Skocz do zawartości

Niezbędne audiofilskie dodatki, czyli kable i inne akcesoria


605 tematów w tym forum

    • 1 odpowiedź
    • 3,9k wyświetleń
    • 19 odpowiedzi
    • 6,2k wyświetleń
    • 30 odpowiedzi
    • 22,6k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 2,1k wyświetleń
  1. Krótki coax

    • 6 odpowiedzi
    • 2,2k wyświetleń
    • 7 odpowiedzi
    • 4,6k wyświetleń
  2. Krótki opis 4 kabli USB A-B 1 2 3

    • 59 odpowiedzi
    • 27,5k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 2,1k wyświetleń
    • 7 odpowiedzi
    • 6,1k wyświetleń
  3. Który kabel CHORDa

    • 17 odpowiedzi
    • 10,1k wyświetleń
  4. który kabel zasilający?

    • 23 odpowiedzi
    • 13,6k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 9,7k wyświetleń
  5. Listwa i kabel zasilający.

    • 10 odpowiedzi
    • 9,8k wyświetleń
    • 4 odpowiedzi
    • 4,4k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1,9k wyświetleń
    • 103 odpowiedzi
    • 79k wyświetleń
    • 16 odpowiedzi
    • 9,3k wyświetleń
  6. łagodzenie górnego pasma

    • 11 odpowiedzi
    • 4k wyświetleń
  7. magiczne specyfikacje kabelkow

    • 5 odpowiedzi
    • 8k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1,9k wyświetleń
  8. Meble audio 1 2 3

    • 51 odpowiedzi
    • 36k wyświetleń
  9. melodika BSC2330

    • 22 odpowiedzi
    • 7,1k wyświetleń
  10. Melodika czy Chord ?

    • 2 odpowiedzi
    • 2,6k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1,9k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 3,2k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Jarek, nic Ci nie będzie jak jeden dzień  nie zjesz. A wygłodniały organizm ma wyostrzony zmysł słuchu więc…  
    • Bimberek jest w porzo... Pod jednym warunkiem, że jest robiony na trzeżwo. Bo jeśli nie... To bywa zabójczy. Zwłaszcza trącący po nosie acetonem przedgon. A co do autostrad, przypominam że powstały jako korytarze transportowe... Znakomita większość transportu w Polsce odbywa się na kołach TIR-ów. Każdy lubi świeżą żywność o poranku, tanie paliwa, paczki dostarczane "na wczoraj", i żeby wszystko było jak najtańsze... A Tiry które to zapewniają, traktowane są jak samo zło... Gdyby transport kołowy stanął na tydzień, to gwarantuję, że literalnie wszyscy zakosztowaliby głodu. Bo centra dystrybucyjne wielkich sieci marketów mają zapasy żywności maksymalnie na dobę... Początek Covidu pokazał dobitnie, jak delikatne są łańcuchy dostaw... Wszystko działa dziś "Just In Time". Transport kołowy nie wziął się znikąd. Jest najbardziej elastyczny, i w efekcie najtańszy. W odróżnieniu od kolejowego nie wymaga bocznic kolejowych u nadawcy i odbiorcy. Nie generuje zbędnych kosztów dodatkowych przeładunków, które zawsze obciążają klienta końcowego. Odpowiedzcie sobie na proste pytanie, co jest ważniejsze? Czy komfort jednego kierowcy osobówki, zmuszonego przez Tira do zdjęcia nogi z gazu? Czy codzienne tanie i stabilne zaopatrzenie dla kilku tysięcy ludzi wiezione przez jednego Tira? Alternatywą w wersji hard jest podciągnięcie torów pod każdy market w mieście.  Policzcie sobie ile marketów macie w mieście, i ile przybyłoby Wam przejazdów kolejowych... I jak wygłądałaby jazda po mieście pełnym przejazdów kolejowych... Transport kołowy nie jest idealny, ale na pewno najsprawniejszy organizacyjnie, więc najtańszy dla wszystkich.    
    • Dajcie mi trochę czasu. Mam też inne zainteresowania;).
    • @Kraft jak odbierasz 706S3 w porównaniu do, moim zdaniem, zupełnie "odjechanych" 706S2?
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...