Cała aktywność
Strumień aktualizowany automatycznie
- Ostatnia godzina
-
Fajnie by było zobaczyć pomiar charakterystyk dB SPL obu monitorów z tego samego miejsca odsłuchu, w tym samym środowisku odsluchowym. ATC chwalone jest za odtwarzanie wokali czyli ogólnie średnicę, ale nie wynika to z rozwiązań zastosowanych w KEF, które też zbierają pochwały za średnie tony. KEF postawił na koncentryczność przetworników wysoko i średniotonowego czyli koherencję czasową i dobre zszycie pasm, a ATC na uwypuklenie pasma w tym średniotonowym zakresie. Dokladnie to widać na pomiarze "Room avarage" ATC wg procedury A26. Takiego podbicia to nawet lampowe SE nie potrafią 😉 Pozdrawiam. M
-
Spotify ma na to wywalone, a inni mają wywalone na Spotify i to firma na tym nie zarobi Nie kupisz wszystkich płyt, które Ci się podobają
-
Nawiązując do wpisu @M&B Audio Cable dodam, że firma nie tylko srebrem stoi. Miałem okazję przetestować naprawdę dużą część oferty, w tym prototypowe modele analogowych XLR-ów, w których p. Marek niestrudzenie przekładał wtyki na moją prośbę, żebym mógł je wpinać bez zbytniego skręcania kabli. Mnie osobiście z interkonektów ze srebrnymi przewodnikami najbardziej przypadł do gustu Virtuoso, a z miedzianych - Nova. Ten ostatni uważam za taki "sweet spot" w ofercie firmy. W cenie ok. 1500 zł za 2 x 1m dostajemy produkt, który, moim zdaniem, jest ciekawszy niż np. PAD Musaeus czy wszystkie Tellurium z pionu Black (Black II, Ultra Black II i Black Diamond). Bardzo miedziany kabelek tzn. z przyjemnie nasyconą średnicą., ale - uwaga - bez ubitej / zrolowanej góry. Właśnie to połączenie barwnego środka z otwartością sopranów uważam za unikatowe i atrakcyjne. Bas? U mnie w systemie (na tle innych interkonektów): lekko po miękkiej stronie sprężystości. Zdarzało mi się słyszeć kable (również z oferty tej firmy) które podawały dół pasma w bardziej autorytarny sposób, ale wtedy zwykle coś innego mi przeszkadzało i nie mogłem się przekonać do brzmienia jako całości. A tutaj jest spójnie, organicznie, analogowo i naprawdę b. przyjemnie. (Gdyby ktoś pytał - tak, kupiłem).
-
KrólKiczu zaczął obserwować ATC SCM 7 - Kraftest
-
Jamy Jaskinie czy po prostu pokoje Audiofila
topic odpisał KrólKiczu na MarcKrawczyk w Audiofile dyskutują
U kolegi @Krafta chyba zastąpiły 🙂. -
Ciekawy ten trzymetrowy pochłaniacz. Jaki jest orientacyjny koszt czegoś takiego?
-
Raczej dopiero w latach 80.
-
Ano, wydali 😉 Z kronikarskiego obowiązku dodam, że Guthrie rozpoczął pracę z Pink Floyd nad albumem The Wall w październiku 1978 roku. Ale czy już wtedy na ATC, to nie wiem.
- Today
-
Cube Audio Cytat z ich strony: "We are a manufacturer of unique and one of most advanced fullrange speakers in the world. Superb sound that redefines fullrange drivers is finally available speakers in the world. Superb sound that redefines fullrange drivers is finally available for you."
-
Zgadzam się z Piotrem. Wyższa cena rodzi większe wymagania. Punkty oddają subiektywną ocenę relacji jakości do ceny, a nie jakość w skali bezwzględnej.
-
Zanchor dołączył do społeczności
-
Kiedyś w innym wątku też to sugerowałem. Miałem okazję słuchać z Operami - bardzo fajna, dość uniwersalna lampka. (Ewentualnie Unison Research Triode 25 - to model, który sam chętnie bym poznał, bo nie miałem okazji. Ale to jeszcze trochę drożej.) Na pewno, podobnie jak Sławka, bardziej by mnie kusiła prawdziwa lampa niż ciepły tranzystor typu MF M5xi.
-
Rzecz gustu. Gdybym kiedyś szukał innego pieca do swoich Dynek, to na pewno brałbym pod uwagę między innymi używane egz. Accuphase'a, Luxmana czy... Pathosa w klasie A. Niemal równie pewne jest to, że nie patrzyłbym w ogóle na mocne czyste trany w AB. Szanuję takie konstrukcje, ale dynamika, kontrola, czy przejrzystość nie są już na szczycie mojej listy kryteriów.
- 1 443 odpowiedzi
-
- dac
- przetwornik
-
(i %d więcej)
Tagi:
-
-
Wizualnie jednak to nie najlepiej wygląda (dla mnie), dźwiękowo nie oceniam bo nie mam takiego prawa. Gdyby to był mój zestaw to wywaliłbym tą półkę i zastosował węższa dzięki czemu kolumny i suby stałyby sobie obok siebie na podłodze. Co do wykresu ktory namalowałeś... to ze kolumna standartowo jest pochylona i celuje w jakiś punkt na pewnej wysokości nie oznacza ze możesz podnieść ją niwelując ten kąt chcąc doprowadzając do wiązki z wysokotonowki "strzelajacej" dźwiękiem w te samą wysokość i oczekując takiego samego dzwieku całościowego kolumny. Jej inne pochylenie ( mimo ze skierowane na te samą wysokość - uszy słuchacza) oraz wysokość przetworników względem płaszczyzn (w tym podłogi) rozstraja pierwotne zamierzenia producenta (piszę tylko jak to wygląda z technicznej strony). Jednak jesli Tobie to nie przeszkadza/nie czujesz pogorszenia w dźwięku to... pozostaje zostawić to tak jak sie podoba. Wkoncu satysfakcja własna najważniejsza, a nie to co tam sie komuś na forum wydaje ze lepiej. Pozdrawiam i miłych odsłuchów.
-
Warto poczekać do października na nowości w takim razie Dzięki, zgłaszam do poprawki Oczywiście jest to konstrukcja SE.
-
@Acoustic Lab, co to za dziwne panele po bokach?
-
a co jest zachwycającego w tym nagraniu? jak na wartość sprzętu dla mnie bardzo przeciętnie...
- 1 443 odpowiedzi
-
- dac
- przetwornik
-
(i %d więcej)
Tagi:
-
Tomasz Kluczynski zaczął obserwować Canton 896.2 jaki wzmacniacz
-
Z tego co czytałem na niemieckich forach to właśnie narzekali na ilość basu w 896.2. U mnie w serii reference 8k go nie brakuje, ale ja basolubem nie jestem. Może jakiś wzmak z regulacją basu będzie dobrym wyjściem, a jak to nie zda egzaminu to wymiana kolumn albo zakup subwoofera.
-
Hej, Na stronie macie błąd drukarski. Raz Mira występuje jako SE, raz jako PP. Pozdrawiam. M
-
Potwierdzam, na bazie odsłuchów i pomiarów. Stosowanie dyfuzorów z drewna częściowo przyczynia się do zmniejszenia podbić na basie. Podobnie stosowanie dużych ustrojów, jak np. pochłaniacz o szerokości 3m, który w środkowej części odstaje od ściany na 35cm działa na niemal całe pasmo. A jest wykonany z wełny o grubości 4cm zastosowanej od razu za perforowanym frontem. Zdjęcie sali odsłuchowej salonu Nautilus Warszawa, przed moimi zmianami.
-
Obawiam się , że Mira Ceti ze swą mocą 8W może być zbyt słaba do D2R. Olympia to już spory wydatek , pozbywając się Denona pozbędę się też wzmacniacza słuchawkowego , który jest dla mnie przyjemnym dodatkiem.
-
Też jestem za Kefami. Będzie trudniej, więcej cech wspólnych. A poza tym fajnie widzieć nowy Kraftest na forum
-
Wilq dołączył do społeczności
-
Cześć, Potrzebuje porady, powoli rozglądam się za nowym wzmacniaczem, aktualnie mam Nad C370, ale juz powoli dogorywa i nie wiem czy serwis bedzie opłacalny. Chciałbym cos o podobnej charakterystyce brzmienia bo ogólnie jestem z niego zadowolony. Słucham głównie muzyki elektronicznej i sam produkuje muzykę, czasem uzywam go też przy ogladaniu filmów. Wzmacniacz działa pod kolumnami Klipsch rp 6000f, oraz ze słuchawkami Beyerdynamic dt 770 pro Jest ktoś w stanie coś polecić? Pozdrawiam
-
Scur dołączył do społeczności
-
Mam aktualnie Kolumny Canton 896.2, potrzebuję z nich wydobyć głębszy dół. Aktualnie startowo działają na Cambridge CXA61 u mnie. Dźwięk jest w ogólnej opinii liniowy, nie przesycony w żadną stronę, przestrzenny i ładnie "odrywa się od kolumn" ale może ktoś ma pomysł ws nieco żywszego dołu ?
-
No to niech będą KEF LS50 Meta. Cenowo pasują. Wagowo też, chociaż teraz ATC tracą prymat - 7,5 kg kontra 7,95 LS-ów.
-
Dzisiejsze posty
-
Fajnie by było zobaczyć pomiar charakterystyk dB SPL obu monitorów z tego samego miejsca odsłuchu, w tym samym środowisku odsluchowym. ATC chwalone jest za odtwarzanie wokali czyli ogólnie średnicę, ale nie wynika to z rozwiązań zastosowanych w KEF, które też zbierają pochwały za średnie tony. KEF postawił na koncentryczność przetworników wysoko i średniotonowego czyli koherencję czasową i dobre zszycie pasm, a ATC na uwypuklenie pasma w tym średniotonowym zakresie. Dokladnie to widać na pomiarze "Room avarage" ATC wg procedury A26. Takiego podbicia to nawet lampowe SE nie potrafią 😉 Pozdrawiam. M
-
Spotify ma na to wywalone, a inni mają wywalone na Spotify i to firma na tym nie zarobi Nie kupisz wszystkich płyt, które Ci się podobają
-
Nawiązując do wpisu @M&B Audio Cable dodam, że firma nie tylko srebrem stoi. Miałem okazję przetestować naprawdę dużą część oferty, w tym prototypowe modele analogowych XLR-ów, w których p. Marek niestrudzenie przekładał wtyki na moją prośbę, żebym mógł je wpinać bez zbytniego skręcania kabli. Mnie osobiście z interkonektów ze srebrnymi przewodnikami najbardziej przypadł do gustu Virtuoso, a z miedzianych - Nova. Ten ostatni uważam za taki "sweet spot" w ofercie firmy. W cenie ok. 1500 zł za 2 x 1m dostajemy produkt, który, moim zdaniem, jest ciekawszy niż np. PAD Musaeus czy wszystkie Tellurium z pionu Black (Black II, Ultra Black II i Black Diamond). Bardzo miedziany kabelek tzn. z przyjemnie nasyconą średnicą., ale - uwaga - bez ubitej / zrolowanej góry. Właśnie to połączenie barwnego środka z otwartością sopranów uważam za unikatowe i atrakcyjne. Bas? U mnie w systemie (na tle innych interkonektów): lekko po miękkiej stronie sprężystości. Zdarzało mi się słyszeć kable (również z oferty tej firmy) które podawały dół pasma w bardziej autorytarny sposób, ale wtedy zwykle coś innego mi przeszkadzało i nie mogłem się przekonać do brzmienia jako całości. A tutaj jest spójnie, organicznie, analogowo i naprawdę b. przyjemnie. (Gdyby ktoś pytał - tak, kupiłem).
-
U kolegi @Krafta chyba zastąpiły 🙂.
-
Ciekawy ten trzymetrowy pochłaniacz. Jaki jest orientacyjny koszt czegoś takiego?
-
Ano, wydali 😉 Z kronikarskiego obowiązku dodam, że Guthrie rozpoczął pracę z Pink Floyd nad albumem The Wall w październiku 1978 roku. Ale czy już wtedy na ATC, to nie wiem.
-
Przez Webster.brd · Napisano
Cube Audio Cytat z ich strony: "We are a manufacturer of unique and one of most advanced fullrange speakers in the world. Superb sound that redefines fullrange drivers is finally available speakers in the world. Superb sound that redefines fullrange drivers is finally available for you." -
Zgadzam się z Piotrem. Wyższa cena rodzi większe wymagania. Punkty oddają subiektywną ocenę relacji jakości do ceny, a nie jakość w skali bezwzględnej.
-
Kiedyś w innym wątku też to sugerowałem. Miałem okazję słuchać z Operami - bardzo fajna, dość uniwersalna lampka. (Ewentualnie Unison Research Triode 25 - to model, który sam chętnie bym poznał, bo nie miałem okazji. Ale to jeszcze trochę drożej.) Na pewno, podobnie jak Sławka, bardziej by mnie kusiła prawdziwa lampa niż ciepły tranzystor typu MF M5xi.
-
Rzecz gustu. Gdybym kiedyś szukał innego pieca do swoich Dynek, to na pewno brałbym pod uwagę między innymi używane egz. Accuphase'a, Luxmana czy... Pathosa w klasie A. Niemal równie pewne jest to, że nie patrzyłbym w ogóle na mocne czyste trany w AB. Szanuję takie konstrukcje, ale dynamika, kontrola, czy przejrzystość nie są już na szczycie mojej listy kryteriów.
-
Może takie cudeńko. PrimaLuna Evo 100 Tube Power Amplifier
-
Przez Chyba Miro 84 · Napisano
Wizualnie jednak to nie najlepiej wygląda (dla mnie), dźwiękowo nie oceniam bo nie mam takiego prawa. Gdyby to był mój zestaw to wywaliłbym tą półkę i zastosował węższa dzięki czemu kolumny i suby stałyby sobie obok siebie na podłodze. Co do wykresu ktory namalowałeś... to ze kolumna standartowo jest pochylona i celuje w jakiś punkt na pewnej wysokości nie oznacza ze możesz podnieść ją niwelując ten kąt chcąc doprowadzając do wiązki z wysokotonowki "strzelajacej" dźwiękiem w te samą wysokość i oczekując takiego samego dzwieku całościowego kolumny. Jej inne pochylenie ( mimo ze skierowane na te samą wysokość - uszy słuchacza) oraz wysokość przetworników względem płaszczyzn (w tym podłogi) rozstraja pierwotne zamierzenia producenta (piszę tylko jak to wygląda z technicznej strony). Jednak jesli Tobie to nie przeszkadza/nie czujesz pogorszenia w dźwięku to... pozostaje zostawić to tak jak sie podoba. Wkoncu satysfakcja własna najważniejsza, a nie to co tam sie komuś na forum wydaje ze lepiej. Pozdrawiam i miłych odsłuchów. -
Warto poczekać do października na nowości w takim razie Dzięki, zgłaszam do poprawki Oczywiście jest to konstrukcja SE.
-
@Acoustic Lab, co to za dziwne panele po bokach?
-
-
Dzisiejsze tematy