Cała aktywność
Strumień aktualizowany automatycznie
- Ostatnia godzina
-
4800zł + wysyłka.
-
Na miejscu klienta, zgłosiłbym to do prokuratury z art. 286 kk. Art. 286. Oszustwo § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. Dodatkowo, fakt zastraszania klienta prawnikiem i proponowania mu drogi sądowej, zostawiam bez komentarza.
-
Tomasz Kluczynski zaczął obserwować WiiM Vibelink
-
Spróbuj innym kablem ,powinno być lepiej. Najlepiej parą interkonektów, ewentualnie kablem koaksjalnym.
-
Małżeństwo najwyższą, usankcjonowaną prawnie, formą kurewstwa?
-
Zawsze będzie różnica między korekcją a trybem Direct lub pominięciem korekcji, co dla kogo lepsze trzeba samemu ocenić. Ty jeżeli cały czas słuchałeś bez korekcji to teraz potrzebujesz chwili aby się przyzwyczaić. Po korekcji dźwięk jest bardziej wyrównany, to co wzmacniało pomieszczenie jest wyhamowane i można odnieść wrażenie że dźwięk jest przytłumiony. Jak miałem Marantz-a to dźwięk skorygowany przez Audyssey tak mi się nie podobał że miałem go wyłączony. Dirac i tak pozwala na dość swobodne i dokładne regulowanie pasma. Ale można odnosić wrażenie że jest jakby "przytępiony". W tym miejscu właśnie spotykamy się z tym co jest zmierzone i skorygowane (zakładając że wyliczona korekcja jest poprawna) a tym co nam się podoba. Ludzie zmieniają sprzęty jak głośniki, wzmacniacze i każdy z nich gra inaczej ale tylko niektóre spasują się z "stałym" elementem układanki czyli naszym pomieszczeniem i gustem. Tutaj ma pomóc właśnie korekcja tyle że z tym też różnie bywa w odczuciach. No i sporo zależy od pomieszczenia - w pomieszczeniu niezaadaptowanym korekcja przyniesie lepszy rezultat / efekt względem pomieszczenia chociaż w miarę zaadaptowanego, które powiedzmy bez korekcji nie wzbudza zbytnio rezonansów, pogłosu itp. a po korekcji dźwięk może wydawać się bardziej stłumiony, mniej dynamiczny. Najlepiej byłoby zrobić pomiar REW-em, później zrobić Dirac-a i znowu zmierzyć REW-em wtedy widziałbyś przed i po zmierzone, bo sam Dirac pokazuje pomiar i wyliczony efekt po zastosowaniu korekcji co nie znaczy że dokładnie tak jest w rzeczywistości. Ja mam np. nietypowy (nie płaski) sufit 3 przeciwległe skosy pod innym kątem i kawałek płaski równoległy do podłogi więc jestem w 90% przekonany że to co Dirac pokazuje po kalkulacji w rzeczywistości może brzmieć nieco inaczej - raczej do algorytmu brali pod uwagę sześcian a nie "dziwadło" z jedną powierzchnią totalnie "połamaną". Może kiedyś się skuszę i pobawię REW-em, ale gra mi dobrze, jestem zadowolony to co będę sobie robił stres że tu jeszcze górka a tu dołek 🙂.
-
Pierwsze wrażenia: lubię ProAc D2R. Jak ktoś ceni sobie brzmienie ATC SCM7 to D2R się nie rozczaruje.
-
Jeśli macie taki zapis w swoim regulaminie i na jego podstawie odrzucacie możliwość zareklamowania produktu, to przykro mi, ale jest to klauzula niedozwolona. Żaden wewnętrzny regulamin sklepu nie ma wyższości nad ogólnie przyjętymi przepisami prawa. Taki zapis jest nieważny. Kupujący nie ma obowiązku sprawdzania towaru przy kurierze (ani nawet po 2-3 godzinach od doręczenia) i spisywania od razu protokołu szkody. Przecież to jest często nierealne. Do reszty nie będę się odnosił.
-
Aczkolwiek, to Rosenberg może skutecznie skłonić do sprzedania gitary ☹️
- Today
-
Ja też nie. A ja rozumiem. Bo miałem odwrotną sytuację, bo to salon zgłosił mi uszkodzenie zwróconego wzmacniacza 3 dni po przyjęciu paczki. I najgorsze jest to, że w ogóle nie chcieli ze mną gadać na temat jakiegoś kompromisu czy rozwiązania. Tylko zablokowali kasę. Jasne, że możesz iść do rzecznika praw, czy sądu, ale twoje osiem tysięcy jest na ich koncie. Taka różnica Parę razy coś kupowałem z Top-Hi Fi, kilka razy wypożyczałem, ale z osobistym odbiorem i takim też zwrotem. Żadnych problemów nie miałem. Jeszcze się powtórzę: nie znam sprawy, ale ja już zawsze robię tak: kurier tylko kiedy jestem w domu, dostaje człowiek na piwko, czeka te 5 minut aż wszystko sprawdzę i śpię spokojniej. Polecam.
-
DanDanio zaczął obserwować WiiM Vibelink
-
Cześć mam pytanie i prośbę o pomoc w konfiguracji WiiM Vibelink . podłączyłem wczoraj świeżo zakupiony Vibelink do WiiM Ultra wejściem optycznym i jakość dźwięku jest fatalna oczywiscie próbowałem zmienić ustawienia EQ z pozycji aplikacji WiiM Home , ale efekt jest żaden . wcześniej korzystałem z taniego wzmacniacza Fosi i grał naprawdę bardzo ładnie. Głośniki to Wilson Raptor 5 .
-
-
Jesteś konsekwentny: jeśli kotwica na przykrótkim łańcuchu ściągnie nas niżej, to przyda się peryskop. Albo i dwa.
-
Tu masz prawdziwą kotwicę. A w temacie wątku. Te mi się kiedyś niesamowicie podobały. https://audiocostruzioni.com/en/prodotto/bw-801-nautilus/
-
DanDanio dołączył do społeczności
-
Jak dla mnie odpowiedź zamiast po prostu z sklepu - działu reklamacji jest czymś innym niż odpowiedź od “radcy prawnego”. Tak jakbyście po prostu stwierdzili, że lepiej od razu postraszyć. To, że pytałem czy głośnik zostanie wysłany było stricte związane z tym, że wasz regulamin zakłada niezwłoczną przesyłkę po podpisaniu umowy, a tego nie zrobiliście, bo zasłanialiście się tym że jednak produkt musi być pierw opłacony, więc ten haczyk na niezwłoczną wysyłkę od razu po podpisaniu umowy też niezgodny z rzeczywistością. Tylko w tym kontekście pisałem, ale również się zasłanialiście swoim regulaminem. najwyraźniej wyszliście z założenia, że głośnik uległ uszkodzeniu na jakiejś dzikiej imprezie, tak jak wasz radca prawny przyczepił się do tego, że w mailu pisałem o wgniecionej membranie, a na karcie reklamacyjnej dopisałem luźne pokrętło od pilota, zabrudzenia i ryski świadomie insyuunujac ze szukam problemów “na siłę”. Jesli dla was problemem jest to, że klient pyta się kiedy towar zostanie wysłany, to myślę że o czymś świadczy. Poza tym na pytanie dlaczego - skoro wszystko jest nowe, to karton w środku jest brudny i zdarty nadal nie odpowiedzieliście. Zasłanianie się tylko tym, że mogłem otworzyć paczkę przy kurierze, a brak wiary w to, że głośnik był otwarty po tym jak wróciłem z wyjazdu jest delikatnie mówiąc żenujący. Nie wszyscy na świecie kierują się potrzebą wykorzystania drugiego człowieka. P.S. caly czas pisze, ze karton na rogach jest zgnieciony i prawdopodobnie to wywołało uszkodzenia, co wielokrotnie sugerowałem w mailu, że prawdopodobnie jest to wina przewoźnika, natomiast po zobaczeniu stanu kartonu, który twierdzicie ze jest nowy, a jest w środku okropnie brudny miałem prawo pomyśleć, że nie jest to nowe. Prosze nie używać stwierdzeń ze to “uszkodzenia powstałe przy użytkowaniu” bo jeśli tak jest, to głośnik jest używany zgodnie z przeznaczeniem i tym bardziej powinniście uznać reklamację jeśli przy zwykłym użytkowaniu membrana ulega wklęśnięciu. Głośnika nawet nie przyjęliście, paczka była gotowa do wysłania i bez jakiejkolwiek ekspertyzy wysłaliście swojego radcę prawnego z decyzją, że reklamacja odrzucona, nawet nie konsultując pewnie niczego z przewoźnikiem, tylko założyliście że głośnik doznał uszkodzeń bo “majowka”, mimo że otwarty został dopiero w poniedziałek. Nie rozumiem dlaczego prosiliście mnie o wysłanie zdjęcia kartonów na maila, skoro później i tak stwierdziliście że to znaczenia nie ma. Jak dla mnie jest to dziwne. Myślę również że bardziej nieracjonalne jest zakładanie, że coś z tym głośnikiem zrobiłem i żądam nowego, niż to że nie mogłem otworzyć paczki przez weekend. Bo szczerze mówiąc zależało mi na odbiorze paczki jeszcze przed moim wyjazdem. Nie chodzi mi tu o szkalowanie sklepu czy niszczenie opinii, bo wnioski można wyciągnąć samemu i na swoim doświadczeniu, celem mojego posta było zapytanie co o tym myślą inni użytkownicy forum.
-
§ 3. Jeżeli rzecz sprzedana ma zostać przesłana przez sprzedawcę kupującemu będącemu konsumentem, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego z chwilą jej wydania kupującemu. Za wydanie rzeczy uważa się jej powierzenie przez sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. Postanowienia mniej korzystne dla kupującego są nieważne. Ale to wasz kurier, czyli wy odpowiadacie. Pytanie podstawowe: kto waszym zdaniem "użytkował" opakowanie?
-
Z tego co kojarzę mój kolega, dysponujący osobnym pokojem odsłuchowym, testował te pułapki i tak jak pisze Rafał na czas pogłosu na niższym basie niestety one nie zadziałały. Pytanie tylko co kolega @jaknb chce uzyskać, wstawiając te pułapki. Zmniejszyć średni czas pogłosu czy uspokoić najniższy bas.
- 1 791 odpowiedzi
-
- akustyka
- aranżacja akustyczna
- (i %d więcej)
-
Ciekawe tematy. Nie wyrokuje bo nie znam sprawy dokładnie, ale nie rozumie do końca opisywania tego tutaj. Jeśli autor wątku jest pewny swego to powinien sprawę założyć lub udać się do rzecznika praw konsument jeśli sprzedawca go olewa. Bo jak się okaże że ściema leci lekka to sklep powinien podać kolegę o działanie na szkodę i pociągnąć do odpowiedzialności karnej. Dorośli jesteśmy pamiętajmy że to nie jest tak do końca że klient to nasz Pan i każdy ma mu służyć
-
Jamy Jaskinie czy po prostu pokoje Audiofila
topic odpisał Chyba Miro 84 na MarcKrawczyk w Audiofile dyskutują
Niesamowicie dużo jest tu zestawów na jednych i tych samych paczkach AN 🤔 - chyba muszą być naprawdę dobre -
Poniżej wklejam wykres odpowiedzi częstotliwościowej monitorów. Wg strony top hi fi grają one już od 30 Hz ale jak widać z grafiki, ze sporym spadkiem. Natomiast dalej jest podbicie, które swój pik ma na 100 Hz. Jeśli masz w swoim niewielkim pokoju spadek w tym zakresie to takie strojenie może być korzystne. Generalnie takie strojenie chyba daje właśnie poczucie "audiofilskości" monitorów. Czyli więcej ciepła niż szczegółów. Ale wszystko wyjaśni się już wkrótce 😉.
-
Witam posiadam arcam avr 11 do którego były dołączone dwa kable zasilające jeden z wtyczką na polski rynek (kabel o mniejszym przekroju) oraz z wtykiem uk (kabel o grubszym przekroju). proszę mi powiedzieć czy w samym kablu może być jakaś różnica ? Na tą chwilę korzystam z kabla z wtykiem uk (ten grubszy) jednak i tak podpinam adapter żeby wpiąć do gniazdka (więc na logikę jakaś strata jest) i stąd moje pytanie czy może być jakaś różnica w dźwięku ? Czy może lepiej dokupić jakiś lepszy kabel zasilający tego arcama z już gotowym wtykiem na PL I czy da to jakąś różnicę ? ewentualnie czy możecie polecić jakiś kabel ?
-
Wygrałeś
-
Szanowny Panie, niestety podaje Pan nieprawdę - nie pisała do pana żadna kancelaria w naszym imieniu, tylko prokurent samodzielny spółki, ujawniony w KRS. Proszę dobrze przyjrzeć się pieczęci na piśmie. Jak widać próbuje Pan wywołać wrażenie, że nasza spółka straszy klientów kancelariami prawnymi, co jest fałszem. Tak jak pisaliśmy, jeżeli uważa Pan, że zostały naruszone Pańskie prawa, to proszę skierować sprawę do sądu, a nie zarzucać nieuczciwość, bo szkaluje Pan nasze dobre imię. Odnieśliśmy się do wszystkich przez Pana zgłoszonych rzekomych wad, a nie tylko do stanu kartonu. Najlepiej niech Pan opublikuje skan naszej odpowiedzi na forum. W maju minęło 10 lat odkąd współpracujemy ze spółką Devialet i nigdy nie było przypadku, aby w fabrycznie zapakowanym opakowaniu znalazło się porysowane lub wgniecione urządzenie. Tym bardziej, że Pana głośnik był dodatkowo fabrycznie włożony w materiałowy pokrowiec i obłożony szczelnie wypełniaczem dopasowanym do kształtu głośnika. Posiadamy korespondencję e-mailową, z której wynika, że zależało Panu na jak najszybszym wysłaniu i doręczeniu głośnika. Najpierw Pan pisał 29 kwietnia, czy otrzyma go Pan przed 1 maja. Potem dwa razy pisał Pan 30 kwietnia, czy już wysłaliśmy głośnik. Najwyraźniej zależało Panu, żeby skorzystać z głośnika w czasie majówki. Głośnik dotarł do Pana 2 maja o godz. 12:22 i co, nie otworzył go Pan przez 3 dni, aż do poniedziałku 5 maja, kiedy o 12:33 wysłał Pan nam reklamację? Pan wybaczy, ale to delikatnie mówiąc mało wiarygodnie brzmi - głośnik jest wart 13.000 zł. Racjonalnie, nawet jak Pan nie otworzył przesyłki przy kurierze, to powinien Pan to zrobić 2-3 godziny później i od razu przesłać nam e-maila, że są problemy z urządzeniem. Niestety, z art. 548 Kodeksu cywilnego jasno wynika, że za to co się dzieje z zakupioną rzeczą po jej odbiorze (uszkodzenia lub utrata) odpowiada nabywca, a nie sprzedawca, czy kurier. Przesłał Pan zdjęcia, z których wynika, że głośnik ma rysy i wgniecenie - to nie są wady, tylko uszkodzenia mechaniczne powstałe przy użytkowaniu. Ponadto w naszym regulaminie jest jasno napisane, że klient ZOBOWIĄZANY JEST sprawdzić towar przy kurierze, także w środku. Czytał Pan ten regulamin, bowiem wcześniej (przed wysyłką) jeszcze o nim z nami Pan dyskutował. Co więcej, składając zamówienie w sklepie internetowym zaznaczył Pan okienko potwierdzające zaznajomienie się z regulaminem. Trudno zrozumieć, dlaczego w takich okolicznościach nie potrafi Pan dostrzec winy w swym własnym postępowaniu, tylko wypisuje Pan bezpodstawnie na forum, że został Pan pokrzywdzony przez nieuczciwą firmę.
-
Tak, to może być jedyny problem. Pytanie jak są „ustawione” na basie. Trzeba sprawdzić. Chcesz być „ kszestnym” ? Będę zaszczycony Dobra, zrywam się z roboty bo może kurier zjawi się szybciej niż rano planował. Siła wyższa
-
Dzisiejsze posty
-
Na miejscu klienta, zgłosiłbym to do prokuratury z art. 286 kk. Art. 286. Oszustwo § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. Dodatkowo, fakt zastraszania klienta prawnikiem i proponowania mu drogi sądowej, zostawiam bez komentarza.
-
Przez Tomasz Kluczynski · Napisano
Spróbuj innym kablem ,powinno być lepiej. Najlepiej parą interkonektów, ewentualnie kablem koaksjalnym. -
Zawsze będzie różnica między korekcją a trybem Direct lub pominięciem korekcji, co dla kogo lepsze trzeba samemu ocenić. Ty jeżeli cały czas słuchałeś bez korekcji to teraz potrzebujesz chwili aby się przyzwyczaić. Po korekcji dźwięk jest bardziej wyrównany, to co wzmacniało pomieszczenie jest wyhamowane i można odnieść wrażenie że dźwięk jest przytłumiony. Jak miałem Marantz-a to dźwięk skorygowany przez Audyssey tak mi się nie podobał że miałem go wyłączony. Dirac i tak pozwala na dość swobodne i dokładne regulowanie pasma. Ale można odnosić wrażenie że jest jakby "przytępiony". W tym miejscu właśnie spotykamy się z tym co jest zmierzone i skorygowane (zakładając że wyliczona korekcja jest poprawna) a tym co nam się podoba. Ludzie zmieniają sprzęty jak głośniki, wzmacniacze i każdy z nich gra inaczej ale tylko niektóre spasują się z "stałym" elementem układanki czyli naszym pomieszczeniem i gustem. Tutaj ma pomóc właśnie korekcja tyle że z tym też różnie bywa w odczuciach. No i sporo zależy od pomieszczenia - w pomieszczeniu niezaadaptowanym korekcja przyniesie lepszy rezultat / efekt względem pomieszczenia chociaż w miarę zaadaptowanego, które powiedzmy bez korekcji nie wzbudza zbytnio rezonansów, pogłosu itp. a po korekcji dźwięk może wydawać się bardziej stłumiony, mniej dynamiczny. Najlepiej byłoby zrobić pomiar REW-em, później zrobić Dirac-a i znowu zmierzyć REW-em wtedy widziałbyś przed i po zmierzone, bo sam Dirac pokazuje pomiar i wyliczony efekt po zastosowaniu korekcji co nie znaczy że dokładnie tak jest w rzeczywistości. Ja mam np. nietypowy (nie płaski) sufit 3 przeciwległe skosy pod innym kątem i kawałek płaski równoległy do podłogi więc jestem w 90% przekonany że to co Dirac pokazuje po kalkulacji w rzeczywistości może brzmieć nieco inaczej - raczej do algorytmu brali pod uwagę sześcian a nie "dziwadło" z jedną powierzchnią totalnie "połamaną". Może kiedyś się skuszę i pobawię REW-em, ale gra mi dobrze, jestem zadowolony to co będę sobie robił stres że tu jeszcze górka a tu dołek 🙂.
-
Pierwsze wrażenia: lubię ProAc D2R. Jak ktoś ceni sobie brzmienie ATC SCM7 to D2R się nie rozczaruje.
-
Jeśli macie taki zapis w swoim regulaminie i na jego podstawie odrzucacie możliwość zareklamowania produktu, to przykro mi, ale jest to klauzula niedozwolona. Żaden wewnętrzny regulamin sklepu nie ma wyższości nad ogólnie przyjętymi przepisami prawa. Taki zapis jest nieważny. Kupujący nie ma obowiązku sprawdzania towaru przy kurierze (ani nawet po 2-3 godzinach od doręczenia) i spisywania od razu protokołu szkody. Przecież to jest często nierealne. Do reszty nie będę się odnosił.
-
Aczkolwiek, to Rosenberg może skutecznie skłonić do sprzedania gitary ☹️
-
Jasne, masz całkowitą racje przedmówco. Nauczka dla mnie - temat zamknięty, głośnik działa, a z usług hi-fi i tak pewnie będę korzystał bo pomimo tej sytuacji uważam że to mimo wszystko dobry sklep, kazdy błędy popełnia. Tyle i aż tyle, dzięki wszystkim za odpowiedz.
-
Przez Audio Autonomy · Napisano
Świetna inicjatywa. Trzymam kciuki -
Przez Grzesiek202 · Napisano
Ja też nie. A ja rozumiem. Bo miałem odwrotną sytuację, bo to salon zgłosił mi uszkodzenie zwróconego wzmacniacza 3 dni po przyjęciu paczki. I najgorsze jest to, że w ogóle nie chcieli ze mną gadać na temat jakiegoś kompromisu czy rozwiązania. Tylko zablokowali kasę. Jasne, że możesz iść do rzecznika praw, czy sądu, ale twoje osiem tysięcy jest na ich koncie. Taka różnica Parę razy coś kupowałem z Top-Hi Fi, kilka razy wypożyczałem, ale z osobistym odbiorem i takim też zwrotem. Żadnych problemów nie miałem. Jeszcze się powtórzę: nie znam sprawy, ale ja już zawsze robię tak: kurier tylko kiedy jestem w domu, dostaje człowiek na piwko, czeka te 5 minut aż wszystko sprawdzę i śpię spokojniej. Polecam. -
Cześć mam pytanie i prośbę o pomoc w konfiguracji WiiM Vibelink . podłączyłem wczoraj świeżo zakupiony Vibelink do WiiM Ultra wejściem optycznym i jakość dźwięku jest fatalna oczywiscie próbowałem zmienić ustawienia EQ z pozycji aplikacji WiiM Home , ale efekt jest żaden . wcześniej korzystałem z taniego wzmacniacza Fosi i grał naprawdę bardzo ładnie. Głośniki to Wilson Raptor 5 .
-
Bez uziemienia? Cóż za amatorszczyzna 😁
-
Jesteś konsekwentny: jeśli kotwica na przykrótkim łańcuchu ściągnie nas niżej, to przyda się peryskop. Albo i dwa.
-
Tu masz prawdziwą kotwicę. A w temacie wątku. Te mi się kiedyś niesamowicie podobały. https://audiocostruzioni.com/en/prodotto/bw-801-nautilus/
-
Dzisiejsze tematy