Skocz do zawartości

Akustyka

Pomieszczenie odsłuchowe, ustawianie kolumn, aranżacja akustyczna, problemy z dźwiękiem.


533 tematów w tym forum

    • 0 odpowiedzi
    • 3,8k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 3,8k wyświetleń
    • 5 odpowiedzi
    • 5,2k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 6,1k wyświetleń
  1. Pytanie o pianki

    • 5 odpowiedzi
    • 5,8k wyświetleń
  2. Standy do Monitor-audio MR2

    • 0 odpowiedzi
    • 3,7k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 3,9k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 5,5k wyświetleń
    • 4 odpowiedzi
    • 6,2k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 5,2k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 8,9k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 6,8k wyświetleń
    • 8 odpowiedzi
    • 6,3k wyświetleń
    • 4 odpowiedzi
    • 9,4k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 4k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 8,3k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 4,3k wyświetleń
    • 4 odpowiedzi
    • 9,4k wyświetleń
  3. "mikrodostrajanie"

    • 0 odpowiedzi
    • 7,4k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 4,2k wyświetleń
    • 48 odpowiedzi
    • 25,6k wyświetleń
  4. problem z basem 1 2 3

    • 54 odpowiedzi
    • 46,1k wyświetleń
    • 4 odpowiedzi
    • 6,3k wyświetleń
  5. Akustyka salon 20m2 1 2 3 4

    • 95 odpowiedzi
    • 56,2k wyświetleń
    • 5 odpowiedzi
    • 6,9k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Może żeby poruszyć bardziej temat,zadaj pytanie. Co wy byście kupili za sprzęt,budżet 150k?
    • Już troszkę osób mi doradziło czy to na tym forum czy na innym - w tej cenie obecne kolumny, które posiadam na przetwornikach SB Acoustic to jednak wyższa półka niż te WHARFEDALE EVO 5.2. Więc raczej na razie pozostanę przy starych monitorach a skupię się na poszukiwaniu jakiegoś wzmacniacza jakiegoś z wycieraczkami w cenie 4-5 tys? W zasięgu?
    • Mój Luxman drapie płyty taką vintage wkładką MC Yamaha MC-4
    • Po dziecięcej fascynacji bardzo wybiórczo słuchanej twórczości Stevie Wondera, Grechuty, ABBA, the Beatles i Deep Purple oraz ówczesnych ejtisowych radiowych hitów, w wieku ok. 12-13 lat wpadłem na ponad dekadę w muzykę elektroniczną. Zacząłem, oczywiście, od JMJ i szczególnie polubiłem Equinox i Magnetic Fields. Dość szybko zdradziłem Francuza dla Greka. Vangelisa cenię do dzisiaj. Z tamtych lat został mi już tylko on i Isao Tomita. I bardzo wybiórczo Klaus Schulze. Niestety, dla Niemca jak i Tangerine Dream, nie cenię wysoko muzyki generowanej przez arpeggiatory bo jest to moim zdaniem dość łatwe i nie wymaga takich zdolności jak np. komponowanie muzyki zaawansowanej harmonicznie z przeplatającymi się liniami melodycznymi. Mniej więcej w wieku właśnie lat 12-13 wszedłem w posiadanie absolutnie unikalnego jak na tamte czasy instrumentu - Yamahy DX11, który moje zainteresowanie muzyką elektroniczną rozkręcił do niebagatelnego poziomu: spędzałem każdą chwilę przy klawiaturze i chłonąłem mistrzów. Jedynie Vangelis był poza moim zasięgiem, żaden to wstyd bo był (jest) poza zasięgiem chyba większości muzyków. Tę Yamahę kupiłem zresztą po latach ponownie, z sentymentu, taka jest dobra (chociaż DX7 lepsza). Obok Korga N1 (którego używam do dziś) i Korga M1 (którego kiedyś kupiłem zafascynowany brzmieniem Closterkeller - zresztą wpakowałem się na scenę i sam go przetestowałem gdy zespół poszedł się bawić po koncercie…;) ) - to najlepsze synthy jake dotykałem. Yamaha DX7 (nieco bardziej rozbudowana DX11) jest ulubionym instrumentem Briana Eno. W późniejszych latach Korgi cenił Vangelis. A jak Vangelis, to jakie płyty dokładnie? Kiedyś L’Apocalypse des Animaux, Heaven and Hell, Opera Sauvage, Soil Festivities. Dzisiaj dodatkowo Beaubourg, Invisible Connections, El Greco. Żaden artysta nie jest ze mną aż tak długo jak Grek. Niedużo wszak brakuje Brianowi Eno, Peterowi Gabrielowi, czy Davidowi Bowie.   Soil Festivities https://tidal.com/album/1610036/u
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...