Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Tyle że w sprawie klasyków trzeba zdawać sobie sprawę że kupując nabywasz wraz z jego wiekiem te wszystkie lata niedojrzałości motoryzacji plus w przypadku Mustanga śruby o nie metrycznych rozmiarach...

Jest dużo współczesnych konstrukcji wzmacniaczy i samochodów które są dobre, nietuzinkowe i cieszą oko, ucho i kierowcę. Życie jest zbyt krótkie na brzydkie kobiety i wolne samochody i słaby sprzęt HiFi 😁

Napisano
1 minutę temu, Inferno napisał:

Tyle że w sprawie klasyków trzeba zdawać sobie sprawę że kupując nabywasz wraz z jego wiekiem te wszystkie lata niedojrzałości motoryzacji plus w przypadku Mustanga śruby o nie metrycznych rozmiarach...

stałeś kiedyś przy mustangu jak "zagrał" ? 👿😎:D

To że odpalenie formuły jeden to jak start f16 + 10 wyjących dziewic to i tak jest mniejsza przyjemność niż mustang.....

Napisano

Kiedyś, dawno temu w wakacje dorabiałem sobie u mechanika który się specjalizował w sprowadzaniu i naprawie Amerykańców 🙂 rozrusznik z dobrego Camaro dziś spokojnie napędzi tego Priusa 😏

To jeszcze te czasy kiedy miałem zamiar z ogólniaka MatFiz zostać mechanikiem. Dzisiaj tylko z synami crossy w garażu naprawiamy.

Napisano

No i Panowie o to chodzi. Inferno z tymi kobietami i samochodami to wlasnie o to chodzi. A inni niech sobie grają na...dopiszcie sobie co chcecie ;)

Mustangi fajne choc wolę challengera, a tak wogóle to europejską motoryzację. Kilkoma samochodami jeździłem, rowniez w stanach i tym bardziej polubilem samochody ze starego kontynenu. Ale popatrzeć...jak najbardziej :).

Napisano

Dziś miałem przystart nowego mustanga v8 z przerobionym wydechem , no robi wrażenie ;)  jak się widzi w lusterku

Najlepszym rywalem dla "analogowego" mustanga jest tesla , elektryk zniszczy mustanga , tylko nie będzie podczas wyścigu emocji , jakie dostarcza silnik v8 trzęsąc całym pojazdem :P 

Napisano

Panowie.....to nie są wbrew temu co sądzą ludzie auta do zapierda******.

Mustang Mach 1 z 72r ma z tyłu bębny, a z przodu tarcze jak w Seicento......mój ( powiedzmy że jestem współwłaścicielem, żeby nie było.....) ma silnik 7,5L rozkrecony do 485KM i mimo że ma możliwości, mimo że podnosi przód do góry przy mocnym starcie to tym się jeździ 80km/h.

Jeśli ktoś myśli że te auta są do ,,zabawy" jak BMW 3 z 99r to może przy okazji odpalić taka Lorkę jak ma Witold i zarzucić disco polo popijając zimnego browara z plastikowej butelki.

Do żadnego auta do ,,rozrywkowej jazdy" nie będą machac ludzie na ulicy, nikt wam nie pokaże kciuka w górę mijając Cię na ulicy, a ludzie nie będą zawracać na najbliższym skrzyżowaniu aby podjechać do zaparkowanego samochodu i zrobić sobie z nim zdjęcia......... ludzie potrafią podjechać na myjnię w momencie jak sprzątasz w samochodzie aby o nim pogadać i obejrzeć.

Przez pierwszy tydzień posiadania tego auta czułem się jak gwiazda rocka 😂😂

Chcesz być anonimowy.......kup Priusa 😂

31 minut temu, Kubakk napisał:

 

Najlepszym rywalem dla "analogowego" mustanga jest tesla , elektryk zniszczy mustanga , tylko nie będzie podczas wyścigu emocji , jakie dostarcza silnik v8 trzęsąc całym pojazdem :P 

Racja...... miałem przyjemność jechać teslą która ma 3,7 sekundy do setki

Tylko...... brakuje tego "czegoś"...... chyba tego samego co mają lampy a nie ma tranzystor.

Napisano

A ja Wam powiem, ze i tutaj jestem wszechstronny i tolerancyjny. Jesli staną sie realne auta elektryczne to przesiadę się od razu do elektryka. Jeździłem i podoba mi się. Teraz jezdżę starymi samochodami i w nic posredniego typu hybryda nie wsiadę. Narazie zabawa i fun, a później....tez zabawa. No i w pomiarach Tesla wypada dobrze. Wiekszy odstęp s/n ;).

I jeszcze taka refleksja. Czy wywaliłbyś Kamil Lorkę bo ktoś ją przemierzyl i stwierdził, że w pomiarach jest gorsza od bylejakiego trana? Brzydka, grzeje się, cięzka. I ktoś Ci mowi, ze to przestarzale jest. Odpalasz i.... wcale tak źle nie jest... wiec co z tymi pomiarami?....

Napisano

Witoldzie......jest średniej urody - to fakt 😊

Jest ciężka - dobrze, że u Romka jest winda 😂

Grzeje się......po 15 minutach grania niemal parzyła jak ja podnosiłem 😊

Czy bym ja wywalił ?????

Odpowiem tak:

Nie wiem kiedy usłyszę Maxa Richtera (fajna ta płyta @RoRo - leci u mnie od 17.00 do tej pory 😁😁) tak ,,żywo" - chyba na koncercie.

Co mam powiedzieć.......może się kiedyś takiego sprzętu dorobię 😁

Napisano

No właśnie. I dlatego w ten, a nie inny sposób reaguję na pomiary, wykresy itd. Przeważnie ludzie przytaczajacy je nie mają zielonego pojecia o czym piszą. 

A sprzęt z lepszymi wynikami też mam. Ale wcale to nie jest tak, że go wolę sluchać.

A samochody muszą mieć duszę, bo w zwykłą mydelniczkę się nie przesiądę.

Napisano

@audiowit dla mnie auto musi zap......ć, skutecznie hamować i trzymać trakcje taką stricte mechaniczna z dobrze działającego zawieszenia. Jak robi to wszystko to już mnie nie obchodzi marka czy kolor 👌 I chyba w sprzęcie mam podobnie bo Cyrus do piękności nie należy 😐

Napisano
1 godzinę temu, audiowit napisał:

I dlatego w ten, a nie inny sposób reaguję na pomiary, wykresy itd. Przeważnie ludzie przytaczajacy je nie mają zielonego pojecia o czym piszą. 

W takim razie kto ma?🤔

Napisano
9 godzin temu, audiowit napisał:

I dlatego w ten, a nie inny sposób reaguję na pomiary, wykresy itd.

Wszystko wg. mnie zależy na jakim poziomie operujemy , jeżeli mowa o podjęciu się adaptacji akustycznej Metropolitan Opery to fakt było by z tym ciężko , ale we własnych czterech ścianach  pewne rzeczy uwidocznione na wykresach mają bezpośrednie przełożenie na to co słyszymy i łatwo je interpretować / w wątku o Dirac Live wstawiłem wykresy , bas bez korekcji podbity, po nie/ .  

Napisano
4 godziny temu, audiowit napisał:

Tomek ale to interpretacja na poziomie wysokich za mało gornego srodka za duzo, a nie na poziomie narastania ataku, ostrosci źródeł czy czytelnosci kolejnych planów. Takie trochę przedszkole...

Zgodzę się , że powinno się równać do najlepszych / patrz weteranów audio/ , bo od nich się można nauczyć . Tylko sam wiesz , że nauka w audio to proces i od czegoś trzeba zacząć.  Odnoszę wrażenie , że na tym forum nawet jeżeli zaczynamy od "przedszkola" ,to jednak darzymy do poznawania tego świata audio, albo w sposób empiryczny, albo męcząc niektórych forumowiczów jak choćby Ciebie , @Bartek z Mega-Acoustic czy @Audio Autonomy. Nie ma tu zbyt wielu postów w stylu płomiennych opisów poszerzenia sceny , ciepła , zimna , itp. i potem nie następuje nic , żadna refleksja , nawiązanie , drążenie tematu , szukania przyczyn , za to takie wypowiedzi są nagminne na AS :) , więc chyba nie jest tak źle. Należy zadawać pytania i szukać odpowiedzi , nie bać się pisać ,ale też potrafić  przyznać do błędu ,czy też weryfikować poglądy lub wcześniejsze opinie / nie takie dogmaty już legły w gruzach na tym świecie :) ja gdyby nie jeden eksperyment z listwą do dzisiaj bym twardo twierdził , że wszystkie końcówki mocy brzmią tak samo , bo dostarczają prąd i już :) , teraz wiem , że tak nie jest  /. Każda z piszących tu osób jest na innym poziomie wiedzy elektronicznej , akustycznej, osłuchania i to w sumie jest wspaniałe , bo możemy się od siebie / i to darmo :) / uczyć. A' propos poziomów , raz w życiu byłem bodajże w Poznaniu na spotkaniu audiofili i nie zapomnę rozmowy dwóch sympatycznych gości na temat brzmienia systemów , za nic nie mogli się dogadać , dyskusja wrzała , padały ostre argumenty, a na koniec się okazało , że jeden jegomość mówił o brzmieniu swojej Accuphase E-550, a drugi o swojej Yamaszce RN-303 :)     

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...