Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Szczególnie metanu🤣. Za duzy procent metanu w atmosferze ziemskiej odpowiadają roślinożercy.
  3. Oczywiście, każdy może lubić dowolny dźwięk, ja tylko piszę o tym że wolę spinać że sobą sprzęty w taki sposób, by niedobory pieca uzupełnić ze strony kolumn. Oczywiście to wyłącznie moje zdanie. Jeśli ktoś lubi dublować skrajności to ok, nic mi do tego.
  4. Kurde z kim ja się zadaję ! Zimno to ja lubię w lodówce , po za tym tylko ciepełko
  5. Właśnie odpaliłem pozycje short na Tesli. Dzięk za cyna.
  6. Today
  7. Ja nóżki wkładałem w zimna wodę, jak mnie łydki bolały. Pomaga. Raz musiałem się w pracy wykapac, w zimnej wodzie - ciepła się skończyła. Traumatyczne przeżycie 😁
  8. Witam, skończyły mi się lampy mocy EL34. ( prawy kanał zaczął charczeć, grać ciszej, przełożyłem miejscami lampy , wtedy zjawisko pojawiło się w lewym kanale ). Wg info z neta lampy dla Unisona robi Tung-sol. Chciałbym kupić takie same bo podoba mi się brzmienie takie jakie jest. Znalazłem takie : https://sklep.lampyelektronowe.pl/?46,el34b-tung-sol Czy to będzie taka sama lampa i będzie grała tak samo ? Różni się oznaczeniem tzn EL34B. I wydaje mi się że delikatnie inaczej wygląda w środku, ale to nie jestem pewny.
  9. Co Ty piszesz??? Konia z urzędem jak znajdziesz naprawdę DOBRĄ B2301L w cenie poniżej 15 tys.... Nie podciągaj moich słów na siłę do swoich wniosków. B2302 dla mnie jest konstrukcją gorszą od B2301L i tyle !!!!! Ale to moje odczucia i moje zdanie! B2302 odzyskuje wigor przy innym niż dedykowane pre czyli np C2301. Śmiem też twierdzić, że lepiej brzmi z C2105 niż C2302... Wiem, że dla ludzi więcej od rozsądku znaczy prestiż i chcą mieć najnowszy, najwyższy naj naj naj... ale ja nie wszyscy...
  10. Cześć. U mnie gra R-N602 + Heco Aurora 700. Na mniej więcej takim metrażu, ok. 6x4m. Układ jest trochę inny. Salon jest przedzielony w połowie długości narożnikiem. Od przodu narożnika stoi sprzęt audio, z tyłu stół z krzesłami. Kolumny stoją około 2 m od siebie. Basu jest aż nadto. Trochę buczało po kątach ale zatyczka jednego basrefleksu, bo są dwa na kolumnę, załatwiła sprawę. Miałem też Indiana Nota 550 ale one ciut za małe były. Klipsche za to trochę, jak dla mnie, były za jasne.
  11. Jak wszędzie. Są różni ludzie, różne doświadczenia. Ja ostatnio, nawet nie osobiście, a drogą mailową, z pracownikami jednego ze sklepów THF, dogadywałem zakup wzmacniacza. Utargowałem ładnych kilka tysięcy zniżki (i to nie o 2 czy 3 tysiące chodzi ) i teraz oczekuję na dostawę nowego sprzętu. Wcześniej też kupowałem u nich sprzęt (stacjonarnie w sklepie - ale w innym niż wspomniany wyżej) i też transakcja przebiegła bez zarzutu.
  12. I co mam Ci wymienić graty 😂 . Poważnie 😊 Pewnie i wiesz , każdy ma jakies doświadczenie i wnioski. Jednak są ludzie uważający inaczej , a co autor myśli , wie lub jak odbiera Yamahę też jest zagadką . Więc 🤷🏿‍♂️
  13. Może doprecyzuję w kontekście przywołanych przez Adama konstrukcji. Mówimy o małych monitorach, pytanie brzmiało : a jak wiadomo, idealnie na basie z takich maluchów nie będzie. Chodzi o wskazanie różnic, który z nich bardziej idzie w kierunku konturu, twardości, precyzji a który bardziej stawia na miękkość, swobodę, podgrzanie basu itp.
  14. Przymierzam się do zakupu subwoofera REL Classic 98 do mojego systemu stereo. W zasadzie decyzja o zakupie już podjęta, ale chciałbym się upewnić jak to podłączyć do wzmacniacza. Instrukcja ze strony REL pisze o tym że ten sub ma wejście high level typu Neutrik Speakon, i podaje schemat połączenia jak poniżej: Niby wszystko jasne, ale... żaden z moich wzmacniaczy nie ma "ground lug" z tyłu obudowy ani z resztą nigdzie. Poszperałem w sieci gdzie można wyczytać że w takim razie należy wykręcić dowolną śrubę z obudowy wzmacniacza i tam przykręcić czarny kabel z masą - ale trochę wzbraniam się przed takim rozwiązaniem bez uprzedniego upewnienia się czy faktycznie tak należy zrobić.
  15. Na podstawie tego utworu/odsłuch oceniam jak „twardy” i „dynamiczny” jest bas/jego określony zakres. U mnie brzmi to konturowo, mega dynamicznie i twardo. Podoba mi się, ponieważ jest barwny aż do granic barwności. Wqrwia mnie jak w ujednolicony sposób gra to na 702 S3.
  16. BoSZe, niebo zamarzło, czy jakoś tak, Adam zainteresował się Bowersami Idzie chłop w moje ślady, najpierw Naim, a teraz to
  17. Dedal, to jak gra Yamaha zależy także od źródła, ale jako były posiadacz po kolei modeli 1. RX-385rds zamienionej szybko na 2. AX-490 Po przerwie 3. A-S 300 4. A-S 2100 I w międzyczasie kinowej DSP-AX2 mogę zapewnić, że firmowe brzmienie jest bardzo powtarzalne, po użyciu w/w modeli z kilkunastoma parami kolumn różnych producentów od Tonsila Cheopsa, Space86, przez trzy modele IQ, dwóch Pilot, dwóch Kendo, jednych Jamo, jednych Acoustic Quality, dwóch Audiovector, mogę stwierdzić, że brzmienie Yamahy ma tle kolumn o różnej "ciepłocie" jednoznacznie to brzmienie zawsze schładzała. To taka ogólna tendencja brzmienia Yamahy, która dla mnie jest całkowitym zaprzeczeniem ciepła lampowców. Acha miałem jeszcze CD-S 2100, Mam nadal DVD S1700, DVD S2700, stuningowany streamer NP-S 303. Więc co ja tam wiem o brzmieniu Yamahy, niech każdy dobiera sprzęt pod siebie, taki jak mu pasuje. 😉
  18. Adam, proponuję abyś założył osobny wątek, jeżeli jesteś zainteresowany (i nie wiesz, jasne... ) jak masz poznać, kiedy bas jest konturowy, twardy, miękki, swobodny, podgrzany, przeciągnięty w czasie, zróżnicowany, ujednolicony itd., itd. Można też ten temat omówić posiłkując się studyjnym torem słuchawkowym, żeby było jak najbardziej pro. Oczywiście na końcu i tak wyjdzie z tego ku..pa bo posiadacz lampy czy miłośnik wszechobecnej miękkości stwierdzi tak jak ostatnio redaktor W.P., że aż "wqurwia" go, gdy usłyszy z systemu X wyraźne kontury i twardość. Myślę, że zaliczasz się do tych osób. Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że wracamy do rozmowy o monitorach Bowers & Audiovector . Dwóch ww producentów, których celowo przywołałem w temacie, również a może głównie? pod kątem precyzji niskich rejestrów oraz ich zróżnicowania.
  19. U mnie się udało znaleźć serwisanta w miejscu zamieszkania. Na codzień naprawia sprzęt pro. Nie naciąga na kasę i problemy, ktore są na forach podciagane do kalibru bedzie trudno i drogo on je załatwia od reki. Problem lezy gdzie indziej. Oryginalne części. Dla niego znalezienie kond, rezystorow czy czegokolwiek żaden problem. Dla niego licza się parametry. Dla nas, wiadomo, musi być oryginał Nie jest dobry tak jak producenci piszą, a audiofile fajnie go dobierają do koloru dywanu, bo najdrozszy, bo dobre recenzje, bo na forum jest moda itd
  20. Znam takich co uważają że Yamaha nie jest jasna więc plan się rypie 😉
  21. Do Yamahy zawsze proponował bym dowolne, byle ciepło grające kolumny, i barwne źródło. Jedna z kilku modeli Yamahy, którą miałem najlepiej grała z subwooferem. O ile dobrze pamiętam to Heco zalicza się do tych ciepło grających marek, więc powinno być dobrze.
  22. Pewnie masz rację . Ale chciałbym Ci uzmysłowić jedna rzecz. Przewiozłem sprzęt do znajomych nie raz i pomieszczenie robi różnicę . Tak że wydać kasę jest łatwo , ale być z tego zadowolonym już nie . Pzdr
  23. Nie, nie kombinuj za bardzo, bo troszkę,e na oślep to robisz. Z XLRami jest inaczej niż z RCA i trzeba uważnie w takim kablu łączyć odpowiednie piny wtyczki męskie i wtyczki żeńskiej. Wtyk XLR 4 pinowy ma inne przeznaczenie i służy do wpięcia się w wyjście słuchawkowe zbalansowane, są jeszcze wyjścia słuchawkowe 2 x 3pin tzw zbalansowane dual mono. Nie mieszam Ci w głowie, bo to nie ten temat. XLR4 pin to inny schemat i inne przeznaczenie.
  24. Tego sie trzymaj, roznice odczujesz sluchajac roznych kolumn, zmieniajac elektronike, w podobnym przedziale cenowym, roznice beda subtelne
  25. To prawda. Co do dalszego ciągu wątku: zastanawiam się też dalej nad tymi XTZ Spirit 4 , niby mniejsze, ale po jakimś dziwnym internecie jak szukałem info na ich temat to wszyscy chwalą dynamikę zarówno w dole jak i na górze, 30dni na zwrot, tylko wtedy robi mi się kolejny problem - wzmacniacz, bo jak kupię wzmaka do nich, a potem stwierdzę że to nie to Czy ktoś z forum w ogóle je słyszał? I druga kwestia, pomoże ktoś czy np. taki wiim amp do nich by styknął? To są dane ze strony na temat spirit 4: Frequency Response (+/- 3dB) - 42 - 22.000 Hz Nominal impedance - 4 - 8 Ohm Sensitivity (2,83 V/1 m) - 86 dB Power Handling (IEC 268-5) - 200 W Short term, 100 W Long term I teraz dalej nie rozumiem, jak to głośnik ma 4 - 8 omów? albo 4 albo 8, czy się to ustawia jakoś? tak samo wzmacniacz, 4 - 8? czy jak głośniki mają 4, i wzmacniacz 4, to pracują na 4 i wtedy mogę patrzeć na wartości które są przy 4? Oraz chyba jednak wiim amp będzie za słaby jednak.
  1. Załaduj więcej aktywności


  • Dzisiejsze posty

    • Szczególnie metanu🤣. Za duzy procent metanu w atmosferze ziemskiej odpowiadają roślinożercy.
    • Oczywiście, każdy może lubić dowolny dźwięk, ja tylko piszę o tym że wolę spinać że sobą sprzęty w taki sposób, by niedobory pieca uzupełnić ze strony kolumn. Oczywiście to wyłącznie moje zdanie. Jeśli ktoś lubi dublować skrajności to ok, nic mi do tego.
    • Kurde z kim ja się zadaję !   Zimno to ja lubię w lodówce , po za tym tylko ciepełko  
    • Przecież to  nie ja pisałem .  
    • Proszę, korzystaj.
    • Właśnie odpaliłem pozycje short na Tesli. Dzięk za cyna.
    • Ja nóżki wkładałem w zimna wodę, jak mnie łydki bolały.  Pomaga. Raz musiałem się w pracy wykapac,  w zimnej wodzie - ciepła się skończyła.  Traumatyczne przeżycie 😁
    • Witam, skończyły mi się lampy mocy EL34. ( prawy kanał zaczął charczeć, grać ciszej, przełożyłem miejscami lampy , wtedy zjawisko pojawiło się w lewym kanale ). Wg info z neta lampy dla Unisona robi Tung-sol. Chciałbym kupić takie same bo podoba mi się brzmienie takie jakie jest.  Znalazłem takie : https://sklep.lampyelektronowe.pl/?46,el34b-tung-sol Czy to będzie taka sama lampa i będzie grała tak samo ?  Różni się oznaczeniem tzn EL34B. I wydaje mi się że delikatnie inaczej wygląda w środku, ale to nie jestem pewny.  
    • Co Ty piszesz??? Konia z urzędem jak znajdziesz naprawdę DOBRĄ B2301L w cenie poniżej 15 tys.... Nie podciągaj moich słów na siłę do swoich wniosków. B2302 dla mnie jest konstrukcją gorszą od B2301L i tyle !!!!! Ale to moje odczucia i moje zdanie!   B2302 odzyskuje wigor przy innym niż dedykowane pre czyli np C2301. Śmiem też twierdzić, że lepiej brzmi z C2105 niż C2302... Wiem, że dla ludzi więcej od rozsądku znaczy prestiż i chcą mieć najnowszy, najwyższy naj naj naj... ale ja nie wszyscy... 
    • Cześć. U mnie gra R-N602 + Heco Aurora 700. Na mniej więcej takim metrażu, ok. 6x4m. Układ jest trochę inny. Salon jest przedzielony w połowie długości narożnikiem. Od przodu narożnika stoi sprzęt audio, z tyłu stół z krzesłami. Kolumny stoją około 2 m od siebie. Basu jest aż nadto. Trochę buczało po kątach ale zatyczka jednego basrefleksu, bo są dwa na kolumnę, załatwiła sprawę. Miałem też Indiana Nota 550 ale one ciut za małe były. Klipsche za to trochę, jak dla mnie, były za jasne.
    • Jak wszędzie. Są różni ludzie, różne doświadczenia. Ja ostatnio, nawet nie osobiście, a drogą mailową, z pracownikami jednego ze sklepów THF, dogadywałem zakup wzmacniacza. Utargowałem ładnych kilka tysięcy zniżki (i to nie o 2 czy 3 tysiące chodzi ) i teraz oczekuję na dostawę nowego sprzętu. Wcześniej też kupowałem u nich sprzęt  (stacjonarnie w sklepie - ale w innym niż wspomniany wyżej)  i też transakcja przebiegła bez zarzutu.  
    • I co mam Ci wymienić  graty 😂 .  Poważnie 😊 Pewnie i wiesz , każdy ma jakies doświadczenie i wnioski. Jednak są ludzie uważający inaczej , a co autor myśli , wie lub jak odbiera Yamahę też jest zagadką . Więc 🤷🏿‍♂️    
    • Może doprecyzuję w kontekście przywołanych przez Adama konstrukcji. Mówimy o małych  monitorach, pytanie brzmiało : a jak wiadomo, idealnie na basie z takich maluchów nie będzie. Chodzi o wskazanie różnic, który z nich bardziej  idzie w kierunku konturu, twardości, precyzji a który bardziej stawia na miękkość, swobodę, podgrzanie basu itp.
    • Przymierzam się do zakupu subwoofera REL Classic 98 do mojego systemu stereo. W zasadzie decyzja o zakupie już podjęta, ale chciałbym się upewnić jak to podłączyć do wzmacniacza. Instrukcja ze strony REL pisze o tym że ten sub ma wejście high level typu Neutrik Speakon, i podaje schemat połączenia jak poniżej: Niby wszystko jasne, ale... żaden z moich wzmacniaczy nie ma "ground lug" z tyłu obudowy ani z resztą nigdzie. Poszperałem w sieci gdzie można wyczytać że w takim razie należy wykręcić dowolną śrubę z obudowy wzmacniacza i tam przykręcić czarny kabel z masą - ale trochę wzbraniam się przed takim rozwiązaniem bez uprzedniego upewnienia się czy faktycznie tak należy zrobić.      
    • Na podstawie tego utworu/odsłuch oceniam jak „twardy” i „dynamiczny” jest bas/jego określony zakres. U mnie brzmi to konturowo, mega dynamicznie i twardo. Podoba mi się, ponieważ jest barwny aż do granic barwności. Wqrwia mnie jak w ujednolicony sposób gra to na 702 S3.       
  • Dzisiejsze tematy

×
×
  • Utwórz nowe...