  Adamc.
No i proszę bez OT - piszcie na temat.

 

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, RoRo napisał:

Temat jest ciężki - i łatwo jest podawać cudze i niesprawdzone opinie (nie dotyczy to autora wątku - czyli Kolegi Adamc). Uwaga odnosi się do innych użytkowników.

Poza tym - proszę bez wycieczek osobistych (np. w stosunku do WPszoniaka), wulgarności czy nawoływania do brutalności (mordobicia).

 

Proponuję nie przytaczać tu opinii z innego forum, ale raczej opisywać SWOJE doświadczenia - czyli tak jak zrobił autor wątku  Adamc.
No i proszę bez OT - piszcie na temat.

 

Pozdrawiam

Jezeli wątek ma ostrzegać to chyba jednak warto wstawić informacje jakie znamy. Celowo nie zmieniając niczego zacytowałem i podałem link do oryginalnego posta. Starałem się tez nie oceniać sprzedawcy choć miałem ochotę.

pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Dnia 6.12.2018 o 08:18, S4Home napisał:

Jakiś update listy?

ja mogę dodać od siebie że radze ogólnie uważać na pewne towarzystwo własnej adoracji coś jak ta gra "w trzy kubki" gdzie jest grono które się b. dobrze zna, sami siebie chwalą i zachwalą się i rozpływa nad jedna marką - całkiem dobrą a potem za spore pieniądze oferują swoje "bezkonkurencyjne"  zabawki.

Edytowano przez Radek Jaworski
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Radek Jaworski napisał:

ja mogę dodać od siebie że radze ogólnie uważać na pewne towarzystwo własnej adoracji coś jak ta gra "w trzy kubki" gdzie jest grono które się b. dobrze zna, sami siebie chwalą i zachwalą się i rozpływa nad jedna marką - całkiem dobrą a potem za spore pieniądze oferują swoje "bezkonkurencyjne"  zabawki.

Które firmy masz na myśli. Smiało. Bez podestów tutaj piszemy.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, S4Home napisał:

Które firmy masz na myśli. Smiało. Bez podestów tutaj piszemy.

 

Piotr, na 100% nie o Tobie! Samo to ze bez większej łaski można od Ciebie mieć sprzęt w domu i sprawdzić go w naturalnym środowisku to już jest rzetelność. Dając taka możliwość kupującemu minimalizujesz szanse na popełnienie błędu, sobie zamykając pewnie kilka transakcji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Radek Jaworski napisał:

ja mogę dodać od siebie że radze ogólnie uważać na pewne towarzystwo własnej adoracji coś jak ta gra "w trzy kubki" gdzie jest grono które się b. dobrze zna, sami siebie chwalą i zachwalą się i rozpływa nad jedna marką - całkiem dobrą a potem za spore pieniądze oferują swoje "bezkonkurencyjne"  zabawki.

O.. a bałem się że tylko ja ich tak odbieram. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Kubakk napisał:

Po co takie pisanie nie wiadomo o czym , szczególnie jak "objawia" się jakiś 1 postowiec ;)

reportuje :D 

jak się nie ma możliwości merytorycznej odpowiedzi to zawsze lepiej przyczepić się  do liczby postów 

ktoś myślący zaraz złapie o czym jest te "nie wiadomo o czym" zakładanie na każdym forum podobnych wątków i te same "wychwalanki..."

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Radek Jaworski napisał:

jak się nie ma możliwości merytorycznej odpowiedzi to zawsze lepiej przyczepić się  do liczby postów 

ktoś myślący zaraz złapie o czym jest te "nie wiadomo o czym" zakładanie na każdym forum podobnych wątków i te same "wychwalanki..."

Więc podziel się o co chodzi , niektórzy poświęcają czas na słuchanie muzyki aniżeli szukanie po forach zadym :D

Wpadasz na forum i powitalny post jest z jakimiś niedomówieniami , nie wiem kolejny narzekający na pylona ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos czarnej listy:

Tutaj mam pytanie do S4Home,bo jak dla mnie, kwalifikujecie się w pełni aby na nią trafić.Otóż:co z moim wzmacniaczem?

Jako,że macie wyjątkowo krótką pamięć,więc przypominam:chodzi o  HK 970,którego naprawiacie już blisko 2 miesiące.

Dla zainteresowanych użytkowników forum ,krótko opiszę sytuację:

Wzmacniacz ,w celu diagnozy,zawiozłem  do S4Home dnia 2.11.2018roku .Na miejscu dostałem informację,że po zdiagnozowaniu ,dostanę telefon do max. 2 tygodni,z informacją ,co jest przyczyną wadliwej pracy jednego z kanałów.Tak też się rzeczywiście stało.13.11.2018 zadzwonili do mnie,z informacją ,co jest winowajcą problemu.Uzgodniliśmy wówczas przez telefon ,że zrealizowana będzie jedna z opcji naprawy,której koszt wyniesie 350zł.

Dnia 15.11.2018 dostałem telefon od S4Home,że wzmacniacz jest do odbioru.Następnego dnia tj.16.11.2018,podjechałem do nich po odbiór.Umówioną kwotę(350zł) za naprawę zapłaciłem,wziąłem wzmacniacz i wróciłem do domu.

Następnego dnia ,podłączyłem wzmacniacz,uruchomiłem,puściłem muzykę,i...totalna cisza w prawym kanale.Na szybko pożyczyłem amplituner od znajomego,aby być już w 100 %pewien gdzie leży problem,który to normalnie pracował.Więc wina leżała po stronie wzmacniacza.

Od razu w poniedziałek,tj dnia 19.11.2018 zadzwoniłem do S4Home,w celu przedstawienia jak sytuacja wygląda.Pan przez telefon powiedział,że kolega,który naprawiał wzmacniacz,nie sprawdził go ponownie po złożeniu, po naprawie.Powiedział też,że można przywieźć,i w sprzęt zostanie ponownie sprawdzony,bez żadnych dodatkowych opłat.Następnego dnia(tj.20.11.2018) przywiozłem do nich wzmacniacz.

Tak mijały dni ,bez żadnego odzewu ze strony S4Home,więc dnia 7.12.2018(piątek) roku ,zadzwoniłem do nich z pytaniem,jak sytuacja wygląda, i czy wyrobią się do Świąt Bożego Narodzenia.Pan przez telefon powiedział,że oczywiście ,że tak,że kolega sprawdzi już go na 100% przez weekend,i w poniedziałek(tj.10.12.2018) skontaktują się ze mną...

Dziś mamy 29.12.2018.Żaden,jakikolwiek kontakt ze strony S4Home nie miał miejsca.Totalna cisza.

Reasumując:Na dzień dzisiejszy nie mam ani 350zł,ani uszkodzonego HK.

Daliście piękny przykład jak po januszowemu olać klienta.

Skoro wam się nie opłaca zajmować naprawami wzmacniaczy,to się tego nie podejmujcie.Nie obiecujcie też terminów,których nawet w przybliżeniu nie jesteście(lub nie chcecie) dotrzymać.

Jak dla mnie ,czarna lista należy się wam obowiązkowo.
 

 

 

Edytowano przez nostromo
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...