Skocz do zawartości

Nasze testy

Testy autorstwa forumowiczów AUDIO. Czyli forum dla tych, którzy biorą sprzęt na (własny) warsztat i dzielą się wrażeniami. TU dzieję się dużo.


168 tematów w tym forum

    • 19 odpowiedzi
    • 13,2k wyświetleń
  1. Celestion 3000

    • 0 odpowiedzi
    • 2,2k wyświetleń
    • 201 odpowiedzi
    • 10,1k wyświetleń
    • 31 odpowiedzi
    • 12,7k wyświetleń
    • 506 odpowiedzi
    • 194,3k wyświetleń
  2. Rega Elex MK4 1 2 3 4 9

    • 208 odpowiedzi
    • 53,7k wyświetleń
  3. SMSL A300 - czyli ile mocy nam potrzeba 1 2 3

    • 52 odpowiedzi
    • 37,9k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 9k wyświetleń
  4. NAIM ATOM 1 2

    • 39 odpowiedzi
    • 13k wyświetleń
  5. EPOS ES 7N 1 2 3 4

    • 96 odpowiedzi
    • 23k wyświetleń
    • 38 odpowiedzi
    • 9,5k wyświetleń
    • 20 odpowiedzi
    • 4k wyświetleń
  6. Shanling A3.2 1 2 3 4 5

    • 122 odpowiedzi
    • 58,8k wyświetleń
  7. Hegel H190 1 2 3 4 6

    • 132 odpowiedzi
    • 57,8k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 2,3k wyświetleń
    • 6 odpowiedzi
    • 5,4k wyświetleń
  8. Moduł Trigger in

    • 2 odpowiedzi
    • 2,1k wyświetleń
  9. EXPOSURE 3510 1 2

    • 44 odpowiedzi
    • 13,7k wyświetleń
    • 26 odpowiedzi
    • 9,4k wyświetleń
    • 360 odpowiedzi
    • 178,1k wyświetleń
  10. Dynaudio Evoke 10 1 2 3 4 5

    • 113 odpowiedzi
    • 27,2k wyświetleń
  11. Unitra ZGB-401 - Kraftest 1 2 3 4 10

    • 247 odpowiedzi
    • 33,4k wyświetleń
    • 49 odpowiedzi
    • 22k wyświetleń
  12. NEAT PETITE CLASSIC 1 2 3 4

    • 89 odpowiedzi
    • 20,4k wyświetleń
  13. YB M1 Classic - Kraftest 1 2 3 4 6

    • 147 odpowiedzi
    • 55,6k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Tego się trzymaj. Taka droga do zrozumienia własnego smaku muzycznego jest może długa i wyboista ale warto. Do wszystkiego dojdziesz metoda prób i błędów, to jest droga która każdy meloman z uporem podąża:)  Jesli wybierzesz trudniejsza drogę odkrycie meandrów dzwieku od strony technicznej i naukowej, to życzę powodzenia i duzo samozaparcia bo to temat rzeka. Moj brat, dawno temu,  studiował inżynierie dzwieku w Londynie, duzo rozmawialiśmy wtedy na te tematy. Zagadnienia jakie tam poruszali wykraczją poza moja percepcję i poziom zrozumienia fizyki świata. Np: architektura dzwieku, echo, rezonans, dyfrakcja, absorbcja, efekt Dopplera, zjawisko maskowania itd...  Nie rozumiem tych zagadnien, na szczescie do niczego nie jest mi to potrzebne, lubię za to posłuchać dobrej muzyki, nie wnikajac za bardzo w techniczne aspekty. Mamy tu na forum dobrego akustyka, jego podpytaj na priv, ma swoja zakladke. 
    • Nie ma różnicy, wszystkie wejścia liniowe mają tą samą czułość. Oprócz ewentualnego wejścia gramofonowego Phono, przeznaczonego do podłączenia znacznie cichszego sygnału z gramofonu 
    • Miałem podobnie łącząc je z Yamahą, czegoś mi brakowało. Teraz połączone ze starą Sabą grają tak jak lubię, z włączonym Loudness bas czytelnie pulsuje niezależnie od poziomu głośności. Głosy wokalistek brzmią pięknie, góra nie kłuje. Świetnie się uzupełniają, można słuchać godzinami bez zmęczenia, a nóżka sama chodzi do taktu.
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...