Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Ja używam wzmacniacza 25W/kanał na kolumnach 83dB. Zero wzmocnienia mam na godzinie 6. Rzadko gram powyżej 9, bo już się robi za głośno. Żeby było weselej: poprzednie kolumny były 90dB i gałka wzmocnienia była w tym samym miejscu. Mam też Fosi ZA-3. Jest to Klasa D. Producent deklaruje 2x155W. 155W my arse, jak mawiają u mnie we wsi. Żeby było tak samo głośno, jak na 25W z Sugdena na tych samych kolumnach potencjometr muszę odkręcić w okolice godziny 12. Zero wzmocnienia jest też na godzinie 6. Także moc deklarowana przez producenta NIC nie mówi o wzmacniaczu. Mój kolega gra na starym Kenwoodzie z magnetofonu szpulowego. MIODZIO!
  3. No przeta mówiłem , że Mcintosh Prawie wszystkie mają podświetlenie lamp na zielono.
  4. I już się rozeszły😕. Została jedna.
  5. @MariuszZ Jakie kolumny masz obecnie?
  6. Bogatemu kto zabroni? Szukaj używanych transportów CEC. Są bardzo dobre, choć swoje kosztują.
  7. Dopiero zamówiłem LX305 oby było dobrze…
  8. @Zuriel48 masz na tę chwilę 7.1 oparte na Klipsch serii RP na froncie i centralnym, surround Jamo, zarówno na surround jak i efektowe na suficie można sobie pozwolić na nieco niższą półkę, ale czy to musi być R51 z niższej i "krzykliwej" serii? Myślę że lepszą spójność znajdziesz szukając czegoś w stylu tych Jamo. Fakt, Dirac w miarę to wyrówna, ale ja bym się zastanowił i raczej poszukał czegoś bliższego tym Jamo. Chcesz RZ50, ale jak @PanKlor pisze może warto rozważyć nowsze RZ30 z niezależną obsługą 2 subwooferów - a może kiedyś Cię natchnie i dołożysz drugi sub, wtedy skalibrujesz je niezależnie. Chyba że 7.x.2 planujesz rozszerzyć do 7.1.4 to RZ30 tego nie ogarnie. Ostatnia rzecz o którą od początku kręci temat - ulokowanie głośników x.x.2 czyli tzw. Atmos. Sam już doszukałeś się że to rozwiązanie "pod sufitem" z przodu to jakiś "szemrany" patent. Niby efekt jest, ale czy taki jakiego oczekujemy? Z pewnością nie taki jaki miał na myśli reżyser / dźwiękowiec budując ścieżkę pod Atmos/DTS-X. Może na razie zmień amplituner będziesz miał dobre 7.1 z dekoderami True HD i DTS MA oraz wirtualizacją Atmos. Ciesząc się tym systemem pomyśl nad głośnikami nad głową, może przy okazji jakiegoś remontu uda się w niedalekiej przyszłości zabudować je we właściwych miejscach i wtedy "odpalisz" Atmos. Będzie to jednak Atmos, a nie imitacja - którą też uzyskasz w pewnym stopniu przez wirtualizację. Nie wiem na jakiej wysokości masz obecne surround, ale jak to "stara szkoła" z głośnikami ~90cm powyżej głowy słuchacza, to i tak czekają cię zmiany - mają być na wysokości uszu, żeby uzyskać odpowiednią różnicę wysokości do tzw. Atmos. Kupić amplituner OK, na razie korzystać z nowszych kodeków i obsługi + wirtualizacja Atmos. Masz już fajnie rozbudowany system 7.1 - szczerze mówiąc szkoda to zepsuć.
  9. No i po teście. Pierwsze podejście 2/6 , drugie 4/6 , trzecie 3/6. Przeprowadzając ten test pomyślałem sobie , że jak bym miał tak na co dzień analizować niuanse brzmieniowe ,to opyliłbym sprzęt i przeszedł na filatelistykę / bez urazy/. Wracając do testowanych utworów ,to różnicę najbardziej słyszałem w utworze muzyki klasycznej, czyli Mozarta. Tutaj trzy razy nie miałem wątpliwości. Susan Vega tak samo , dałem radę. Ale to chrobotanie / JAY Z / to nie odróżniłbym od mp-trójki nawet gdyby jako druga opcja grali mi w pokoju na żywo. Podsumowując , zostanę jednak przy swoim zdaniu , że dźwięk ma mi sprawiać frajdę i albo mi pasuje , albo nie i nie będę zawracał sobie głowy w jakim jest formacie. Mając równocześnie Tidala i Spotify robiłem porównania. I nie było reguły , nie mogłem jednoznacznie powiedzieć, który serwis oferuje lepszy dźwięk. W obu przypadkach zdarzały się tak dobre jak i kiepskie realizacje.
  10. Miałem cztery lata cd-s2100, krótko testowałem cd-s3000. Oba czytały hybrydowe płyty CD/SACD bez problemu. Przejście między poszczególnymi warstwami trwało 2-3 sekundy. Natomiast oba odtwarzacze nie czytały warstwy audio z jakichkolwiek płyt CD z multimedialnymi dodatkami, videoklipów, czy choćby z odnośnikiem do strony http wykonawcy. Każdorazowo wysuwały kieszeń, z komunikatem "unknown disc". Poza tym, były bardzo ciche mechanicznie podczas pracy, solidnie wykonane.
  11. Ajjjjjjjjjjjjjjj! 😍 Jaki piękny zestaw! DAC R2R od Holo, wzmocnienie BAT i kolumny Avalona. Otwartość, naturalność, nasycenie, przyjemność! Za takie klocki bym ojca i matkę sprzedał!
  12. Są podświetlone zielonymi ledami.
  13. Today
  14. Album Hino/Waldron właśnie w tym tygodniu słuchałem i jest już zapisany do listy kolejkowej... Inne jego albumy zresztą też. Pozostałe pozycje z chęcią posłucham jak skończę dzisiejszą epopeję hardcorową 😁
  15. Taa, ale o lampy pytałem, nie widziałem lamp świecących na zielono.
  16. Cześć Warto byłoby odsłuchać, można dogadać się na wypożyczenie wysyłkowe Jeśli taka opcja by Ci odpowiadała, to zapraszamy po Argony. Ogółem są to dynamicznie grające kolumny, dość rozrywkowo. Mimo to są uniwersalne co do gatunków muzycznych i w Jazzie znajdą swoich fanów
  17. Na sprzedaż kolumny podłogowe Studio 16hz Minas Anor IIIs 2,5R. W kolumnach wykorzystano świetne głośniki firmy ScanSpeak. Stan kolumn bardzo dobry. Wszystko sprawne. Grają zjawiskowo. Czarują od pierwszego odsłuchu. Wykończenie w fornirze orzech amerykanski. Cena za pare 3350zł. Tylko odbiór osobisty okolice Wrocławia. Zapraszam do kontaktu.
  18. Nie wypłaszczy. Całość będzie na swoim miejscu, gdzie na S701 może się nieco pogubić
  19. Kiyoshi Sugimoto Quintet – Babylonia wind (1971) - drugi album gitarzysty, klimaty Bitches Brew. Terumasa Hino/Mal Waldron – Reminicent suite (1972) - jeden z moich japońskich faworytów. Współpraca na tym albumie z Malem Waldronem jest znakomita. Fantastyczny jest szczególnie utwór tytułowy, a końcówka z trąbką po prostu cudowna. Toshiyuki Miyama & His New Herd : Masahiko Sato ‎– Yamataifu (1972) - awangardowy big-band z kosmicznym brzmieniem i nutką grozy
  20. McIntosh. Mówi Ci to coś ?
  21. Co one takie zielone? Jakieś podświetlenie od spodu?
  22. Dawno nic tu nie pisałem, ale ... Dzięki uprzejmości @Rega dotarły do mnie 2 pary lamp do pre czyli ECC83 Chwile (pare godzin) poleżały by odpocząć po podróży a teraz się aklimatyzuje pierwsza para.
  23. Tutaj obawiam się wysoko tonowego Raczej pójdę w coś miękkiego .
  1. Załaduj więcej aktywności


  • Dzisiejsze posty

    • Ja używam wzmacniacza 25W/kanał na kolumnach 83dB. Zero wzmocnienia mam na godzinie 6. Rzadko gram powyżej 9, bo już się robi za głośno. Żeby było weselej: poprzednie kolumny były 90dB i gałka wzmocnienia była w tym samym miejscu.  Mam też Fosi ZA-3. Jest to Klasa D.  Producent deklaruje 2x155W. 155W my arse, jak mawiają u mnie we wsi. Żeby było tak samo głośno, jak na 25W z Sugdena na tych samych kolumnach potencjometr muszę odkręcić w okolice godziny 12. Zero wzmocnienia jest też  na godzinie 6.  Także moc deklarowana przez producenta NIC nie mówi o wzmacniaczu.  Mój kolega gra na starym Kenwoodzie z magnetofonu szpulowego. MIODZIO! 
    • No przeta mówiłem , że Mcintosh  Prawie wszystkie mają podświetlenie lamp na zielono.
    • I już się rozeszły😕. Została jedna.
    • @MariuszZ Jakie kolumny masz obecnie?
    • Bogatemu kto zabroni?   Szukaj używanych transportów CEC. Są bardzo dobre, choć swoje kosztują. 
    • Dopiero zamówiłem LX305 oby było dobrze…
    • @Zuriel48 masz na tę chwilę 7.1 oparte na Klipsch serii RP na froncie i centralnym, surround Jamo, zarówno na surround jak i efektowe na suficie można sobie pozwolić na nieco niższą półkę, ale czy to musi być R51 z niższej i "krzykliwej" serii? Myślę że lepszą spójność znajdziesz szukając czegoś w stylu tych Jamo. Fakt, Dirac w miarę to wyrówna, ale ja bym się zastanowił i raczej poszukał czegoś bliższego tym Jamo. Chcesz RZ50, ale jak @PanKlor pisze może warto rozważyć nowsze RZ30 z niezależną obsługą 2 subwooferów - a może kiedyś Cię natchnie i dołożysz drugi sub, wtedy skalibrujesz je niezależnie. Chyba że 7.x.2 planujesz rozszerzyć do 7.1.4 to RZ30 tego nie ogarnie. Ostatnia rzecz o którą od początku kręci temat - ulokowanie głośników x.x.2 czyli tzw. Atmos. Sam już doszukałeś się że to rozwiązanie "pod sufitem" z przodu to jakiś "szemrany" patent. Niby efekt jest, ale czy taki jakiego oczekujemy? Z pewnością nie taki jaki miał na myśli reżyser / dźwiękowiec budując ścieżkę pod Atmos/DTS-X. Może na razie zmień amplituner będziesz miał dobre 7.1 z dekoderami True HD i DTS MA oraz wirtualizacją Atmos. Ciesząc się tym systemem pomyśl nad głośnikami nad głową, może przy okazji jakiegoś remontu uda się w niedalekiej przyszłości zabudować je we właściwych miejscach i wtedy "odpalisz" Atmos. Będzie to jednak Atmos, a nie imitacja - którą też uzyskasz w pewnym stopniu przez wirtualizację. Nie wiem na jakiej wysokości masz obecne surround, ale jak to "stara szkoła" z głośnikami ~90cm powyżej głowy słuchacza, to i tak czekają cię zmiany - mają być na wysokości uszu, żeby uzyskać odpowiednią różnicę wysokości do tzw. Atmos. Kupić amplituner OK, na razie korzystać z nowszych kodeków i obsługi + wirtualizacja Atmos. Masz już fajnie rozbudowany system 7.1 - szczerze mówiąc szkoda to zepsuć.
    • No i po teście. Pierwsze podejście 2/6 , drugie 4/6 , trzecie 3/6. Przeprowadzając ten test pomyślałem sobie , że jak bym miał tak na co dzień analizować niuanse brzmieniowe ,to opyliłbym sprzęt i przeszedł na filatelistykę / bez urazy/. Wracając do testowanych utworów ,to różnicę najbardziej słyszałem w utworze muzyki klasycznej, czyli Mozarta. Tutaj trzy razy nie miałem wątpliwości. Susan Vega tak samo , dałem radę. Ale to chrobotanie / JAY Z / to nie odróżniłbym od mp-trójki nawet gdyby jako druga opcja grali mi w pokoju na żywo. Podsumowując , zostanę jednak  przy swoim zdaniu , że dźwięk ma mi sprawiać frajdę i albo mi pasuje , albo nie i nie będę zawracał sobie głowy w jakim jest formacie. Mając równocześnie Tidala i Spotify robiłem porównania.  I nie było reguły , nie mogłem jednoznacznie powiedzieć, który serwis oferuje lepszy dźwięk. W obu przypadkach zdarzały się tak dobre jak i kiepskie realizacje.
    • Miałem cztery lata cd-s2100, krótko testowałem cd-s3000. Oba czytały hybrydowe płyty CD/SACD bez problemu. Przejście między poszczególnymi warstwami trwało 2-3 sekundy. Natomiast oba odtwarzacze nie czytały warstwy audio z jakichkolwiek płyt CD z multimedialnymi dodatkami, videoklipów, czy choćby z odnośnikiem do strony http wykonawcy. Każdorazowo wysuwały kieszeń, z komunikatem "unknown disc". Poza tym, były bardzo ciche mechanicznie podczas pracy, solidnie wykonane.
    • Ajjjjjjjjjjjjjjj! 😍 Jaki piękny zestaw! DAC R2R od Holo, wzmocnienie BAT i kolumny Avalona. Otwartość, naturalność, nasycenie, przyjemność! Za takie klocki bym ojca i matkę sprzedał!      
    • Są podświetlone zielonymi ledami.
    • Album Hino/Waldron właśnie w tym tygodniu słuchałem i jest już zapisany do listy kolejkowej... Inne jego albumy zresztą też. Pozostałe pozycje z chęcią posłucham jak skończę dzisiejszą epopeję hardcorową 😁
    • Taa, ale o lampy pytałem, nie widziałem lamp świecących na zielono. 
  • Dzisiejsze tematy

×
×
  • Utwórz nowe...