Skocz do zawartości

Stereo

Wzmacniacze, przedwzmacniacze, końcówki mocy, amplitunery, odtwarzacze CD i plików, przetworniki, kolumny.


16 652 tematów w tym forum

    • 4 odpowiedzi
    • 5,8k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 2,6k wyświetleń
  1. brzmienie jak Musical Fidelity E1

    • 18 odpowiedzi
    • 16,6k wyświetleń
  2. Kolumny podłogowe

    • 11 odpowiedzi
    • 7,7k wyświetleń
    • 10 odpowiedzi
    • 6,6k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 3,2k wyświetleń
  3. Kolumny do Azur 650R

    • 22 odpowiedzi
    • 13,1k wyświetleń
    • 5 odpowiedzi
    • 4k wyświetleń
  4. Gdzie kupić Arcam rDac ?

    • 1 odpowiedź
    • 2,8k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 2,2k wyświetleń
  5. Arcam rDAC obsluga urzadzen

    • 0 odpowiedzi
    • 2,7k wyświetleń
  6. Tonsil Zeus

    • 1 odpowiedź
    • 3,5k wyświetleń
    • 8 odpowiedzi
    • 7,7k wyświetleń
    • 4 odpowiedzi
    • 4,3k wyświetleń
    • 7 odpowiedzi
    • 5,6k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 3,2k wyświetleń
  7. Marantz Superscope R1270

    • 6 odpowiedzi
    • 6,2k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 2,7k wyświetleń
  8. Kolumny do 800zł

    • 2 odpowiedzi
    • 3,5k wyświetleń
  9. Bose?

    • 3 odpowiedzi
    • 4k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 2,5k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 3k wyświetleń
    • 6 odpowiedzi
    • 5,9k wyświetleń
    • 19 odpowiedzi
    • 14,1k wyświetleń
    • 17 odpowiedzi
    • 10,2k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Są już u mnie Monitor Audio Gold 100 5g, nowe (w dobrej cenie). Grają z Roksanem Attessa Integrated. Chwilowo stremuję Wiimem Pro Plus ale niedługo pomyślę o czymś z HDMI (eARC). Kolumny się wygrzewają (do rekomendowanych 200h jeszcze sporo) ale już wiem jaki charakter wstępnie ma ten zestaw w moim pomieszczeniu. A więc wstępne wnioski. Wspaniała dynamika dźwięku, zwartość basu tak dobra jak moim Relu T5i. Jednak jego różnorodność jest dużo szersza, od właśnie punktowego, szybkiego i zwartego (baaardzo przyjemnego, podobnego do tego w Kefach R3 meta) do luźniejszego, celowo obfitszego lecz mimo wszystko wciąż wygaszającego się tak, że czuć jego jakość. Sama scena jest szeroka a przede wszystkim głęboka. Mają znakomitą makrodynamikę i dobrą mikrodynamikę. Tony średnie są przyjemnie zaokrąglone, zmiękczone (tu zdecydowanie macza paluchy wzmacniacz) ale ze sporą ilością informacji. Są nasycone w sposób bliższy "analogowości" (taaak, pojętej w sposób stereotypowy - zaznaczam bo za chwilę klasycznie ostatnio dla tego forum ktoś nie załapie z kontekstu i zabije całą miłą dyskusję) niż cyfrowemu nalotowi (choć ten czasem, rzadko też się ujawnia w gorzej zrealizowanych nagraniach - gorzej i dodatkowo tych eksponujących wysokie). Wokale nie są ukryte, dobrze współgrają z instrumentami rozciągając się między kolumnami i czasem wychodząc przed nie (sporadycznie też za nie przy dłuższych wybrzmieniach).  Sokoro o wysokich.. mnóstwo detali, wdechy i wydechy, ukochane "wooow" Jagera w Gimme Shelter do Patti Smith jest jeszcze lepiej słyszalne a przy tym wciąż naturalne. Nie kłują i nie męczą. Sporo w tym względzie będzie na pewno zależało od wzmacniacza - w innych konfiguracjach czuć np. metaliczny nalot wysokich, który sam z siebie może nie męczy ale u mnie wprawia w irytację swoją nienaturalnością (potrafił być tam gdzie nie powinno go być). Dziękuję za wszystkie rady i polecenia ❤️👌🏼 Niedługo opiszę coś więcej jeśli się coś wyklaruje ciekawego.
    • Ah racja, z rozpędu pomyliłem go z bierzącym AS701  który już cyfrówki posiada...
    • Są jakieś granice... Zapraszam na priv jeśli jesteś poważnie zainteresowany zakupem
    • @tomasz1w powiedz mi w czym ten Tissot jest lepszy od TH? Jak @DiBatonio napisał,  każdy z zegarków  tak samo odmierza nam czas, czy ten Tissot, Zepellin czy Festina lub Seiko.  Każdy kupuje to, co mu się podoba. Już pomijajac kasę. Żeby nawet zegarki zwyzywać od cholery, nie rozumiem.🤔
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...