Fafniak Napisano 30 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 30 stycznia 2023 Chyba jednak nie do końca jasno napisałem. Stawiam na to że "góra"/szefostwo nie reaguje pozytywnie na przyznanie sie do błędu. Na to nakłada się pewnie niejasny system obciążeń finansowych za uszkodzenia lub obciążanie w 100%. Bo czym innym będzie koszt dla pracownika np. 2000 zł ale rozłożenie tego na 10 rat po 200zł. Czym innym będzie zasada "płacisz całość" i stajesz sie właścicielem tego uszkodzonego sprzętu. A zupełnie czymś innym "wyskakuj z kasy na naprawę i pokrywasz koszt zmniejszenia wartości" Nie, nie pracowałem w żadnym sklepie audio. Nie mógłbym. Zbyt często mówię to co myślę A osobną sprawą jest to że u nas NIE MA kultury przyznania sie do błędu i wyciąganie wniosków i wprowadzanie zmian Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 30 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 30 stycznia 2023 22 godziny temu, tomek4446 napisał: Kojarzę , czytałem. Nie pochwalam. Muszą być określone ścisłe reguły postępowania w takich przypadkach. Kto i w jakim momencie ponosi odpowiedzialność za przesyłkę. Powiem tak... Określone reguły są, tylko zazwyczaj jest to tak, że co by salon nie zrobił, to i tak będzie wina sprzedawcy w sytuacji spornej, bo czy chcesz pomóc, czy powiesz żeby to zlecający wysyłkę zajął się reklamacją to finalnie w pierwszym przypadku od razu jesteś złodziejem i chcesz oszukać (pomimo tego, że masz dobre intencje, które mało osób oczywiście zakłada), a w drugim przypadku chamem, który nie chce pomóc i zostawiasz klienta samego z problemem. Rozwiązania idealnego nie ma. A co do klienta z sąsiedniego forum to polecam sprawdzić opinię od tego samego Pana na FB chłopaków z Atmosfery Dźwięku (sytuacja brzmi znajomo?). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiek202 Napisano 30 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 30 stycznia 2023 (edytowany) 2 godziny temu, S4Home napisał: Rozwiązania idealnego nie ma. Może i nie ma idealnego. Ale da się to ucywilizować poprzez jasno określony regulamin wypożyczeń, mówiący kto i od jakiego momentu odpowiada za sprzęt. No i otwieranie paczek przy kurierze. Bo zgłaszanie uszkodzenia sprzętu wracającego do salonu (zwłaszcza na pilny weekendowy odsłuch) po 3 dobach od otrzymania paczki nie jest poważnym zachowaniem. Edytowano 30 stycznia 2023 przez Grzesiek202 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 30 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 30 stycznia 2023 (edytowany) 5 godzin temu, S4Home napisał: Rozwiązania idealnego nie ma. Zawsze będą dwie strony tam gdzie chodzi o kasę. Ja jako handlowiec stoję po obu. Zawsze powtarzam , że producenta , sklep , salon poznaje się nie wtedy kiedy jest dobrze , tylko wówczas jak jest reklamacja. Mam tak , klient zgłasza reklamację , ja jestem zobowiązany wysłać ją do producenta. I tu się zaczyna Dla producenta klientem jestem JA. Guzik go obchodzi u kogo ten produkt się zepsuł i jaką ten ktoś ma sytuację / na 99% przypadków akurat coś jest kurna nie tak z drzwiami do kibla /. Dla klienta stroną jestem JA i guzik go obchodzi kto ten wyrób wyprodukował. Dlatego wyeliminowałem fabryki od których w razie kłopotów słyszałem : - moje okna jak wyjeżdżały za bramę fabryki były dobre , a potem to mnie gówno obchodzi / czołowy producent stolarki aluminiowej w Polsce / - prosimy o obszerną dokumentację zdjęciową w ciągu m-ca się odniesiemy / minęło 7 lat zero odzewu/ - za coś bierzecie prowizje , radźcie sobie / producent drzwi - masówka/ - jak jest jakaś usterka , to kupcie u nas drugie i wstawcie klientowi / producent z reklam w tv/. Jak przyjechał przedstawiciel , rzeczoznawca fabryki, to nie odróżniał lakieru od folii na skrzydle - lakier zszedł ? Bo to była wadliwa partia, doślemy puszkę nowego i polakierujcie we własnym zakresie. - Co drzwi odstają ? Banan się zrobił ? A ile ? Bo norma mówi , że do 4 mm mogą. Są trzy i światło przebija ? Sorry , reklamacja nie uznana. / to jest prawda , norma mówi o 4mm / Dlatego na miejscu Salonów wycofałbym się z wypożyczania wysyłkowego. Tylko stacjonarne , klient przybywa , wypożycza i odwozi. W ten sposób problemy by się skończyły. Edytowano 30 stycznia 2023 przez tomek4446 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 30 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 30 stycznia 2023 5 minut temu, tomek4446 napisał: Dlatego na miejscu Salonów wycofałbym się z wypożyczania wysyłkowego. Tylko stacjonarne , klient przybywa , wypożycza i odwozi. W ten sposób problemy by się skończyły. Ale taki sposób sprawdzania sprzętu jest wręcz lobbowany na naszym forum, sam uważam że sama w sobie idea jest świetna. Wycofanie się jakiegokolwiek sklepu z tej formy prezentacji automatycznie oznacza utratę klienta który pójdzie po prostu gdzie indziej. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiek202 Napisano 30 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 30 stycznia 2023 14 minut temu, tomek4446 napisał: Piotr , Czy to nie aby siła przyzwyczajenia? No chyba, że nowy przedstawiciel salonu ma również tak samo na imię 😉. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 30 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 30 stycznia 2023 (edytowany) 3 minuty temu, Grzesiek202 napisał: Czy to nie aby siła przyzwyczajenia? O kurna racja. Te lata pisania z Piotrem pod tym logo trudno tak od razu wymazać. Już skorygowałem , dzięki Edytowano 30 stycznia 2023 przez tomek4446 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rokownik Napisano 31 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 31 stycznia 2023 Dnia 28.01.2023 o 21:37, Kraft napisał: Ale to tylko pieniądze, więc może nie warto się bulwersować. Są ważniejsze sprawy na świecie. Owszem są: jeszcze większe pieniądze. 😐 Dnia 29.01.2023 o 12:08, tomek4446 napisał: No dobra Panowie , @Butler, @Kraft, @seba3002 mam pytanie. Czy chcielibyście pracować w salonie audio ? Weźcie pod uwagę Waszą wiedzę , doświadczenie , te wszystkie przerzucone klocki , paczki odsłuchy .......... Po drugiej stronie macie ograniczoną liczbę marek , dostępność , budżet klienta , premię za sprzedaż, perspektywę bezrobocia, nacisk na wyniki. Czym innym praca w salonie, czym innym forum. Przynajmniej w moim rozumieniu realnego i wirtualnego świata. Jeśli forum ma być dla zwykłych userów to nie ma w nim miejsca na fałsz. obłudę, zakłamanie, cwaniactwo i chęć wycyckania bliźniego swego. To miejsce wymiany poglądów, opinii, doświadczeń, zdobywania wiedzy, dzielenia się nią, wzajemnego zrozumienia, wyrozumiałości - a wszystko non profit. No może poza profitem w postaci wewnętrznej satysfakcji z udzielonej pomocy. Przez ostatnie miesiące tutaj (ale i lata na równoległym forum) zetknąłem się z branżą. Poza nielicznymi wypadkami były to zetknięcia słabe....by użyć takiego eufemizmu. Ale skoro dałem słowo, to słowo, niech się z tą słabizną zetkną i inni, bez możliwości przeczytania przestróg i moich...i pewnie dziesiątek (nie, nie chodzi o 1 sklep i wywalanie żali) innych osób. Ja milknę. Pozdrawiam. Rokownik. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 31 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 31 stycznia 2023 2 godziny temu, Rokownik napisał: Czym innym praca w salonie, czym innym forum. Nie dla osoby ,która ma pod nickiem napis " branża". Ta osoba nadal reprezentuje Firmę i tak być powinno. 2 godziny temu, Rokownik napisał: Jeśli forum ma być dla zwykłych userów to nie ma w nim miejsca na fałsz. obłudę, zakłamanie, cwaniactwo i chęć wycyckania bliźniego swego. W pełni zgoda. Pod jednakże warunkiem , iż rozważamy aspekt techniczny, a nie dźwięku. 2 godziny temu, Rokownik napisał: Poza nielicznymi wypadkami były to zetknięcia słabe....by użyć takiego eufemizmu. Bez przykładów to są to rozważania czysto akademickie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 4 lutego 2023 Udostępnij Napisano 4 lutego 2023 Odnośnie "fauli"-to będą kary za niepotrzebne komentowanie ogłoszeń w dziale GIEŁDA. Przypominam przy okazji by nie dawać wpisów (propozycji sprzedaży) w wątkach merytorycznych. Od tego mamy właśnie GIEŁDĘ! Pozdrawiam PS. Rokownik-dziękuję za to, że się wstrzymujesz w swoich wypowiedziach i za wytrwałość. Miłego weekendu 😎 3 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 18 lutego 2023 Udostępnij Napisano 18 lutego 2023 16 godzin temu, J4Z napisał: Dysleksja? To tylko wymówka dla leniwych To się ciesz że to Ciebie nie dotyczy bo piszesz jak totalny ignorant. Ludzie mają różne problemy, różny stopień "ogarnięcia" życiowego. Nie każdy ma maturę, ba... Nawet skończone podstawowe wykształcenie. Bycie melomanem chyba nie wymaga wykształcenia co? Nie mamy też na forum progu w rejestracji który wyklucza jakieś przypadłości. Są tu osoby z różnymi upośledzeniami, są takie których język polski jest drugim/trzecim itd. Są też tak przyziemne problemy techniczne jak brak słownika korygującego tekst, np. mi z racji używania VPN. Powodów do widocznych ubytków stylistyczno/ortograficznych jest mnóstwo mimo iż teoretycznie są narzędzia które mogą zniwelować to utrapienie. Inną sprawą jest świadoma ignorancja zasad pisowni, to już jest wręcz wyraz prymitywizmu i braku kultury w stosunku do czytających, choćby siadanie do klawiatury po kilku głębszych. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chyba Miro 84 Napisano 18 lutego 2023 Udostępnij Napisano 18 lutego 2023 (edytowany) 17 godzin temu, J4Z napisał: Żyjemy w dobie totalnej komputeryzacji, słowniki elektroniczne, autokorekty i inne udogodnienia. Nie zebym sie czepiał ale.... "Niekotych" ? - mogłeś użyć odpowiednich narzędzi by to zabrzmiało odpowiednio Edytowano 18 lutego 2023 przez Chyba Miro 84 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi777 Napisano 18 lutego 2023 Udostępnij Napisano 18 lutego 2023 (edytowany) 34 minuty temu, Butler napisał: Inną sprawą jest świadoma ignorancja zasad pisowni, Śmiem twierdzić, że to zdecydowana większość. Jak ktoś jest nieogarnięty, to może najwyższy czas, żeby się ogarnął? Wiekszość ludzi pisząca niedbale ma po prostu wyje.... Mnie to razi. Nie ma to nic wspólnego z wykształceniem. Ja też robię błędy, ale zawsze staram się pisać tak, żeby nie kłuło w oczy. Edytowano 18 lutego 2023 przez Adi777 2 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chyba Miro 84 Napisano 18 lutego 2023 Udostępnij Napisano 18 lutego 2023 Ja również bo mi sie zdarza, a to dlatego że od lat nie żyje w Polsce i "poprawiacz" w tel. przeszkadza mi w pisaniu "na obczyźnie". Ale przyznam że staram sie nie robić błędów wszelakiej maści. Pozdr. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 18 lutego 2023 Udostępnij Napisano 18 lutego 2023 8 minut temu, J4Z napisał: Zapytać mogę. Odpowiadać nie musisz. Po co Ci vpn na forum? Odpowiem. VPN mam do komputera a nie "na forum", nie mogę rozdzielić aplikacji na poszczególne IP w ramach jednego systemu. 11 minut temu, J4Z napisał: Zacytowałeś nie moje słowa i napisałeś że piszę jak ignorant. Ale się z tym identyfikujesz. Twoje słowa. 18 godzin temu, J4Z napisał: to nie tylko moje zdanie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amarok Napisano 19 lutego 2023 Udostępnij Napisano 19 lutego 2023 12 godzin temu, Butler napisał: Są też tak przyziemne problemy techniczne jak brak słownika korygującego tekst, np. mi z racji używania VPN. U mnie słownik jest. 😉 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 19 lutego 2023 Udostępnij Napisano 19 lutego 2023 (edytowany) 46 minut temu, Amarok napisał: U mnie słownik jest. 😉 Moja konfiguacja to trochę złożona sprawa... Mordowałem się z asystentami, dodawałem rozszerzenia itd., ale powodowało to skutki których nie mogę zaakceptować na innych obcojęzycznych serwisach uruchomionych równolegle. Zresztą nieważne. Tesz robiem błenty, ale nie uwaszam rze na tyle powaszne bymi słownik był podżebny. 😛 Edytowano 19 lutego 2023 przez Butler Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gienas Napisano 3 marca 2023 Udostępnij Napisano 3 marca 2023 Co to się stało się? Dziewuchy dziewuchom bana wlepiają? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 3 marca 2023 Udostępnij Napisano 3 marca 2023 Nie, to był zupełnie inny powód. Raczej urlop uzgodniony przez obie strony i (mam nadzieję) na pewien czas-tylko że brakuje takiej kategorii jak "urlop" i stąd opis "zbanowany" widoczny przy nicku Asi. Pozdrawiam 1 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gienas Napisano 4 marca 2023 Udostępnij Napisano 4 marca 2023 Ok. Choć dziwna forma... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano Czwartek o 20:49 Udostępnij Napisano Czwartek o 20:49 Listopad jest trudnym miesiącem dla niektórych użytkowników - ostatnio parę osób dostało bana za chamskie wypowiedzi na Forum. Więc proszę (szczególnie tych bardziej napastliwych) o bardziej wyważone wypowiedzi. Dotyczy to również wiadomości wysyłanych na PW między użytkownikami Forum, bo mieliśmy ostatnio kilka zgłoszeń na ten temat. Przypominam ponownie o dobrych zwyczajach netetykiety, zakazie posiadania drugiego konta (multikonta) i konieczności stosowania się do zapisów zawartych w Regulaminie Forum AUDIO oraz do właściwej reakcji na ostrzeżenia Administratora oraz Moderatorów! Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariuszZ Napisano Czwartek o 21:01 Udostępnij Napisano Czwartek o 21:01 W dniu dzisiejszym bana terminowego do końca listopada otrzymał @PanSioś, a permanentnego wlaściciel multikonta "fluid81" vel "timo22", który obrażał innych w sposób urągający wszelkim zasadom naszego forum. Pozdrawiam. M 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.