Skocz do zawartości

Stereo

Wzmacniacze, przedwzmacniacze, końcówki mocy, amplitunery, odtwarzacze CD i plików, przetworniki, kolumny.


17 714 tematów w tym forum

    • 18 odpowiedzi
    • 1,8k wyświetleń
    • 19 odpowiedzi
    • 5,1k wyświetleń
    • 8 odpowiedzi
    • 716 wyświetleń
  1. Monitory do 10 tys. 1 2 3

    • 72 odpowiedzi
    • 13,2k wyświetleń
  2. Monitory do 1000zł 1 2

    • 36 odpowiedzi
    • 8,3k wyświetleń
  3. monitory do 1000zł

    • 7 odpowiedzi
    • 6,6k wyświetleń
  4. Monitory do 1200zl

    • 4 odpowiedzi
    • 1,5k wyświetleń
  5. Monitory do 5000 PLN

    • 10 odpowiedzi
    • 5,3k wyświetleń
  6. Monitory do 600zł

    • 0 odpowiedzi
    • 1,4k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 1,1k wyświetleń
    • 13 odpowiedzi
    • 2,9k wyświetleń
    • 8 odpowiedzi
    • 5,4k wyświetleń
    • 64 odpowiedzi
    • 21,7k wyświetleń
  7. Monitory do Caspiana

    • 9 odpowiedzi
    • 2,1k wyświetleń
  8. Monitory do Denon Ceol n10

    • 3 odpowiedzi
    • 1,1k wyświetleń
  9. Monitory do Denon PMA 720 AE 1 2

    • 44 odpowiedzi
    • 9,2k wyświetleń
  10. Monitory do Denona 109 1 2

    • 25 odpowiedzi
    • 3,5k wyświetleń
    • 13 odpowiedzi
    • 1,3k wyświetleń
  11. Monitory do Haiku Sol II SE 1 2 3

    • 61 odpowiedzi
    • 8,6k wyświetleń
    • 168 odpowiedzi
    • 17,1k wyświetleń
  12. Monitory do małego pokoju.

    • 6 odpowiedzi
    • 2,5k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 1,4k wyświetleń
  13. Monitory do Nad c368 1 2 3

    • 50 odpowiedzi
    • 8,8k wyświetleń
  14. Monitory do NAD D3020 V2

    • 16 odpowiedzi
    • 1,9k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 3,1k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Może podświadomie wcale nie chcesz ich pokonać 😉
    • Kable typu Y są potrzebne jeśli nasz ampli nie ma wyjścia sub out i jesteśmy zmuszeni do wykorzystania pełnozakresowych preout L/R do wpięcia w mono LFE w subie. Masz w dwa wyjścia sub z wzmaka. Po jednym na suba. Do każdego używasz po monofonicznym kablu i wpinasz w LFE. Jak już masz Y, to wepnij w subie w LFE oraz obok w lewy kanał tak jak zaznaczyłeś (żeby nie wisiał luźno i nie zbierał zakłóceń). Różnicy między takim rozwiązaniem a monofonicznym nie będzie.
    • Głośniki inwall konstrukcyjnie są przygotowane pod montaż w suchej zabudowie. A sucha zabudowa to płyta np. GK, MDF, OSB itp. Warto przy tym wypełnić przestrzeń wewnątrz wokół głośników wełną owczą, mineralną lub innym materiałem pochłaniającym żeby uniknąć rezonansów na stelażach oraz innych instalacjach. Obudowy do inwall to radosna wydumka tych co uważają że to będzie bardziej "pro", sam do takich należę (należałem). Z tym że po części wykonanie obudów u mnie było usprawiedliwione brakiem wspomnianej płyty do której można by było zaczepić głośniki. Reasumując, jeśli wykończenie ścian będziesz robił na płytach, nie rób obudów, to bez sensu. Ale jeśli ma być cegła/beton/itp oraz tynk, to obudowy będziesz musiał wykonać by w ogóle umożliwić sobie montaż. Dźwiękowo obudowy do inwall nie wprowadzą Cię w wyższy level budowanego systemu kina. Różnicy nie będzie. Wyjątkiem będzie nieprawidłowa konfiguracja surround. Chodzi o to że za bas mają odpowiadać subwoofery (duży plus że planujesz dwa w przemyślanych pozycjach). Resztę głośników z reguły odcina się na 80Hz. Jeśli ustawisz surroundy niżej to potencjalnie mogły by grać L/P inaczej z powodu różnicy ciśnienia i oporów pompowanego powietrza w bardziej i mniej zamkniętej obudowie. W wyższych częstotliwościach tego problemu w ogóle nie ma.
    • Podejrzewam, że gdyby obligatoryjnie zadawać takie pytania klientom, to mogłoby wielu z nich zwątpić w sens wizyty w salonie audio. 🙂
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...