Fafniak Napisano 21 listopada 2018 Udostępnij Napisano 21 listopada 2018 Zacytowałem już wcześniej. Zrobisz jak będziesz chciał. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturas Napisano 21 listopada 2018 Udostępnij Napisano 21 listopada 2018 Wysłałem do Ciebie prv to napisz o co Ci chodzi po ludzku Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 21 listopada 2018 Udostępnij Napisano 21 listopada 2018 Temat jest ciężki - i łatwo jest podawać cudze i niesprawdzone opinie (nie dotyczy to autora wątku - czyli Kolegi Adamc). Uwaga odnosi się do innych użytkowników. Poza tym - proszę bez wycieczek osobistych (np. w stosunku do WPszoniaka), wulgarności czy nawoływania do brutalności (mordobicia). Dnia 18.11.2018 o 08:08, Inferno napisał: Jak tu taki wątek to warto też o sklepach pisać. Historia przytoczona z innego forum, ale nie wiem czy tutaj nie jest tez opisana. Troszkę gorzej sytuacja wyglada, kasy niestety nie udało się odzyskać. Proponuję nie przytaczać tu opinii z innego forum, ale raczej opisywać SWOJE doświadczenia - czyli tak jak zrobił autor wątku Adamc. No i proszę bez OT - piszcie na temat. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inferno Napisano 22 listopada 2018 Udostępnij Napisano 22 listopada 2018 5 godzin temu, RoRo napisał: Temat jest ciężki - i łatwo jest podawać cudze i niesprawdzone opinie (nie dotyczy to autora wątku - czyli Kolegi Adamc). Uwaga odnosi się do innych użytkowników. Poza tym - proszę bez wycieczek osobistych (np. w stosunku do WPszoniaka), wulgarności czy nawoływania do brutalności (mordobicia). Proponuję nie przytaczać tu opinii z innego forum, ale raczej opisywać SWOJE doświadczenia - czyli tak jak zrobił autor wątku Adamc. No i proszę bez OT - piszcie na temat. Pozdrawiam Jezeli wątek ma ostrzegać to chyba jednak warto wstawić informacje jakie znamy. Celowo nie zmieniając niczego zacytowałem i podałem link do oryginalnego posta. Starałem się tez nie oceniać sprzedawcy choć miałem ochotę. pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 22 listopada 2018 Udostępnij Napisano 22 listopada 2018 1 godzinę temu, Inferno napisał: Celowo nie zmieniając niczego zacytowałem i podałem link do oryginalnego posta. Ja podobnie. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 6 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 6 grudnia 2018 Jakiś update listy? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Jaworski Napisano 27 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 27 grudnia 2018 (edytowany) Dnia 6.12.2018 o 08:18, S4Home napisał: Jakiś update listy? ja mogę dodać od siebie że radze ogólnie uważać na pewne towarzystwo własnej adoracji coś jak ta gra "w trzy kubki" gdzie jest grono które się b. dobrze zna, sami siebie chwalą i zachwalą się i rozpływa nad jedna marką - całkiem dobrą a potem za spore pieniądze oferują swoje "bezkonkurencyjne" zabawki. Edytowano 27 grudnia 2018 przez Radek Jaworski Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturas Napisano 28 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 28 grudnia 2018 Radek, jestem tego samego zdania ? to towarzystwo to zakała, jeżeli jest to możliwe, to trzeba z nimi cisnąć, jak ze ścierką kuchenną, albo uprzedzać ludzi przed takimi, ale sporo jest osób, które łykają wszystko jak bocian żaby 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 28 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 28 grudnia 2018 8 godzin temu, Radek Jaworski napisał: ja mogę dodać od siebie że radze ogólnie uważać na pewne towarzystwo własnej adoracji coś jak ta gra "w trzy kubki" gdzie jest grono które się b. dobrze zna, sami siebie chwalą i zachwalą się i rozpływa nad jedna marką - całkiem dobrą a potem za spore pieniądze oferują swoje "bezkonkurencyjne" zabawki. Które firmy masz na myśli. Smiało. Bez podestów tutaj piszemy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturas Napisano 28 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 28 grudnia 2018 Piotrek- mój Ty najdroższy, mój Ty jedyny, on pisał o towarzystwie wzajemnej adoracji i ignorancji, a nie o firmach czy sklepach ? nie pisał o Tobie zapewne, bo Tyś jest naszym cackiem ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
audiowit Napisano 28 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 28 grudnia 2018 Z tymi cackami to bym nie przesadzał ;). Gdyby taki byl to z torbami by poszedł. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inferno Napisano 28 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 28 grudnia 2018 44 minuty temu, S4Home napisał: Które firmy masz na myśli. Smiało. Bez podestów tutaj piszemy. Piotr, na 100% nie o Tobie! Samo to ze bez większej łaski można od Ciebie mieć sprzęt w domu i sprawdzić go w naturalnym środowisku to już jest rzetelność. Dając taka możliwość kupującemu minimalizujesz szanse na popełnienie błędu, sobie zamykając pewnie kilka transakcji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darzur Napisano 28 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 28 grudnia 2018 9 godzin temu, Radek Jaworski napisał: ja mogę dodać od siebie że radze ogólnie uważać na pewne towarzystwo własnej adoracji coś jak ta gra "w trzy kubki" gdzie jest grono które się b. dobrze zna, sami siebie chwalą i zachwalą się i rozpływa nad jedna marką - całkiem dobrą a potem za spore pieniądze oferują swoje "bezkonkurencyjne" zabawki. O.. a bałem się że tylko ja ich tak odbieram. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inferno Napisano 28 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 28 grudnia 2018 1 godzinę temu, darzur napisał: O.. a bałem się że tylko ja ich tak odbieram. Nie tylko Ty, zapewniam Cię ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano 28 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 28 grudnia 2018 Po co takie pisanie nie wiadomo o czym , szczególnie jak "objawia" się jakiś 1 postowiec reportuje Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 28 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 28 grudnia 2018 9 godzin temu, audiowit napisał: Z tymi cackami to bym nie przesadzał ;). Gdyby taki byl to z torbami by poszedł. A może idę??:) Kto wie Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 28 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 28 grudnia 2018 1 godzinę temu, S4Home napisał: A może idę??:) Kto wie Będę w sobotę / 05.01.19/ w Oświęcimiu i zajrzę do Twojego salonu , to jak coś mogę pomóc z pakowaniem A serio to nie rób nam tego. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Jaworski Napisano 28 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 28 grudnia 2018 7 godzin temu, Kubakk napisał: Po co takie pisanie nie wiadomo o czym , szczególnie jak "objawia" się jakiś 1 postowiec reportuje jak się nie ma możliwości merytorycznej odpowiedzi to zawsze lepiej przyczepić się do liczby postów ktoś myślący zaraz złapie o czym jest te "nie wiadomo o czym" zakładanie na każdym forum podobnych wątków i te same "wychwalanki..." Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano 28 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 28 grudnia 2018 Przed chwilą, Radek Jaworski napisał: jak się nie ma możliwości merytorycznej odpowiedzi to zawsze lepiej przyczepić się do liczby postów ktoś myślący zaraz złapie o czym jest te "nie wiadomo o czym" zakładanie na każdym forum podobnych wątków i te same "wychwalanki..." Więc podziel się o co chodzi , niektórzy poświęcają czas na słuchanie muzyki aniżeli szukanie po forach zadym Wpadasz na forum i powitalny post jest z jakimiś niedomówieniami , nie wiem kolejny narzekający na pylona ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Jaworski Napisano 28 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 28 grudnia 2018 25 minut temu, Kubakk napisał: Więc podziel się o co chodzi , niektórzy poświęcają czas na słuchanie muzyki aniżeli szukanie po forach zadym Wpadasz na forum i powitalny post jest z jakimiś niedomówieniami , nie wiem kolejny narzekający na pylona ? post dla "kumatych" Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steff Napisano 29 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 29 grudnia 2018 14 godzin temu, Kubakk napisał: Po co takie pisanie nie wiadomo o czym , szczególnie jak "objawia" się jakiś 1 postowiec Kto nie był 1 postowcem, niech pierwszy rzuci kamieniem... a na marginesie, wiadomo o czym "takie pisanie". Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 29 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 29 grudnia 2018 Radek ale wpadłeś nikt nie wie o co chodzi. Mieszasz w wątku. No powiedz i już. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nostromo Napisano 29 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 29 grudnia 2018 (edytowany) A propos czarnej listy: Tutaj mam pytanie do S4Home,bo jak dla mnie, kwalifikujecie się w pełni aby na nią trafić.Otóż:co z moim wzmacniaczem? Jako,że macie wyjątkowo krótką pamięć,więc przypominam:chodzi o HK 970,którego naprawiacie już blisko 2 miesiące. Dla zainteresowanych użytkowników forum ,krótko opiszę sytuację: Wzmacniacz ,w celu diagnozy,zawiozłem do S4Home dnia 2.11.2018roku .Na miejscu dostałem informację,że po zdiagnozowaniu ,dostanę telefon do max. 2 tygodni,z informacją ,co jest przyczyną wadliwej pracy jednego z kanałów.Tak też się rzeczywiście stało.13.11.2018 zadzwonili do mnie,z informacją ,co jest winowajcą problemu.Uzgodniliśmy wówczas przez telefon ,że zrealizowana będzie jedna z opcji naprawy,której koszt wyniesie 350zł. Dnia 15.11.2018 dostałem telefon od S4Home,że wzmacniacz jest do odbioru.Następnego dnia tj.16.11.2018,podjechałem do nich po odbiór.Umówioną kwotę(350zł) za naprawę zapłaciłem,wziąłem wzmacniacz i wróciłem do domu. Następnego dnia ,podłączyłem wzmacniacz,uruchomiłem,puściłem muzykę,i...totalna cisza w prawym kanale.Na szybko pożyczyłem amplituner od znajomego,aby być już w 100 %pewien gdzie leży problem,który to normalnie pracował.Więc wina leżała po stronie wzmacniacza. Od razu w poniedziałek,tj dnia 19.11.2018 zadzwoniłem do S4Home,w celu przedstawienia jak sytuacja wygląda.Pan przez telefon powiedział,że kolega,który naprawiał wzmacniacz,nie sprawdził go ponownie po złożeniu, po naprawie.Powiedział też,że można przywieźć,i w sprzęt zostanie ponownie sprawdzony,bez żadnych dodatkowych opłat.Następnego dnia(tj.20.11.2018) przywiozłem do nich wzmacniacz. Tak mijały dni ,bez żadnego odzewu ze strony S4Home,więc dnia 7.12.2018(piątek) roku ,zadzwoniłem do nich z pytaniem,jak sytuacja wygląda, i czy wyrobią się do Świąt Bożego Narodzenia.Pan przez telefon powiedział,że oczywiście ,że tak,że kolega sprawdzi już go na 100% przez weekend,i w poniedziałek(tj.10.12.2018) skontaktują się ze mną... Dziś mamy 29.12.2018.Żaden,jakikolwiek kontakt ze strony S4Home nie miał miejsca.Totalna cisza. Reasumując:Na dzień dzisiejszy nie mam ani 350zł,ani uszkodzonego HK. Daliście piękny przykład jak po januszowemu olać klienta. Skoro wam się nie opłaca zajmować naprawami wzmacniaczy,to się tego nie podejmujcie.Nie obiecujcie też terminów,których nawet w przybliżeniu nie jesteście(lub nie chcecie) dotrzymać. Jak dla mnie ,czarna lista należy się wam obowiązkowo. Edytowano 29 grudnia 2018 przez nostromo Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
don Napisano 29 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 29 grudnia 2018 8 godzin temu, nostromo napisał: Pan przez telefon powiedział,że kolega,który naprawiał wzmacniacz,nie sprawdził go ponownie po złożeniu, po naprawie. Padłem ze śmiechu. Jak można "naprawić" coś i nie sprawdzić przed oddaniem czy działa ? Komedia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mordor12 Napisano 29 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 29 grudnia 2018 (edytowany) Ale jajca Miejmy nadzieję, że @S4Home po tych blisko dwóch miesiącach naprawi w końcu wzmacniacz i wróci on do właściciela Tylko niech serwisant sprawdzi po naprawie czy działa Edytowano 29 grudnia 2018 przez mordor12 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.