Skocz do zawartości

Stereo

Wzmacniacze, przedwzmacniacze, końcówki mocy, amplitunery, odtwarzacze CD i plików, przetworniki, kolumny.


17 714 tematów w tym forum

    • 11 odpowiedzi
    • 3,9k wyświetleń
  1. NAD 356BEE - Dynaudio Focus 140

    • 3 odpowiedzi
    • 3k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 865 wyświetleń
    • 16 odpowiedzi
    • 3k wyświetleń
    • 33 odpowiedzi
    • 12,9k wyświetleń
  2. NAD 368 + Kef 950

    • 10 odpowiedzi
    • 2,5k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1,1k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 733 wyświetleń
    • 11 odpowiedzi
    • 3,1k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 1k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 1,9k wyświetleń
  3. NAD 368 plus KEFQ950

    • 2 odpowiedzi
    • 841 wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 620 wyświetleń
  4. NAD 388+Pylon saphire31 1 2

    • 48 odpowiedzi
    • 4,6k wyświetleń
  5. NAD 510 kontra bezpieczniki

    • 3 odpowiedzi
    • 1,6k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 3,7k wyświetleń
  6. NAD AMP1 1 2

    • 27 odpowiedzi
    • 11,7k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 547 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1k wyświetleń
    • 16 odpowiedzi
    • 11,1k wyświetleń
  7. nad c 350 problem

    • 9 odpowiedzi
    • 1,6k wyświetleń
    • 11 odpowiedzi
    • 940 wyświetleń
    • 7 odpowiedzi
    • 1,6k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 678 wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 783 wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Naprawdę?  Kiedy odpalam Queen (mocno w tym kawałku zainspirowany Led Zeppelin) to samo głośniej się robi.  I łoi, jak należy. https://banbye.com/watch/v_bht5IN3mRoBA
    • Dzielna Mamusia 😂 
    • I to srogi! Ale komfort będzie.   Ja tam wolę sztywniej zestrojony zawias, choć u mnie i tak jakiś ślad komfortu jeszcze jest. Ale w porównaniu to poprzednie moje Merole pływały jak balie. No i aktywne amortyzatory też na pewno robią swoje.  A propos ergonomii ale nie w rowerze, tylko w samochodzie: Fiesta syna jest cudem ergonomicznym, wszystko jest po prostu idealnie. Jeśli jesteś karakanem. Mi tam niezbyt wygodnie, bo Fiesta jest dla moich słusznych gabarytów po prostu za mała, ale ergonomię doceniam. No i wyszedł SUV na bazie Fiesty, nazywa się Puma. Kiedyś wsiadłem i spodziewałem się, że wszystko będzie jak we Fieście - to sama platforma.  A gdzie tam! W stosunku do Fiesty fotele dali do tyłu - dla mnie lepiej. Ale mina mi zrzedła, gdy się zorientowałem, że fotele przesunięto ale wajcha do zmiany biegów pozostała w tym samym miejscu. Rezultat jest taki, że jeśli kupisz Pumę z manualem, to musisz za każdym razem odrywać plecy od oparcia, żeby zmienić bieg! Genialne!    Wyje jak Toyota ale jest dużo lepiej wyciszony. W rezultacie można z tym wyciem w Lexusach żyć. Bardzo wygodne auta pod każdym względem. Tu się Japońce naprawdę postarali.  Była kiedyś taka śmieszna akcja na początku gdy Lexus wchodził na rynek. Ludzie w Europie go nie chcieli, bo skórzana tapicerka nie pachniała skórą. Japończycy byli bardzo dumni z opracowania procesu garbowania skór, który pozostawiał je zupełnie bez zapachu. Dla nich to był szczyt luksusu. A Europejczyk się krzywił, że to jakiś plastik, bo przecież nie pachnie jak skóra!  No i skończyło się na tym, że na europejski rynek Lexus szedł ze skórami garbowanymi po europejsku. Producent był bardzo zdziwiony, bo ta bezwonna skóra była dużo droższa.   
    • Dokładnie tak. Ale to juz "wyższa Szkoła jazdy" 😉 Ps: kolega tutaj prosi o pomoc w podłączeniu, a zaraz dostanie tutaj taką dawkę informacji ze porzuci temat subwooferów. 🫣
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...