Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Hej buduje swój pierwszy system kina domowego i zastanawiam się jakie dac kolumny za kanpę, gdzie od głowy do ściany mam jedynie 80 centymetrów wolnej przestrzeni. Jeden z głośników będzie stety lub niestety w rogu ściany. Obecnie mój system posiada trzy głośniki od Klipsch i są to: Frontowe Klipsch RP-600M II oraz Centralny Klipsch RP-500C II Jakie dać za kanapę, które cenowo będą podobne do tych, które już posiadam? 2.jfif 1.jfif
  3. @Martin Gora jak nie masz "ciśnienia" koniecznie na kino to zostań przy stereo, tym bardziej że lista sprzętów jest dosyć ciekawa. Z tego co na szybko zerknąłem to nie masz "integry" z wejściem na końcówkę mocy, więc musiałbyś jak na początku wątku było napisane zastosować przełącznik głośników frontowych między ampli kina a innym wzmacniaczem/końcówką. Co do jakości dźwięku w kinie, trudno to bezpośrednio porównać do stereo bo to jednak "trochę" inna filozofia i zamierzony efekt końcowy, oczywiście dźwięk w DD czy DTS jest poddawany kompresji więc pewne straty są (powiedzmy jak MP3 w muzyce), ale na potrzeby filmu swego czasu jakość była zadowalająca. Natomiast obecne ścieżki w Dolby TrueHD, Atmos, DTS HD Master Audio czy DTS-X są już bezstratne, ale dostępne na płytach BR jednak jakość dźwięku jest naprawdę na wysokim poziomie, serwisy streamingowe (Netflix, Prime, Apple itp. poza Sony Pictures Core - dawniej Bravia Core) mają dźwięk w DD, a Atmos w DD+ czyli kompresowany więc jakość jest niższa od bezstratnych formatów - jak płyta DVD (czasem gorzej w zależności o transferu). Jak pisałem wcześniej na pewno nie ma sensu kupować AVR po to żeby uruchomić głośnik centralny czy inny "półśrodek" imitujący kino, dobre stereo, a takim dysponujesz spokojnie wystarczy. Jeżeli nie decydujesz się na pełnoprawny 5.1 czy wyższy - szerszy format to może faktycznie lepiej odpuścić. Nie każdy jest miłośnikiem kina (w sensie oprócz treści filmu potrzebuje też efektów) do tego stopnia, że musi mieć w domu zestaw nagłośnienia obsługujący i dekodujący ścieżki wielokanałowe. Mam nadzieję, że w tym całym bałaganie jaki niestety zagościł w tym wątku znalazłeś wystarczające odpowiedzi na Twoje pytania, pozdrawiam i miłego słuchania posiadanego sprzętu.
  4. Nie wiem jak grają, bo ich nie słyszałem. Mogę się jedynie domyślać, że grają po amerykańsku, z rozmachem, bo za to są chwalone, ale tylko z potężnym wzmacniaczem. A o to, że artysta decyduje o kształcie brzmienia to dla mnie mit. Nawet p. Marek Biliński który sam produkuje swój dźwięk oddaje go do dystrybucji jako plik 24bity/96kHz. Z tego nie będzie dobrego dźwięku na CD, bo powyższa wartość nie jest krotnoscią zapisu cd. Pomijam już sytuacje w których ludzie produkujący dźwięk, korzystają tylko ze sprzętu pro. Nie porównując nawet jak ich produkcje brzmią na sprzęcie konsumenckim, nie robią sobie regularnie audiogramów. A pracując uszami przez wiele godzin dziennie, są bardziej narażeni na problemy ze słuchem. Jak mają zrobić dobry dźwięk, skoro nie mają układu odniesienia. Robią dźwięk dobry dla siebie, a że każdy z nas jest inny, to efekt ich produkcji zawsze jest różny, ale nigdy powtarzalny, uniwersalny. Poza tym nagranie nawet stricte akustycznych instrumentów jest wielokrotnie zmienione w produkcji, więc w miarę prawdziwe bywają tylko nagranie zrobione jednym mikrofonem, w jednym podejściu, na tak zwaną setkę. Inne, jak na przykład "wyroby" Stockfish Records, są ich przeciwieństwem. Są zapisem istnej orgii kompresorów na oryginalnym brzmieniu, są tak przekoloryzowane, że brzmią jak karykatura. Bo z dźwiękiem oryginalnych instrumentów nie mają zbyt wiele wspólnego. Tak że każde praktycznie nagranie, to efekt kreacji, a te prawdziwe właściwie nie występują, bo toną w oceanie przeprodukowanej pod wieloma względami muzyki.
  5. W związku z tym, że zmieniłem wzmacniacz na inny, oferuję na sprzedaż dotychczasowy, bo szkoda mi go trzymać w pudełku. Niech gra! Synthesis Roma 54DC+ ALU. Świetnie brzmiący wzmacniacz, spokojnie stający w szranki z Atoll in200SE, Unico Due, MF M5SI, Cyrus 8.2 DAC, Cyrus One i wieloma innymi. Wzmacniacz kupiłem 11.04.2023. Był to egzemplarz powystawowy. Pod koniec zeszłego roku pojechał do producenta do Włoch w celu naprawy. W ramach tej naprawy został "dopieszczony" i gra jeszcze lepiej niż przed naprawą. Powodem naprawy było przepięcie w sieci energetycznej. Od powrotu z serwisu wzmacniacz podłączony był do UPS Online, co też mogło spowodować lepsze granie. Wzmacniacz jest w bardzo dobrym stanie. Można dojrzeć 2-3 ryski na czarnej obudowie wzmacniacza. Pilot nosi więcej śladów użytkowania, ale tak miał praktycznie od razu gdy go kupiłem. U mnie prawie nie był używany, bo korzystam z pilota uniwersalnego. W zestawie oryginalny karton, kopia dowodu zakupu. Specyfikacja techniczna: - Czułość 200mV - Moc wyjściowa (każdy kanał) 100W (8Ω) - 170W (4Ω) - Stosunek sygnału do szumu >90dB (A-ważony) - Wejścia analogowe 2 x liniowe, 1 x gramofonowe - Wejścia cyfrowe 1 x Optyczny Toslink, 1 x USB typu "B" Windows/Mac/iOs/ kompatybilne z Androidem - Maksymalna rozdzielczość 24Bit 192KHz (Optical), 32Bit 384KHz (USB), DSD up to 5,6 Mhz (USB) - Pre output Kontrolowany pokrętłem głośności - Wyjście słuchawkowe >32 Ω - Pobór mocy Maksymalnie 400W - Wymiary (S x W x G) 260 x 95 x 380 mm - Waga 6,00 kg Cena wyjściowa 5500 PLN
  6. Po kilku latach moj nostromo tez sobie zaczal trzaskac.Zrodlo BS Node i pliki z tidal.Pliki 192 a wedlug specyfikacji Nostromo powinien obsluzyc do 192 wlasnie na coax.I dupa.Trzaska i pierdzi.Pliki do 96 ida bez problemu.Te same pliki 192 z Noda ale przez RME czy np dac Yamahy, Magnata, Smsl itd...bez problemu.Nostromo Wolf jednak cienki bolek.....
  7. Interesujące, zastanawiające. Oczywistość. To prawda, doświadczyłem tego z 50 letnim zintegrowanym Luxmanem. Normalnie 5zł bym nie dał za niego. Tylko widzisz... Nie wiem czy dobrze. ale wychodzę z założenia, że to artysta decyduje o stworzeniu swego dzieła. A ja jako odbiorca chcę być jak najbliżej oryginału. Przedwzmacniacz? ...czy on właśnie nie ingeruje w dzieło, dodając kolorytu? Czy końcówka mocy w połączeniu z gramofonem, to właśnie nie jest najbardziej zbliżonym analogowym dziełem jakie autor tworzył. Dlatego, o tym też decyduje artysta. Świadomie lub intuicyjnie, ale w efekcie końcowym jego dzieło. A co do końcówek, to też można doświadczyć subtelnych różnic. Jedne grają czysto, drugie spod koca, ale z pazurem, trzecie z podbitym basem, czwarte lekko i delikatnie z mniejszym basem, etc. Może faktycznie jest tak jak piszesz. Doświadczenia takie miałem z Audience 40, bo to lekkie monitory, które testowałem na różnych sprzętach. I na nich słyszałem spore różnice. A jak grają?
  8. Na yt powstaje wielu nowych youtuberow, którzy potrzebują ścieżkę dźwiękową np. na wstępie swojego vloga. Zapewne wielu nie potrafi stworzyć oprawy dzwiekowej, co zmusza ich do szukania kogoś kto to wykona odpłatnie dla ich kanału, wiec mozna by sie reklamować w mediach ze sie coś takiego wykonuje. Myślę ze mozna by być konkurencyjnym, jesli bedzie sie tworzyć dane udźwiękowienie pod "klienta" (tu można pytać dana jednostkę jak miało by to brzmieć i czego oczekuje). Można by jeszcze nieco obniżyć koszt dla takiej osoby, jesli pozwoli zamieścić logo/nazwę tworcy dzwieku (np. W rogu ekranu) podczas trwania udzwiekowienia(to moglo by przyczynić sie do rozpoznawalnosci). 🤔 do tego mozna jeszcze pociąć swój własny, juz istniejacy utwór w "najlepszych" momentach i wstawic np. na tiktoki jako "skrót" rowniez z logo/nazwą.
  9. Today
  10. Jak obrać wypowiedź Krafta z ironii i szczypty złośliwości to zostanie "dobry wybór kolego!" 🤪 Enjoy!
  11. Mam trochę różnych zasilaczy, włączając zaawansowane SMPS i LPS. Nie potrzebuję się już przekonywać.
  12. To było do @Kraft, a ty miałeś wpadać…
  13. Dzięki. Wrzuciłem mój obecny sprzęt do sygnatury powinno trochę rozjaśnić sprawę. Z tego co piszesz chyba zwyczajnie zostanę przy stereo, mam TV podłączone pod wzmacniacz światłowodem i dobrze jest. Na efektach przestrzennych mi średnio zależy, bardziej na dobre jakości dźwięku w ogóle, i z tego co tu czytam to o ile dobrze rozumiem lepiej pod tym względem nie będzie ile bym głośników nie dokupił.
  14. Polecam home assitant do takich celów. https://www.home-assistant.io/
  15. W żadnym sklepie nie można go dodać do koszyka, a sklepy dodały to, aby pojawić się w wynikach Google'a. Mało prawdopodobne, aby ktokolwiek miał je w magazynie. Po prezetancji może się okazać, że będzie dostępny za miesiąc albo dwa i wtedy będzie tzw. zonk
  16. Dziś ja się podłączę do tego wątku Po różnych kombinacjach z systemem postanowiłem sprzedać moje graty i wrócić trochę do "deski kreślarskiej". Mój pokój jest wredny akustycznie (stara kamienica), a sam sprzęt stoi na połówce dłuższej ze ścian. Z typowymi kolumnami o szerokiej dyspersji zawsze było ciężko, I w ten sposób skierowałem się w stronę kolumn "kierunkowych" i tych które można ustawiać relatywnie blisko ścian (bliżej 30cm zamiast np 90ciu). No i tak dotałem do Amphiona, który nawet się chwali, że produkuje kolumny, które mają dobrze grać w normalnych pomieszczeniach. Udało mi się salonowo posłuchać Argon'ów 3S'ów i bardzo mi się spodobały. Super detale, przyjemna średnica i szybki, dokładny bas oraz neutralność, którą lubię. Może niskim brakowało nieco wagi, ale to wciąż podstawki i do moich 30m2 byłyby za małe. Ale ktoś sprzedawał używane 3LS'y czyli wersję stojącą i od 3 dni stoją u mnie i jest ❤️ Mój sypialniany Audiolab musi dość mocno się wysilić, aby je napędzić i się gubi miejscami, ale czuć że potencjał jest i zostaną, czekając na lepszą elektrownię. Tak czy tak polecam każdemu przynajmniej posłuchanie Amphion'ów, kiedy będziecie szukać następnych kolumn
  17. Al3x

    WiiM Ultra | Q21

    Polecam podmienić, przekonaj się sam.
  18. Ja na Kefy jakoś nie narzekam, bardziej na akustykę w pewnych pasmach. Ten zakup to tak z ciekawości, dla porównania, bo mnie opis zaciekawił, a że cena niewygórowana, to czemu by nie(tak stwierdziłem). Nawet jak u znajomego byłem posłuchać Focali Sopra no1(czyli monitory za x10 ceny kefów), to nie czułem, że jest jakaś ogromna przepaść(do tego dobra adaptacja akustyczna). Tak naprawdę w muzyce elektronicznej potrafią poczarować i dalej cieszę się tym co prezentują... gorzej jak sie robi zbyt tłoczno, wjeżdża większa ilość instrumentów(tu pojawiają sie ograniczenia wynikające z ich charakterystyki/przetwornika).
  19. Zobaczymy. Pograją troszkę (jak już przyjdą) i jak kompletnie nic mnie nie zaciekawi, to wrócą na olx. Traktuje to ''edukacyjnie'' ;). Ps. Uznałem że to najlepsza metoda. Tanio kupić i jeszcze taniej sprzedać. Jeśli z jakimiś się nie utopię(nie bedę miał problemu ze sprzedaniem), to majątku może nie stracę/nie zostaną jako ''ozdoba'' pomieszczenia ;).
  20. T Z6

    Kolumny stereo

    Heco I Melodika sprzedane.
  21. Pomogło korzystaj z łączonego trybu dźwięku.Funkcja ta umożliwia jednoczesne odtwarzanie dźwięku z głośnika telewizora i urządzenia audio,co pozwala osobom o różnym stopniu niesprawności słuchowej wspólnie oglądać telewizję Telewizor zakwalifikował mnie do grupy osób z niesprawnością słuchową 🧐🤪Tyle że nie jest to tryb łączony jak w opisie.Bo kiedy wyłączę A48 z pilota nastaje cisza.Głosniki telewizora są wyciszone
  1. Załaduj więcej aktywności


  • Dzisiejsze posty

    • Hej buduje swój pierwszy system kina domowego i zastanawiam się jakie dac kolumny za kanpę, gdzie od głowy do ściany mam jedynie 80 centymetrów wolnej przestrzeni. Jeden z głośników będzie stety lub niestety w rogu ściany. Obecnie mój system posiada trzy głośniki od Klipsch i są to: Frontowe Klipsch RP-600M II oraz Centralny Klipsch RP-500C II Jakie dać za kanapę, które cenowo będą podobne do tych, które już posiadam?    2.jfif 1.jfif
    • @Martin Gora jak nie masz "ciśnienia" koniecznie na kino to zostań przy stereo, tym bardziej że lista sprzętów jest dosyć ciekawa. Z tego co na szybko zerknąłem to nie masz "integry" z wejściem na końcówkę mocy, więc musiałbyś jak na początku wątku było napisane zastosować przełącznik głośników frontowych między ampli kina a innym wzmacniaczem/końcówką. Co do jakości dźwięku w kinie, trudno to bezpośrednio porównać do stereo bo to jednak "trochę" inna filozofia i zamierzony efekt końcowy, oczywiście dźwięk w DD czy DTS jest poddawany kompresji więc pewne straty są (powiedzmy jak MP3 w muzyce), ale na potrzeby filmu swego czasu jakość była zadowalająca. Natomiast obecne ścieżki w Dolby TrueHD, Atmos, DTS HD Master Audio czy DTS-X są już bezstratne, ale dostępne na płytach BR jednak jakość dźwięku jest naprawdę na wysokim poziomie, serwisy streamingowe (Netflix, Prime, Apple itp. poza Sony Pictures Core - dawniej Bravia Core) mają dźwięk w DD, a Atmos w DD+ czyli kompresowany więc jakość jest niższa od bezstratnych formatów - jak płyta DVD (czasem gorzej w zależności o transferu). Jak pisałem wcześniej na pewno nie ma sensu kupować AVR po to żeby uruchomić głośnik centralny czy inny "półśrodek" imitujący kino, dobre stereo, a takim dysponujesz spokojnie wystarczy. Jeżeli nie decydujesz się na pełnoprawny 5.1 czy wyższy - szerszy format to może faktycznie lepiej odpuścić. Nie każdy jest miłośnikiem kina (w sensie oprócz treści filmu potrzebuje też efektów) do tego stopnia, że musi mieć w domu zestaw nagłośnienia obsługujący i dekodujący ścieżki wielokanałowe. Mam nadzieję, że w tym całym bałaganie jaki niestety zagościł w tym wątku znalazłeś wystarczające odpowiedzi na Twoje pytania, pozdrawiam i miłego słuchania posiadanego sprzętu.
    • Decyzja podjęta.  Roma idzie na sprzedaż
    • Nie wiem jak grają, bo ich nie słyszałem. Mogę się jedynie domyślać, że grają po amerykańsku, z rozmachem, bo za to są chwalone, ale tylko z potężnym wzmacniaczem. A o to, że artysta decyduje o kształcie brzmienia to dla mnie mit. Nawet p. Marek Biliński który sam produkuje swój dźwięk oddaje go do dystrybucji jako plik 24bity/96kHz. Z tego nie będzie dobrego dźwięku na CD, bo powyższa wartość nie jest krotnoscią zapisu cd. Pomijam już sytuacje w których ludzie produkujący dźwięk, korzystają tylko ze sprzętu pro. Nie porównując nawet jak ich produkcje brzmią na sprzęcie konsumenckim, nie robią sobie regularnie audiogramów. A pracując uszami przez wiele godzin dziennie, są bardziej narażeni na problemy ze słuchem. Jak mają zrobić dobry dźwięk, skoro nie mają układu odniesienia. Robią dźwięk dobry dla siebie, a że każdy z nas jest inny, to efekt ich produkcji zawsze jest różny, ale nigdy powtarzalny, uniwersalny. Poza tym nagranie nawet stricte akustycznych instrumentów jest wielokrotnie zmienione w produkcji, więc w miarę prawdziwe bywają tylko nagranie zrobione jednym mikrofonem, w jednym podejściu, na tak zwaną setkę. Inne, jak na przykład "wyroby" Stockfish Records, są ich przeciwieństwem. Są zapisem istnej orgii kompresorów na oryginalnym brzmieniu, są tak przekoloryzowane, że brzmią jak karykatura. Bo z dźwiękiem oryginalnych instrumentów nie mają zbyt wiele wspólnego. Tak że każde praktycznie nagranie, to efekt kreacji, a te prawdziwe właściwie nie występują, bo toną w oceanie przeprodukowanej pod wieloma względami muzyki. 
    • W związku z tym, że zmieniłem wzmacniacz na inny, oferuję na sprzedaż dotychczasowy, bo szkoda mi go trzymać w pudełku. Niech gra! Synthesis Roma 54DC+ ALU. Świetnie brzmiący wzmacniacz, spokojnie stający w szranki z Atoll in200SE, Unico Due, MF M5SI, Cyrus 8.2 DAC, Cyrus One i wieloma innymi.  Wzmacniacz kupiłem 11.04.2023. Był to egzemplarz powystawowy. Pod koniec zeszłego roku pojechał do producenta do Włoch w celu naprawy. W ramach tej naprawy został "dopieszczony" i gra jeszcze lepiej niż przed naprawą. Powodem naprawy było przepięcie w sieci energetycznej. Od powrotu z serwisu wzmacniacz podłączony był do UPS Online, co też mogło spowodować lepsze granie. Wzmacniacz jest w bardzo dobrym stanie. Można dojrzeć 2-3 ryski na czarnej obudowie wzmacniacza. Pilot nosi więcej śladów użytkowania, ale tak miał praktycznie od razu gdy go kupiłem. U mnie prawie nie był używany, bo korzystam z pilota uniwersalnego. W zestawie oryginalny karton, kopia dowodu zakupu. Specyfikacja techniczna: - Czułość 200mV - Moc wyjściowa (każdy kanał) 100W (8Ω) - 170W (4Ω) - Stosunek sygnału do szumu >90dB (A-ważony) - Wejścia analogowe 2 x liniowe, 1 x gramofonowe - Wejścia cyfrowe 1 x Optyczny Toslink, 1 x USB typu "B" Windows/Mac/iOs/ kompatybilne z Androidem - Maksymalna rozdzielczość 24Bit 192KHz (Optical), 32Bit 384KHz (USB), DSD up to 5,6 Mhz (USB) - Pre output Kontrolowany pokrętłem głośności - Wyjście słuchawkowe >32 Ω - Pobór mocy Maksymalnie 400W - Wymiary (S x W x G) 260 x 95 x 380 mm - Waga 6,00 kg     Cena wyjściowa 5500 PLN
    • Po kilku latach moj nostromo tez sobie zaczal trzaskac.Zrodlo BS Node i pliki z tidal.Pliki 192 a wedlug specyfikacji Nostromo powinien obsluzyc do 192 wlasnie na coax.I dupa.Trzaska i pierdzi.Pliki do 96 ida bez problemu.Te same pliki 192 z Noda ale przez RME czy np dac Yamahy, Magnata, Smsl itd...bez problemu.Nostromo Wolf jednak cienki bolek.....
    • Interesujące, zastanawiające. Oczywistość. To prawda, doświadczyłem tego z 50 letnim zintegrowanym Luxmanem. Normalnie 5zł bym nie dał za niego.   Tylko widzisz... Nie wiem czy dobrze. ale wychodzę z założenia, że to artysta decyduje o stworzeniu swego dzieła. A ja jako odbiorca chcę być jak najbliżej oryginału. Przedwzmacniacz? ...czy on właśnie nie ingeruje w dzieło, dodając kolorytu? Czy końcówka mocy w połączeniu z gramofonem, to właśnie nie jest najbardziej zbliżonym analogowym dziełem jakie autor tworzył. Dlatego, o tym też decyduje artysta. Świadomie lub intuicyjnie, ale w efekcie końcowym jego dzieło.   A co do końcówek, to też można doświadczyć subtelnych różnic. Jedne grają czysto, drugie spod koca, ale z pazurem, trzecie z podbitym basem, czwarte lekko i delikatnie z mniejszym basem, etc.   Może faktycznie jest tak jak piszesz. Doświadczenia takie miałem z Audience 40, bo to lekkie monitory, które testowałem na różnych sprzętach. I na nich słyszałem spore różnice.   A jak grają?
    • Na yt powstaje wielu nowych youtuberow, którzy potrzebują ścieżkę dźwiękową np. na wstępie swojego vloga. Zapewne wielu nie potrafi stworzyć oprawy dzwiekowej, co zmusza ich do szukania kogoś kto to wykona odpłatnie dla ich kanału, wiec mozna by sie reklamować w mediach ze sie coś takiego wykonuje. Myślę ze mozna by być konkurencyjnym, jesli bedzie sie tworzyć dane udźwiękowienie pod "klienta" (tu można pytać dana jednostkę jak miało by to brzmieć i czego oczekuje). Można by jeszcze nieco obniżyć koszt dla takiej osoby, jesli pozwoli zamieścić logo/nazwę tworcy dzwieku (np. W rogu ekranu) podczas trwania udzwiekowienia(to moglo by przyczynić sie do rozpoznawalnosci). 🤔 do tego mozna jeszcze pociąć swój własny, juz istniejacy utwór w "najlepszych" momentach i wstawic np. na tiktoki jako "skrót" rowniez z logo/nazwą. 
    • Jak obrać wypowiedź  Krafta z ironii i szczypty złośliwości to zostanie "dobry wybór kolego!" 🤪 Enjoy!
    • Mam trochę różnych zasilaczy, włączając zaawansowane SMPS i LPS. Nie potrzebuję się już przekonywać.
    • To było do @Kraft, a ty miałeś wpadać…
    • Dzięki. Wrzuciłem mój obecny sprzęt do sygnatury powinno trochę rozjaśnić sprawę. Z tego co piszesz chyba zwyczajnie zostanę przy stereo, mam TV podłączone pod wzmacniacz światłowodem i dobrze jest. Na efektach przestrzennych mi średnio zależy, bardziej na dobre jakości dźwięku w ogóle, i z tego co tu czytam to o ile dobrze rozumiem lepiej pod tym względem nie będzie ile bym głośników nie dokupił.  
    • Polecam home assitant do takich celów.  https://www.home-assistant.io/
    • W żadnym sklepie nie można go dodać do koszyka, a sklepy dodały to, aby pojawić się w wynikach Google'a. Mało prawdopodobne, aby ktokolwiek miał je w magazynie. Po prezetancji może się okazać, że będzie dostępny za miesiąc albo dwa i wtedy będzie tzw. zonk
    • Dziś ja się podłączę do tego wątku Po różnych kombinacjach z systemem postanowiłem sprzedać moje graty i wrócić trochę do "deski kreślarskiej". Mój pokój jest wredny akustycznie (stara kamienica), a sam sprzęt stoi na połówce dłuższej ze ścian. Z typowymi kolumnami o szerokiej dyspersji zawsze było ciężko, I w ten sposób skierowałem się w stronę kolumn "kierunkowych" i tych które można ustawiać relatywnie blisko ścian (bliżej 30cm zamiast np 90ciu). No i tak dotałem do Amphiona, który nawet się chwali, że produkuje kolumny, które mają dobrze grać w normalnych pomieszczeniach. Udało mi się salonowo posłuchać Argon'ów 3S'ów i bardzo mi się spodobały. Super detale, przyjemna średnica i szybki, dokładny bas oraz neutralność, którą lubię. Może niskim brakowało nieco wagi, ale to wciąż podstawki i do moich 30m2 byłyby za małe. Ale ktoś sprzedawał używane 3LS'y czyli wersję stojącą i od 3 dni stoją u mnie i jest ❤️ Mój sypialniany Audiolab musi dość mocno się wysilić, aby je napędzić i się gubi miejscami, ale czuć że potencjał jest i zostaną, czekając na lepszą elektrownię. Tak czy tak polecam każdemu przynajmniej posłuchanie Amphion'ów, kiedy będziecie szukać następnych kolumn
  • Dzisiejsze tematy

×
×
  • Utwórz nowe...