Skocz do zawartości

Niezbędne audiofilskie dodatki, czyli kable i inne akcesoria


596 tematów w tym forum

    • 78 odpowiedzi
    • 23,3k wyświetleń
  1. Jaki to ma sens

    • 6 odpowiedzi
    • 3,5k wyświetleń
  2. Atlas Ichor OCC

    • 8 odpowiedzi
    • 4,3k wyświetleń
  3. Accuphase - zgodność kabli XLR

    • 3 odpowiedzi
    • 4,6k wyświetleń
  4. melodika BSC2330

    • 22 odpowiedzi
    • 6,7k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 3,2k wyświetleń
    • 18 odpowiedzi
    • 4,8k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 2,9k wyświetleń
    • 8 odpowiedzi
    • 3,6k wyświetleń
    • 4 odpowiedzi
    • 3,8k wyświetleń
  5. JBL bar 3.1

    • 7 odpowiedzi
    • 3,6k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 2k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 6,5k wyświetleń
    • 10 odpowiedzi
    • 3,2k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 3,4k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 4,1k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 3,1k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 2,4k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 2,3k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 4k wyświetleń
  6. Kabel Toslink P.O.F. vs Toslink G.O.F.

    • 0 odpowiedzi
    • 2,3k wyświetleń
  7. Jakie to kable?

    • 4 odpowiedzi
    • 3,1k wyświetleń
    • 14 odpowiedzi
    • 13,6k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 2,8k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 2,9k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Masz rację znacznie ciekawszy jest NSC-333 tym bardziej że jak nie mamy końcówek mocy to NSC222 niepotrzebnie płacimy za przedwzmacniacz wbudowany. Lepiej niech idzie w inne elementy kasa. Wkleję z różnice:   Różnice między Naim NSC 222 a Naim NSC 333, Konstrukcja i przeznaczenie: NSC 222: To wielofunkcyjny przedwzmacniacz strumieniowy z wbudowanym DAC-iem (PCM1791A, oversampling 705,6kHz/768kHz), przedwzmacniaczem analogowym, phono stage MM i wzmacniaczem słuchawkowym. Zaprojektowany jako kompletne centrum systemu hi-fi, które wymaga jedynie wzmacniacza mocy (np. NAP 250) i kolumn. Oferuje wszechstronność (streamer, DAC, przedwzmacniacz, phono). NSS 333: To dedykowany odtwarzacz sieciowy (transport strumieniowy) z wbudowanym DAC-iem, bez funkcji przedwzmacniacza analogowego czy phono stage. Skupia się na streamingu wysokiej rozdzielczości i obsłudze cyfrowych źródeł, z naciskiem na jakość cyfrowego sygnału. Przeznaczony dla systemów, gdzie przedwzmacniacz i wzmacniacz są osobnymi komponentami. Funkcjonalność: NSC 222: Wbudowany przedwzmacniacz analogowy z regulacją głośności (przekaźniki kontaktronowe, precyzyjne rezystory). Wejście phono MM (47k/470pF, 5mV) dla gramofonów. Wzmacniacz słuchawkowy zapożyczony z Uniti Atom Headphone Edition. Wejścia analogowe: 1 x RCA, 1 x 5-pin DIN. Wejścia cyfrowe: 2 x TOSLINK (24-bit/96kHz), 1 x coaxial RCA, 1 x coaxial BNC (24-bit/192kHz, DoP 64Fs). Wyjścia analogowe: 1 x XLR (pseudo-zbalansowane, 7Vrms), 1 x RCA (7Vrms), gniazdo słuchawkowe 6,35 mm. Brak wyjść cyfrowych (np. I2S, coaxial). Sterowanie: aplikacja Focal & Naim, pilot Zigbee, podświetlany regulator głośności, ekran 5,5” kolorowy. Obsługuje platformy: Spotify Connect, Tidal Connect, Qobuz, Apple Music, AirPlay 2, Chromecast, Roon Ready, radio internetowe.     NSS 333: Brak przedwzmacniacza analogowego, phono stage i wzmacniacza słuchawkowego. Skupia się na streamingu i DAC-u, z naciskiem na niskoszumowe sygnały cyfrowe (karta NP800, zbalansowane LVDS). Wejścia cyfrowe: 2 x TOSLINK, 1 x coaxial RCA, 1 x coaxial BNC (specyfikacja podobna do NSC 222). Wyjścia cyfrowe: 1 x coaxial BNC, 1 x coaxial RCA (umożliwia podłączenie do zewnętrznego DAC-a). Wyjścia analogowe: 1 x XLR, 1 x RCA (brak danych o mocy wyjściowej, ale podobne do NSC 222). Sterowanie: aplikacja Focal & Naim, pilot Zigbee, ekran 5,5” kolorowy. Obsługuje te same platformy co NSC 222, ale z lepszą optymalizacją cyfrową (niższy jitter). Uwagi: NSC 222 jest bardziej wszechstronny dzięki funkcjom analogowym, a NSS 333 specjalizuje się w streamingu i cyfrowym przetwarzaniu.   Specyfikacja techniczna: NSC 222: Przepustowość: PCM 32-bit/384kHz , DSD128. Zasilanie: Wbudowany zasilacz liniowy (transformator toroidalny) + SMPS dla trybu czuwania (0,5W). Opcjonalny zewnętrzny zasilacz NPX 300 (deaktywuje wewnętrzny, redukuje szumy). THD: Linia 0,0025% @1kHz , cyfrowe 0,0035% @0dBFS . SNR: Linia 104dB, cyfrowe 102dB (A-ważone, 0dB). NSS 333: Przepustowość: PCM 32-bit/384kHz, DSD128. Zasilanie: Wbudowany zasilacz liniowy, z opcją NPX 300 (możliwość podłączenia dwóch NPX 300 dla sekcji cyfrowej i analogowej). Karta strumieniowa NP800 z LVDS dla niższego poziomu szumów. Brak danych o THD i SNR, ale recenzje sugerują lepszą przejrzystość i niższy jitter niż w NSC 222. Uwagi: NSS 333 ma bardziej zaawansowaną sekcję cyfrową (optymalizacja sygnału, niższe szumy), ale NSC 222 nadrabia wszechstronnością.   Zasilanie i skalowalność: NSC 222: Wbudowany zasilacz liniowy z transformatorem toroidalnym, z opcją NPX 300 dla poprawy jakości dźwięku. NSS 333: Również wspiera NPX 300, z możliwością użycia dwóch zasilaczy (jeden dla sekcji cyfrowej, drugi analogowej), co daje większą skalowalność w systemach high-end. Uwagi: NSS 333 oferuje potencjalnie wyższą jakość dźwięku z podwójnym NPX 300, ale wymaga większej inwestycji.     Design i budowa: NSC 222: Aluminiowa obudowa (20 mm front, 5 mm płyty), szczotkowana i anodowana, z radiatorem. Waga: 11 kg. NSS 333: Podobna obudowa, ale lżejsza (ok. 7 kg, brak danych dokładnych). Skupia się na sekcji cyfrowej, z mniejszą liczbą komponentów analogowych. Uwagi: NSC 222 jest bardziej masywny ze względu na dodatkowe funkcje (przedwzmacniacz, phono). Pozycja w hierarchii Naim: NSC 222: Seria 200, niższa półka w linii New Classic, ale wszechstronna dzięki funkcjom przedwzmacniacza. NSS 333: Seria 300, wyższa półka, specjalizująca się w streamingu i DAC-u, z lepszą jakością cyfrową.   Niestety cena jest  mocno obciążająca, nie łatwa do akceptacji ....  
    • Nie miałem przyjemności. Znajomi z salonów audio chwalą sobie nowego Naima ale tego oczko wyżej  tj. NSS 333 czy jakoś tak. Gdy już całkiem mi odbije to właśnie tego grajka sprawdzę bo ładny jest   
    • A jakie masz opinie o tych które rozważam  np Matrix NT-1 , Naim NSC-222 ? ( ostatnie linijki mojego postu )
    • Dla mnie z tych drogich grajków przyjemnie grał Audiolab 9000N.  No ale cena absolutnie hi endowa więc trzeba czekać na promki. Z drożyzny jeszcze Cyrus wypuścił  streamer Cyrus 40ST ale diabli wiedzą kto to będzie miał u nas w dystrybucji. 
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...