Skocz do zawartości

Technika lampowa i analogowa

Vintage audio, wzmacniacze lampowe, gramofony i przedwzmacniacze gramofonowe, magnetofony, tunery.


1 033 tematów w tym forum

  1. Wkładka do regi p1

    • 0 odpowiedzi
    • 2k wyświetleń
  2. Wzmacniacz Lampowy

    • 5 odpowiedzi
    • 4,4k wyświetleń
  3. AT LP60 - wymiana wkładki

    • 0 odpowiedzi
    • 10,5k wyświetleń
  4. Feliks Audio i słuchawki

    • 6 odpowiedzi
    • 4,4k wyświetleń
  5. Wkładka gramofonowa

    • 6 odpowiedzi
    • 4,4k wyświetleń
    • 5 odpowiedzi
    • 4,4k wyświetleń
  6. technics SL-1000mk2p

    • 1 odpowiedź
    • 4,6k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 4,7k wyświetleń
  7. gramofon do 500 zł

    • 1 odpowiedź
    • 4,3k wyświetleń
    • 10 odpowiedzi
    • 4,6k wyświetleń
  8. Wycena Rega Planar 3

    • 2 odpowiedzi
    • 3,4k wyświetleń
  9. Marantz 6100

    • 2 odpowiedzi
    • 3,9k wyświetleń
  10. infinity condos Miami fl

    • 2 odpowiedzi
    • 3,5k wyświetleń
  11. Pomoc w wyborze gramofonu

    • 9 odpowiedzi
    • 5,4k wyświetleń
  12. Jaka igła do AT 95 E

    • 6 odpowiedzi
    • 6,1k wyświetleń
  13. Gramofon Technics SL-D20

    • 4 odpowiedzi
    • 7,9k wyświetleń
  14. Aune T1 Mk2

    • 16 odpowiedzi
    • 10,8k wyświetleń
    • 15 odpowiedzi
    • 8,3k wyświetleń
  15. Gramofon do zestawu

    • 22 odpowiedzi
    • 9,7k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 7k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 3,5k wyświetleń
  16. Telefunken STS1

    • 13 odpowiedzi
    • 10,1k wyświetleń
  17. Wymiana "gramofonu" Camry

    • 7 odpowiedzi
    • 4,4k wyświetleń
  18. Gramofon Dual - problem :(

    • 1 odpowiedź
    • 4,1k wyświetleń
    • 69 odpowiedzi
    • 67,3k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Panowie, mam wrażenie, że niektórzy widzą bardzo ostro podział na "pro" i domowe audio. A przecież - jak zauważył już @majkel74 - są to czasem te same marki. A nawet te same modele. Np. wymieniana przeze mnie już kilkakrotnie wytwórnia Telarc korzystała nie tylko z aktywnych, ale też pasywnych kolumn ATC. Te drugie łączone były często ze wzmacniaczami Brystona. Dokładnie te same konfiguracje sprzętowe można spotkać w domowych systemach - szczególnie w UK i Kanadzie. Przykłady da się znaleźć na zagranicznych forach i portalach. I to niekoniecznie dlatego, że ich nabywcy z premedytacją poszukują sprzętu "pro". Oni w ogóle nie muszą myśleć tymi kategoriami - kupują to, bo brzmienie im się podoba (a w kraju produkcji mają trochę korzystniejsze ceny). Podobnie z dzisiejszymi replikami LS3/5A, które ludzie biorą dla ładnej średnicy. Tradycja, mit, studyjny rodowód - to wszystko jest oczywiście jakąś zachętą, ale umówmy się, że większość audiofilów jednak kupuje dźwięk, a nie hasła. Natomiast później, już po zakupie, posiadacze lubią się chwalić tym, że ich paczki przysłużyły się realizacji znanego albumu. Co zresztą jest bardzo ludzkie.  
    • Pamietaj Adam. To młotek, tam nikt się nie patyczkuje. Jakbym Ci pokazal w jakich warunkach pracują te paczki, to nie uwierzylbyś. Ale ja absolutnie ich nie polecam. To dla kogoś kto chcialby posmakowac legendy
    • Te pierwsze bezpiecznik się zjarał. A drugie wyglądają na zmęczone. I na razie dwie stówy € ktoś raczy dać.     W Niderlandach często i w ludzkich pieniądzach.
    • Moja koncepcja jest taka że nie realizatorzy są debilami którzy nie potrafią skleić paru ścieżek tak żeby się tego dało słuchać (choć oczywiście sa wyjątki), tylko współczesny sprzęt - kolumny strojone zazwyczaj w V-ke z brakami na średnicy, do tego krzykliwy dac DS i słaby transport (przecież to tylko 0 i 1ki) tak szatkuje muzykę. Ludzie się zachwycają Stockfishami bo tam zero agresywnych dźwieków i przewalone niskiego środka, muzyka parę ścieżek, brak tempa i na wszystkim zagra  
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...